Αρχική / Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

  • Ο/η Iwannhs Vafeiadhs έγραψε ένα νέο άρθρο, Δρομείς αντοχής και μέγιστη ταχύτητα πριν από 1 έτος, 8 μήνες

    Η μέγιστη δρομική ταχύτητα είναι ένας εξαιρετικός παράγοντας πρόβλεψης των επιδόσεων αντοχής.

    Ο χρόνος σπριντ 50 μέτρων υπερτερεί από την αερόβια ικανότητα όταν πρόκειται για την πρόβλεψη 10χλμ και άλλων αγ […]

    • Πολύ ενδιαφέρον άρθρο με εκπληκτική λεπτομέρεια στην ανάλυση….Ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά @Iwannhs Vafeiadhs…πραγματικά και μόνο που το διαβάζεις ανεβαίνεις επίπεδο.

    • Εξαιρετικό άρθρο. Η ανάλυση και τα συμπεράσματα του συμφωνούν με αυτά που παρατηρώ και στον εαυτό μου ακολουθώντας κάποιο παρόμοιο πρόγραμμα.

    • Συγχαρητήρια κοουτς!!! Δε τολμώ να σκεφτώ την εφαρμογή όλων αυτών στην προπόνηση μου. Σίγουρα θα δω βελτίωση αλλά πολύ κόκκινα φαίνονται στα μάτια μου. Επιθετική φιλοσοφία και μου αρέσει αλλά μασάω!!! Μπράβο!!! Το χάρηκα στην ανάγνωση!

    • +1000 στην ταχύτητα!Δεν βλέπω να ξανατρέχω μαραθώνιο!
      Τρέμε @echetlos 😛

    • Πάρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο @iwannhs-vafeiadhs (όπως και όλα τα προηγούμενα).

      Δύο ερωτήσεις/παρατηρήσεις μόνο:
      #1. Το συγκεκριμένο συμπέρασμα (ουσιαστικά οι 2 πρώτες προτάσεις του άρθρου), ισχύουν για όλους τους δρομείς αντοχής ανεξαρτήτως επιπέδου? Ή αφορά μόνο επαγγελματίες δρομείς ή/και ερασιτέχνες από ένα πολύ καλό επίπεδο και άνω? Μου φαίνεται δυσκολο να γενικευθεί.

      #2. Η μέγιστη ταχύτητα είναι αυτή (ή μάλλον πιο σωστά ανάλογη) με την μέγιστη ταχύτητα που θα εμφανισθεί σε ένα τέστ εργομέτρησης με επιταχυνόμενο τρέξιμο? Το βήμα αύξησης ταχύτητας (πχ. μονόλεπτο ή 3λεπτο, δέν μιλάμε για πάνω από 3λεπτο) παίζει ρόλο στην απάντηση?

    • Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.
      @aristidi Η μέγιστη ταχύτατη δεν έχει να κάνει με την vVO2max (ταχύτητα στη μέγιστη πρόσληψη), αλλά έχει να κάνει με την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτυχθεί σε ένα σπριντ λίγων μέτρων ή λίγων δευτερολέπτων. Δηλαδή είναι πολύ πιο υψηλή από τη vVO2max. Είναι ανεξάρτητη από αερόβιους παράγοντες.

    • Hill sprints is the truth

    • Ευχαριστούμε ξανά!!
      Είχα παρατηρήσει κάποια πράγματα στον εαυτό μου όταν τρέχω με ορμή στην κατηφόρα και τώρα μπορώ να τα εξηγήσω. Όντως, και μένα ο ελκυστικός τρόπος φαίνεται από τους προτεινόμενους είναι τα hill sprints.
      Και μια ερώτηση, αν έχεις κάποια στοιχεία, θα μπορούσε μια ανυπόδητη προπόνηση σε διάφορες ταχύτητες να συμβάλλει στη βελτίωση της συχνότητας διασκελισμού; Εννοώ, λόγω της μείωσης του χρόνου επαφής με το έδαφος μαθαίνουμε να τρέχουμε με μεγαλύτερη συχνότητα.