Αρχική / Αξιολογήσεις / HOKA One One Clifton 4

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

HOKA One One Clifton 4

HOKA One One Clifton 4

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 265γρ. – 5mm drop (29/24mm)

Όπως είχαμε δει στο review του Clifton 3, η Hoka με την συγκεκριμένη έκδοση διόρθωσε το μοναδικό σημείο που το μοντέλο χρειαζόταν βελτίωση: αυτό της εφαρμογής, κυρίως στον χώρο των δαχτύλων όπου ήταν αρκετά στενό στις δύο πρώτες εκδόσεις του.
Το V3 είχε το ίδιο πλούσιο cushioning με το ιδιαίτερα δημοφιλές V1, με ένα όμως πολύ καλύτερο επάνω μέρος, τόσο από πλευράς εφαρμογής όσο και ποιότητας. Ναι μεν υπήρχε μία αύξηση στο βάρος (το V1 ήταν εντυπωσιακά ελαφρύ για τα χαρακτηριστικά που προσέφερε), αντισταθμιζόταν όμως από τα αναβαθμισμένα υλικά.

Θα περίμενε κανείς ότι η Hoka θα κρατούσε ως βάση την συγκεκριμένη έκδοση, κάνοντας απλά κάποιες μικροαλλαγές όταν θα έβγαζε την επόμενη. Έτσι συνηθίζεται με όλες τις εταιρείες άλλωστε. Παρ’ όλα αυτά, το νέο Clifton έχει διαφοροποιηθεί εν μέρει. Ας δούμε αν το αποτέλεσμα έχει θετικό ή αρνητικό πρόσημο.

Επάνω μέρος

Το upper του Clifton 4 επανασχεδιάστηκε σχεδόν εξ αρχής. Πλέον αποτελείται από φοδραρισμένο engineered mesh, ενιαίο και χωρίς καθόλου ραφές, όπως τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα. Πιο λεπτό, πολύ πιο εύκαμπτο και αρκετά πιο διαπνέον. Η αλήθεια είναι πως το ύφασμα το V3 είχε μία πιο χοντρή και “τραχιά” υφή, αν και προσωπικά ποτέ δεν μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα.
Εντελώς διαφορετική είναι η σχεδίαση και το υλικό των δομικών στοιχείων που συγκρατούν το πόδι. Τα μονοκόμματα overlays έχουν αντικατασταθεί από μικρές, λεπτές λωρίδες εύκαμπτου συνθετικού, στα πλαινά των δαχτύλων και σε όλο το μεσαίο τμήμα του παπουτσιού (3D Puff Print Frame το ονομάζει η εταιρεία). Αυτές έχουν πάρει την θέση του προφυλακτήρα, καθώς αυτός υπάρχει μόνο στη μύτη μπροστά κι είναι ελάχιστος σε μέγεθος.

Νέο engineered mesh και εντελώς διαφορετικά overlays.

Γλώσσα και κολάρο έχουν επαρκές αφρώδες, με την πρώτη να είναι και λίγο μεγαλύτερη, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει τις έξτρα τρύπες για τα κορδόνια. Στο Clifton 3 ήταν οριακή σε μήκος.

Το αφρώδες γύρω από τον αστράγαλο και στη γλώσσα είναι επαρκές και τα υλικά μαλακά.

Κατά την Hoka, η νέα έκδοση έχει ελάχιστα πιο φαρδύ καλούπι από την προηγούμενη. Η αλήθεια όμως είναι πως, τόσο οπτικά όσο και φορώντας το, έχεις την ακριβώς αντίθετη αίσθηση. Το στρογγυλεμένο toe box έχει γίνει πιο “μυτερό” και η όλη εφαρμογή μοιάζει ελαφρώς πιο στενή.

Ο χώρος μπροστά δείχνει πιο στενός από το Clifton 3, τρέχοντας όμως το αποτέλεσμα είναι τελικά διαφορετικό.

Παρ’ όλα αυτά, στον δρόμο δεν είναι έτσι τα πράγματα, ας μην ανησυχούν για πισωγύρισμα όσοι είχαν κακή εμπειρία από τις δύο πρώτες εκδόσεις. Η σύγκριση ήταν άμεση μάλιστα, καθώς έκανα και κάποια χιλιόμετρα φορώντας από ένα μοντέλο σε κάθε πόδι.
Από τα πρώτα βήματα καταλαβαίνεις ότι αυτό που μετράει και τελικά κάνει την διαφορά, είναι το νέο εύκαμπτο ύφασμα και τα overlays. Ενώ αγκαλιάζουν πιο σφιχτά το πόδι, κινούνται πολύ πιο ελεύθερα από του προηγουμένου μοντέλου. Είναι χαρακτηριστικό του engineered mesh το να ξεχειλώνει ελαφρώς, παίρνοντας το σχήμα του ποδιού και αφήνοντάς το να απλωθεί ευκολότερα, ενώ η απουσία προφυλακτήρα κάνει τα πράγματα ακόμη πιο άνετα.
Στη περιοχή του midfoot κρατάει λίγο καλύτερα, ενώ δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω τις επιπλέον τρύπες για να συγκρατήσω την φτέρνα, όπως στο προηγούμενο. Βέβαια, αυτό έχει να κάνει και με την ανατομία του κάθε ποδιού.

Δεν ξέρω αν η γραμμή του V4 είναι τελικά φαρδύτερη ή στενότερη από κατασκευής, αυτό όμως που αποκομίζεις τρέχοντας είναι πως το Clifton 4 εφαρμόζει καλύτερα και πιο σταθερά στο πόδι, χωρίς να το περιορίζει καθόλου. Αυτό φαίνεται ιδίως στις στροφές αλλά και όταν ανοίγεις ρυθμό. Δεν έκανα κάποια πολύ μεγάλη προπόνηση μαζί του αλλά θεωρώ πως μόνο κάποιος με αρκετά φαρδύ πέλμα θα νιώσει ότι η εφαρμογή τον περιορίζει και θα του προκαλέσει τριβές. Ακόμη κι έτσι όμως, το καλό νέο είναι πως για πρώτη φορά το Clifton βγαίνει και σε φαρδιά έκδοση. Κατά τ’ άλλα, επιλέγετε το κανονικό σας νούμερο.

Σόλα και πάτημα

Αν και τα ύψη της σόλας διατηρούνται (29mm/24mm), όπως και η βασική σύνθεση του EVA αφρού, η πυκνότητά του έχει διαφοροποιηθεί ελαφρώς. Θα το δούμε παρακάτω.
Στην εξώσολα, οι αλλαγές είναι πολύ μικρές, διατηρώντας τον συνδυασμό λαστίχου και εκτεθειμένου αφρού. Η μόνη ουσιαστική διαφορά βρίσκεται στην χρήση λαστίχου και στο μέσο της εξωτερικής πλευράς του παπουτσιού, σημείο όπου υπήρχε μεγάλη φθορά στα προηγούμενα μοντέλα.

Παρεμφερής η διάταξη του λαστίχου από κάτω σε V3 και V4. Η επιπλέον στρώση στο μεσαίο τμήμα ήταν αναγκαία προσθήκη.

Η rocker σχεδίαση παραμένει φυσικά, καθώς το πολύ άκαμπτο forefoot δεν μπορεί να “τσακίσει” για την μετάβαση στην απογείωση. Όπως και στα περισσότερα Hoka λοιπόν, ρολάρεις επάνω στο μέσο της σόλας και “πέφτεις” στο ανασηκωμένο εμπρόσθιο τμήμα.
Το Active Foot Frame παραμένει κι εδώ. Η σόλα στο πίσω μέρος είναι χαμηλότερη απ’ όσο δείχνει οπτικά, με το επάνω μέρος της να αποτελεί απλά ένα “τοίχωμα”, το οποίο περιβάλλει το πέλμα. Επίσης, αν και δεν παίζει κανέναν πρακτικό ρόλο, ο διπλός χρωματισμός της σόλας κρύβει τον όγκο του Clifton και δίνει μια λιγότερο εξεζητημένη εμφάνιση.

Η rocker γεωμετρία της σόλας, με το Clifton να πατάει ουσιαστικά στο μεσαίο τμήμα της.

Στον δρόμο, το νέο μοντέλο έχει ένα ελαφρώς διαφορετικό πάτημα. Η λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση του αφρού και πιθανώς οι αρκετά μικρότερες αυλακώσεις στα πλαινά τοιχώματα της σόλας, κάνουν το παπούτσι ελάχιστα πιο σκληρό. Ή για να ακριβολογούμε, λιγότερο μαλακό.
Για να μην τρομάξει κανείς, το Clifton 4 εξακολουθεί να είναι ένα max cushioned μοντέλο, υπερπροστατευτικό και βελούδινο. Δεν τίθεται θέμα επ’ αυτού. Βγάζει ξεκούραστα όσα χιλιόμετρα κι αν του ζητήσεις, αφήνοντας πιο φρέσκα τα πόδια την επομένη ημέρα. Αυτή είναι η δουλειά του και την κάνει άψογα. Απλά, έχει μια μικρή διαφορά στον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι το cushioning καθώς τρέχεις. Πιο σφιχτό, πιο “συμπαγές”.

Οι χαρακτηριστικές αυλακώσεις στα πλαινά της σόλας είναι μικρότερες και πιο ρηχές στο V4. Αυτό επηρεάζει την συμπίεση του αφρού.

Κατά την άποψή μου, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συνολικά καλύτερο και πιο αποδοτικό πάτημα.
Ο rocker σχεδιασμός δουλεύει σωστότερα με την πιο σταθερή πλατφόρμα, κάνοντας το transition εμφανώς πιο άμεσο. Η σόλα του Clifton 3 δεν ήταν έτσι κι αλλιώς από αυτές που βουλιάζεις μέσα τους, εδώ όμως αποδίδει ακόμα καλύτερα. Όπως προείπα, έτρεξα και με τα δύο μοντέλα συγχρόνως και όποτε ανέβαζα ρυθμό, το V4 ρόλαρε ευκολότερα. Επίσης είχε και λίγο περισσότερο bounce, όσο βέβαια επιτρέπει ένας τόσο μαλακός και παχύς αφρός, ιδίως μπροστά.
Αρκετά πιο σταθερό σε όλο το μήκος της σόλας, παρά το στενότερο “αποτύπωμά” της, κάτι που θα εκτιμήσουν όσοι δρομείς προσγειώνονται στην φτέρνα.

Πέραν του τρόπου που το νέο Clifton κινείται στον δρόμο, η σφιχτότερη ρύθμιση του EVA σίγουρα θα έχει και θετική επίδραση στην ανθεκτικότητά του. Είναι γνωστό πως το υλικό αυτό αρχίζει να χάνει τις ιδιότητές του νωρίτερα σε σχέση με άλλα πιο σύγχρονα και όσο πιο μαλακό είναι τόσο πιο σύντομα αυτό συμβαίνει.

Όλες οι παραπάνω βελτιώσεις στην σόλα και το upper, έχουν και κάποιο κόστος παρ’ όλα αυτά.
Το πρώτο Clifton ζύγιζε μόλις 220γρ, νούμερο εξωπραγματικό για την προστασία που παρείχε. Ανταγωνιζόταν ακόμη και αγωνιστικά μοντέλα στον τομέα αυτόν. Κάθε επόμενή του έκδοση όμως, γινόταν όλο και βαρύτερη και τελικά φτάσαμε στα 265γρ. Βέβαια, αυτό είναι κάτι αναπόφευκτο όταν τα υλικά γίνονται ποιοτικότερα και πιο ανθεκτικά.
Σε κάθε περίπτωση, η αναλογία βάρος/cushioning παραμένει ασυναγώνιστη και συν τοις άλλοις, δεν είμαι βέβαιος ότι πολλοί θα αντιληφθούν την διαφορά τρέχοντας. Απλά ελπίζω αυτή η αύξηση του βάρους να μην συνεχιστεί.

Συμπέρασμα

Το Clifton 4 κρατάει όλα τα χαρακτηριστικά που το έκαναν τόσο δημοφιλές και καταφέρνει συγχρόνως και να βελτιωθεί. Αυτό δεν είναι κάτι εύκολο και δεδομένο, έχουμε δει αρκετά μοντέλα να “χαλάνε”, προσπαθώντας να παρουσιάσουν κάτι καινούργιο.
Πολύ καλύτερο και πλέον σύγχρονο επάνω μέρος, το γνωστό βαθύ cushioning αλλά με μια δόση σπιρτάδας και όπως φαίνεται, πιο ανθεκτικό. Κάποιοι ίσως γκρινιάξουν με την αύξηση του βάρους του, κυρίως όσοι ακολουθούν την σειρά από το πρώτο μοντέλο κι έχουν μέτρο σύγκρισης. Για τους υπολοίπους, το Clifton παραμένει το ελαφρύτερο προπονητικό παπούτσι της αγοράς, χωρίς μάλιστα τους συμβιβασμούς του παρελθόντος σε θέματα ποιότητας.

 

                                               1η, 3η και 4η γενιά Clifton.

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

41 Σχόλια

  1. @echetlos Κλασσικα Νικο το review εξαιρετικο ,δεν τιαριαξαμε καλα με το clifton 3 και πηραμε διαζυγιο σχετικα γρηγορα αλλα το 4 με συμφωνα με to review σου φλερταρει καλυτερα .

  2. @kostaslouzis Σ’ ευχαριστώ, Κωστή! 🙂
    Τι δεν σου έκατσε καλά στο προηγούμενο;

  3. @echetlos Λογω αρκετα περισσοτερων κιλων περσι και πολυ μαλακης και αρκετα παχιας σολας (και επειδη παταω κεντρο κ εξωτερικα – supination ) κατεληγα παντα μετα τα πρωτα 4-5 χιλ να κουραζομαι αρκετα λογω υπερβολικης βυθησης του ποδιου που σου τρωει ενεργεια , να τρωγεται παααρα πολυ γρηγορα το μεσο κ εξωτερικο μερος της εξωσολας και φυσικα καθολου καλη διαπνοη – εδω κατω εχουμε πολυ υψηλα ποσοστα υγρασιας και αν ενα παπουτσι δεν αναπνεει καλα το καταλαβαινουμε the hard way.Δοκιμασα πριν κανα 2μινο το 4 στο outrun αλλα μισο νουμερο μικροτερο απο οτι φοραω και παρολαυτα μου ηταν ενταξει στο 80 τις εκατο.Η σολα μου αρεσε καλυτερα απο το 3 χωρις βεβαια να δω πραγματικα τις δυνατοτητες της στην ουσια.Εφυγα απο εκει με brooks glycerin που καλο ειναι μεν οχι τοσο cushioned οσο διαφημιζεται ομως και πολυ ατσαλο fit αρα απο την νεα χρονια ψαχνω κατι για τα long run – απο 15 χλμ και πανω .

  4. @kostaslouzis Ναι, κατάλαβα τι λες…
    Εγώ πάντως στα 88+- κιλά που είμαι, μετά από ~140χλμ έχουν πολύ μικρή φθορά από κάτω τα V3. Δεν το περίμενα…
    Το ύφασμα όντως είναι μάλλον χοντρό για τους καλοκαιρινούς μήνες, καμμία σχέση το καινούργιο όμως.
    Ίσως να δώσεις μια ευκαιρία στο V4 κι αφού έχεις χάσει και κιλά, ο πιο σφιχτός του αφρός μπορεί να σου ταιριάξει καλύτερα.

    https://www.flickr.com/photos/140798332@N04/24399378778/in/dateposted-friend/

  5. @echetlos ναι , μολις τα glycerin παραδωσουν πνευμα -ειμαι στα μισα χιλιομετρα ηδη- λεω να παω προς hoka μερια ξανα.
    Παρεπιμπτοντως , σκοπευεις για καποιο review για το επερχομενο triumph 4 με φουλ everun ?

  6. Δεν ξέρω Κώστα για το Triumph, είναι και τι θα πέσει μπροστά μου…
    BTW, φίλος οπαδός του Clifton και με λίγα παραπάνω κιλά για δρομέας, έχει ενθουσιαστεί με το Arahi.

  7. Πολύ ωραίο review… Και δε σου κρύβω ότι αρχίζει και το ομορφαίνει. Όντως με τον χρωματισμό στο εξωτερικό της σολας κρύφτηκε πολύ ασχημια (προσωπικό γούστο) , και πλέον δείχνει σύγχρονο . Σίγουρα αν είχα δυνατότητα θα το έβαζα στο rotation για τα long. Το θετικό είναι ότι το 5mm drop σε ρυθμό long run, δύσκολα θα προβληματίσει τους 10αριδες. Τίμια εισαγωγή στο χαμηλό drop. @echetlos συμφωνείς?

  8. @kalogeridis Το έχουμε ξαναπεί, πιλότε…
    Στο χαμηλό drop, άλλοι προσαρμόζονται εύκολα, άλλοι δύσκολα κι άλλοι καθόλου. Πρέπει να δοκιμάσεις για να δεις.

  9. Καλησπέρα και απο εμένα παρακολουθώ τις κριτικές των παπουτσιών που κάνεις και είναι παρα πολύ σωστές . Εγώ έχω και τα δύο 3και4 καί παρότι στο εξωτερικό το 4 τό θάβουν οι περισσότεροι εμένα μού φάνηκε καλύτερο σε ολά, εφαρμογή, στο πάτημα, υλικά, και ειναι ποιό γρήγορο… Καί παρότι το πήρα γιά να ξεκουρασω το 3 για να το τρεξω στον μαραθώνιο τελικά θα κατεβω με το 4.το μονο μείον είναι οτι το αισθάνομαι αρκετα βαρύτερο από το 3… Εννοώ περισσότερο απο τα 20 γραμμάρια που είναι. Και τα δύο παπούτσια τα έχεις περιγράφει οπως ακριβώς είναι.

  10. @vasilis_giannaris Χαίρομαι που συμφωνούμε, Βασίλη. Το πιθανότερο είναι να έχεις κάνει πιο πολλά χιλιόμετρα από εμένα και με τα δύο Clifton, οπότε η γνώμη σου σίγουρα μετράει περισσότερο.
    Συμφωνώ με την επιλογή σου για τον αγώνα. Από ένα σημείο και μετά, όταν επέρχεται η κούραση, το form χαλάει, η ποδοκνημική κουράζεται κι η καμάρα “πέφτει”, η σταθερότητα του παπουτσιού είναι πιο σημαντική από το λίγο παραπάνω softness. Όχι πως του λείπει του V4 βέβαια…
    Σχετικά με το βάρος, το φόρεσα κυρίως σε easy τρεξίματα, οπότε εκεί δεν ήταν ιδιαίτερα αντιληπτό για να με ενοχλήσει.
    Από φθορά πώς το βλέπεις μέχρι τώρα;
    Καλόν αγώνα να έχεις! 🙂

  11. Και τα δύο είναι πολύ ανθεκτικά απλα το 3 νομίζω οτι άρχισε να χάνει λίγο απο την απόσβεση του με τον χρόνο (στα 300 χλμ) εξωτερικά είναι σαν καινούργιο ήταν κάτι όμως που ήξερα και απο την hoka γιατί είμαι 90+κιλα. Για εμενα που είμαι σχετικά Άργος και έχω αρκετό βάρος λόγο οτι ασχολούμαι με το γυμναστήριο τα παπούτσια αυτά είναι οτί πρέπει. Δυστυχώς τον πρώτο μου μαραθώνιο θα τον τρεξω άρρωστος παρότι έχω πάρει οτι υπάρχει για να συνελθω αλλά θα κατεβω μόνο γαι να τερματισω.

  12. @vasilis_giannaris Μην ανησυχείς για την κατάστασή σου, το φορμάρισμα τα έχει αυτά. Οι 7 στους 10 κάτι έχουν αρπάξει αυτή την περίοδο.
    Κάνε υπομονή μέχρι την Κυριακή… 😉

  13. Πολύ ωραίο, ολοκληρωμένο review!
    Τα δοκίμασα στην έκθεση κ με εντυπωσίασαν, ειδικά όταν έδεσα κ τις πίσω τρύπες.
    Φοβερή ποιότητα υλικών, πολύ καλό αγκάλιασμα στο πόδι. Μακάρι να μπορούσα να τα τρέξω. Σίγουρα μπαίνουν στους στόχους. Η Hoka δύσκολα βάζει σοβαρές εκπτώσεις, ε;

  14. Ως παλαιός φίλος των HOKA Clifton αφού έχω τρέξει με τα Clifton 1, 2 και για λίγο με την 3η έκδοση, και ενώ είχα αποφασίσει να μην ξανά ασχοληθώ με την εν’λόγω εταιρία λόγω αρκετών δυσάρεστων εμπειριών που αποκόμισα από την εκνευριστική στενότητά και την μεγάλη βύθισή τους (φουσκάλες, μαύρα νύχια, αχίλλειοι κτλ.) , τελικά διαβάζοντας την παραπάνω κριτική από τον Νίκο και μαθαίνοντας ότι η HOKA βγάζει πλέον κάποια μοντέλα της και σε έκδοση wide, αγόρασα και την 4η έκδοση, την wide 2E…..από τα πρώτα μέχρι τώρα 73 χλμ. που έκανα μαζί τους μπορώ να πω ότι το μοντέλο αυτό βγήκε ειδικά για μένα!!!….απίστευτη για HOKA η άνεση και η εμπρός ευρυχωρία, η σταθερότητα αλλά και η ποιότητά τους……….πλέον μπαίνω σε δίλημμα τι να φορέσω βγαίνοντας για προπόνηση…..ghost 9 η clifton 4 wide??

  15. @vasileios Βασίλη, επειδή είχαμε συζητήσει την περιπέτειά σου με τα HOKA και τον αχίλλειο, προφανώς είχε να κάνει σε μεγάλο βαθμό και με την πολύ μαλακή φτέρνα. Τόσο το ότι είσαι heel striker, όσο και το “δυναμικό” drop που κατέληγε σε <5mm, συνέβαλαν στο πρόβλημα.
    Εδώ γενικότερα το πάτημα είναι πολύ πιο σταθερό και ομοιόμορφο. Το δε διχτυωτό, μακράν καλύτερο.
    Επίσης, αν θες να πάρεις λίγο ακόμη περισσότερο χώρο μπροστά, άλλαξε τον εσωτερικό πάτο με έναν πιο λεπτό. Ο original είναι πολύ παχύς, δεν χρειάζεται σε ένα τόσο cushioned παπούτσι.

  16. Ακριβώς έτσι όπως τα είχαμε πει Νίκο, ιδίως στο Clifton 2 από το βύθισμα η φτέρνα λίγο ήθελε να βρει το έδαφος ……σωστή η πρότασή σου για τον λεπτό πάτο, αν και έχω τέτοιους της ΗΟΚΑ η έκδοση wide έχει άφθονο χώρο εμπρός, χώρο να φάνε και οι κότες” που λέει ο λαός!!

  17. Φίλος είναι ανάμεσα στο fly zoom και στο Clifton 4 είναι λίγο γρηγορότερος από έμενα στο 6 με 5.45 τρέχει το χλμ, εσύ που τα τρέχεις Και τα Δύο Νίκο κανε μια σύγκριση μεταξύ τους.

  18. @vasilis_giannaris Καλημέρα Βασίλη.
    Όπως είχαμε ξαναπεί, είναι λίγο “ρατσιστικό” παπούτσι το Zoom Fly. Θέλει γρήγορο ρυθμό, αλλιώς πατάει περίεργα και λόγω της ακαμψίας του, μπορεί να κουράσει.
    Ασφαλέστερο και σαφώς πιο προπονητικό το Hoka, οπότε ας πάει προς τα εκεί.
    Όχι όμως πριν δοκιμάσει και το Skechers Ultra R 2. 😉

  19. @echetlos άμα τεμπελιάζεις εσύ τι να δοκιμάσει ο άνθρωπος; Που είναι το review του ultra 2 οέο; Μόνο να μας ανοίγεις την όρεξη με φωτογραφίες ξέρεις!

  20. Μέσα στην εβδομάδα…

  21. Καλημέρα Νικόλα! Περιμένουμε εναγωνίως! Τα έχω στη λίστα με τα “υπόψιν” από την έκθεση.

  22. Καλημέρα Γιάννη!
    Εξαιρετικό παπούτσι.

  23. Απο την εμφάνιση μου φαίνεται οτι θα μοιάζει σε συμπεριφορά με hoka.

  24. clifton 4 , απλα….. εκπληκτικα

  25. Έχοντας κάνει 100 + χλμ με το 4 εχω να πώ οτι έχει γίνει ενα κλίκ μαλακότερο πράγμα πού εμένα μού αρέσει. Να πω και το άλλο οτι τρέχοντας το 3+ το 4 εναλλάξ άρχισα να ανεβαίνει ξανά στην εκτίμηση μού το 3…. Δηλαδή όταν είμαι κουρασμένος η δεν εχω όρεξη να πιεσω η να τρεξω κοιτώντας χρόνο διαλεγω το 3 γιαυτό το μαλακό πάτημα πού έχει πού δεν υπάρχει, απο την αλλη λόγω μάλλον οτι βυθίζεται ποιό πολύ απο το 4 οπότε εχω βγάλει ενόχληση στα πόδια μου (στό δεξί) τα εχω βγάλει με αυτό. Γιαυτό καί στον μαραθώνιο πήγα με το 4 γιατί αν και λιγότερο ευχαριστώ είναι γρηγορότερο και ποιό ασφαλή απο το 3.Γιώργο αν το ultra R έχει την αίσθηση του πατήματος του 3 και την επαναφορά τού 4 +οτι είναι ελαφρύτερο και φθηνότερο μιλάμε για το ΠΑΠΟΥΤΣΙ

  26. @vasilis_giannaris Κατ’ αρχάς, το διάστημα της αποθεραπείας από την ιστορία με την γάμπα, άσε στην άκρη το V3. Κατά την γνώμη μου, αν έχεις κάποιο παπούτσι με πιο ψηλό drop, φόρα αυτό στα πρώτα σου τρεξίματα.

    Το Ultra όντως θυμίζει C3 όταν πηγαίνεις πιο αργά, όντας και ένα τικ μαλακότερο μπροστά. Πίσω είναι μεταξύ C3 και C4.
    Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, έχει αρκετά διαφορετική συμπεριφορά κι απ’ τα δύο, κυρίως λόγω ευκαμψίας αλλά και μεγαλύτερου rebound.
    Αν είχες τρέξει με το Clifton 1, θα καταλάβαινες καλύτερα για τι μιλάω.
    Όπως και να ‘χει, αξίζει να το δοκιμάσεις.

  27. Εχω το dynaflyte αλλά δεν μου αρέσει να τρέχω με αυτό. Είναι μέσα στα σχέδια σύντομα Θα γίνει αγορά γιατί μου αρέσει αυτή η κατηγορία παπουτσιών.

  28. Δεν πειράζει, ας μη σ’ αρέσει! 😛
    Το χαμηλό drop των Clifton, το οποίο γίνεται ακόμη χαμηλότερο όταν τρέχεις λόγω της μαλακής φτέρνας, φορτίζει περισσότερο τον γαστροκνήμιο σου. Ούτως ή άλλως, μιλάμε για μισάωρα τρεξίματα μέχρι να αποκατασταθείς πλήρως, δεν θα πάθεις και τίποτα με το Asics.
    Συζήτησέ το και με τον γιατρό σου.

  29. Νικολα δεν ειναι καλο πιστευεις να δουλευουν κ λιγο οι μυες (γαστροκνημιος-υποκνημιδιος) με τα χαμηλα drop …αντι να τεμπελιαζουν με τα ‘ψηλοτερα’ ?

  30. @petaloudas Όλα πρέπει να δουλεύουν, δεν διαφωνώ.
    Απλά, στην περίπτωση του Βασίλη που προέρχεται από θλάση στον γαστροκνήμιο, καλό είναι να μην του δίνεις επιπλέον φορτίο μέχρι να επανέλθει πλήρως.

  31. πωλειται HOKA CLIFTON 4 δυo εβδομαδων φορεμενο μονο σε ταπητα γηπεδου 3 φορες σε τιμη ευκαιριας. το νουμερο ειναι 47 .τηλ. 6972424437 αλέξανδρος

  32. Τα βρήκα προσφορά 82 ευρώ καί τα ξαναγορασα στο μπλε χρώμα που μού αρεσε (τα είχα στο πορτοκαλί) ενω ημουν έτοιμος να πάρω τα ultra 2 αλλά λίγο ότι δεν μού άρεσαν εμφανισιακά λίγο ότι το πάνω μερος του Clifton μου άρεσε περισσότερο πήρα πάλι hoka. Παρεμπιπτόντως το πορτοκαλί που είχε 100 χλμ και ηταν στρωμένο έχει διαφορά είναι καλύτερο σε σχέση με το καινούργιο καί μετανιωσα που δέν το κρατησα. Επόμενη αγορά μάλλον το gorun ride 7.πού είναι όμορφο καί με τούς δύο πατους είναι σαν να έχεις 2 διαφορετικά παπούτσια.

  33. Να συμφωνήσω με όλους τους δρομείς που γράψανε για τα Clifton 4 και σε ότι αφορά το θέμα με την καμάρα του παπουτσιού. Όντως η καμάρα στην καινούργια έκδοση είναι κατιτίς ψηλότερη από τις προηγούμενες εκδόσεις σε σημείο που σε κάποιους ναι να ενοχλεί. Το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο αν εντός τοποθετηθούν ορθωτικοί πάτοι που έχουν κατασκευαστεί έπειτα από πελματογράφημα …..σήμερα το πρωί μιλούσα με 2 δρομείς οι οποίοι έχουν παρόμοιο πρόβλημα.

  34. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα orthotics, οι στάνταρ πάτοι όμως κάνουν ένα απότομο “τσάκισμα” στην καμάρα και συχνά δημιουργούν ενόχληση ή φουσκάλα στο σημείο. Όχι μόνο στο Clifton αλλά και σε άλλα μοντέλα. Στο Clayton ήταν καταστροφή.
    Τους αντικαθιστάς με κάποιους από άλλο παπούτσι και 99% το πρόβλημα λύνεται.

  35. Καλησπέρα! Μια ερώτηση επειδη είδα παραπάνω πως υπαρχει θέμα με το βύθισμα της φτερνας…ειμαι νέος χρήστης Hoka και συγκεκριμένα του challenger ATR. Απο την πρωτη στιγμή που το φόρεσα χωρις καν να το τρέξω άρχισε να με πονάει ο αριστερός αχίλλειος (με τον οποίο δεν ειχα ποτε το οποιοδήποτε πρόβλημα). Μετα απο ενα μήνα χρήσης εχει βελτιωθεί η κατάσταση αλλα η ενόχληση παραμένει έστω και σε μικρότερο βαθμό…καμμιά συμβουλή?

  36. @dimitris_missiris Καλησπέρα Δημήτρη.
    Τα παπούτσια με χαμηλό drop γενικότερα χρεώνουν αρκετά περισσότερο το σύστημα “γάμπα-υποκνημίδιος-αχίλλειος”. Αν η φτέρνα τους δε, είναι και πολύ μαλακή, το δυναμικό drop γίνεται ακόμη χαμηλότερο. Κάποιος που προέρχεται από μοντέλα με ψηλότερο drop, πιθανώς να χρειαστεί ένα διάστημα εξοικείωσης. Σε κάποιους μπορεί να μην είναι απαραίτητο (μάλλον δεν ανήκεις σ’ αυτούς), σε άλλους να πάρει καιρό, όπως και μερικοί να μην το συνηθίσουν και ποτέ.
    Μία γενική οδηγία θα ήταν να εναλλάσεις το ATR με κάποιο άλλο παπούτσι ψηλοτέρου drop και να αυξάνεις τα χλμ σταδιακά. Αν πάλι δεις ότι οι ενοχλήσεις δεν φεύγουν, δεν υπάρχει λόγος να επιμείνεις περαιτέρω. Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους…

  37. θελω ενα παπουτσι που να μου δινει στο επαρκο προστασια απο κραδασμους…πιστευεις με το nike pegasus 34 kai vomero 12 καλυπτομαι?η να παω σε hoka clifton ?

  38. @nimbus19 Όλα τα παπούτσια της κατηγορίας premium cushioned προσφέρουν μεγάλη αντικραδασμικότητα. Απλά παίζουν με την ρύθμιση του softness. Το Cushioning είναι δεδομένο παρ’ όλα αυτά.
    Κατά την γνώμη μου, με το Vomero καλύπτεσαι απόλυτα.

  39. Σε ευχαριστω θερμα για την αμεση απαντηση σου…απλα παντα ειχα στο μυαλο οτι με hoka θα ειμαι καλυμμενος πλεον..αλλα εχεις δικιο..ολα τα premium παπουτσια κανουν την ιδια δουλεια..
    πιστευεις οτι παπουτσι 4 ετων με 100 χιλ μονο πρεπει να το ξανα φορεσω?απλα το ειχα ξεχασμενο στο ντουλαπι…

  40. Και στο ντουλάπι να το ξαναφήσεις… 🙂
    Μετά από 4 χρόνια, ο EVA σίγουρα θα έχει ξεραθεί αρκετά και θα έχει χάσει μέρος των ιδιότητών του.

  41. Αυτο που διαβασα, οτι αυτα που φτιαχνονται στο Βιετναμ ειναι πιο σκληρα απο τα Κινεζικα εχει βαση?

Αφήστε μια απάντηση