Αρχική / Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

  • Ο/η Iwannhs Vafeiadhs έγραψε ένα νέο άρθρο, Πρόγραμμα Μαραθωνίου – Do it yourself! πριν από 1 έτος, 2 μήνες

    Έχοντας στα χέρια σας ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, τον πίνακα που έχω φτιάξει με τους προπονητικούς ρυθμούς ανάλογα με το επίπεδο του καθενός, βασισμένο στον χρόνο αγώνα 10 χιλιομέτρων, θα δοθούν μερικές κατευθυντήρ […]

    • Ευχαριστουμε πολυ κοουτς για το αρθρο και τις επεξηγησεις. Καπως ετσι το δουλεψα κι εγω σ αυτη την προετοιμασια που εφερε και τα ρεκορ σε ολες τις αποστασεις. Οι γνωσεις που μας παρεχεις ειναι πολυτιμες, ορεξη να χει να δουλευει κανεις!

    • Γιαννη χαλας τη πιατσα

    • Οκ … Εσύ το διάλεξες!!!

    • @kalogeridis Για να μην τον πρήζεις το έγραψε… όχι για να τον πρήξεις περισσότερο.

    • Μπράβο κόουτς! Τώρα είμαστε αδικαιολόγητοι αν δεν κάνουμε όλοι PB!

    • θα επικεντρωσω ποιο πολυ στα σβελτα long run ,εκει ειδα εγω τη μεγαλη διαφορα ,παραινεσεις για αργα lr για προσαρμογες λιπολυση κλπ μαλλον για μενα ηταν πολυ αστοχα ,κοουτς ευχαριστουμε

    • νομίζω πως ξέρει ακριβώς τι γράφει . Από τόσα και τόσα ”διαφημιστικά” προγράμματα που έχω δει αυτό είναι και ολοκληρωμένο και με πολύ ακρίβεια μετρημένο.
      Ευχαριστούμε για την δωρεά και απορώ? Γιατί , για αυτά οι προπονητές πληρώνονται.
      Βέβαια παίζει ρόλο μεγάλο , τι κουβαλάει ο καθένας (όχι από υποδομή , τόσο ) όσο από φλεγμονές και χρόνιους ή υποβόσκοντες χρονίως τραυματισμούς , τι κίνητρο και τι ηλικία έχει. Ευχαριστούμε πάντως για την δωρεά!

    • Καλησπέρα, κατατοπιστικότατο άρθρο και ο πίνακας άκρως βοηθητικός στη διόρθωση – βελτίωση των προπονήσεων, ευχαριστούμε πολυ. Για μικρότερες ηλικίες πόσες είναι οι ενδεικτικές μέρες αποκατάστασης που δε συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα; Επίσης αν οι ρυθμοί στις διαλλειματικές βγαίνουν εύκολα αλλά δε μπορεί να διατηρηθεί ο αντίστοιχος ρυθμός της γραμμής στα 10κμ συνεχόμενο, ανεβαίνουμε γραμμή ή διατηρούμε χαμηλότερο ρυθμό;

    • Coach καλημέρα και ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικότατο πίνακα, να ρωτήσω τί σημαίνει το ENDR που προστέθηκε μετά τις τελευταίες προσθήκες?

    • @mitsos Σημαίνει endurance, δηλαδή είναι τρέξιμο για χτίσιμο της αντοχής.
      Είναι ένα τρέξιμο πιο γρήγορο από easy και πιο αργό από tempo.

    • Ευχαριστώ πολύ, το συμπεριλαμβάνεις στις προπονήσεις υψηλής επιβάρυνσης οπότε μπορείς να αντικαταστήσεις το tempo πχ ή στις προπονήσεις χαμηλής επιβάρυνσης?

    • @mitsos Χαμηλής προς μέτριας.
      Οπότε όχι, δεν μπορεί να αντικαταστήσει διαλειμματικής ή τέμπο.

    • Ευχαριστώ, να είσαι καλά

    • Καλημέρα,

      πατώντας το Link για να ανοίξει το αρχείο με τους πρπονητικούς ρυθμούς (https://drive.google.com/file/d/1QlY7_5SD3a9vYm5h1P_os9gcaN9OYfaM/view?usp=sharing)

      βγάζει μήνυμα ότι το αρχείο δεν υπάρχει !!

    • @johnb Δεν είχαμε βάλει τον ανανεωμένο πίνακα, τώρα είναι οκ, Γιάννη.

    • @Echetlos.. ολα οκ Νίκο !!!

    • 🙂