- Αυτό το θέμα έχει 1,669 απαντήσεις, 139 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 2 έτη, 10 μήνες πριν από τον χρήστη
nikos_splash.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
1 Ιουνίου 2020 στις 13:34 #118038
geomaz
ΣυμμετέχωνΠαίζει πάντως να σε είχαν στο μυαλό τους όταν το σχεδίαζαν, Γιώργο. 😉
Χαχαχα!! Τετοια λεγε μου και το βαζω τωρα στην λιστα για αγορα με την πρωτη δυνατη εκπτωση οταν σκασει (πριν λιγες μερες παραγγηλα απο φιλο Αμερικα τα maxroad 4 hyper με 70 ευρα!..).
Προς το παρόν, λέμε απλά “καλωσήρθες Asics από τον κόσμο των νεκρών”.
Μπουαχαχαχ!!! καλοοο!!
Το vomero πως σου φαινεται; λογικα με τον zoomX στην φτερνα το μοντελο δεν θα ξαναγινει αναπαυτικο για πολλα ανετα χιλιομετρα; Ποτε το περιμενουμε;
Εκει στην Nike απο vaporfly σε vaporfly τα πραγματα ανεβαινουν το 25αρι. Τωρα φτασαμε στα 300. Αν το συνεχισουν ετσι σε 2-3 μοντελα ακομα θα λεμε παπουτσια ή ποδηλατο; (!)
Αντε να δουμε επισης αν θα παιξει καποια καλη εκπτωση φετος αφενος επειδη εχουν βγει αξιολογα μοντελα και απο αλλες εταιριες (που θα αποροφησουν ενα μεριδιο της αγορας) αλλα και γιατι οι πωλησεις θα ειναι πολυ μειωμενες (…λογικα) αφου ολοι οι αγωνες του 2020 πηγαν στον βροντο και για το 2021.. βλεπουμε.
Τελος το χρημα σε παγκοσμιο επιπεδο δεν θα ρεει οπως περσι….1 Ιουνίου 2020 στις 14:42 #118039Echetlos
Συντονιστής@geomaz Λογικά θα έχει μαλακώσει πολύ το Vomero, ιδίως με τον ZoomX κάτω και όχι πάνω από τον React, όπως στο Turbo.
(Σωστά δεν το σκέφτομαι; Κανένας φυσικός εδώ μέσα να με διορθώσει;)Λογικό αυτό περί τιμών. Υπάρχει όμως και η άλλη προσέγγιση, δηλαδή μειωμένη παραγωγή λόγω συνθηκών (όπως ήδη φαίνεται) και όχι απαραίτητα η ίδια αλλά με πτώση τιμής σε όσα δεν πουληθούν. Θα δείξει, αν και δε νομίζω ότι το AlphaFly θα έχει πρόβλημα να ξεπουλήσει.
1 Ιουνίου 2020 στις 20:37 #118043sotosdiam
Συμμετέχων@echetlos εγώ πάλι θα υπέθετα ότι το πόδι θα βουλιάζει πιο μετριασμένα μέσα στον react οπότε δεν θα είναι τόσο μαλακό όσο το turbo. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε η Adidas με το eva πάνω από το boost στο πίσω μέρος. Θα μας πεις όταν το δοκιμάσεις 🙂
1 Ιουνίου 2020 στις 21:27 #118044Echetlos
ΣυντονιστήςI stand corrected!
1 Ιουνίου 2020 στις 21:48 #118045Echetlos
ΣυντονιστήςΣχεδόν όλα τα βαρύγδουπα ονόματα που δίνουν οι εταιρείες στις εκάστοτε τεχνολογίες τους, χρησιμοποιούνται μεταφορικά.
Το SpeedRoll της Saucony έχει κυριολεκτική έννοια.-1 Ιουνίου 2020 στις 22:50 #118047pseiras
Συμμετέχων1 Ιουνίου 2020 στις 23:54 #118049Echetlos
Συντονιστής@pseiras Μπράβο Κώστα, πολύ χαρακτηριστικό το βίντεο!
Για να καταλάβετε, αν σηκωθείς στις μύτες και προσπαθήσεις να ισορροπήσεις εκεί, είναι αδύνατο. Πέφτεις προς τα εμπρός αμέσως, όση δύναμη κι αν βάλεις στα δάχτυλα.
2 Ιουνίου 2020 στις 16:12 #118055pseiras
ΣυμμετέχωνΝαι είναι εντυπωσιακό πόσο αβίαστα γυρίζει τούμπα.
2 Ιουνίου 2020 στις 21:01 #118056389 PAP
ΣυμμετέχωνΔειτε και αυτό https://www.youtube.com/watch?v=IEO338L40Gc asics glideride!
3 Ιουνίου 2020 στις 17:55 #118059pseiras
ΣυμμετέχωνΞέρει κανείς τι stack height έχει το kinvara 11 ?
Το βρίσκω 19/23 – 21/24 και 24.5/28.5
Δεν βγάζω άκρη.3 Ιουνίου 2020 στις 18:16 #118060Echetlos
Συντονιστής23/19mm είναι, με δεδομένο ότι δεν έχει αλλάξει από πέρυσι η σόλα.
22/18 ήταν πάντα αλλά ενέβηκε από το V8.
Πάντως μας έχουν ζαλίσει με τους διαφορετικούς τρόπους που μετράει ο καθένας τους.3 Ιουνίου 2020 στις 19:51 #118061pseiras
ΣυμμετέχωνThanks Νίκο!
Είχα μια ελπίδα για 24.5/28.5 απο διάφορα video reviews που είδα αλλά δεν “κόλλαγε” οπτικά τέτοιο ύψος.
To runningwarehouse το έχει 25/21 , το runnerinn 28.5/24.5 όπως στα video reviews και με αποκορύφωμα το amazon.de (αν το αφησεις στα γερμανικά) που στην ίδια σελίδα το έχει στην περιγραφή,
4mm Sprengung (28,5mm Ferse/ 24,5mm Vorfuß)
και λίγο πιο κάτω
4 mm Sprengung (23/19)
Μια χαρά!!! 🙂Τελευταία ερώτηση,
Έχω τα clifton για τα μεγάλα και μου έκανε εντύπωση ένα μήνα τώρα , πόσο αναίμακτη ήταν η μετάβαση σε παπούτσι με χαμηλότερο drop.
Μέχρι που μια μέρα μου την έδωσε και άνοιξα ρυθμό για ένα 5αρι , ε στο τελευταίο χιλιόμετρο ένιωσα ότι αν συνεχίσω λίγο ακόμη θα πάρω τον αχίλλειο στο χέρι. Τρεις μέρες με πονούσε.
Το χαμηλό drop συνηθίζεται ή να τους ξεχάσω τους “ρυθμούς”?3 Ιουνίου 2020 στις 20:13 #118062Echetlos
ΣυντονιστήςΤο θέμα είναι ότι άλλοι μετράνε με τον εσωτερικό πάτο, άλλοι τα τοιχώματα κι άλλοι την σόλα στο μέσο της διατομής της, όπως είναι κατ΄εμέ και το σωστό.
Σχετικά με την ερώτηση σου Κώστα, παίζει περισσότερο ρόλο το δυναμικό drop παρά το στατικό. Αν δηλαδή έχουμε 5mm στο Clifton, που η φτέρνα του είναι βούτυρο, υπό το βάρος του σώματος θα συμπιεστεί περαιτέρω πίσω και το drop θα μικρύνει κι άλλο. Οπότε, αν υποθέσουμε ότι στο γρήγορο 5άρι σου πατούσες πιο δύνατα και συμπίεζες περισσότερο τον αφρό, πιθανώς γι’ αυτό είδες μεγαλύτερη χρέωση στον τένοντα.
Σε γενικές γραμμές συνηθίζεται το χαμηλό offset, απλά πήγαινέ το πιο σταδιακά. Βέβαια, υπάρχουν κι οι περιπτώσεις που κάποιοι δεν χρειάζονται καν προσαρμογές ή κι αυτές που κάποιοι δεν το μαθαίνουν ποτέ.
Βέβαια, υπάρχουν και μοντέλα που η φτέρνα τους δεν είναι τόσο μαλακή και το drop παραμένει σχεδόν σταθερό.3 Ιουνίου 2020 στις 20:34 #118063xpanosx
ΣυμμετέχωνΝίκο, είμαι ανάμεσα στα:. propel και gorun ride 8 . Από ότι καταλαβαίνω προορίζονται για το ίδιο είδος προπόνησης. Η προπόνηση θα είναι με ρυθμο γύρω από 5:30- 4:50. Μέχρι στιγμής αυτές τις προπονήσεις τις κάνω με go run ride 7. Ποιο από τα δύο προτείνεις;
3 Ιουνίου 2020 στις 20:36 #118064pseiras
ΣυμμετέχωνΕνθαρρυντικό αυτό που λες με την συμπίεση, οπότε υπομονή και βλέπουμε.
Έτσι και αλλιώς μάλλον “φεύγω” από τα πολύ soft σιγά σιγά.Χίλια thanks και πάλι!!
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.