Δραστηριότητα

  • Ο/η Iwannhs Vafeiadhs έγραψε ένα νέο άρθρο, Λίπη πριν από 4 έτη

    Στην διατροφή του δυτικού πολιτισμού, τα λίπη καλύπτουν το 40-45% της προσλαμβανόμενης ενέργειας από τις τροφές. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ υψηλό, καθώς τα λίπη ευνοούν την πρόκληση διαφόρων ασθενειών και μ […]

    • Ο/Η dimitrissss απάντησε πριν από 4 έτη

      Καταρχήν συγχαρητήρια Γιάννη για το κατατοπιστικό άρθρο! Η τελευταία παράγραφος μου θύμισε ότι πάντα είχα την απορία όταν έβλεπα αγώνες άρσης βαρών, γιατί στη μεγάλη κατηγορία κάποιοι αθλητές ήταν τόσο ευτραφείς που ήταν περισσότερο παχείς παρά γραμμωμένοι. Και στην πάλη ή στο σούμο που παίζει ρόλο η μάζα και ο όγκος να το καταλάβω. Αλλά στην άρση βαρών που χρειάζεται και εκρηκτικότητα γιατί συσσωρεύουν τόσο λίπος. Τους βοηθά σε κάτι; Τέλος να προσθέσω ότι το λίπος είναι και εθιστικό! Για αυτό η κατανάλωση λιπαρών τροφών οδηγεί και στη λαιμαργία!

    • @dimitrissss Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Στην άρση βαρών ο στόχος της προπόνησης είναι η ανάπτυξη της μέγιστης δύναμης. Μέσω της προπόνησης για να υπάρξει αύξηση της μυϊκής μάζας και δύναμης πρέπει να συνυπάρχει και μια διατροφή σε υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών. Οι ημερήσιες ανάγκες ανέρχονται σε 1,5-3,2 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους. Επειδή όμως οι περισσότερες πηγές πρωτεϊνών περιέχουν λίπη, δεν μπορεί να αποφευχθεί και η παράλληλη αύξηση του ποσοστού των λιπών. Έκτος από αυτό όταν σε κάποιο άθλημα ή οποιαδήποτε δραστηριότητα οι ενεργειακές απαιτήσεις είναι πολύ μεγάλες, για να καλυφθεί κάποιος από άπαχες τροφές η κατανάλωση σε όγκο πρεπεί να είναι τεράστια. Σε τέτοιες περιπτώσεις για να καλυφθούν οι ενεργειακές ανάγκες με μικρότερες σε όγκο ποσότητες γίνεται συνειδητά κατανάλωση τροφών που περιέχουν λίπη.

    • Ο/Η delazaren απάντησε πριν από 4 έτη

      Αυτό με την επιφάνεια των τροφών και την οξείδωσή τους μου θύμισε τις fractal διαστάσεις όπου έχεις αντικείμενα με επιφάνεια δυσανάλογα μεγαλύτερη ενός άλλου συμπαγές αντικειμένου με τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις. Ευχαριστούμε για το άρθρο.

    • @iwannhs-vafeiadhs δηλαδή έναν κάποιος θέλει να κατεβάσει τα ποσοστά λίπους στο σώμα του πρέπει να τρέχει με ρυθμό 50-60% της μέγιστης πρόσληψης οξυγόνου για αρκετή ώρα?

    • @diazz Στο άρθρο επισημαίνεται κυρίως η σημασία της αξιοποίησης της καύσης των λιπαρών οξέων ως πηγή ενέργειας για μυϊκή δραστηριότητα χαμηλής έντασης. Δηλαδή με τη βελτιωμένη ικανότητα μεταβολισμού των λιπών μέσω της αερόβιας προπόνησης αντοχής χαμηλής έντασης μπορούμε να καλύπτουμε σε μεγαλύτερο ποσοστό τις ανάγκες μας για μυϊκή συστολή και να εξοικονομούμε το ποσοστό καύσης των υδατανθράκων. Όμως σίγουρα είναι και η προπόνηση χαμηλής έντασης και μεγάλης διάρκειας κατάληλη για μείωση του σωματικού λίπους.

    • @iwannhs-vafeiadhs ευχαριστώ