- Αυτό το θέμα έχει 1,669 απαντήσεις, 139 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη, 4 μήνες πριν από τον χρήστη
nikos_splash.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
9 Ιουλίου 2019 στις 11:22 #109532
Nikos Pilikas
Συντονιστής@petransfhp Δε νομίζω άμεσα, Πέτρο.
Ποτέ δεν ξέρεις όμως… 😉10 Ιουλίου 2019 στις 10:01 #109554Sotiris Diamantopoulos
ΣυμμετέχωνΠάντως και στο Reebok Run Fast, στο μεσαίο τμήμα υπάρχει ένα μεγάλο και σκληρό κομμάτι EVA μέσα στον Pebax, όπως το torsion, χωρίς να επεκτείνεται προς τα εμπρός όμως. Σαν συμπεριφορά δε, χωρίς να μπορώ να πω αν οφείλεται μόνο σε αυτό, το παπούτσι έχει αρκετό «πέταγμα» και responsiveness λόγω της ακαμψίας του.
Λοιπόν, μετά τη συζήτηση για το outsole του Forever Floatride Energy, θυμήθηκα ότι είχαμε κάνει μια σχετική συζήτηση εδώ πριν 8 μήνες και μου ήρθε επιφοίτηση (που μπορεί να έχει έρθει και σε άλλους, δεν διεκδικώ τα πρωτεία).
Τα δομικά στοιχεία στο midfoot (βλέπε torsion system, eva αφρός στο Run Fast, pebax στο Streak 6) υπάρχουν εκεί για να παρέχουν ακαμψία στο midfoot, καθώς αν δεν υπήρχαν, το παπούτσι θα λύγιζε στο σημείο εκείνο, αντί να το κάνει στη μεταταρσοφαλαγγική άρθρωση. Στην ουσία το παπούτσι, δηλαδή, θα λύγιζε στο σημείο της ελάχιστης αντίστασης, που για το Streak πχ που δεν έχει καν eva στο midfoot, θα ήταν σίγουρα εκεί στο κέντρο. Άρα του έβαλαν την πλάκα pebax και το παπούτσι λυγίζει (όσο λυγίζει τέλος πάντων) μπροστά. Επομένως, ισχυρίζομαι ότι δεν είναι ότι καταλαβαίνουμε κάτι ιδιαίτερο σε responsiveness αν υπάρχει η πλάκα, ή ο αφρός, ή το torsion system εκεί, αλλά στην ουσία θα καταλαβαίναμε κάτι (κακό), αν δεν υπήρχαν τα στοιχεία αυτά, θα έλαμπαν δηλαδή δια της απουσίας τους.
Συνεχίζοντας αυτή τη γραμμή σκέψης, αν ένα παπούτσι έχει σχετικά μαλακό αφρό, στενό midfoot και δεν έχει κάποιο δομικό στοιχείο εκεί για υποστήριξη (είτε λάστιχο, ή pebax, ή eva) τότε υπάρχει ο κίνδυνος όντως να έχει, ας πούμε, τη λάθος ευκαμψία.
Και ποιο παπούτσι καλύπτει τα παραπάνω κριτήρια;
https://www.solereview.com/wp-content/uploads/2019/02/Nike_Pegasus_Turbo_midsole_flex.jpg10 Ιουλίου 2019 στις 14:44 #109560Nikos Pilikas
Συντονιστής@sotiris_diamantopoulos Σωστή η “θεωρία” που αναφέρεις, Σωτήρη και ιδίως η επισήμανση ότι, ναι μεν δεν αντιλαμβανόμαστε όταν κάτι δουλεύει σωστά αλλά θα το καταλαβαίναμε αν ήταν λάθος. 👍
Παρ’ όλα αυτά, περιέργως με το Turbo ποτέ δεν ένοιωσα αστάθεια στο midfoot, ούτε και ότι δεν τσάκιζε εκεί που ήθελα. Αντίστοιχο παράδειγμα είναι και το Kinvara.
Νομίζω κιόλας πως στο solereview επίτηδες το έκαμψαν τόσο άτσαλα, δεν υπάρχει άλλωστε άρθρωση στο σημείο εκείνο που θα έδινε τέτοιο flex point.10 Ιουλίου 2019 στις 15:30 #109562Sotiris Diamantopoulos
ΣυμμετέχωνΝίκο, έτοιμος είμαι για την αλλαγή καριέρας. Αν ακούει η Adidas, ξέρει πού να με βρει :p
Μετά τη φωτογραφία του solereview, θυμήθηκα ότι το είχες φωτογραφίσει κι εσύ σε κάμψη. Έχω την εντύπωση ότι στο ίδιο σημείο τσακίζει και στη δική σου φωτό κρίνοντας από το logo της Nike και τα σχετικα μήκη, αλλά σε σένα έχει μία κάμψη και πιο μπροστά γιατί το πατάς από πάνω, ενώ πιθανόν στο solereview να το είχαν ακουμπήσει κάτω. Ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται άρθρωση συγκεκριμένη για να τσακίσει κάτι. Απλώς αν υπάρχει άρθρωση, θα τσακίσει εκεί, ενώ αν δεν υπάρχει άρθρωση, θα τσακίσει κάπου αλλού, όπου μπορεί, ή θα σπάσει. Ίσως να μας ενδιαφέρει, δε, περισσότερο σε ποιο σημείο τσακίζει πιο εύκολα. Θα κάτσω να δοκιμάσω όλα τα παπούτσια που έχω σπίτι 🙂
Και το δικό μου μυαλό πήγε εντωμεταξύ στο Kinvara, αλλά εκεί υπάρχουν και οι ραβδώσεις μπροστά, οπότε ίσως να αλλάζει κάτι. Επίσης στο Kinvara είναι μάλλον πιο σκληρός ο EVA σε σχέση με τον συνδυασμό zoomx και react. Πιθανολογώ ότι κάποιοι “αφροί” (ή τύποι midsole) είναι πιο ευπαθείς από άλλα. Το boost πχ μάλλον έχει θέμα, γι’ αυτό η adidas βάζει το πλαστικό στο κέντρο, ενώ στο solar drive πχ, που δεν υπάρχει πλαστικό, καλύπτει με rubber περισσότερα “κουτάκια” στο κέντρο, ώστε να μειώνει την κάμψη εκεί. Γι’ αυτό και το λέει torsion system, αφού επιτελεί τον ίδιο σκοπό, άσχετα αν το κάνει με άλλο τρόπο.
10 Ιουλίου 2019 στις 15:34 #109564Sotiris Diamantopoulos
ΣυμμετέχωνΑν υποθέσουμε ότι η κάμψη σε λάθος σημείο είναι πιθανόν να προκαλεί πρόβλημα, ίσως το Peg Turbo να το σώζει ο μαλακός αφρός μπροστά, που βοηθάει την μεταταρσοφαλαγγική άρθρωση να λειτουργήσει, πριν ακόμη τσακίσει το outsole και midsole του παπουτσιού. Αλλά αυτό είναι πολλές υποθέσεις μαζεμένες μαζί. Ας με πληρώσει η εταιρία που προανέφερα και κάτι θα κάνουμε :p
10 Ιουλίου 2019 στις 17:48 #109566Γιάννης Μπ.
ΣυμμετέχωνΕπιπλέον έκπτωση 20% σε είδη που βρίσκονται ήδη σε προσφορά
Πληκτρολόγησε απλώς τον κωδικό JULY20. Αγόρασε τώρα – Δες λεπτομέρειες!!!!
10 Ιουλίου 2019 στις 18:42 #109568kostas
Συμμετέχωνμολις το ειδα, δυστυχως τα zff μη διαθεσιμα, παιζει να εγινε χαμος!
11 Ιουλίου 2019 στις 17:10 #109624ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΙΑΚΟΣ
ΣυμμετέχωνΚαλησπέρα μολις μου ηρθε viber για 50 % σε Intersport σε αυτα
AIR ZOOM PEGASUS 35
Τιμή: € 118,99 € 58,99not bad αν έχει και νουμερα βεβαια…. αν και λογικά παντου θα παιξει εκπτωση,.,( εκτος απο το site της nike)
6 Αυγούστου 2019 στις 06:50 #109964Izz
ΣυμμετέχωνΚαλημέρα γνωρίζει κανείς πόσο αντέχουν τα vaporfly next ή πόσο παραπάνω από τα 4%; Αγόρασα πριν λίγες μέρες τα vaporfly next και αναρωτιέμαι για το πόσα χλμ βγάζουν. Χρήση θα κάνω μόνο σε αγώνες για προπόνηση έχω τα turbo και τα ZFF. Ευχαριστώ.
6 Αυγούστου 2019 στις 09:35 #109966Nikos Pilikas
Συντονιστής@izdranis Για το Next κανείς δε μπορεί να σου πει, είναι πολύ πρόσφατο.
Για το 4%, ξέρω πολλές περιπτώσεις που έχουν ξεπεράσει τα 400+ χλμ. Από ένα σημείο και μετά, η πλάκα γίνεται πιο εύκαμπτη και αρχίζει να χάνεται σταδιακά το rebound.6 Αυγούστου 2019 στις 11:32 #1099846 Αυγούστου 2019 στις 11:36 #109986Nikolas
Συμμετέχωναρκετα καλη η φθορα τους θα ελεγα
6 Αυγούστου 2019 στις 16:55 #110006Izz
ΣυμμετέχωνΣαν υλικό είναι ίδια δεν έχει υπάρξει κάποια βελτίωση; Νίκο έχεις στο πρόγραμμα review με το next ή συγκριτικό με το 4%;
6 Αυγούστου 2019 στις 16:56 #110008Izz
ΣυμμετέχωνΤο επάνω μέρος πάντως δείχνει πολύ ψεύτικο…
6 Αυγούστου 2019 στις 17:41 #110010Nikos Pilikas
Συντονιστής@izdranis Ίδιος αφρός είναι, απλά περισσότερος στο next%. Αλλάζει όμως η εξώσολα, το λάστιχο πίσω καλύπτει τα ευαίσθητα σημεία.
Δε νομίζω να έχουμε στο πολύ άμεσο μέλλον review του Next%.Κρίνοντας το Vaporweave στο Zoom Fly, το οποίο φοράω αυτή την στιγμή, μπορεί να δείχνει κάπως “πλαστικό” αλλά είναι πανάλαφρο και ανθεκτικό.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.