@stressbuster όλα όσα σου έγραψαν οι φίλοι με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Ας υποθέσουμε ότι προπονητικά έγιναν όλα τέλεια και έλαβες την πληροφορία για ένα συγκεκριμένο Ρυθμό αγώνα.
Ας δώσουμε και ένα περιθώριο απόκλισης 5-10″ λόγω οποιονδήποτε συνθηκών.
Πάμε τώρα στο μαλωμα..
Έχω πχ ένα μπουσουλα που μου ζητάει το 6’/χλμ για 42+.
Αν στα πρώτα 2-3 χλμ παρατηρήσω ότι καρδιακά είμαι πιο πάνω από όσο πρέπει, εννοείται θα κόψω ταχύτητα και θα παρακολουθώ την καρδιά. Αν με το πέρασμα της ώρας πιάσουν επιθυμητές τιμές , μπαίνω ξανά σε ελεγχόμενα αυξημένο ρυθμο, όχι με σκοπό να μαζέψω τη χασουρα των αργών χλμ.
Θέλει συνεχή στρατηγική και αναπροσαρμογή ανά πάσα στιγμή.
Αν οι παλμοί μείνουν ψηλά σημαίνει ότι πιθανόν κάποιος άλλος παράγοντας υγείας, δε σου επιτρέπει τη συγκεκριμένη μέρα να αποδώσεις τα μέγιστα. Το κρατάς ως δεδομένο και πας τον αγώνα σε safe condition για να μη δεις το dnf( προσωπική επιλογή) ή κατεβαίνεις από το καράβι για να μη χρεωθείς με ταλαιπωρία 40+χλμ και βάζεις κάποιον άλλο κοντινό στόχο…
Όλα αυτά θα τα μαθαίνεις στην πορεία , όπως όλοι μαθαίνουμε κάτι καινούργιο σε κάθε χλμ που γράφουμε στις σόλες μας.