Αρχική / Αξιολογήσεις / Adidas Adizero Boston 8

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Adidas Adizero Boston 8

Adidas Adizero Boston 8

Κατηγορία: Performance trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 238γρ. – 10mm drop (26/16mm)

Boston και Adios αποτελούν εδώ και χρόνια τα “καθαρόαιμα” performance μοντέλα της Adidas (το Takumi είναι σαφώς πιο ειδική κατασκευή), μένοντας πιστά στις βασικές αρχές τους. Ελάχιστες αλλαγές, οι οποίες αφορούν συνήθως το upper, old school εμφάνιση, διατηρώντας πάντα εκείνη την συνταγή που φτιάχνονταν τα αγωνιστικά τον παλιό καιρό.

Μπορεί να έχουμε ήδη περάσει σε μια εντελώς διαφορετική εποχή, όσον αφορά το γρήγορο δρομικό παπούτσι, η σειρά Adizero όμως εξακολουθεί να απευθύνεται στους purists. Μπορεί τα δύο μοντέλα να έγιναν πολύ πιο σύγχρονα σχεδιαστικά, η καρδιά τους όμως παραμένει ουσιαστικά απαράλλαχτη.

Το Boston 7 ήταν σχεδόν ίδιο με το 6, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε πάτημα. Στο νέο μοντέλο έχουμε αρκετές διαφορές στο upper και κάποιες μικρές στην σόλα.

Επάνω μέρος και εφαρμογή

Το νέο Boston ακολουθεί την σχεδιαστική γραμμή που λάνσαρε η Adidas με το Adios 4, τόσο σαν καλούπι όσο και σαν υλικά.
Το ανοιχτό και διαπνέον διχτυωτό των Β6 και Β7 έχει αντικατασταθεί από ένα εντελώς διαφορετικό ύφασμα (knitted mesh), το οποίο είναι πολύ πυκνό, κάπως τραχύ στην αφή και χωρίς την παραμικρή ελαστικότητα. Επιπλέον, ο εσωτερικός προφυλακτήρας καλύπτει όλη την περιφέρεια του toe box, φτάνοντας σχεδόν μέχρι και την καμάρα! Πολύ στιβαρή αλλά και άκαμπτη αίσθηση.

Το χαρακτηριστικό, ογκώδες πάνελ στην περιοχή του midfoot, έχει αφαιρεθεί. Στην θέση του έχουν τοποθετηθεί δύο εσωτερικές λωρίδες σε κάθε πλευρά (underlays), ενώ οι τρεις θερμοκολλημένες ρίγες είναι από πιο άκαμπτο συνθετικό και λειτουργούν σαν overlays.

H εσωτερική ενίσχυση στην περιοχή της καμάρας. Μπροστά από την πορτοκαλί ραφή, είναι το τελείωμα του προφυλακτήρα.

Το κολάρο στο πίσω μέρος είναι σχετικά σκληρό αλλά παρόλο που η επένδυση από αφρώδες είναι ελάχιστη, δεν γίνεται αντιληπτό κι ούτε ενοχλεί. Εξίσου λεπτή είναι και η, ραμμένη στα πλαινά, γλώσσα (περισσότερο από πριν), η πυκνή διάταξη των κορδονιών όμως, κατανέμει την πίεση στην ράχη του ποδιού.

Περιορισμένο το αφρώδες γύρω από τον αστράγαλο και στην γλώσσα, όπως επιβάλλει ο χαρακτήρας του Boston.

Το Boston ήταν ανέκαθεν στενό, όλοι το γνωρίζουν αυτό. Σαν πλάτος, το Β8 δείχνει να είναι οριακά φαρδύτερο από τις δύο προηγούμενες εκδόσεις, παρ’ όλα αυτά, τα νέα υλικά έχουν εντελώς άλλη αίσθηση και κατά την γνώμη μου, το κάνουν τελικά πιο “στριμωγμένο”.

Πρώτα απ’ όλα, το mesh δεν έχει καθόλου αέρα. Είναι σκληρό, εντελώς ανελαστικό, ενώ στην εξωτερική πλευρά των μεταταρσίων έχουμε και τις δύο από τις τρεις ρίγες. Πέραν αυτού, το ασυνήθιστα μεγάλο πέταλο του προφυλακτήρα δημιουργεί έναν “τοίχο” περιμετρικά του πέλματος, περιορίζοντάς το ακόμη περισσότερο. Όλα αυτά τελικά, κανουν το επάνω μέρος ιδιαίτερα άκαμπτο κι ενώ στα προηγούμενα μοντέλα το ύφασμα μπορούσε να ακολουθήσει το πόδι, εδώ ουσιαστικά του βάζει όρια.

Εδώ φαίνεται χαρακτηριστικά το εύρος του προφυλακτήρα και ο τρόπος που περιορίζει την κίνηση του πέλματος.

Το μεσαίο τμήμα, παρόλο που η σχεδίασή του έχει απλοποιηθεί αρκετά, παραμένει στενό. Ναι μεν δίνει το απαραίτητο κράτημα, όσοι όμως έχουν φαρδύτερο του κανονικού πόδι, η καμάρα τους θα ξεχειλίζει. Η φτέρνα κλειδώνει εύκολα και παραμένει στην θέση της, ενώ το χαμηλό κολάρο κάνει το πίσω μέρος να εξαφανίζεται καθώς τρέχεις.

Όλα τα παραπάνω επιδρούν με δύο διαφορετικούς τρόπους στην εφαρμογή του Boston στον δρόμο.
Σε γρήγορους ή και πολύ γρήγορους ρυθμούς, σε βιράζ ή ακόμη και εντελώς κλειστές στροφές στην άσφαλτο, το κράτημα του Boston 8 είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ. Τα χαρακτηριστικά του επάνω μέρους που περιγράψαμε, δεν αφήνουν το πόδι ούτε στο ελάχιστο να κινηθεί ανεξέλεγκτα μέσα στο παπούτσι και το κρατούν ακριβώς στο σημείο που πρέπει, επιτρέποντάς σου να πατήσεις ευθύβολα και σταθερά. Ζήτα του όποια κίνηση θες, θα ακολουθήσει αδιαμαρτύρητα. Το upper δουλεύει σαν κέλυφος γύρω από το πόδι και το εγκλωβίζει.
Ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος ασφυκτιά μέσα στο στενό upper, η διάρκεια τέτοιων προπονήσεων, δεν θα επιτρέψει τριβές ή σημεία πίεσης. Και μιας και πρόκειται για performance μοντέλο, οι περισσότεροι ερασιτέχνες δρομείς θα το φορέσουν σε τέτοιου είδους τρεξίματα, ως επί το πλείστον.

Χαμηλό προφίλ πίσω και άκαμπτο κολάρο. Η φτέρνα συγκρατείται όπως αρμόζει στην κατηγορία του Boston.

Στις περιπτώσεις όμως που κάποιος το δουλέψει και ως προπονητικό, αν δεν έχει σχετικά στενό πόδι, πιθανώς το Boston να μην τον βολέψει και τόσο. Έχω χρησιμοποιήσει τα προηγούμενα μοντέλα ως daily trainer και παρόλο που η ευρυχωρία σίγουρα δεν περίσσευε, ποτέ δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα, ακόμη και σε μεγαλύτερα τρεξίματα. Στο Β8 όμως, κάθε φορά ένοιωθα ότι θα προτιμούσα λίγη παραπάνω άνεση από το upper. Μια λίγο πιο χαλαρή εφαρμογή στην καμάρα ή το ύφασμα να τσακίζει πιο εύκολα, είναι χαρακτηριστικά που ζητάς στα easy runs και το Adidas δεν τα παρέχει. Φυσικά, αυτό ισχύει για το δικό μου, στενό πόδι. Θεωρώ ότι κάποιος με έστω και κανονικό, θα νοιώσει πολύ περισσότερο αυτά που περιγράφω.
Από την άλλη, δεν παύει το Boston να είναι ένα παπούτσι για γρήγορες προπονήσεις, οπότε κάποια τέτοια “τερτίπια” τού επιτρέπονται. Βέβαια, επειδή συγχρόνως αποτελεί επιλογή για πολλούς και για την απόσταση του μαραθωνίου, δεν ξέρω πόσο πολύ θα προβληματίσει όταν το πόδι θα αρχίσει να πρήζεται και να αναζητά λίγο παραπάνω χώρο.

Οι τρύπες των κορδονιών είναι σε αρκετά πυκνή διάταξη, με αποτέλεσμα να σφίγγουν ακόμη περισσότερο το επάνω μέρος. Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε και κάποιες παραλλαγές δεσίματος, έτσι ώστε να χαλαρώσετε ελαφρώς την όλη εφαρμογή.

Παίζοντας με το δέσιμο, ίσως καταφέρετε να εξασφαλίσετε λίγο επιπλέον χώρο.

Πέραν του φάρδους, το μήκος του είναι κανονικό. Μην παρασυρθείτε να ανέβετε νούμερο, αν το αισθάνεστε στενό, αφού και η διαφορά σε πλάτος δεν αλλάζει και κενό θα αφήνει μπροστά.

Σόλα και πάτημα

Η θερμοπλαστική πουλουρεθάνη (Boost) εξακολουθεί να είναι το κύριο συστατικό της σόλας του Boston. Όπως και στις τρεις προηγούμενες εκδόσεις, υπάρχει μία λεπτή στρώση EVA αφρού ακριβώς κάτω από τον εσωτερικό πάτο, όπως κι ένα χείλος περιμετρικά της σόλας. Επίσης EVA είναι το υλικό που χρησιμοποιείται ακριβώς κάτω από τα δάχτυλα.

Να σημειώσουμε εδώ πως στους χρωματισμούς του Boston 8 που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, στο χείλος αναγράφεται η λέξη Lightstrike, υποδηλώνοντας πως φέρουν το νέο αφρό της εταιρείας, στην θέση του παλιού EVA. Θεωρώ ότι δεν θα υπάρχει καμμία διαφορά ως αίσθηση σε σχέση με πριν, αφού το βασικό υλικό παραμένει το Boost, ενώ και ο Lightstrike από EVA είναι.

Αν και όχι ιδιαίτερες, κάποιες αλλαγές έχουν γίνει στην εξώσολα του νέου Boston. To Continental λάστιχο έχει περισσότερα και μεγαλύτερα ανοίγματα σε όλη του την επιφάνεια, ενώ καλύπτει και τις άκρες του midfoot, εν αντιθέσει με πριν. Επίσης, το Torsion System (η πλαστική γέφυρα στο μέσο, για την απαραίτητη στρεπτική ακαμψία) έχει αλλάξει σχήμα κι είναι και πιο φαρδιά. Όλα αυτά επηρεάζουν μέχρι ενός βαθμού το πάτημα του νέου Boston, όπως θα δούμε.

Ο χαρακτήρας του μοντέλου δεν έχει αλλάξει. Αυτό που ξέρατε, αυτό ακριβώς θα βρείτε κι εδώ.
Στην φτέρνα το cushioning είναι σφιχτό, με ελάχιστη συμπίεση του αφρού κατά την προσγείωση αλλά επαρκή προστασία, ακόμη κι αν δεν τη νοιώθεις. Το Torsion System σε περνάει πολύ άμεσα στο forefoot και στην φάση της απογείωσης, όπου εκεί καταλαβαίνεις τον EVA κάτω από τα δάχτυλά σου. Όπως έχουμε ξαναπεί, η μαλακή TPU απαιτεί κι ένα σκληρότερο συμπλήρωμα, ώστε το πάτημα να είναι ισορροπημένο και να μην απλώνει.

Με άσπρο χρώμα το Boost και μπροστά, με μαύρο χρώμα ο EVA.

Λόγω των μεγαλυτέρων ανοιγμάτων στο λάστιχο, το Boston 8 έχει οριακά πιο μαλακό πάτημα από πριν. Μην περιμένετε μεγάλη διαφορά, κάποιοι ίσως να μην την αντιληφθούν καν. Φορώντας όμως το Β8 και το Β6 (χωρίς πολλά χιλιόμετρα) σε κάθε πόδι, η σόλα έχει ξεκάθαρα “γλυκάνει”.

Αυτό όμως που εμφανώς έχει βελτιωθεί στο νέο μοντέλο, είναι η ακαμψία και η σταθερότητα της σόλας. Η διαφοροποίηση του Torsion System, αν και δεν δείχνει μεγάλη, κάνει το παπούτσι πιο στιβαρό στο μεσαίο τμήμα και το transition πιο ευθύβολο. Όχι πως πριν δεν ήταν, απλά τώρα είναι ακόμη περισσότερο.

Η πλαστική γέφυρα φάρδυνε, το λάστιχο καλύπτει και τις άκρες του midfoot, οπότε ενισχύθηκε η στρεπτική ακαμψία του Β8.

Το Boston είναι σίγουρα βαρύ, ίσως το βαρύτερο της κατηγορίας του. Παρ’ όλα αυτά, όπως θα γνωρίζουν όσοι το φορούν, κρύβει καλά τα γραμμάριά του στον δρόμο. Το χαμηλό προφίλ, η στενή εφαρμογή και το ζύγισμά του, αντισταθμίζουν το βάρος της πολυουρεθάνης σε μεγάλο βαθμό. Κι η αλήθεια είναι πως αν δεν υπήρχαν άλλα παρεμφερή μοντέλα με αρκετά χαμηλότερο βάρος, πιθανώς να μην το συζητούσαμε καν.

Η χρήση του Boston είναι λίγο πολύ γνωστή. Φτιαγμένο για γρήγορες προπονήσεις, είτε σε στίβο είτε στην άσφαλτο. Παρότι στα χαρτιά είναι το προπονητικό Adizero (με το Adios να είναι το αγωνιστικό), άνετα δουλεύει και ως racer εξίσου καλά, εκτός βέβαια αν μιλάμε για επίπεδο αθλητών, με άλλους ρυθμούς και απαιτήσεις. Άμεσο, σταθερό και springy, θα κάνει ό,τι του ζητήσεις χωρίς χρονοτριβές και ασάφειες.

Σύμμαχος φυσικά σε αυτό είναι και το λάστιχο της Continental, το οποίο δίνει επίπεδα πρόσφυσης στα Adizero μακράν των υπολοίπων. Πρόσφατα έκανα μικρά κομμάτια υπό βροχή σε στίβο, με ένα σημείο μάλιστα να έχει και χώμα από το παρακείμενο σκάμμα, και το παπούτσι δεν καταλάβαινε πραγματικά τίποτα.

Ανέκαθεν χρησιμοποιούσα το Boston και ως προπονητικό. Αφενός επειδή μου αρέσει το σφιχτό πάτημα, αφετέρου γιατί παρείχε το απαραίτητο cushioning, παρά την έλλειψη softness. Τρέχοντας με το Β8 όμως, έπιασα τον εαυτό μου να μην το απολαμβάνει όσο παλαιότερα σε τέτοιες προπονήσεις.
Γιατί όμως; Άλλαξε κάτι στην σειρά; Όχι, τίποτα δεν άλλαξε στο Boston. Αυτό που άλλαξε είναι μάλλον οι υπόλοιποι.
Τον τελευταίο καιρό, υπάρχουν στην αγορά μοντέλα με πιο σύγχρονους αφρούς και πολύ χαμηλότερο βάρος, τα οποία δουλεύουν εξίσου καλά στα γρήγορα τρεξίματα αλλά είναι και αρκετά πιο φιλικά στα αργά. Αν έχεις δοκιμάσει κάποια από αυτά, ίσως το Boston σου φανεί κάπως πιο μονοδιάστατο πλέον. Ως γνωστόν, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Συμπέρασμα

Το Boston συνεχίζει την πορεία του, αδιαφορώντας για την τάση (ή την εξέλιξη, αν προτιμάτε) της αγοράς. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς η παραδοσιακή προσέγγιση στο θέμα “ταχύτητα” έχει ακόμη πολλούς θιασώτες. Μπορεί το Boost σαν υλικό να μην έχει πια την υπεροχή του παρελθόντος, η σειρά Adizero όμως πάντα ήταν μια ξεχωριστή περίπτωση στην γκάμα της Adidas. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι για κάποιον καιρό ακόμη, αυτά τα μοντέλα δεν θα πειραχτούν σημαντικά. Επιβεβαιώνεται αυτό άλλωστε και από το Boston 9, που μόλις κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, το οποίο φοράει ακριβώς την ίδια σόλα με το 8.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

28 Σχόλια

  1. Εξαιρετικό (ένα ακόμη) review!
    Από τη δική μου εμπειρία πάντως, επιβεβαιώνω όσα λες Νίκο. Πολύ καλή εφαρμογή στο πόδι, όντως πιο ακαμπτο από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά σταθερό το πόδι μέσα σε αυτό και πράγματι πιο μάλακό. Οχι τρελή διαφορά, αλλά εύκολα τη παρατηρείς.
    Η αλήθεια είναι ότι στο 18άρι που έτρεξα τη περασμένη Κυριακή, άρχισα να νιώθω το πόδι λίγο “στριμωγμένο” μέσα στο παπούτσι όταν έφτασα όσο ανέβαιναν τα χλμ. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο διότι έχω κάτι φουσκάλες από προηγούμενα τρεξίματα, αλλά με το Boston 7 είτε στο 1ο είτε στο 18χλμ ένιωθα το ίδιο καλά. Το πρώτο Long Run μου με το B-8 ήταν 50-50 από εντυπώσεις καλές και κακές. Αυτή η στενή εφαρμογή κάποια στιγμή κουράζει νομίζω. Επομένως καταλήγω στο να το χρησιμοποιώ κυρίως για έως 10Κ και intervals όπως αναφέρει και το review. Σαν κατασκευή βέβαια είναι πιο ανθεκτικό νομίζω αλλά ο καιρός και η χρήση θα δείξουν!

  2. @periklis1987 To ύφασμα των Β6, Β7 ήταν πολύ πιο μαλακό κι εύκαμπτο, είχε μπόσικα.
    Δεν ξέρω αν μετά από κάποια χλμ θα ανοίξει, δεν έχω κάνει πάνω από 50, Περικλή.

  3. Με 200χλμ πλεον στα b8, έχει κάπως στρώσει αν και στα πρώτα χλμ κάθε προπόνησης νιώθω κάπως άβολα. Αν σφίξω πολύ τα κορδόνια το λάθος δεν διορθώνεται τρέχοντας και νιώθω ένα μούδιασμα στα πόδια. Κατα ταλλα γρήγορο παπούτσι, άνετο, που ακολουθεί εντολές.

  4. @panosdimi Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως δεν θέλει να παρασυρθείς και να σφίξεις οποιαδήποτε τρύπα πλην της τελευταίας. Κλειδώνεις την φτέρνα κι αφήνεις χαλαρά τα κορδόνια προς τα κάτω.

    Εδώ και καιρό πάντως, οτιδήποτε έκανα με το Boston, το κάνω με το Adios 3 και μ’ αρέσει κι αρκετά περισσότερο.

  5. Είμαι κάτοχος σχεδόν όλης της σειράς Boston και συμφωνώ απόλυτα με όλη την παρουσίαση. Πάντως στο νούμερο εγώ στο 8 έπεσα. Από 44 2/3 πήγα στο 44, αλλά αυτό συμβαίνει σε όλα τα adidas πλέον. Μετά από 400 χιλιόμετρα και πλέον, να πω την αλήθεια δεν έχω ξεπεράσει αυτήν την στενότητα στην καμάρα και εξακολουθεί να με ενοχλεί. Εξακολουθεί να είναι γρήγορο αλλά την άνεση του 7 δεν την έχει σε καμμία περίπτωση…

  6. μου εξάπτει τη φαντασία η πρότασή σου “σε μεγαλύτερα τρεξίματα”…

    ΥΓ εγώ πάντως από την κλασσική μόνο, έχασα 2-3 νύχια εξαιτίας του v8 (που ήταν καινούργιο) παρόλο που τα πόδια μου έχουν συνηθίσει σε πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις.

  7. @aroulio κανένα 20αράκι, μην φανταστείς… 😛

    Εσύ που έλεγες ότι “μου φάνηκε αρκετά πιο άνετο κι ευρύχωρο -ειδικά μπροστά- σε σχέση με τους προκατόχους του. Άνετο επίσης και stretchy το πάνω μπροστά μέρος”.

    @dionysis_zaglis Στο μήκος δεν σου είναι κοντό το μισό νούμερο κάτω;

  8. @echetlos Νίκο, βλέπω κι εδώ το ίδιο, η σόλα “γέρνει”. Αυτό δεν δημιουργεί επιδείνωση του υποπρινισμού (για όποιο έχει ήδη θέμα);

  9. @skull Δεν γέρνει, Γιώργο. Απλά είναι λίγο σκαμμένη τέρμα πίσω και εξωτερικά η σόλα, όπως σε πολλά μοντέλα.
    Για να φορτίσεις το σημείο εκείνο, πρέπει να προσγειώνεσαι σε πλήρη ραχιαία κάμψη ή με τέρμα τεντωμένο το πόδι (overstriding).

  10. @echetlos Και όμως δεν είναι. Το 44 2/3 (που φορούσα πάντα στα boston) όταν το πήρα ήταν σαν βάρκα και γι αυτό πήγα στο 44. Πάντως προσοχή με τη στενότητα της καμάρας γιατί εμένα μετά από ένα 20άρι μου έβγαλε τραυματισμό στο σημείο εκείνο. Να φανταστείς ότι τώρα τρέχω με τα 7 πάλι.

  11. @dionysis_zaglis Ποιο χρώμα έχεις, Διονύση;

  12. @echetlos Το μπλε ρουά

  13. @echetlos «Δώστε στον λαό την σόλα του 8 με το upper του 7 ή του 6!!!» 😀
    Για έμενα το Boston είναι το ιδανικό racing, tempo (ή για μεγάλες διαλειμματικες) παπούτσι. Στο 8 δεν μου άρεσε και πολύ το upper του επειδή ήταν κάπως δύσκολο να βρεις μια σωστή ρύθμιση με τα κορδόνια αλλά από πάτημα είχε, κάπως, καλύτερο από αυτό του 7. Δεν ξέρω αν σε αυτό έπαιξε ρόλο η εξωσολα ή το πιο φαρδύ torsion system ή ο συνδυασμός των δυο.
    Ωστόσο μαζί τους έτρεξα τον ΑΜΑ και το κατά-ευχαριστήθηκα!!!
    Τώρα, επειδή βλέπω το 9 να αργεί, αν και στην Αμερική ξέρω ότι έχει κυκλοφορήσει, ρίξε καμία πρόταση για κάτι εναλλακτικό του Boston! (1,8μ 67kg κανονική καμάρα μαραθώνιος 2:55 ημιμαραθώνιος 1:19 και από πάτημα μπροστά). Κάθε πρόταση δεκτή!!!

  14. @hntioannis Όπως ακριβώς τα περιγράφεις, Γιάννη…

    Αν δεν έχεις θέμα με το χαμηλό drop, θα πρότεινα το Razor 3. Προστατευτικό, πολύ springy και πούπουλο.
    Αν δεν πατάς φτέρνα, πολύ καλή επιλογή είναι και το NB Rebel. Κορυφαίο upper.
    Αντίστοιχης κατηγορίας, αν και με διαφορετική φιλοσοφία, είναι και το Zoom Fly 2.

  15. @echetlos Όπως κατάλαβες πρώτα σχολίασα και μετά διάβασα ολόκληρο το review σου! 😀 Αναφέρεις στο τέλος ότι το 9 έχει κυκλοφορήσει ήδη στην Αμερική.
    Από Zoom Fly έχω φορέσει το 1 και μου άρεσε αλλά… δεν ήταν Boston! Και από Flyknit σαν υλικό η επαφή μου ήταν με το epic react 1, έμεινα πολύ ευχαριστημένος γενικά από όλο το σύνολο (upper –σόλα) αλλά μιλάμε για διαφορετική κατηγορία και… δεν ήταν Boston!
    Διάβασα από τα άλλα δυο που πέταξες στο τραπέζι τα review σου και με ψήνει το razor.
    Τώρα για τα recovery έχω το Gorun Ride 7 και μόνο καλά λόγια έχω να πω για την skechers, απίστευτο παπούτσι, απίστευτα μαλακό και συγχρόνως σταθερό πάτημα! Το razor έχει πιο firm σόλα από την flight gen του ride 7???

  16. @hntioannis Θεωρώ το ZF2 καλύτερο από το Boston για μαραθώνιο (πιο ξεκούραστο) αλλά σαφώς πιο κατάλληλο το Adidas για μέσα στον στίβο. Πολύ πιο… “ακριβείας”.

    To Razor είναι στα χαρτιά δύο κατηγορίες κάτω από το GOrun Ride. O Hyper Burst γενικότερα έχει πολύ cushioning αλλά σε σχέση με τον FlightGen έχει πιο συμπαγή αίσθηση και φυσικά, μακράν περισσότερο rebound. Καμμία σχέση το πάτημα του Razor με αυτό του GRR7.

  17. @echetlos Δεν ξέρω κατά πόσο διάφορα θα έχει το zoom fly 2 από το 1 επειδή έχει carbon plate και όχι nylon ή react αντί lunarlon (αν δεν κάνω λάθος). Αλλά το 1 είχε ένα ” βουλιαγμα” που κάπως κούραζε στα γρήγορα, αλλά όλη η εφαρμογή ήταν οκ. Δύο απόψεις ακόμα από εσένα για kinvara 10, 11 και freedom σε σχέση με Boston πάντα και δεν σε ζαλίζω άλλο!!!. Θα διαβάσω και τα review σου βέβαια. Έχω μόλις 2 και κάτι χρόνια στο κουρμπετι και δεν έχω φορέσει ποτέ saucony!

  18. @hntioannis Α ναι, το ξέχασα το Kinvara, Γιάννη! Πιο φιλικό και smooth από το Boston αλλά το δεύτερο πάει πιο σταθερά αν το πιέσεις.
    Επανέρχομαι όμως και λέω ότι ψηφίζω Razor! Tο πιο versatile μοντέλο εκεί έξω, o Hyper Burst είναι the real deal! Κατά την γνώμη μου πάντα…

    ZF1 και ZF2 έχουν αρκετή διαφορά αλλά αν έβρισκες squishy το V1, θα σου φανεί ακόμη περισσότερο το V2.

  19. @echetlos Λοιπόν, διάβασα και τα review από kinvara και freedom (πολύ ωραία, μπράβο σου btw), και βρίσκομαι μεταξύ razor και kinvara με την ζυγαριά να γέρνει προς razor που, εκτός ότι το προτείνεις δις και εσύ, ψηνόμουν από την αρχή όπως σου είπα. Κάποια στιγμή πάντως (αν όχι τώρα) σίγουρα θα δώσω μια ευκαιρία στη saucony.
    Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις και τον χρόνο σου!!!

  20. Να ‘σαι καλά, Γιάννη, ελπίζω να βρεις αυτό που ψάχνεις. 🙂

  21. Ευχαριστώ, δε θα πάρω, ούτε φέτος boston.
    Περίμενα πολλές μέρες να βρω ηρεμία για να διαβάσω το άρθρο. Δε μπορώ να καταλάβω τι τους μπαίνει στο μυαλό και τα κάνουν μαντάρα με ψηλούς κ μεγάλους προφυλακτήρες, σκληρά upper, δύστροπα συστήματα κορδονιών… φτιάξτε ρε παλικάρια μια σόλα με σούπερ τεχνολογία, βάλτε το πιο απλό upper (Reebok forever energy) και τελειώσατε …
    * όποιος ψάχνεται για το razor, τυχαία το είδα σήμερα στο Σκρουτζ, 106€!

  22. @dionysis_zaglis Τώρα είδα την απάντησή σου, Διονύση.
    Ανέκαθεν τα Adizero είχαν πολύ κακή ποιότητα και επίπεδο συναρμολόγησης. Λες κι ένας έφτιαχνε το δεξί κι άλλος το αριστερό παπούτσι.
    Θυμάμαι 3 ζευγάρια Β5 που όλα είχαν διαφορετική εφαρμογή μεταξύ τους. Παίζει βέβαια ρόλο και το εργοστάσιο που φτιάχνεται το κάθε χρώμα, δεν κατασκευάζονται όλα στο ίδιο. Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες, βέβαια.
    Οπότε δεν αποκλείεται να έπεσες σε κάποια παρτίδα με μεγάλα discrepancies, γι’ αυτό και χρειάστηκες να κατέβεις νούμερο, ενώ πολλοί κάνουν το ακριβώς ανάποδο λόγω στενότητας.

  23. @Echetlos Νίκο ακολούθησα τη συμβουλή σου και τα χαλάρωσα πολύ μπροστά, κλείδωσα τις φτέρνες και είναι σχετικά καλό! Απογοητεύτηκα πάντως γιατί ήταν ένα παπούτσι με το οποίο είχα βολευτεί και ως προς την άνεση αλλά και ως προς την ταχύτητα. Λες το sl20 να είναι καλύτερο;

  24. @dionysis_zaglis Δεν έχω καταλάβει τι υλικό είναι το Lightstrike, δεν αναφέρουν πουθενά κάτι. Οπότε μάλλον για EVA πρόκειται.
    Άρα δεν γίνεται το SL20 να έχει καλύτερο πάτημα από τα μοντέλα με Boost. Έτσι κι αλλιώς, στην κατηγορία του Adios είναι, απ’ όσο έχω συμπεράνει, όχι του Boston.
    Υπομονή μέχρι να βγει το V9, μπας και είναι διαφορετικό το upper. Ή κοιτας αλλού…

  25. @echetlos Ομολογώ ότι με το δέσιμο που μου πρότεινες το αισθάνομαι πολύ καλά! Σήμερα τα έβαλα σε long run (18km) και βγήκε μια ΄χαρά άνετα. Φαντάσου ΄ότι τα μεγάλα μέχρι τώρα τα έκανα μόνο με τα 7 και τα 8 (μετά τον τραυματισμό που μου έβγαλαν) τα χρησιμοποιούσα μόνο σε δεκάρια και σε διαλειμματικές .. Αναμένουμε το 9 μπας και επανέλθουν στην προηγούμενη φιλοσοφία!

  26. Ωραία, το σώσαμε! 🙂
    Γενικότερα, μπορείς να πειραματιστείς με διάφορα δεσίματα, αφήνοντας “κενά” στα σημεία που σε ενοχλεί.

  27. Να τα λέμε όλα, το πάτημα και η πρόσφυση , στην βροχή του boston είναι ασύγκριτη…Άσφάλτινο κομμάτι με ανηφόρες και στροφές στο 3.30 και νόμιζα ότι πάταγα στίβο στεγνό…

  28. @panosdimi Δίκαιοι ήμασταν, το αναφέραμε κι αυτό.
    Στίβος σχεδόν καθόλου σαγρέ και έμπαινα στο βιράζ έχοντας μόλις πατήσει και το κομμάτι που ήταν γεμάτο χώμα από το διπλανό σκάμμα.
    Εγγύηση το Continental!

Αφήστε μια απάντηση