Σκόρπιες σκέψεις περί παπουτσιών – 2

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,426 έως 1,440 (από 1,669 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #118333
    Echetlos
    Συντονιστής

    @giorgos-grig Το έτρεξα για κανένα 20λεπτο.
    Είναι εντελώς άλλη η “αρχιτεκτονική” του παπουτσιού, δεν ξέρω αν ισχύουν οι συνήθεις νόρμες περί drop.

    k

     

    #118337
    sotosdiam
    Συμμετέχων

    Ενδιαφέρον το Adios Pro. Τα rods μπροστά αντί τις ενιαίας πλάκας δεν ξέρω αν δίνουν κάποιο πλεονέκτημα. Η πλάκα πίσω είναι σε διαφορετικό ύψος σε σχέση με τα rods, οπότε δεν παίζει κάποια φόρτιση κλπ. Επίσης, η Nike νομίζω ότι έχει την πλάκα τσαλακωμένη στον έναν άξονα, ώστε να το παπούτσι να κάμπτεται κατά από δεξιά προς τα αριστερά ας πούμε, αλλά όχι από πίσω προς τα μπροστά. Στο Adios όμως η πλάκα φαίνεται ατσαλάκωτη οπότε έχω περιέργεια να δω πώς βολέψει, ειδικά αυτούς που πατάνε πίσω. Εκτός κι αν είναι τόσο μαλακός ο αφρός που δεν θα παίζει τόσο ρόλο η πλάκα.

    #118339
    giorgosgr
    Συμμετέχων

    @echetlos πως σου φανηκε σε σχεση με το next ειναι ακομα πιο γρηγορo αισθανεσαι οτι σε πεταει περισσοτερο ;

    #118343
    Echetlos
    Συντονιστής

    @giorgos-grig Δύο πράγματα ξεχωρίζουν, τουλάχιστον απ’ όσο πρόλαβα να καταλάβω.
    Το rebound είναι εμφανώς περισσότερο, ιδίως στο σημείο που είναι τα air pods. Πραγματικό τραμπολίνο. Απλά είχα την αίσθηση ότι πρέπει να βρεις τον τρόπο να επωφεληθείς σωστά από όλο αυτό το bounce. Νομίζω ότι δεν βρήκα το sweet spot του μέσα σε αυτά τα 20′.
    Επίσης είναι και πιο σταθερό, παρά το ύψος του.

    Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι το παπούτσι το νοιώθεις πελώριο γύρω από το πόδι. Δεν είναι μόνο το επιπλέον βάρος, το οποίο το καταλαβαίνεις αν έχεις τρέξει αρκετά με τα VF κι έχεις καλομάθει, είναι κυρίως ο όγκος του. Σα να να φοράς βάρκες, ασχέτως αν στην πραγματικότητα είσαι πιο αποδοτικός. Υποθέτω ότι είναι και θέμα συνήθειας.

    Πολύ καλό το upper, αν και δεν είμαι βέβαιος αν πρέπει να κατέβεις μισό νούμερο.

    #118344
    giorgosgr
    Συμμετέχων

    ωραία κατι εντελώς νεο! η τιμή αυτή ειναι απαγορευτική και απο την στιγμή που εχουμέ και τα next μπορόυμε να περιμένουμε

    #118345
    Echetlos
    Συντονιστής

    @sotosdiam Όντως περίεργη η σχεδίαση της πλάκας, Σωτήρη.
    Αν δεχτούμε ότι γενικώς οι πλάκες λειτουργούν περισσότερο σαν σταθεροποιητής του αφρού και μοχλός, παρά σαν ελατήριο, τα ανεξάρτητα μεταξύ τους rods είναι ικανά γι’ αυτό; Θα δίνουν την απαραίτητη ακαμψία και σταθερότητα κατά το toe off;

    Έχουμε δει και άλλες πλάκες που δεν έχουν το σχήμα αυτής της Nike μπροστά, αλλά κενό στη μέση (Carbon X, Speed Elite, Metaracer[?]). Εκεί όμως, αφενός το ύψος της σόλας είναι χαμηλό, αφετέρου ο αφρός δεν είναι πολύ μαλακός, ώστε να απαιτεί “οπλισμό” εσωτερικά. Εκτός κι αν η ρύθμιση του Lightstrike στο Adios Pro δεν είναι τελικά τόσο soft όσο φαίνεται και το μοντέλο διαφοροποιείται από το Adizero Pro μόνο ως προς την ποσότητα του αφρού.

    Χαζοί αποκλείεται να είναι οι σχεδιαστές στην Adidas, απλά αναρωτιόμαστε…

    #118346
    Echetlos
    Συντονιστής

    Το Endorphin Pro θα αρχίσει να διατίθεται στην Ευρώπη (για εδώ δεν ξέρω), απ’ ό,τι ακούγεται. Επειδή το review θα το έχουμε σε ~2 εβδομάδες, αν κάποιος ενδιαφέρεται άμεσα, ας μην το πολυσκέφτεται.

    Έχοντας κάνει περίπου 70 χλμ μέχρι τώρα, το παπούτσι σκοτώνει! Εντελώς διαφορετικό από τα αντίστοιχα Nike, σχεδόν δεν έχει νόημα η σύγκριση μαζί τους. Αν και αναπόφευκτα θα την κάνουμε.
    Εφαρμογή και σχεδίαση παραδοσιακού racing flat (έχει όμως τον αέρα του), πολύ δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να μην τον βολέψει.
    Η σόλα, αν και Peba, δεν έχει πουθενά το χαρακτηριστικό βούλιαγμα του υλικού, όπως το ξέρουμε από αλλού. Δεν είναι squishy, ούτε και έχει τόσο αισθητό rebound όσο ο ZoomX. Έχει αρκετό όμως.
    Η διαφορετικότητά του βασίζεται στην γεωμετρία της σόλας και το Speedroll. Ενώ λοιπόν με τα Nike χοροπηδάς επάνω στο έδαφος, με το EP ρολάρεις. Κυριολεκτικά όμως ρολάρεις. Είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική εφαρμογή της rocker σχεδίασης απ’ όλα τα παπούτσια που έχω τρέξει.

    Το cushioning είναι ατελείωτο, ποτέ όμως δεν θα νοιώσεις ότι απέχεις 35.5/27.5mm από το έδαφος. Συμπαγής και ενιαία αίσθηση, όπως κι αν πατάς. Αυτός είναι κι ο λόγος που το EP μπορεί να δουλέψει ακόμη και σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς και να στρίψει συγχρόνως. Το Nike έχει τα όριά του, όσο κατεβαίνεις. Με το Saucony άνετα θα έκανα π.χ. και 200άρια. Πολύ πιο φυσικό πάτημα.
    Απ’ την άλλη, πηγαίνοντας αργά μοιάζει ένα απλό, συμβατικό μοντέλο. Θέλει ταχύτητα για να πάρει εμπρός.
    Ο αφρός δεν έχει την γνωστή συμπίεση του Peba, έχει όμως την μοναδική του ιδιότητα να διατηρεί τα πόδια πολύ φρέσκα, όπως και με τον ZoomX.
    Ελαφρύ μεν αλλά η διαφορά του από το Next% δεν περνάει απαρατήρητη.

    #118349
    pseiras
    Συμμετέχων

    Για τα alphafly παντως λένε και άπο ότι διαβάζω , είναι η μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα next%.
    Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία και σχεδίαση εξαρχής.
    Στο next% το βάρος έπεσε στην ταχύτητα , στην μείωση των γραμμαρίων και ταυτόχρονα στην μέγιστη επιστροφή ενέργειας.
    Ένα σουπερ συμβατικό (αν μπορείς να το πείς) παπούτσι που όμως όφελος είχαν σε μεγαλύτερο βαθμό οι πιο γρήγοροι δρομείς.
    Στο alphafly η σχεδίαση επικεντρώθηκε στην διατήρηση της όποιας ταχύτητας , δηλαδη να λοκαρεις σε μια ταχυτητα και να σε ρολαρει οσο πιο ανέξοδα το παπουτσι γίνεται. Λογικό ακούγεται γιατί ο σχεδιασμός του ήταν με σκόπο το Sub 2.
    Εδώ υπάρχει ώφελος για όλους τους δρομείς , ανεξαρτήτου ταχύτητας.
    Γενικά το next% φαίνεται να έχει πιο κάθετο rebound από το alphafly , με το τελευταίο να σε στέλνει πιο εύκολα μπρος.

    Disclaimer
    Δεν έχω κανένα από τα δυο παπούτσια αλλά απλά επειδή με ενδιαφέρει αρκετά (κολλησα και εγω) , διαβαζω πολυ και αυτα είναι που αποκόμισα και μην ληφθούν τοις μετρητοίς.

    #118350
    tse89
    Συμμετέχων

    @echetlos για εξηπγησε την τελευταία σου πρόταση!!

    Διαφορά απο το next ως προς τί;;

    #118352
    Echetlos
    Συντονιστής

    @pseiras Δεν συμφωνώ, Κώστα.
    Καθόλου συμβατικό δεν είναι, όχι μόνο το Next, ούτε και τα 4%. Προσωπικά, κάθε φορά που τα τρέχω εντυπωσιάζομαι κι ας έχω γράψει πάνω από 600 χλμ με όλα τα VF, που υποτίθεται θα έπρεπε να τα έχω συνηθίσει.
    Οι δε έρευνες για το Next έδειξαν ότι οι πιο αργοί δρομείς ίσως να επωφελούνται περισσότερο.
    Απλά το AF όλο αυτό το πάει ακόμη παραπέρα. Τέλος πάντων, υποθετικά μιλάω κι εγώ, με 20′ τι να καταλάβω από το καινούργιο…

    @tse89 Στο βάρος αναφέρομαι, Χρήστο.

    #118353
    georun
    Συμμετέχων

    δεν σταματας να με εκπλησεις!!!top!!!!!

    #118354
    pseiras
    Συμμετέχων

    @echetlos
    To “συμβατικό” είναι δικά μου λόγια στην προσπάθεια μου να εξηγήσω μαλλον την “συμβατική σκέψη” των εταιρειών, το πως να κάνεις ενα γρήγορο παπούτσι (4%) ακόμη πιο γρήγορο (next%).
    Το οτι τα έκανα σκ@τα έτσι όπως το έγραψα , δεν το συζητάμε 🙂
    Βάζοντας και το “σουπερ” δίπλα στο “συμβατικό” νομίζω ότι το απογείωσα.

    Η ουσία και αυτό που ήθελα να πω είναι , ότι με το alphafly και για τις ανάγκες του Sub2 και το να διατηρηθεί για 42κ το ασύλληπτο 2:50 , άλλαξε όλη η φιλοσοφία και ο σχεδιασμός του παπουτσιού (έπεσε το drop , μεγαλωσε το stack κτλπ).
    Έπρεπε να διατηρηθεί το 2:50 όσο πιο ανέξοδα γίνεται και όχι πχ να δουν πως το 2:50 θα γίνει 2:40.
    Οπότε η φιλοσοφία του παπουτσιού γυρίζει γύρω από την διατήρηση του pace χωρίς όμως να χάσει τα πλεονεκτήματα της προηγούμενης σειράς.
    Το 4% είναι πολύ πιο κοντά στο next% , παρά το τελευταίο με το alphafly.

    Αν δεν βγαίνει νόημα και τώρα , τα παρατάω 🙂

    Ps
    Το next% δεν βραχυκλώνει στα αργά?

    #118355
    Echetlos
    Συντονιστής

    Χαχαχα… Εντάξει.. και πριν έβγαζε νόημα.
    Το θέμα είναι ότι και το Varopfly Elite το 2017, για να σπάσει το 2ωρο είχε σχεδιαστεί.
    Το drop έπεσε αναγκαστικά για να μπορέσει να ψηλώσει μπροστά, ενσωματώνοντας και τα air pods.

    Το Next δεν είναι ότι δεν πάει με τίποτα αργά, όπως π.χ. ένα λεπτόσολο pure racer. Απλά είναι υπερβολικά μαλακό, χωρίς να παίρνεις το rebound, και πολύ ασταθές.

    #118356
    pseiras
    Συμμετέχων

    E αφού θα το φέρεις , θα μας λυθούν όλες οι απορίες 🙂

    #118358
    Ανώνυμος
    Ανενεργός

    πρωτη του pegasus 37 σημερα σ ενα 25αρι ,turbo 3 …θα το βαπτιζα ,αλλα Νικ σε περιμενουμε για σοβαρη αποψη

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,426 έως 1,440 (από 1,669 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.