Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 266γρ. – 5mm drop (29/24mm)
Παρόλο που μετράει μόλις 5 χρόνια παρουσίας στην αγορά, το Clifton έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα. Για να ακριβολογούμε, αυτό το κατάφερε από την πρώτη κιόλας έκδοσή του, έχοντας χαρακτηριστικά που δεν είχαμε ξαναδεί έως τότε. Πρωτοφανές cushioning, ενώ συγχρόνως το βάρος του ήταν χαμηλότερο από αυτό πολλών performance μοντέλων (220γρ!). Η Hoka είχε καταφέρει να φτιάξει μια ιδιαίτερα ελαφριά σύνθεση EVA αφρού (RMAT), η οποία ήταν παράλληλα και πολύ απορροφητική. Αν αναλογιστούμε ότι όλα αυτά συνέβησαν και σε μία περίοδο όπου επικρατούσε η τάση του minimalism στα παπούτσια, το Clifton πήγε κόντρα στο ρεύμα και ουσιαστικά ήταν ο προπομπός της “νέας τάξης” στην αγορά.
Βέβαια, όπως έχουμε ξαναπεί και γνωρίζουν όσοι το έχουν φορέσει, το Clifton 1 είχε αρκετά θέματα με το upper του. Τόσο από πλευράς εφαρμογής (πολύ στενό μπροστά, χαλαρό και “ατσούμπαλο” στο μέσο και πίσω), όσο και ποιότητας, αφού αυτή εν μέρει θυσιάστηκε στον βωμό των γραμμαρίων. Σε κάθε περίπτωση, το Clifton εντυπωσίασε όσο λίγα μοντέλα μέχρι τότε.
Στην πορεία, από έκδοση σε έκδοση, έγιναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώσεις, κυρίως στο upper, οι οποίες επέφεραν μια σχετική άυξηση του βάρους. Επίσης, κάποιες αλλαγές είχαμε και στην ρύθμιση του αφρού, οι οποίες ήταν καλοδεχούμενες από κάποιους, αρκετοί όμως ήταν κι αυτοί που γκρίνιαξαν, συγκρίνοντας κάθε επόμενο μοντέλο με το αρχικό.
Επάνω μέρος
Οι αλλαγές σε σχέση με το Clifton 4 δεν είναι μεγάλες, επηρεάζουν όμως ελαφρώς την εφαρμογή.
Το Clifton 3 είχε ένα αρκετά στρογγυλεμένο toe box αλλά σχετικά άκαμπτο ύφασμα. Το 4 ήταν πιο μυτερό μπροστά, το engineered mesh ήταν όμως πολύ πιο μαλακό και stretchy, οπότε ο χώρος στα δάχτυλα ήταν τελικά πιο ελεύθερος. Στο νέο μοντέλο, αυτά τα δύο συνδυάζονται. Το σχήμα στο τελείωμα στρογγύλεψε και πάλι, με το επενδεδυμένο διχτυωτό να παραμένει μαλακό κι εύκαμπτο, ελαφρώς περισσότερο από πριν μάλιστα. Αυτά, σε συνδυασμό με τον προφυλακτήρα που αποδομήθηκε και μαλάκωσε ακόμη πιο πολύ, δίνουν τελικά το πιο ευρύχωρο toe box που έχουμε ίσως δει σε Clifton. Χωρίς να ξεπερνάει τον μέσο όρο σε πλάτος, είναι πλέον φιλικό στα περισσότερα πέλματα. Στην περίπτωση δε που κάποιος αισθάνεται “στριμωγμένος”, το Clifton 5 βγαίνει και σε wide έκδοση.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι συνθετικές λωρίδες έχουν αφαιρεθεί από το midfoot και πλέον βρίσκονται μόνο γύρω από την φτέρνα. Αυτό δεν αλλάζει την εφαρμογή , καθώς και πριν ήταν αρκετά αραιές και εύκαμπτες, οπότε δεν προσέθεταν κάτι ιδιαίτερο στην δομή του παπουτσιού. Αντιστρόφως, περισσότερα τέτοια overlays προστέθηκαν στο πίσω μέρος, χωρίς όμως και πάλι να επηρεάζεται η συνολική αίσθηση.
Το κολάρο και το αφρώδες του παραμένουν ίδια, ενώ ελαφρώς λιγότερο υπάρχει πλέον στην γλώσσα, η οποία είναι και λίγο μακρύτερη (καλό αυτό, για όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει τις έξτρα τρύπες). Κρίνεται απολύτως επαρκές, καθώς φιλτράρει την όποια πίεση, χωρίς συγχρόνως να σε δυσκολεύει να βρεις το δέσιμο που θες. Όπως έχουμε δει, πολλές φορές το άφθονο padding στο εσωτερικό σε ξεγελάει όταν σφίγγεις τα κορδόνια, αφού μετά “ξεφουσκώνει” κι η εφαρμογή χαλαρώνει. Προσωπικά, αντικαθιστώντας και τα πολύ ελαστικά κορδόνια (πάντα το κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις), έβρισκα το σωστό σφίξιμο με την πρώτη προσπάθεια και δεν ασχολιόμουν ξανά.
Γενικότερα, το νέο Clifton είναι ένα άνετο παπούτσι καθ’ όλο το μήκος του, χωρίς χαλαρά σημεία αλλά ούτε και σφιχτά. Όπως ακριβώς επιβάλλει η χρήση για την οποία προορίζεται, δηλαδή μεγάλα και πολύ μεγάλα τρεξίματα. Δεν θα σε ακολουθήσει εύκολα αν ανοίξεις ρυθμό, θα σε πάει όμως εντελώς απροβλημάτιστα σε πολύωρη παραμονή στον δρόμο. Εν ολίγοις, ξεχάστε εντελώς τις δύο πρώτες εκδόσεις. Από την τρίτη και μετά, το upper του Clifton έχει γίνει κανονικότατο και μάλιστα, σε κάθε επόμενη βελτιώνεται.
Πάτε άφοβα στο κανονικό σας νούμερο, εκτός αν έχετε πολύ φαρδύ πόδι, οπότε δοκιμάζετε και την wide έκδοση.
Καταλήγοντας, να κάνουμε μία επισήμανση. Κάποιοι στο παρελθόν έχουν διαμαρτυρηθεί ότι τα Clifton 3 και 4 τούς δημιουργούσαν πίεση κι ερεθισμό στην αρχή της καμάρας. Γεγονός είναι ότι στο σημείο εκείνο, ο εσωτερικός πάτος “τσάκιζε” απότομα και όντως ήταν επίφοβο για τριβή. Μου είχε συμβεί κι εμένα. Το θέμα λυνόταν εύκολα βέβαια, αν αντικαθιστούσες τον original πάτο με έναν πιο φλατ.
Στο νέο μοντέλο είναι διαφορετικός, με το επίμαχο σημείο να είναι εντελώς “στρωτό” και η ματάβασή του στο καμπύλο, μεσαίο τμήμα του (κάτω από την καμάρα, δηλαδή) είναι ομαλή.
Σόλα και πάτημα
Μεγάλη συζήτηση έχει γίνει γύρω από την σόλα όλων των Clifton που ακολούθησαν το V1.
Αρχικά το μοντέλο είχε μια πολύ μαλακή ρύθμιση, η οποία αν ήσουν και σχετικά βαρύς, γινόταν έως και σπογγώδης. Εντυπωσιακή ως αίσθηση, κατά την γνώμη μου όμως, ήταν μάλλον υπερβολική (βέβαια, τα δεδομένα και οι προτιμήσεις της αγοράς, ήταν διαφορετικά την περίοδο εκείνη). Στο V2 ο αφρός σκλήρυνε λίγο, στο επόμενο μαλάκωσε ξανά, ενώ στην τέταρτη έκδοση έσφιξε ακόμη περισσότερο.
Καθώς όλα αυτές οι αλλαγές συνοδευόντουσαν και από αύξηση του βάρους (κάτι λογικό κι επόμενο, αφού ανέβηκε κι η συνολική ποιότητά του), πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριζαν πως το Clifton είχε χάσει τον δρόμο του.
Στο νέο Clifton, η σόλα δείχνει να έχει παραμείνει ίδια με το προηγούμενο μοντέλο, όπως υποστηρίζει κι η εταιρεία. Μίας πυκνότητας αφρός, με τα ύψη απαράλλαχτα και το παραδοσιακό Active Foot Frame να συνεχίζει να ξεγελάει οπτικά. Το AFF είναι το επάνω τμήμα της σόλας, το οποίο αν και εξωτερικά δείχνει να αποτελεί μέρος της, δεν είναι παρά ένα πλαίσιο που περιβάλλει το πέλμα για καλύτερο κράτημα. Όπως λέει κι η HOKA, το πόδι κάθεται μέσα στην σόλα και όχι επάνω της.
Η εξώσολα δεν έχει την παραμικρή διαφορά με πριν, αποτελούμενη από εκτεθειμένο αφρό στη μεγαλύτερη επιφάνειά της και λάστιχο στα πιο “νευραλγικά” σημεία. Το περισσότερο λάστιχο που συναντάμε σε κάθε επόμενη έκδοση του Clifton, είναι κι ένας από τους λόγους για την αύξηση του βάρους του. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις…
Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, έτσι κι εδώ τα 24mm υλικού μπροστά, χωρίς καθόλου εγκάρσιες αυλακώσεις από κάτω μάλιστα, κάνουν το forefoot εντελώς άκαμπτο. Εδώ έρχεται λοιπόν η rocker γεωμετρία της σόλας, με το ιδιαίτερα ανασηκωμένο εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα της, να λύσει το πρόβλημα. Καθώς λοιπόν τα μετατάρσια δεν μπορούν να λυγίσουν, το παπούτσι είναι σχεδιασμένο για να ρολάρεις επάνω στο μεσαίο τμήμα του και να σε προωθεί προς τα εμπρός. Είναι κάτι που συναντάμε ακόμη και σε μοντέλα με μικρότερη ακαμψία και στους περισσοτέρους αποδεικνύεται πως δουλεύει.
Παρότι στα χαρτιά η σόλα δεν έχει αλλάξει, στον δρόμο το Clifton 5 δείχνει λίγο πιο μαλακό από το 4. Τα έτρεξα για μερικά χιλιόμετρα και τα δύο συγχρόνως και μου φάνηκε πως η ρύθμιση του αφρού είναι λιγότερο πυκνή. Κάποιος θα μπορούσε να πει πως το ένα είναι ολοκαίνουργιο αλλά και το προηγούμενο δεν έχει περισσότερα από 70 χλμ. Και πάλι όμως, το πάτημα είναι σαφώς πιο κοντά στο V4 απ’ ότι στο V3 ή τα παλαιότερα.
Είναι αυτό κάτι κακό; Χάνει το Clifton τον χαρακτήρα του; Οι “πιστοί” του V1 θα πουν, ναι. Τουλάχιστον μέχρις ενός βαθμού.
Αν θέλετε την γνώμη μου όμως, η νέα ρύθμιση του αφρού κάνει το μοντέλο πιο ολοκληρωμένο. Η απορροφητικότητα της σόλας διατηρείται, φροντίζουν τα ύψη της σόλας (ιδίως μπροστά) και ο RMAT γι’ αυτό. Όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως άλλωστε, δεν χρειάζεται να βουλιάζεις μέσα στο υλικό για να παίρνεις την απαραίτητη αντικραδασμικότητα. Αντιθέτως…
Το cushioning είναι το ένα από τα δύο συστατικά για ένα προστατευτικό παπούτσι. Το άλλο συστατικό είναι η σταθερότητα. Αυτή είναι που προφυλάσσει τους μαλακούς ιστούς και τις αρθρώσεις από την υπερβολική και άσκοπη κίνηση, η οποία τελικά προκαλεί και κόπωση. Μπορεί το πόδι να χώνεται βαθειά μέσα στον αφρό, “πέφτοντας στα μαλακά”, μετά όμως πρέπει να ακολουθήσει και η αντίθετη διαδρομή, όπου θα σταθεροποιηθεί και θα μπορέσει να συνεχίσει προς τα εμπρός για την φάση της απογείωσης. Αν λοιπόν το πόδι κινείται ανεξέλεγκτα μέσα σε έναν πολύ μαλακό αφρό, τότε καταπονείται και ξοδεύεται ενέργεια άσκοπα.
Ήδη από την προηγούμενη έκδοσή του, το Clifton προσφέρει και τα δύο. Ιδίως αν μιλήσουμε για το softness στο σημείο της φτέρνας και αυτούς που προσγειώνονται εκεί, πλέον το παπούτσι είναι πολύ πιο σταθερό και αποδοτικό. Ρολάρει πολύ πιο άμεσα προς τα εμπρός και εκμεταλλεύεται αποτελεσματικότερα την rocker σχεδίαση.
Επιπλέον, όταν αναφερόμαστε σε μοντέλα με χαμηλό στατικό drop, αν η φτέρνα είναι πολύ μαλακή, το δυναμικό (πραγματικό) drop μειώνεται κι άλλο καθώς συμπιέζεται, επιφέροντας τελικά ακόμη μεγαλύτερο φορτίο σε γαστροκνήμιο και αχίλλειο. Οπότε, η πιο σφιχτή ρύθμιση του αφρού διατηρεί και πιο σταθερή την υψομετρική διαφορά φτέρνας – μεταταρσίων.
Το Clifton 5, όπως και το προηγούμενο, εξακολουθεί να απορροφάει τα πάντα και είναι και σταθερό παράλληλα. Βοηθάει κι η πολύ φαρδιά πλατφόρμα του σε αυτό. Καταπίνει με χαρακτηριστική ευκολία οποιαδήποτε απόσταση, κρατώντας τα πόδια και αρκετά φρέσκα. Οι ultra runners το γνωρίζουν. Αν συνηθίσεις τον όγκο που έχεις κάτω από το πέλμα σου και την παντελή απουσία αίσθησης του εδάφους, το Clifton μπορεί να πάει και σε λίγο πιο γρήγορους ρυθμούς. Ο RMAT έχει μια ζωντάνια και σβελτάδα και αν εκμεταλλευτείς το ανασηκωμένο forefoot, ρολάρει σχετικά αβίαστα.
Όσον αφορά το βάρος, μπορεί να απέχει πολύ από το original, εξακολουθεί όμως να θεωρείται ελαφρύ για την κατηγορία του. Η δε αναλογία cushioning/βάρος παραμένει κορυφαία, χωρίς συμβιβασμούς μάλιστα στην ποιότητα και την αντοχή, όπως παλιά.
Συμπέρασμα
Το νέο Clifton δεν έχει μεγάλες διαφορές από το μοντέλο που διαδέχεται. Όποιος ήταν ικανοποιημένος από το V4, σίγουρα θα μείνει και από αυτό. Ελαφρώς πιο ευρύχωρο και με ίδιο πάτημα, αν και μάλλον λίγο πιο μαλακό.
Το πού απευθύνεται, είναι λίγο πολύ προφανές. Είτε ως daily trainer, είτε για recovery τρεξίματα, είτε για long runs και μεγάλες (ή πολύ μεγάλες) αποστάσεις, το Clifton είναι από τις κορυφαίες επιλογές, αν κάποιος έχει ως κύριο γνώμονα το cushioning. Μην ασχολείστε με το αν είναι πιο σφιχτός ο αφρός, το παπούτσι είναι οδοστρωτήρας.
panos gr
Νίκο μπορεί να χρησιμοποιηθεί παράλληλα με το zf για τα αργά τρεξίματα και τα long runs ή είναι μεγάλη η διαφορά τους;;
Nikos Pilikas
@panosgr Θεωρητικά, τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τα πάντα, Πάνο.
Νομίζω όμως ότι εσένα θα σου φανεί κάπως too much.
Vasilis Giannaris
Το επόμενο παπούτσι μου. Έχοντας πάρει ενα v3 και 2 v4 θα ελεγα οτι το 3 θα το ήθελα λίγο ποιό σκληρό και το 4 λιγο ποιό μαλακό αρα το 5 έρχεται ποιό κοντά στα γούστα μου.
geomaz
Νικο μεταξυ clifton 5 και skechers ride 7,θεωρεις οτι η προστασια που λαμβανει ο δρομεας ειναι αναλογη ;
Επισης το ultra road 2 [το οποιο το εχω,αλλα η γνωμη σου θα με βοηθησει στους συσχετισμους],πως το βρισκεις, σε σχεση με τα δυο προαναφερομενα μοντελα,ως προς την απορροφητικοτητα/ανεση ,αλλα και την ταχυτητα/αποδοση.
Ευχαριστω πολυ!
Nikos Pilikas
@geomaz Σε περίμενα, Γιώργο… χαχαχα..
Ας μιλήσουμε για συμπεριφορά, η προστασία που ρωτάς, εκτός του περισσεύει και στα τρία μοντέλα, δεν είναι και εύκολα μετρήσιμη, ούτε και την εννοούν όλοι με τον ίδιο τρόπο.
C5-R7: Πιο μαλακό αρχικά το R7 αλλά τερματίζει πιο γρήγορα. Σηκώνεται όμως και πιο γρήγορα. Το C5 έχει πολύ πιο πυκνή αίσθηση του αφρού. Νοιώθεις ότι θα πάρεις Χ cushioning πηγαίνοντας αργά, 2Χ αν πας γρήγορα και το φορτίσεις περισσότερο αλλα κρύβει και 5Χ αν χρειαστείς να πηδήξεις από τον πρώτο όροφο! Είναι πιο στιβαρό και συμπαγές, ενώ το Skechers έχει πιο ελαστικό πάτημα.
C5-UR2: αρκετά πιο μαλακό σαν αίσθηση το UR2, έως και ελαφρώς mushy στα πολύ αργά και αν πατάς πίσω. Θυμίζει Clifton 1. Περισσότερο rebound όμως και πιο φιλικό λόγω ευκαμψίας. Το C5 έχει πιο “ευθύβολο” transition”, λόγω της πολύ σταθερής του σόλας. Μοιάζει πιο ανέξοδο.
@vasilis_giannaris Το τονίζω και πάλι, η Hoka λέει πως οι σόλες είναι ίδιες σε C4 και C5. Εμένα όμως μου φάνηκε πως έχει μαλακώσει ελαφρώς.
Vasilis Giannaris
Νικο μεταξύ του epic react του turbo και ride7 ποιανού το πάτημα μοιάζει με Clifton δηλαδή ελαφρύ και πολύ απορροφητικό και μαλακό πάτημα. Θα μπορούσες να τα βάλεις σε μια σειρά με αυτό το κριτήριο.
geomaz
Νικο σε ευχαριστω για την απαντηση σου φιλε! Ενα τελευταιο,αν δεν γινομαι κουραστικος.
Αναμεσα στα 3 μοντελα που προαναφεραμε,που τοποθετεις το nike peg turbo ή ακομα και το…nike zoom fly flyknit-το νεο με την ανθρακονηματινη πλακα,αφου μας εδειξες οτι το δοκιμαζεις.Ευχαριστω και παλι!
Nikos Pilikas
@vasilis_giannaris Με κανέναν από τα δύο Nike δεν μοιάζει το Clifton, Βασίλη.
Παρ’ όλα αυτά, το Turbo είναι και πολύ απορροφητικό και πολύ μαλακό και ελαφρύ.
@geomaz To ZF ξέχνα το, δεν μπαίνει πουθενά ανάμεσα σε αυτά. Εντελώς διαφορετικό πάτημα και χρήση.
Το Turbo έχει σχεδόν το softness του UR2 και την “ζωντάνια” του R7, χωρίς να τα συνδυάζει σε οποιονδήποτε ρυθμό όμως.
vasilis lar
……..ενημερωτικά εκτός από την έκδοση wide που η ΗΟΚΑ καθιέρωσε στην 4η έκδοση του Clifton (κίνηση με την οποία κέρδισε αρκετούς δρομείς) τώρα με την 5η έκδοση για πρώτη φορά και για όσους αρέσουν τα ”παπούτσια κάλτσα” κυκλοφορεί το Clifton 5 και σε μια τέτοια ειδική έκδοση ( Clifton 5 Knit )
Vasilis Giannaris
Το ειχα βάλει στο ματι το c5 γιατί το Clifton θεωρώ οτι είναι αυτό που μου ταιριάζει. Εχω το c4_ με 120 χλμ όμως εχω εναν τραυματισμό στην φτέρνα που φορώντας το c4με ενοχλεί ενω με το c3 δεν ποναω είναι πολυ πιθανόν το κολάρο πίσω στο c3 να είναι η ποιο κοντό η ποιό μαλακό.οπότε την άλλη εβδομάδα θα προσπαθήσω να το βάλω ξανα αν με ενοχλήσει η θα τρεξω με το c3 που έχει 400 xlm και επειδή έχει μαλακώσει πολύ θα με κουράσει η πρέπει να αγοράσω άλλο παπούτσι. Το ride 7 δεν υπάρχει στο νούμερο μού οπότε τούρμπο η UR 2 σε μαγαζί με διάδρομο για να δω αν δέν με ενοχλούν.
nikpap
η βασικη του διαφορα με το 4 ειναι (επιτελους) αυτη η μη ενoχληση στην καμαρα του ποδιου ,ειναι απλα ενα εκπληκτικο μονtελο που δικαiολογει την μακροχρονη πορεια του clifton
Nikos Pilikas
Εν τω μεταξύ, η Hoka επανακυκλοφόρησε το V1. Στις ΗΠΑ, τουλάχιστον.
Vasilis Giannaris
Γιά το 5 απο οτι εχω δεί και από το εξωτερικό σε επιβεβαιώνουν για το ότι ειναι λιγο μαλακότερο. Το v1 νομίζω ότι Θα γίνει οτι και στο ναπαλι θα το βγάλουν σε περιορισμένη αγορα, μακάρι να το δώσουν και Ευρώπη. Εσυ νίκο πού το έχεις τρέξει αξίζει αυτός ο ντόρος γύρω από αυτό το παπούτσι.
Nikos Pilikas
@vasilis_giannaris Κοίτα Βασίλη, όλα είναι θέμα γούστου.
Πολύ εντυπωσιακό το Clifton 1, δεν είχε ξαναδεί κάτι ανάλογο η αγορά. Προσωπικά, προτιμάω ξεκάθαρα τις δύο τελευταίες εκδόσεις, το original παραήταν μαλακό κι εμένα στο τέλος με κούραζε. Για να καταλάβεις, μετά τα 300-350Κ που σκλήρυνε σχετικά ο αφρός, το βρήκα πως έγινε καλύτερο, ενώ τώρα που το έχω ακόμη με 700+ χλμ, μ’ αρέσει πιο πολύ από ποτέ.
Για το upper δεν το συζητάμε, ίσως το χειρότερο που έχω δει σε δρομικό παπούτσι, από κάθε άποψη.
Παρ’ όλα αυτά, το ότι αγαπήθηκε τόσο πολύ λέει πολλά και προφανώς περισσότερα απ’ όσα η δική μου γνώμη. Δε νομίζω να έχει ξανασυμβεί ποτέ μία εταιρεία να έχει ένα μοντέλο στην 4η έκδοσή του και να λανσάρει και μία εκδοχή της πρώτης (Napali), ενώ ένα χρόνο μετά να ξανακυκλοφορεί την αρχική αυτούσια.
Πιστεύω πάντως πως αυτοί που είναι μεταγενέστεροι της εποχής του Clifton 1 κι έχουν φορέσει αρκετά max cushioned μοντέλα, δεν θα εντυπωσιαστούν σε τόσο μεγάλο βαθμό.
nikpap
ευχομαι βεβαια να χει την αντοχη του c4 ….2000χλμ κ συνεχιζω…
Nikos Pilikas
@nikospap 2000χλμ..?!?!?!?
Ίδια σόλα είναι, γιατί όχι;
big-blue
Αρχηγέ, το νούμερο είναι το ίδιο σε 4 κ 5 έκδοση;
Nikos Pilikas
Ναι, ίδιο.
nikpap
Nikola κ ομως 2000χλμ κ το παπουτσι αντεχει ακομα ,πιστευω πως η ποιοτητα των υλικων που χρησιμοποιει η μαρκα ειναι αξεπεραστη ,εσυ βεβαια γνωριζεις πολυ καλυτερα ,εγω απλα λεω τη γνωμη μου ,να μην ονομασω εταιρεια με πανακριβο μοντελο που στα 150 χλμ φαγωνεται ολο το εσωτερικο της φτερνας…
Nikos Pilikas
@nikospap Κι όμως, Νίκο… πρακτικά γνωρίζω λιγότερο από τον καθένα! Ελάχιστα παπούτσια μου έχουν ξεπεράσει τα 500χλμ, οπότε για θέμα ανθεκτικότητος είμαι ο πλέον αναρμόδιος.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό οι υπόλοιποι να γράφετε το σχετικό feedback. Συνεπώς, ευχαριστούμε! 🙂
Fotoc
Ερώτηση: έχω κάνει 200χλμ με το συγκεκριμένο παπούτσι και στο αριστερό μετά τα 5χλμ στο σημείο που τσακίζει το παπούτσι ένα εκατοστό πιο πίσω νιώθω στο εξωτερικό μέρος του πέλματος σα να έχω ένα πετραδάκι μέσα, μετά από 3χλμ παύω να το νιώθω. Μετά τα 23 χλμ αυτό το νιώθω και στο εξωτερικό μέρος του πέλματος και στο εσωτερικό και μέχρι τα 30 χλμ που το έχω πάει δεν φεύγει αυτό το πράγμα! Τι στο καλό μπορεί να είναι και συμβαίνει μόνο στο αριστερό παπούτσι. Δοκίμασα και άλλους πατους αλλά συνεχίζει να συμβαίνει…
cranfield
@Echetlos Καλημέρα, σύμφωνα με αυτά που περιγράφεις Νίκο παραπάνω vs Ride 7 θεωρητικά το Hoka είναι περισσότερο κοντά στο θεωρητικό του drop καθώς είναι περισσότερο συμπαγής ο αφρός του. Απλά σκέφτομαι μήπως ήταν καλύτερη επιλογή για εμένα αντί τα Ride. Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά και αν κάνουν ή όχι το ανακαλύπτουμε στην πράξη…
Πάντως για καλό και για κακό πήρα ξανά το 6 ζευγάρι μου Launch για τους αγώνες και άφησα τα πειράματα για αργότερα!!!
Γιάννης
Nikos Pilikas
@fotochris. Μόνο με το Clifton σου συμβαίνει αυτό;
Nikos Pilikas
@cranfield Θεωρητικά ναι, Γιάννη.
Όπως και να χει, τρέξε με το Launch και μετά βλέπεις…
Fotoc
@echetlos ναι και μόνο στο αριστερό παπούτσι. Μάλλον κάποια ραφή θα είναι. Ήθελα να τα φορέσω στο μαραθώνιο αλλά δεν θα το ρισκαρω. Απλά αναρωτιέμαι αν έχει συμβαίνει και σε κάποιον άλλον.
Nikos Pilikas
Κοίτα, το σύνηθες θέμα εφαρμογής του Clifton (όχι του 5) ήταν αυτό που αναφέρω για τον πάτο. Αυτό που περιγράφεις δεν το έχω ξανακούσει.
filipp
@echetlos διαβάζω στα ξένα sites να πάμε σε μεγαλύτερο νουμερο … φοράω το 8.5 σε αλλα παπουτσια και ειμαι ΟΚ με το C5 τι να διαλέξω?
Nikos Pilikas
@filippos Φίλιππε, εγώ στο κανονικό μου πήγα κι είμαι εντελώς οκ, όπως σε όλα τα Hoka. Αλλά δεν έχω ακούσει και κανέναν να ανέβει νούμερο. Αν τώρα πάλι το θες για υπεραποστάσεις, τι να σου πω…
filipp
@echetlos στο SPEEDGOAT 2 TRAIL σαν μήκος- μεγεθος ήταν σωστό απλα το αισθάνομαι στην επανω πλευρά σφιχτό…γι αυτό ρωτησα για C5..
Nikos Pilikas
Τι άλλα ασφαλτινα φοράς, να σου συγκρίνω αν μπορώ;
filipp
Adidas μονο και ειμαι στο 8.5..
Nikos Pilikas
Ίδιο νούμερο φοράω σε Adidas και Hoka, Φίλιππε.
filipp
@echetlos ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια..!!
big-blue
Και γω όταν είχα δοκιμάσει κ τα δυο hoka ένιωσα πιο στενό το speedgoat, νομίζω λόγω των πολλών overlays. Ίσως με μισό νούμερο πάνω είσαι κομπλέ
nikpap
ο φετινος μαραθωνιος εγινε με τα clifton ,εκει που το χρειαζεσαι -μετα το 30χλμ -ηταν απιστευτο….