Μέτρηση καρδιακών παλμών

Αυτό το θέμα περιέχει 48 απαντήσεις, έχει 15 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  timxon 6 μέρες, 1 ώρα πριν.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 49 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #104384

    Echetlos
    Συντονιστής

    Εντάξει, δεν το σφίγγω στο χέρι το Fenix και πάντα βγάζει κουκουρούκου σφιγμούς, σήμερα όμως σε ελεύθερο μου έβγαλε HRmax 189, όταν πριν 5 χρόνια η εργομέτρηση είχε δείξει 179.

    #104390

    Sotiris Diamantopoulos
    Δρομέας

    Ε δεν φοράς heart rate monitor strap, και δεν σφίγγεις και το ρολόι στο χέρι. Τι θέλεις να σου δείξει; Όταν βγαίνω χωρίς το strap, το ρολόι το έχω τόσο σφιχτά στο χέρι, που το πρώτο πράγμα που κάνω όταν τελειώνω την προπόνηση είναι να το χαλαρώσω. Δοκίμασέ το την επόμενη φορά. Ανησυχείς μόνο αν δεις το χέρι σου να αποκτά άλλο χρώμα και δεν νιώθεις τα άκρα του 🙂

    #104392

    Elda
    Δρομέας

    Εγω φοραω ακομα τον παλιο παλμογραφο της garmin το θεοσκληρο, απο το 2008. Ακομα λειτουργει αψογα. Σημερα στο τελος του αγωνα ειδα 171, δεν ξερω ποσο εχω μαξ καθοτι δεν μπορω να τρεξω σε διαδρομο ωστε να κανω σωστη εργομετρηση (2 φορες το ειχα κανει το 2012 σε γυμναστηριο και σε ρυθμο που εξω επιανα για πλακα στο γυμναστηριο πεθαινα, και δεν εφταιγε ο διαδρομος, χωρια που την επομενη μερα ημουν παντου πιασμενη σε πλατη, χερια, ποδια κλπ). Ειχα κανει μια εργομετρηση την ιδια εποχη εν γνωσει μου οτι δεν μπορω το διαδρομο και ειχε δειξει μαξ παλμοι 166, λογικο, μια και καπου εκει ημουν ενα βημα πριν το ασθενοφορο! Εννοειται βεβαια οτι ο παλμογραφος εδειχνε πολυ παραπανω τοτε και σημερα 7 χρονια αργοτερα ξεπερναω τους 170.

    #104394

    Echetlos
    Συντονιστής

    Έτσι κι αλλιώς δεν παρακολουθώ ποτέ παλμούς, απλά τους βλέπω αφού τους έχει.

    #104396

    Roberto4Carlos
    Δρομέας

    Κατά καιρούς μυ έχει δείξει και 250 και 280 παλμούς. Δεν ξέρω αν εκείνη τη στιγμή παθαίνω έμφραγμα, ή αν απλά μου κάνει πλάκα το ρολόι! Επίσης δεν θυμάμαι αν κάποια από αυτές τις φορές φόραγα heart rate monitor στο στήθος! Σίγουρα πάντως τέτοιες τιμές έχω δει από τον παλμογράφο καρπού

    #104412

    Elda
    Δρομέας

    Aν και δε φοραω ποτε ζωνη σε recovery, ειπα να βαλω σημερα απο περιεργεια να δω τι παλμους εχω σε αργους ρυθμους. Εκανα 8χλμ στο 6:10 με ΜΟ παλμων 123 (αφηνω στην ακρη τα 2 πρωτα χλμ που κλασικα εδειχνε αλλου γι αλλου). Πλακα ειχε, δεν ειχα δει ποτε τοσο χαμηλα νουμερα.

    #104458

    big-blue
    Δρομέας

    Ώπα! Κ ο ψηλός στο κλαμπ; Καλώς τα τα παιδιά!
    Εγώ σε κομμάτια κ συ με παλμούς:)
    Εγώ το χρησιμοποιώ στα easy για να μην τεμπελιαζω, παω στο άνω όριο του easy, στο 78% της hrmax

    #104460

    Echetlos
    Συντονιστής

    @big-blue Όχι ρε συ, δεν τους κοιτάω. Στη σύνοψη τους βλέπω μετά, αφού αναγκαστικά τους γράφει.

    #104482

    Elda
    Δρομέας

    To μεταφερω εγω εδω για ν απαντησω:

    Ο/Η Γιώργος Κ έγραψε μια ενημέρωση
    12 ώρες πριν

    @elda Δεν είναι και πολύ λογικό να φοράς ζώνη και για 2 χλμ να σου δείχνει άλλα αντ΄ άλλα. Τρία πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: είτε έχεις χαμηλή μπαταρία στη ζώνη, είτε είχε πολύ κρύο, είτε δεν είχες βρέξει το δέρμα κάτω από τον αισθητήρα πριν την προπόνηση.
    η δική μου ζώνη με βρίσκει κατευθείαν σωστά.
    τι ζώνη φοράς αν επιτρέπεται;

    Το γραφω και πιο πανω, η ζωνη μου ειναι η πρωτη ζωνη που ειχε βγαλει η garmin (την εχω απο το 2008) με το σκληρο κομματι μπροστα.
    null

    Απο την αρχη που τη χρησιμποιουσα ηθελε 10-15 λεπτα ωστε να ιδρωσω και να κανει καλη επαφη για να δειχνει σωστα τους παλμους. Ακομα κι αν την εβρεχα το ιδιο συνεβαινε οποτε σταματησα να τη βρεχω. Αν δεν εχω ζεσταθει-ιδρωσει απλα δε δειχνει σωστα, αλλα για τα πρωτα 2=3 χλμ δε με απασχολει.

    #104484

    Odysseas
    Δρομέας

    έχω ακριβώς την ίδια ζώνη με την @elda. Την πήρα πριν κανένα χρόνο απο ebay κάπου 7-8 ευρώ.
    Ακριβώς η ίδια συμπεριφορά. Στα πρωτα 1-2-3 χιλιόμετρα 250 παλμους…μετά στρώνει… Δοκίμασα από νερό μέχρι και τζελ υπερήχων και τζελ καρδιογραφηματος για καλύτερη επαφή, αλλά χωρίς καμία βελτίωση

    #104494

    georun
    Δρομέας

    τελικα ειναι λιγο γριφος οι παλμοι!το 220 – ηλικια μαλλον δεν πρεπει να λεει κ πολλα!!σε εμενα για παραδειγμα ειναι 173 max.αρα αναεροβια καπου στο 150.αν παω στο 150bpm τον μαραθωνιο παραδειγμα θα ..κοιμηθω.θα τερματισω αργα το απογευμα!!!!!εδω βγαινω για easy run και μου βγαζει μεσο ορο καμια φορα τους 160 παλμους!στον καθενα μας ειναι διαφορετικο!τωρα αν λαβουμε υπ οψιν αυτα που λενε για προστασια της καρδιας να μην χτυπαμε κοκκινα κλπ 220 – ηλικια …τοτε!!!!δεν ξερω αν μπορει να μας απαντησει καποιος ειδικος επ αυτου!

    #104496

    aroulio
    Δρομέας

    Ειδικός δεν είμαι αλλά έχω ακούσει ότι το 220 μείον ηλικία ισχύει χοντρικά για το 70%.

    Προ 3 ετών η εργομέτρησή μου έδειξε max 196, ενώ ο καρδιολόγος που ακολουθούσε το πρώτοκολλο 220 – ηλικία μου σταμάτησε το τεστ κοπώσεως στους 178 κι ενώ ήμουν σχεδόν μπουμπούκι. Κι ακόμα και τώρα και ανεβάζω σχετικά εύκολα παλμούς πχ οι 180 είναι ευκολάκι αν γκαζώσω λίγο σε ανηφόρα και ο παλμογράφος μου πλησιάζει το 200.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως ο καθένας πρέπει να κάνει τις ιατρικές εξετάσεις του.

    #104498

    aroulio
    Δρομέας

    Σε fenix 5 μερικών ημερών, ο οπτικός παλμογράφος μέχρι τώρα δείχνει πολύ χαμηλά νούμερα, σε σχέση με το 310 με ζώνη που δοκίμασα ταυτόχρονα. Μιλάμε για διαφορά 20-25 παλμών. Τα πειράματα θα συνεχιστούν.

    #104500

    georun
    Δρομέας

    εννοειται οτι πρεπει να κανουμε εξετασεις!!!αλλα κ αυτες καμια φορα δεν λενε την αληθεια.και για να εξηγουμε σε δυο τρεις καρδιολογους που εχω παει,μου ειπαν μπορει να σε εξετασουμε να εισαι καλα και την επομενη μερα….το θεμα ειναι νομιζω η εργομετριση και απο εκει κ επειτα να δουλευουμε στις καταλληλες ζωνες.καποιος που εχει πχ max 190 αντε να γυμναστει με την φορμουλα 220- ηλικια!θα ειναι μονιμως υποπροπονημενος!

    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 1 εβδομάδα, 1 μέρα πριν από  georun.
    #104504

    Sotiris Diamantopoulos
    Δρομέας

    To “220 – ηλικία” είναι μια πολύ χονδρική εκτίμηση των μέγιστων παλμών, στην περίπτωση που δεν έχουμε κανέναν μα κανέναν τρόπο να τους εκτιμήσουμε αλλιώς. Θα ισχυριστώ μάλιστα πως αν αρχίζω και πετάω τυχαία νούμερα από το 170 μέχρι το 200 για κάθε έναν που με ρωτάει, πιο κοντά θα πέσω στην πραγματική τιμή σε σχέση με τον συγκεκριμένο τύπο. Υπήρξε, δε, καρδιολόγος που προσπάθησε να με πείσει ότι 187 είναι το νούμερό μου, και ό,τι παραπάνω έχω δει ήταν είτε λάθος στη μέτρηση του strap, είτε λάθος προπονητικό (σε φάση πεθαίνεις αν το κάνεις). Εννοείται πως οτιδήποτε άλλο μου είπε μετά από αυτό από το ένα αυτί μπήκε και από το άλλο βγήκε. Την επόμενη βδομάδα πήγα σε άλλο καρδιολόγο για να κάνω ξανά όλα τα τεστ από την αρχή.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 49 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.