- Αυτό το θέμα έχει 33 απαντήσεις, 11 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 8 έτη, 7 μήνες πριν από τον χρήστη Nikos Pilikas.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
17 Μαΐου 2016 στις 22:40 #7293dimitrissssΣυμμετέχων
@echetlos. Τελικά δεν άντεξα να περιμένω μέχρι την Κυριακή και πήγα με αυτό στο στάδιο για δεκάρι. Σίγουρα δεν ενθουσιάστηκα αλλά προβληματίστηκα. Καταρχήν αισθάνεσαι το πολύ υλικό από κάτω, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είχα την αίσθηση ότι τρέχω στα πούπουλα, στα σύννεφα και άλλα τέτοια που λένε. Από ποιότητα κατασκευής δεν σκίζουν και αισθάνομαι ότι το δεξί παπούτσι έχει διαφορετική φόρμα από το αριστερό. Αυτό που είναι απαράδεκτο είναι το toe bumper. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί έβαλαν τόσο σκληρό toe bumper σε παπούτσι ασφάλτου. Είναι λες και είναι εργατικό παπούτσι που έχει το προστατευτικό μέταλλο μπροστά. Μετά δε από το toe bumper, που είναι σαν κέλυφος, υπάρχει μια κόλληση που στην πράξη το προεκτείνει και άλλο. Σαν έχεις τα δάχτυλα σου σε κέλυφος με τα νύχια ακουμπούν στο πάνω μέρους αυτού του σκληρού κελύφους. Σε κάποια στιγμή επιτάχυνα και έκανα κάποια χιλιόμετρα σε ρυθμό αγωνιστικού δεκαριού. Τότε αισθάνθηκα αυτό που λένε, ότι το σχήμα της σόλας που είναι σαν κουνιστή πολυθρόνα σου δίνει ώθηση να πας γρήγορα. Ενδιαφέρουσα αίσθηση αλλά δε νομίζω ότι θα τρελαίνομαι να πηγαίνω γρήγορα με αυτό το παπούτσι.
Όπως έγραψα και χθες έλεγα να δοκίμαζα στις καλοκαιρινές εκπτώσεις Boracay 2, Pure Flow 5 και Launch 3 και να αποφασίσω μεταξύ των τριών. Μάλλον αυτό θα κάνω.
18 Μαΐου 2016 στις 10:16 #7302Nikos PilikasΣυντονιστής@dimitrissss Δημήτρη, το V2 δεν το έχω καν βάλει στο πόδι μου, οπότε δεν έχω άποψη, παρά μόνο απ’ ό,τι διαβάζω.
Γεγονός πάντως είναι το εξής: με την πρώτη έκδοση του Clifton, η Hoka ήθελε να εντυπωσιάσει. Ασχολήθηκε με τον αφρό και με το πώς θα ελαφρύνει το παπούτσι όσο περισσότερο γίνεται. Αντί όμως να βάλει “έξυπνα” και σύγχρονα υλικά, απλά αφαίρεσε ό,τι μπορούσε. Και όπως απεδείχθη, δεν ασχολήθηκε καθόλου με το κομμάτι “εφαρμογή”. Προγανώς δεν υπήρχαν κι οι πόροι για να δουλέψει όλο το πακέτο. Σε κάθε περίπτωση, τόσο cushioning σε μόλις 220γρ. δεν έχει ξαναυπάρξει, ούτε και πρόκειται!
Στην 2η έκδοση πήγε να διορθώσει κάποια πράγματα (όχι όλα) και τελικά βγήκε ένα παπούτσι που σε άλλους άρεσε και σε άλλους, όχι και τόσο.
Σίγουρα το πάτημα έχει σφίξει ελαφρώς αλλά η “διαθέσιμη” απορροφητικότητα είναι και πάλι πολύ μεγάλη. Ούτε όμως και το V1 ήταν παπούτσι που βούλιαζες μέσα στον αφρό.3 Ιουνίου 2016 στις 12:34 #7787xipolitakosΣυμμετέχωνΜε παρέσυρε ο @trexantiris και η τιμή και αγόρασα εχθές το απόγευμα για 2ο παπούτσι αποκατάστασης και τα Puma Faas 100R στα 65€:
http://www.trainingarunner.com/wp-content/uploads/2015/05/IMG_4949-e1432329603804-830×480.jpg0mm drop, 160gr., σε χρωματάκι όπως της εικόνας (φούξια)
Μαζί με αυτό θα εναλλάσσω και τα Brooks pureflow αλλά και τα 4 χρονών NB MT110.
Τα pureflow μπροστά στα faas 100 μου φαίνονται αρκετά πιο beefy (ογκώδη). Επίσης με τα puma είναι σαν να πατάς σε κάτι πολύ μαλακό, λόγω του ότι δεν έχουν στην ουσία εξώσολα παρά μόνο την αφρώδη μεσόσολα. Δεν ξέρω βέβαια πόσο γρήγορα θα φθαρούν. Τα πήρα για χρήση σε δρόμο μόνο.
Από τη σημερινή δοκιμή τους (14χλμ) έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Άνετα, ιδιαίτερα μπροστά, μαλακά και πολύ ευλύγιστα.3 Ιουνίου 2016 στις 13:05 #7789Nikos PilikasΣυντονιστής@xipolitakos Μάλλον είναι αυτό που έψαχνες, Χρήστο. 😉
Λογικά δεν περιμένεις πολλά χλμ χωρίς λάστιχο από κάτω. -
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.