- Αυτό το θέμα έχει 1,669 απαντήσεις, 139 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη πριν από τον χρήστη nikos_splash.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
24 Ιουλίου 2018 στις 23:15 #97446YiannisΣυμμετέχων
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι παίζεται με τα ΝΒ beacon. Ύψος σόλας, βάρος, drop που είδα στο site μου φαίνονται σαν ένα Hoka shoe.
24 Ιουλίου 2018 στις 23:58 #97448Nikos PilikasΣυντονιστής@ichasone 26/20mm και 215γρ.
Όλοι είναι ενθουσιασμένοι.
Δεν είναι τεράστια η σόλα του, ξεγελάει.25 Ιουλίου 2018 στις 00:40 #97450YiannisΣυμμετέχωνΤα είχα δει τα specs 🙂 , αλλά από πού μας ήρθε,τι κάνει κ αντικαθιστά δεν έχω καταλάβει.
25 Ιουλίου 2018 στις 13:13 #97454Nikos PilikasΣυντονιστής@ichasone Δεν αντικαθιστά κάτι, το πολύ να πεις ότι καλύπτει κάπως το κενό του Boracay.
Πανάλαφρο, γρήγορο και cushioned. Αλλάζει χαρακτηριστικά ο Fresh Foam με την αφαίρεση του λαστίχου από κάτω.25 Ιουλίου 2018 στις 14:03 #97456YiannisΣυμμετέχων@echetlos μόνο μην καταλήξει σαν τον απλωμένο τραχανά του ultra boost, γιατί τυχαίνει να λατρεύω τον fresh foam στο zante. Μάλλον θα περιμένει λίγο ακόμα η αγορά του zante v4, γιατί μ έβαλε σε σκεψεις η κυκλοφορία του.
25 Ιουλίου 2018 στις 14:10 #97458Nikos PilikasΣυντονιστήςΌχι, δεν έχει καμμία σχέση με το Boost ο FF. Είναι by default πιο σκληρό υλικό, απλά αλλάζει συμπεριφορά με τον εκτεθειμένο αφρό πλέον.
28 Ιουλίου 2018 στις 14:08 #97464Nikos PilikasΣυντονιστής@michalistoros Η αντιστοιχία στα Saucony που αναφέρεις είναι Sky-Rider-Sonic (περίπου).
Αρκετά διαφορετικό πάτημα τα Mizuno. Πιο σκληρό και άκαμπτο, με μεγάλη σταθερότητα όμως.Καλημέρα … Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τα mizuno. Δεν τα ξέρω και θα ήθελα να δοκιμάσω ένα παπούτσι απλά δεν ξέρω σε ποιο να καταλήξω καθώς δεν γνωρίζω τι ακριβώς προσφέρει το καθένα. Για παράδειγμα θα με βοηθούσε αν κάποιος γνώριζε την αντιστοιχία των triumph-ride-kinvara.
29 Ιουλίου 2018 στις 19:05 #97478Nikos PilikasΣυντονιστής2 Αυγούστου 2018 στις 12:21 #97570mashineΣυμμετέχωνΓια τους πιστούς του Πήγασου το turbo σήμερα διαθέσιμο
2 Αυγούστου 2018 στις 17:51 #97580DkoukouΣυμμετέχωνΕνταξει, το εχουνε ξεφτυλισει τελειως ομως με τις τιμες, αν ζητανε 180 ευρω για ενα παπουτσι φτιαγμενο για να βγαζουμε τα προπονητικα μας χιλιομετρα.
Να δικαιολογησουμε το αυξημενο κοστος κτησης ενος high-end racing μοντελου εν μερει το κατανοω. Το PB για τους κυνηγους των χρονομετρων αξιζει περισσοτερο απο το κοστος του παπουτσιου που θα βοηθησει (εστω και ως placebo…) ωστε να επιτευχθει το οποιοδηποτε προσωπικο ρεκορ. Εδω ομως μιλαμε για παπουτσι που φτιαχτηκε για να “καταπινει” σχετικα αργα, προπονητικα χιλιομετρα. Σαν παπουτσι μικτης χρησης αποκλειεται να ειναι πιο αποτελεσματικο απο ενα RC1400 η ενα Adios αν φορεθει σε αγωνα. Υπαρχουν αμετρητα αντιστοιχα μοντελα στην αγορα και ειμαι σιγουρος, χωρις να τα εχω δοκιμασει ολα, οτι καποια θα ειναι ανωτερα του συγκεκριμενου στο ρολο του “χιλιομετροφαγου”. Γιατι λοιπον 180, για το μαρκετινγκ και μονο;2 Αυγούστου 2018 στις 18:24 #97582Nikos PilikasΣυντονιστήςΔιότι… μπορούν, Δημήτρη!
Βέβαια, πάνω κάτω εκεί παίζουν και όλα τα premium μοντέλα και των υπολοίπων εταιρειών.Γιατι λοιπον 180, για το μαρκετινγκ και μονο;
2 Αυγούστου 2018 στις 18:31 #97584aRiSTiDiSΣυμμετέχωνΌντως τα 180 είναι υπερβολικά για 1 παπούτσι που δεν είναι για να φορεθεί την ημέρα του αγώνα.
Το ξαναβλέπουμε σε 1 χρόνο που ίσως η τιμή του έχει πέσει, όπως π.χ. του ZF που μπορείς να το βρείς και κάτω από 100 ευρώ πλέον (από 150)2 Αυγούστου 2018 στις 18:52 #97586Nikos PilikasΣυντονιστήςΠαίδες, τα προπονητικά παπούτσια είναι ακριβότερα από τα αγωνιστικά. Κατά πολύ, μάλιστα.
Αφήστε απ’ έξω περιπτώσεις σαν των VF και Run Fast Pro, οι οποίες κιόλας εμφανίστηκαν μόλις.
Αν συγκριθεί λοιπόν το Turbo με τα υπόλοιπα premium trainers, οι διαφορές στην τιμή είναι ελάχιστες.Nimbus-175€
Kayano-180€
Freedom-175€
Levitate-170€
Glycerin-165€
Ultra-180€
1080-160€
Bondi-160€
και άλλα ακόμη.Κάποια απ’ αυτά μάλιστα, κουβαλούν και “παλαιά” τεχνολογία στα υλικά τους.
2 Αυγούστου 2018 στις 20:18 #97588DkoukouΣυμμετέχωνΣαφως και τα αγωνιστικα γενικα ειναι φθηνοτερα ως πιο “ειδικης” χρησης παπουτσια (αλλωστε υπερ-απορροφητικα trainers δεν αγοραζουν μονο οι δρομεις αλλα και πολλοι ανθρωποι που ψαχνουν “ενα μαλακο παπουτσι” – απο σερβιτορους μεχρι νοσηλευτριες) αλλα εδω οι εταιρειες εχουν επιδοθει σε εναν αγωνα για το ποιος θα βγαλει το ακριβοτερο προπονητικο. Χωρις μαλιστα να βλεπουμε και καποιο απτο οφελος απο την αυξηση του κοστους. Στον αντιποδα, η γνωστη εταιρεια trail Inov-8 μολις κυκλοφορησε ενα high-end μοντελο για ορεινο τρεξιμο (G-series) με ινες γραφενιου στη σολα. Ειναι λιγο ακριβοτερο απο τα περισσοτερα αντιστοιχα ανταγωνιστικα παπουτσια, ομως η εταιρεια υποστηριζει οτι προσφερει 50% (!) μεγαλυτερη αντοχη στη φθορα της σολας με ακομα καλυτερη προσφυση σε σχεση με τα υπαρχοντα μοντελα της. Αυτο εφ’οσον ισχυει ειναι κατι που δικαιολογει μια αυξηση τιμης. Το να αλλαζουμε λιγο το περσινο μοντελο και να πουλαμε το φετινο 10-20 ευρω παραπανω δεν δικαιολογει κατ’εμε την τωρινη τιμολογηση των premium trainers γενικοτερα ως κατηγορια.
2 Αυγούστου 2018 στις 21:23 #97590Nikos PilikasΣυντονιστής@dkoukou Συμφωνώ απολύτως, Δημήτρη.
Κι αυτό φαίνεται από την πολιτική τιμών κάποιων λίγων εταιρείων (κολοσσών, βέβαια).
Π.χ. το Zante έχει RRP $99, το GOrun Ride 7 $95 και υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα.Απ’ την άλλη, αν τα βάλεις κάτω, τα racers είναι αρκετά ακριβότερα αναλογικά σε σχέση με τα trainers.
Δες Adios, Takumi κτλ. (για να μη μιλήσουμε για την ποιότητα των adizero…). Πολύ λιγότερα features, αν και πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν και το marginal cost. -
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.