Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance FuelCell TC

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance FuelCell TC

New Balance FuelCell TC
Κατηγορία: Performance Trainer  –  Πάτημα: Oυδέτερο  –  Βάρος: 258γρ.  –  Drop: 10mm (30/20mm)

 

Η προηγουμένη χρονιά ήταν πολύ καλή για τη New Balance, με σημαντική αναβάθμιση σε κάποιες από τα κλασικές σειρές αλλά και εντελώς νέα μοντέλα. Ο Fresh Foam πήρε το μπουστάρισμα που χρειαζόταν (Fresh Foam X), αποκτώντας νέα χαρακτηριστικά, το highlight όμως ήταν σίγουρα ο FuelCell. Η εταιρεία παρουσίασε τον δικό της super foam και τα δύο πρώτα μοντέλα που λανσαρίστηκαν (Rebel και Propel), έδειξαν ότι έχει γίνει πραγματικά πολύ καλή και “ψαγμένη” δουλειά. Επιπλέον, φάνηκε ότι ο FuelCell είναι αρκετά ρυθμίσιμος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαφορετικά κατά περίπτωση.

Αλλάζοντας λίγο θέμα, ας πάμε στη νέα κατεύθυνση που οδηγείται η αγορά, όσον αφορά τον σχεδιασμό των σολών. Όλοι γνωρίζουν ότι εδώ και τρία χρόνια, το Nike Vaporfly όρισε εκ νέου την κατηγορία των αγωνιστικών μοντέλων μεγάλων αποστάσεων. Κόντρα σε ό,τι θεωρείτο δεδομένο έως τότε, η προσέγγιση “ψηλή σόλα και carbon plate” αποδείχτηκε απολύτως επιτυχημένη και μάλιστα, με εκκωφαντικό τρόπο. Είτε πρόκειται για τα ρεκόρ που καταρρίφθησαν το ένα μετά το άλλο, είτε για τα εργαστηριακά ευρήματα, είτε για την ομόφωνη αποδοχή του κοινού, τα νέα δεδομένα μοιάζουν ακλόνητα.
Οπότε, ήταν αναμενόμενο και η υπόλοιπη αγορά να ανταποκριθεί στο νέο κάλεσμα και να σχεδιάσει το δικό της distance racer. Μπορεί από εμπορικής πλευράς η κατηγορία αυτή να μην είναι και τόσο ενδιαφέρουσα, αφού μιλάμε για ακριβά και όχι ευρέως διαθέσιμα μοντέλα, αποτελούν όμως την αιχμή του δόρατος και μία ένδειξη του τι είναι ικανή να κατασκευάσει η κάθε εταιρεία. Συν το ότι μελλοντικά επωφελούνται και τα πιο “κοινά” και καθημερινά μοντέλα από αυτήν την εξέλιξη.

Επιστρέφοντας στη New Balance, να πούμε ότι ήταν ίσως η πιο διακριτική απ’ όλες τις εταιρείες κατά το διάστημα που ετοίμαζε το δικό της παπούτσι. Ούτε πρωτότυπα είδαμε σε αγώνες, ούτε καμουφλαρισμένα από δοκιμές διέρρευσαν στα social media. Όταν ήταν έτοιμη, απλά έριξε το μοντέλο της στην αγορά.
Ποιο μοντέλο όμως; Η εταιρεία διαθέτει αυτή την στιγμή δύο διαφορετικές εκδόσεις με πλάκα από ανθρακονήματα. Το FuelCell TC (Training & Competition) και το FuelCell RC (Racing & Competition). Το πρώτο, το οποίο διατίθεται κανονικά πλέον, είναι (θεωρητικά) το προπονητικό μοντέλο. Το RC είναι το αντίστοιχο αγωνιστικό και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο έτος. Κανονικά θα ήταν ήδη διαθέσιμο αλλά η ακύρωση των μεγάλων αγώνων άλλαξε τα δεδομένα και τις προθεσμίες για όλους. Κανείς πλέον δεν βιάζεται.
Κι αν κάποιος υποθέσει ότι το TC είναι το ορεκτικό πριν το κυρίως γεύμα (RC), η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να χορτάσουν και μόνο με αυτό!

Επάνω μέρος και εφαρμογή

To engineered mesh του TC είναι ιδιαίτερα λεπτό, ημιδιαφανές θα λέγαμε (το λευκό παίρνει την απόχρωση της κάλτσας), μαλακό και διαπνέον, έχοντας όμως και μια δομή στην ύφανση για ανθεκτικότητα. Ο προφυλακτήρας είναι πολύ λεπτός και εύκαμπτος, απλά για να δίνει κάποιο σχήμα στο toe box.

Στην φωτογραφία φαίνεται η ροζ κάλτσα που έχουμε τοποθετήσει εσωτερικά, για να δείξουμε πόσο λεπτό είναι το ύφασμα.

Το μεσαίο τμήμα είναι κι αυτό ελεύθερο από δομικά στοιχεία, με την περιοχή των κορδονιών να είναι από ενισχυμένο υλικό. Η γλώσσα δεν έχει καθόλου αφρώδες, απλά μια τύπου suede επένδυση στο επάνω μέρος της. Παρ’ όλα αυτά, τα λεπτά και φλατ κορδόνια κάθονται σωστά πάνω της και δεν προκαλούν καμμία πίεση.

Το πίσω μέρος είναι πιο δομημένο. Το κολάρο είναι μέτριας σκληρότητας, ενώ εσωτερικά υπάρχει και μια ελαφριά επένδυση αφρώδους. Το τελείωμα γυρίζει προς τα έξω για περισσότερη άνεση στον αχίλλειο τένοντα, στην πράξη όμως δεν επηρεάζει την εφαρμογή.

Το padding είναι περιορισμένο, ακολουθώντας την υπόλοιπη σχεδίαση.

Γενικότερα, το upper του TC είναι ιδιαίτερα απλό και προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ trainer και racer. Το διχτυωτό είναι τόσο ελαφρύ και εύκαμπτο, που θυμίζει αγωνιστικό. Από την άλλη όμως, το καλούπι του είναι αρκετά ευρύχωρο αλλά και ρυθμίσιμο συγχρόνως.

Στα δάχτυλα και το midfoot, παρότι σαν φάρδος είναι στο μέσο όρο, το εντελώς minimal ύφασμα επιτρέπει στο πόδι να κινηθεί όπως θέλει. Κάποιοι με στενό πέλμα πιθανώς να το βρουν λίγο χαλαρό, κυρίως μπροστά, το διχτυωτό είναι όμως τόσο ελεύθερο που μπορείς να το σφίξεις παραπάνω και τελικά να αγκαλιάσει το πόδι.
Στο πίσω μέρος, η φτέρνα κάθεται καλά μέσα στο κολάρο, στις γρήγορες στροφές όμως αποδεικνύεται λίγο μαλακό.

Σαν προπονητικό το TC είναι πολύ άνετο και κυριολεκτικά εξαφανίζεται. Πουθενά δεν υπάρχουν πιθανά σημεία τριβών, ενώ και η γλώσσα – φλοίδα τελικά δεν αφήνει καμμία πίεση από τα κορδόνια. Παίζει ρόλο και η σχεδίαση με τις δύο τρύπες ανά σημείο, που μειώνει την τάση στην ράχη του ποδιού.

Σε γρήγορους ρυθμούς και κυρίως όταν χρειαστεί να στρίψεις, η άνεση του TC μοιάζει περισσότερη απ’ όση θα ήθελες. Σε αυτό παίζει ρόλο και η ψηλή και πολύ μαλακή σόλα, γεγονός είναι όμως πως του λείπει η κολλητή εφαρμογή που ζητάς σε τέτοιες περιπτώσεις. Βέβαια, σφίγγοντας περισσότερο τα κορδόνια, η δομή του υφάσματος τού επιτρέπει να “κλείσει” γύρω από το πόδι και να δώσει μια πιο σταθερή εφαρμογή. Κάποια overlays στη μέση ή ένα λίγο πιο σκληρό κολάρο, ίσως να ήταν απαραίτητο να συνδυαστούν με το πολύ λεπτό ύφασμα.

Το τονίζουμε όμως και πάλι, το FuelCell TC είναι το trainer της σειράς, παρόλο που μπορεί να δουλέψει πολύ εύκολα και ως racer, όπως θα δούμε παρακάτω. Από την άλλη, κάποιος με λίγο φαρδύτερο πέλμα, σίγουρα θα εκτιμήσει αυτη την ευρυχωρία, μιας και τα περισσότερα μοντέλα του είδους έχουν στενή γραμμή.
Σα νούμερο, το TC είναι εντελώς κανονικό.

Η ευκαμψία του κολάρου, σε συνδυασμό με την μαλακή σόλα, κάνουν το TC λίγο ασταθές στις γρήγορες στροφές.

Όχι ότι έχει καμμία σημασία αλλά αισθητικά θα προτιμούσα το επάνω μέρος του TC να ήταν λιγότερο διακριτικό. Θα ήθελα κάτι πιο ζωηρό, κάτι πιο “εμπνευσμένο”, που να ταιριάζει περισσότερο με τον έντονο χαρακτήρα της σόλας. Ανέκαθεν ήμουν fan του λευκού (πριν ακόμη γίνει της μόδας) αλλά εδώ ο συνδυασμός του με το μαύρο, είναι μάλλον βαρετός για ένα τέτοιο παπούτσι.

Σόλα και πάτημα

Ο FuelCell είναι μακράν ο πιο μαλακός και springy αφρός της ΝΒ. Στο δε TC, ίσως και να είναι ένας από τους 2 – 3 μαλακότερους που έχω γενικότερα δοκιμάσει. Δεν ξέρω αν εδώ έχει κάποιο διαφορετικό tuning σε σχέση με το, επίσης πολύ μαλακό, Propel ή παίζουν ρόλο τα επιπλέον 3mm στην φτέρνα (δεν το νομίζω) αλλά η αίσθησή του περπατώντας ή απλά πιέζοντάς το υλικό με τα δάχτυλα, είναι σχεδόν ίδια με αυτή του ZoomX. Μοιάζουν ακόμη και στις “ρυτίδες” που δημιουργούνται στα πλαινά από το πρώτο κιόλας τρέξιμο. Τα ύψη της σόλας δεν είναι τεράστια, όπως σε άλλα carbon plated μοντέλα, παρότι η μονοχρωμία των πλαινών τα κάνει να δείχνουν μεγαλύτερα. Μάλλον συμβατικά θα τα χαρακτηρίζαμε.

Ο FuelCell είναι υπερβολικά μαλακός.

Στην σόλα ενσωματώνεται μία πλάκα από ανθρακονήματα, η οποία έχει περίπου σχήμα κουταλιού. Ξεκινάει ψηλά στο πίσω μέρος και κατεβαίνει λίγο πάνω από την εξώσολα στο forefoot. Αυτή είναι που συγκρατεί τον αφρό και δεν τον αφήνει να συμπιεστεί και να απλώσει ανεξέλεγκτα, ενώ συμμετέχει και στην επιστροφή της ενέργειας, ως έναν βαθμό. Περιέργως, το πώς ακριβώς δουλεύουν οι πλάκες και τι ακριβώς κάνουν, δεν είναι ακόμη εντελώς ξεκάθαρο.

Πηγαίνοντας στην εξώσολα, έχουμε ένα κάπως ιδιαίτερο pattern. Από την μέση και μπροστά καλύπτεται όλη η επιφάνεια από παχύ και μετρίας σκληρότητας λάστιχο, το οποίο γυρίζει και προς τα επάνω στα πλαινά. Προφανώς αυτό έχει να κάνει με την καλύτερη σταθεροποίηση του FuelCell. Άλλα δύο κομμάτια λαστίχου υπάρχουν στο πίσω μέρος, με την ενδιάμεση επιφάνεια να είναι από εκτεθειμένο αφρό.
Ως κατά βάση προπονητικό μοντέλο, το TC οφείλει να είναι και ανθεκτικό, οπότε επιβάλλεται η τόση κάλυψη από λάστιχο. Αυτή είναι άλλωστε και ο βασική αιτία για το αυξημένο βάρος του, ενώ το RC θα έχει διαφορετική σχεδίαση μπροστά. Γεγονός είναι πάντως πως το παπούτσι έχει καλή πρόσφυση, ενώ μετά από 100 χιλιόμετρα χρήσης, η φθορά από κάτω είναι σχεδόν ανύπαρκτη, ακόμη και στο ακάλυπτο τμήμα.

Πολύ λάστιχο από κάτω και ανεπαίσθητη φθορά μετά από 100 χιλιόμετρα.

Ενδιαφέρον έχει ότι συναντάμε κι εδώ το χαρακτηριστικό “πτερύγιο” στo μέσο της εξωτερικής πλευράς, όπως και στο Rebel, στοιχείο που δίνει επιπλέον σταθερότητα στο πάτημα. Στην πράξη δεν το αντιλαμβάνεσαι πάντως.

Όπως είναι αναμενόμενο λόγω carbon plate, το TC είναι εντελώς άκαμπτο μπροστά. Παρ’ όλα αυτά, το rocker δεν είναι τόσο έντονο όσο σε άλλες, επίσης άκαμπτες σόλες. Δεν ξέρω αν αυτό επελέχθη ώστε να είναι πιο φιλικό σε προπονητική χρήση, στον δρόμο πάντως δεν δείχνει να επηρεάζει το transition.

Έχω κάνει με το TC σχεδόν όλα τα είδη προπονήσεων (άσφαλτο και τσιμέντο), πλην γρήγορων κομματιών σε στίβο.
Το παπούτσι είναι πραγματικά απολαυστικό και χαίρεσαι να το τρέχεις. Δεν έχει σημασία σε τι ρυθμό θα κινηθείς, μπορεί να διαχειριστεί εξίσου καλά από recovery runs μέχρι και λίγο πιο γρήγορα από κατωφλικές προπονήσεις (π.χ. 10Κ pace). Αφρός, πλάκα και γεωμετρία, είναι τόσο εναρμονισμένα μεταξύ τους που σε κάνουν να ρολάρεις σχεδόν χωρίς προσπάθεια.

Η συμπίεση του αφρού είναι μεγάλη και η προστασία απεριόριστη, υπάρχει όμως πλήρης έλεγχος από την πλάκα. Πολύ εύκολα και γρήγορα σε στέλνει προς τα εμπρός και μάλιστα, πιο σταθερά απ’ όσο θα περίμενες. Μπορεί η φτέρνα να βυθίζεται αρκετά μέσα στον αφρό, αν όμως δεν φορτίζεις πολύ το παπούτσι σε αυτό το σημείο, ούτε θα σε ενοχλήσει αλλά ούτε και θα σε καθυστερεί. Η αλήθεια πάντως είναι ότι όσο πιο μπροστά προσγειώνεσαι, τόσο πιο ισορροπημένο γίνεται το πάτημα. Τα 20mm στα μετατάρσια, το λάστιχο από κάτω και το κατέβασμα της πλάκας, “σφίγγουν” το forefoot και το κάνουν πιο φυσικό σε αίσθηση. Μην ξεγελιέστε όμως, ακόμη κι εκεί το cushioning είναι πάρα πολύ και εμφανές.

Όσον αφορά την επιστροφή ενέργειας, μπορεί να συγκριθεί ίσως μόνο με του ZoomX (απ’ όσα υλικά έχω τρέξει, τουλάχιστον). Είναι πολλή, χαρακτηριστική και εμφανής, ακόμη και στα αργά. Οι περισσότεροι αφροί χρειάζονται φόρτιση για να “γκελάρεις”, πρέπει να τους δώσεις για να σου δώσουν. Στον FuelCell όμως, η ζωντάνια του φαίνεται ακόμη και σε ένα τεμπέλικο easy run.

Με μια τόσο μαλακή σόλα, αλλά και σχετικά στενή σε σχέση με των πιο παραδοσιακών trainers, θα περίμενε κανείς το TC να είναι πολύ ασταθές σε αργούς ρυθμούς. Παρ’ όλα αυτά, η πλάκα και το λάστιχο δίνουν μια σχετική ισορροπία στο πάτημα και δε νοιώθεις ότι παλεύεις με το παπούτσι. Βοηθάει σε αυτό και το ότι δεν στενεύει στο midfoot, όπως πιθανώς και το πτερύγιο. Βέβαια, αν πατάς πολύ πίσω και βαριά, υπάρχει αρχικά μία κάπως πολτώδης αίσθηση, όπως όμως συμβαίνει με πολλά μοντέλα, πρέπει να βρεις το sweet spot του.

Όπως και να ‘χει, το New Balance είναι απίστευτα ξεκούραστο και easy – going σαν προπονητικό. Καμμία σχέση με άλλες κατασκευές που μοιάζουν “ξεκούρδιστες” όταν δεν τις πας γρήγορα.

TC όμως σημαίνει Training & Competition. Δεν θα είχε άλλωστε νόημα μία τέτοια κατασκευή, αν δεν υπήρχε και δεύτερος χαρακτήρας.
Σε οτιδήποτε λοιπόν γύρω από tempo ρυθμούς, το παπούτσι πετάει. Εντάξει, κι άλλα μοντέλα πετάνε, απλά εδώ το πράγμα είναι τόσο αβίαστο και “ρολαριστό”, που ασχολείσαι μόνο με τις ανάσες σου. Το bounce αυξάνεται κι άλλο, ο αφρός δείχνει πιο κοντρολαρισμένος, το πάτημα μεταφέρεται πιο μπροστά και τελικά έχεις την αίσθηση ότι σε πάει σχεδόν μόνο του. Από τα λίγα τόσο “fun to run” μοντέλα.

Αν όμως πάει τόσο καλά και στα γρήγορα, τι χρειάζεται τότε το RC;
Το TC έχει δύο χαρακτηριστικά που υπό συνθήκες το “φρενάρουν”. Το ένα έχει να κάνει με την εφαρμογή του επάνω μέρους. Ιδίως στις στροφές, τα κράτημα είναι ανακόλουθο με τις δυνατότητες της σόλας. Όχι ότι θα σου κόψει δευτερόλεπτα αλλά σίγουρα θα προτιμούσες μεγαλύτερη σιγουριά από το upper. Πιστεύω ότι το RC θα είναι αρκετά πιο εφαρμοστό στο πόδι.

Το δεύτερο χαρακτηριστικό έχει να κάνει με το βάρος του. Το TC είναι σχετικά ελαφρύ για προπονητικό, όχι όμως και για performance. Μπορεί αρχικά αυτό να αντισταθμίζεται από το εύκολο σήκωμα που έχει, λόγω του rebound, αργότερα όμως, όταν αρχίζεις και κουράζεσαι, τα επιπλέον γραμμάρια γίνονται αισθητά. Ίσως αυτό να έχει να κάνει και με το ότι τελευταία έχουμε καλομάθει σε πολύ ελαφριά μοντέλα, γεγονός είναι όμως πως ο παράλληλος προπονητικός χαρακτήρας έχει το αντίτιμό του στο βάρος. Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ ότι πολλοί μπορεί να μην το προσέξουν καν, ιδίως αν δεν έχουν τρέξει με παπούτσια – πούπουλο. Δεν παύει όμως να ισχύει.

Και πάμε τώρα σε αυτό που περιμένουν οι περισσότεροι, δηλαδή την σύγκριση με το Vaporfly.
Παρότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο άλλο carbon plated παπούτσι (το Zoom Fly δεν μετράει, δεν έχει τέτοιας κατηγορίας αφρό), βάσει και του feedback από όσους έχουν τρέξει και με άλλα, το FuelCell TC είναι με διαφορά ό,τι πιο κοντινό στο μοντέλο της Nike μέχρι τώρα.

Η συνολική αίσθηση που σου δίνουν και τα δύο σαν πάτημα, μοιάζει πάρα πολύ. Το softness και το πώς δουλεύει η πλάκα, είναι λες και έχουν βγει από το ίδιο εργαστήριο. Σε επίπεδο cushioning, θα έλεγα ότι είναι πιο κοντά στο 4% απ’ ότι στο Next%, πράγμα που είναι λογικό αφού το δεύτερο έχει 10mm ψηλότερη σόλα.

Είναι εξίσου αποδοτικό όμως το TC; Κατ’ αρχάς να πούμε ότι αυτή η σύγκριση δεν είναι και τόσο δίκαιη, καθώς απέναντι από το VF κανονικά κάθεται το RC. Αφού την ξεκινήσαμε όμως, ας την κάνουμε.

Εξαιρώντας αθλητές και κορυφαίους ερασιτέχνες, το TC μπορεί ξεκάθαρα να χρησιμοποιηθεί και ως racer μεγάλων αποστάσεων από τους υπολοίπους. Σαν αγωνιστικό λοιπόν, το Next% υπερέχει εμφανώς. Πρωτίστως, λόγω βάρους. Τα 70 γραμμάρια είναι τεράστια διαφορά και στα τελευταία χιλιόμετρα ενός μαραθωνίου, ή ακόμη και ημιμαραθωνίου, θα φανούν. Εμένα μου φάνηκαν ακόμη και στο τέλος κάποιων απαιτητικών, μεγάλων προπονήσεων.

Πέραν αυτού, το VF είναι και πιο “γρήγορο”, κάτι που έχει να κάνει με το πολύ πιο επιθετικό rocker μπροστά. Στο New Balance το ανασήκωμα της σόλας είναι ήπιο και ομαλό και λείπει αυτή η αίσθηση της προώθησης που σου δίνει το Nike, πετώντας σε προς τα εμπρός.

Πολύ πιο aggressive το rocker στο μοντέλο της Nike, κάτι που βοηθάει πολύ όταν κινείσαι γρήγορα.

Επιπλέον, το Next% έχει και πιο αγωνιστική εφαρμογή. Το upper του κάθεται γάντι επάνω στο πόδι και η ανελαστικότητά του δίνει σαφώς καλύτερο κράτημα. Αυτό βέβαια δεν ισχύει και για το 4%.

Παρ’ όλα αυτά, το TC δεν πέφτει αμαχητί.
Υπερέχει μακράν του Vaporfly σε σταθερότητα, τόσο στην φτέρνα όσο και το midfoot. Έχει πιο φαρδιά βάση και περισσότερο λάστιχο στην εξώσολα, η καμάρα δεν ξεχειλίζει και εμπνέει πολύ περισσότερη σιγουριά στις στροφές. Αν είσαι και heavy heel striker, το καταλαβαίνεις ακόμη πιο πολύ.

Αισθητή η διαφορά του πλάτους στην καμάρα.

Συν τοις άλλοις, στο NB χωράνε όλα τα πέλματα, ενώ στο Nike τα πράγματα είναι αρκετά στριμωγμένα στην μέση και πίσω (ακόμη περισσότερο στο 4%). Και σε μη αγωνιστική χρήση, αυτό είναι σημαντικό.

Τέλος, τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, το TC σου τα δίνει και σε πιο αργούς ρυθμούς. Όπως είπαμε και παραπάνω, το VF είναι ρυθμισμένο για γρήγορα πράγματα κι αν δεν κινείσαι σε αυτό το φάσμα, δείχνει κάπως να βραχυκυκλώνει και να γίνεται λίγο “αδέξιο”. Αντιθέτως, το ΝΒ χειρίζεται εξίσου καλά τα πάντα.

Πολύ φαρδύτερη και full contact η φτέρνα του TC (στο VF κάνει μια κοιλότητα στη μέση), με αποτέλεσμα σημαντικά μεγαλύτερη σταθερότητα.

Θέτοντάς το λίγο διαφορετικά όλο αυτό, θα πούμε και το εξής:
Θεωρητικά, το Zoom Fly είναι το προπονητικό αντίστοιχο του Vaporfly αλλά στον δρόμο τα δύο αυτά μοντέλα απέχουν πολύ. Ιδίως στην 3η τους έκδοση. Στην πραγματικότητα, το αδελφάκι του Vaporfly είναι το FuelCell TC. Και για να το πάμε ακόμη παραπέρα, αν δεν υπήρχε το μοντέλο της Nike, o “wow factor” που θα προκαλούσε το ΝΒ, θα ήταν σχεδόν ο ίδιος με εκείνον όταν πρωτοεμφανίστηκε το Vaporfly. Ναι μεν δεν έχουμε εργαστηριακές μετρήσεις και δεδομένα για το TC σχετικά με την δρομική οικονομία, περιγράφουμε και αξιολογούμε όμως την αίσθηση που αποκομίζουμε από το παπούτσι.
Νομίζω ήμασταν σαφείς…

Συμπέρασμα

Όπως θα καταλάβατε, το FuelCell TC με έχει ενθουσιάσει όσο λίγα μοντέλα. Έχω απολαύσει κάθε χιλιόμετρο μαζί του μέχρι τώρα, σε όποιου είδους προπόνηση κι αν έκανα.

Μην σας μπερδέυει το T (training) στην ονομασία του. Για την συντριπτική πλειονότητα των δρομέων το παπούτσι είναι ξεκάθαρα KAI distance racer. Προσφέρει οτιδήποτε χρειάζεστε σε έναν μαραθώνιο και μάλιστα, σε μεγάλες δόσεις. Κι αυτό δεν αλλάζει από το γεγονός ότι έρχεται και η πιο καθαρόαιμη εκδοχή του, το RC. Αντιθέτως, μας κάνει να ανυπομονούμε. Ας ελπίσουμε ότι θα διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά με μειωμένο βάρος και αγωνιστική εφαρμογή.

English edition

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

48 Σχόλια

  1. Eξαιρετικο το review όπως πάντα!!

  2. Ευχαριστούμε για το πλήρες και επαγγελματικό review. Η ΝΒ πάντα μου άρεσε ως εταιρία και είχε και καλή τιμολογιακή πολιτική. Για να δούμε και πως θα εξελιχθεί η τιμή του, τα vaporfly δύσκολα τα βρίσκεις και δεν πέφτουν ούτε μισό ευρώ

  3. Νίκο επειδή υπάρχει και το οικονομικό κάνε μία σύγκριση μεταξύ του rinkon του ride8 του tc και του 4%. Με βαση το cushioning αλλά και την διαφορά τιμής που ειναι από 100 στο ρινκον έως τα 200 που είναι στο nb και στο nike. Δηλαδή πόσο καλύτερο ειναι το nb tc για να αξίζει τα 100 παραπανω και σε σύγκριση με το 4% που έχουν ίδια τιμή ποιο είναι το καλύτερο;

  4. @vasilis_giannaris Τα carbon plated είναι σε άλλη κλάση, Βασίλη. Και σε θέμα τιμής επίσης.
    200€ έχει το ΝΒ στο σάιτ της εταιρείας (όταν ξαναβγεί σε στοκ). 275€ το Next%. To 4% κόστιζε 250€ αλλά δεν υπάρχει πια.
    Οι διαφορές του είναι αυτές που γράφω και στο κείμενο. Πιο γρήγορα τα Nike, πολύ πιο versatile to TC. Τρομερά μοντέλα όλα τους!

    Εξαιρετικά μοντέλα τα Rincon και Ride 8 αλλά πιο παραδοσιακά από τα παραπάνω. Πιο μαλακό πάτημα το Hoka και πολύ ελαφρύτερο, πιο σταθερό το Skechers, με σωστότερη εφαρμογή και πολύ περισσότερο rebound.

    Τώρα, η κουβέντα για το αν είναι Χ καλύτερο ώστε να κοστίζει Ψ περισσότερο, δεν έχει νόημα. Με αυτό το σκεπτικό, όλα τα παπούτσια είναι πανάκριβα, από την στιγμή που υπάρχει π.χ. το Forever με 50€ ή και παρακάτω.

    @tonykyr Προς το παρόν, ούτε το TC το βρίσκεις. Δύο φορές ήταν διαθέσιμο στο newbalance.gr και εξαντλήθηκε γρήγορα. Σίγουρα θα ξαναβγεί βέβαια.

  5. Πολύ ωραίο review Νικ!!

  6. Φανταστικό review Νίκο!! Όχι μόνο δεν φοβήθηκες την άμεση σύγκριση με τα “τέρατα” της nike αλλά φώτισες και κάθε πτυχή της εξαιρετικά δύσκολης από κάθε άποψη (πόσο μάλλον να αποτυπώσεις γραπτά) “αντιπαράθεσης”.

    Μπορούμε δλδ να μιλάμε με σιγουριά ότι υπάρχει πλέον παπούτσι με carbon και για τα αργά?

  7. Ευχαριστώ Νίκο, η αλήθεια είναι ότι έχω προσπαθήσει να το πάρω το nike vaporfly και το 4% και το next αλλά οπότε το αποφάσιζα δεν το έβρισκα στο νούμερο μου, τώρα με το nb tc θα έχω μια ακόμη επιλογή στο να φορέσω κάτι που είναι κορυφαίο (χωρίς στην πραγματικότητα να το χρειάζομαι) και να το εχω μόνο για αγώνες τους δύο που κάνω κάθε χρόνο και προπονητικά το zoom fly 3 που εχω μείνει ευχαριστημένος η κανα rinkon..

  8. Thanks, παίδες! 🙂

    @pseiras Ναι, σίγουρα Κώστα.
    Το παπούτσι ξεκάθαρα “συγχωρεί”, ούτε και απαιτεί τόσο συγκεκριμένο form όσο άλλα.
    Το μόνο κακό σε προπονητική χρήση, είναι ότι σε παρασύρει ν’ ανοίξεις. 😉

  9. @vasilis_giannaris Η γνώμη μου είναι ότι θα σου ταίριαζε καλύτερα το TC, Βασίλη.

    Επίσης, όπως επαναλαμβάνω σε κάθε ευκαιρία, ούτε τα VFs, ούτε πολύ περισσότερο το TC, υπάρχει λόγος να τα φυλάς για special περιπτώσεις. Αντέχουν πολλά προπονητικά χλμ, οπότε μπορείς άνετα να τα χαίρεσαι.

  10. @echetlos άψογος όπως σε όλα τα review. Διαβάζοντάς το, νομίζεις οτί το έχεις ήδη τρέξει το παπούτσι.
    Πάντως από oτι καταλαβαίνω, από πλευράς ανάγκης που καλύπτει, το TC πρέπει να συγκριθεί με το Turbo 2, άσχετα αν τεχνολογικά μοιάζει περισσότερο στα 4% και next%.

    @vasilis_giannaris πολύ σωστός στην παράμετρο τιμής. Να προσθέσω μια ακόμα παράμετρο, την τιμή αγοράς, και όχι την τιμή καταλόγου. Για παράδειγμα, αν δεν “καίγεται” κάποιος να πάρει το οποιοδήποτε παπούτσι “σήμερα”, που λογικά κανεις δεν “καίγεται” τώρα, που δεν υπάρχουν αγώνες (δεν το λέω μόνο για τον ίδιο τον αγώνα, αλλά και την προετοιμασία που θα έπρεπε να ξεκινήσει συγκεκριμένη μέρα), οι τιμές αγοράς διαφέρουν πολύ από αυτές του καταλόγου. Για παράδειγμα τα Turbo 1&2 τα βρίσκουμε εύκολα κάτω από 100ευρώ (180 στον κατάλογο), τα 4% τα είχαμε βρεί ακόμα και 130 (από 240), ακόμα και το next 180 (από 270).

    Όσον αφορά το carbon plate, όσο καλό και αν ειναι το παπούτσι, δεν θα διάλεγα ένα προπονητικό με αυτήν την τεχνολογία. Και το λέω ενώ πριν χρόνια έτρεχα με τα ZF1 στις προπονήσεις, ακόμα και στο αργό συνεχές. Προτιμώ το carbon στο αγωνιστικό για να μου δώσει “το κάτι παραπάνω”, έχοντας προπονηθεί με “συμβατικά” παπούτσια.

  11. @aristidi Ευχαριστώ, φίλε!

    Σχετικό είναι αυτό, Αριστείδη…
    Πλέον διαμορφώνεται και μία νέα κατηγορία μοντέλων, αυτή των carbon plated. To ποιο είναι racer ή trainer, θα καθορίζεται σε σχέση με τα όμοιά του. Το TC λοιπόν τοποθετείται απέναντι από τα ZF, Endorphin Speed, Carbon X και ό,τι άλλο λανσάρουν οι εταιρείες μελλοντικά.
    Οπότε με το Turbo μοιάζει μόνο στο ότι θα προπονηθείς με αυτό και θα αγωνιστείς με κάποιο άλλο. Προφανώς και αυτοί είναι πολύ “ελιτίστικοι” διαχωρισμοί για δρομείς του επιπέδου μας αλλά τους κάνουμε χάριν της κουβέντας… 😉

    Βέβαια, αν εσύ π.χ. δεν είχες τρέξει με το VF και δεν είχες καλομάθει από το βάρος του, το TC θα έλεγες ότι είναι το ιδανικό marathon shoe. Απ’ την άλλη, μέχρι πρότινος έτρεχες μαραθώνιο με το Boston (καλά θυμάμαι;) που ζυγίζει ελάχιστα λιγότερο από το ΝΒ.
    Θέλω να πω ότι το TC δεν είναι racer μόνο και μόνο επειδή υπάρχει το RC (ή το VF ή το Endorphin Pro κοκ). Αλλιώς, εύκολα θα ήταν και θα ήμασταν και ενθουσιασμένοι.

  12. Δεν ξαναλέω μπράβο για το review, είναι περιττό πλέον. Έχεις θέσει τα standards πολύ ψηλά σε διεθνές επίπεδο, και καταφέρνεις πάλι και τα ξεπερνάς. Και πέρα από τα reviews όμως, κάτι αντίστοιχο ισχύει.

    Ωραίο το παπούτσι. Φαντάζομαι ότι και σε σχέση με το αγαπημένο σου razor φαντάζομαι ότι θα ισχύει ό,τι λες και για το Pegasus Turbo, σωστά; Δύο διαφορετικοί κόσμοι.
    Κατά τα άλλα, πολλές οι επιλογές και πρέπει επειγόντως να γράψω χιλιόμετρα. Με πορδές δεν βάφεις αυγά λέει ο λαός μας, και με 10άρια long run (ο Θεός να το κάνει) δεν χαλάς παπούτσια συμπληρώνω εγώ.

  13. @sotosdiam Να ‘σαι καλά, Σωτήρη! 🙂
    Όλοι μαζί παρέα το πάμε το πράγμα εδώ μέσα.

    Σωστά, ισχύει και για το Razor το ίδιο (αν και εξακολουθώ να ενθουσιάζομαι κάθε φορά που το τρέχω). Βέβαια, υπάρχουν αρκετά “παραδοσιακά” μοντέλα που είναι εξίσου απολαυστικά (το Razor και το Turbo π.χ. ανήκουν σ’ αυτά), απλά με διαφορετικό τρόπο. Δεν βάζουμε στην άκρη ό,τι δεν έχει πλάκα, αλίμονο…
    Ούτε και όλα τα carbon plated είναι a priori ξεχωριστά. Για παράδειγμα, σήμερα πρωτοέτρεξα με ένα τέτοιο και ακόμη προσπαθώ να καταλάβω αν μου άρεσε.

    Και θα επαναλάβω αυτό που είπα παραπάνω, δηλαδή ότι από ένα σημείο και μετά, δυιλίζουμε και λίγο τον κώνωπα, εμβαθύνοντας τόσο πολύ σε κάτι όπως τα δρομικά παπούτσια. Αλλά έχει πλάκα…

  14. Niko το carbon x εννοείς οτι δοκιμασες ή το Saucony;

  15. @vasilis_giannaris Το Endorphin Pro, Βασίλη.

  16. Μου άνοιξες την όρεξη αλλά με 200 παίρνω 5 μπουκάλια κρασάρες. Θα περιμένω.
    Φοβερή η κριτική, Νικ!

  17. Δεν βάζεις και το carbon x μέσα στις δοκιμές μπας και πεις ότι είναι καλό που είναι σχετικά ποιο φθηνό (αλλά δεν έχει pebax). Πάντως βλέποντας στο youtube όσους τεσταρουν παπούτσια θα άξιζε να το κανείς και video (στα αγγλικά) και αναλογικα αν έβγαζες το ίδιο αποτέλεσμα με το γραπτό θα ήσουν εύκολα μεσα στους ποιο γνωστους που παρακολουθώ και εγω κατά καιρούς και σίγουρα από τους πιο αναλυτικους…..

  18. Πραγματικά υπέροχο review, ομολογώ πως διαβάζοντας τα υπόλοιπα reviews σου, είναι ίσως η πρώτη και μετά από καιρό που πράγματι βγάζεις ενθουσιασμό για το παπούτσι αυτό και η αληθεια είναι ότι μου προκαλεί έτσι τη διάθεση να το δοκιμάσω. Λεω μεσα μου “τοσο καλό ειναι; ” …μπράβο στη NB γιατί αν ισχύουν όλα αυτά τότε μιλάμε για μετωπικό ανταγωνισμό στην nike που θα κάνει καλό τα επόμενα χρόνια και θα δούμε την εξέλιξη των δρομικών παπουτσιών να απογειώνεται!

    Εκεί που χάνει νομίζω, δε το εχω δει από κοντά βέβαια, αλλά για τοσο ακριβό παπουτσι, θα περίμενα κάτι πιο “εντυπωσιακό” εμφανισιακά.
    Δηλ το Vaporfly το βλέπεις έχει κάθε του σημείο μοντέρνο….ακόμη και το turbo 2 ειναι πιο “racing” ομορφιάς…
    Ισως το αδικό με αυτό που λέω, αλλά γενικά παρατηρώ ότι η new balance το χάνει λίγο στα μοντέλα της ολα σε εμφάνιση.

    Tέλος….μας έκανες σύγκριση το VF με το TC. Αν σύγκρινες το ΤC με το Turbo 2 ; ; ; Ποιο υπερέχει; Γιατί ως προπονητικό του VF θεωρώ περισσότερο το Turbo 2 και όχι το Ζοοm Fly 3 μόνο και μόνο επειδή μοιάζουν.

  19. @big-blue Κρεατάκι; Κανένα καλό κρεατάκι;

    @vasilis_giannaris Δε νομίζω να το δοκιμάσω το Hoka Βασίλη, δεν τρελαίνομαι από αυτά που έχω διαβάσει. Πάλιωσε κιόλας σα μοντέλο…
    Εκτός αν βρεθεί κανένας φίλος και μου το δανείσει για τεστ. Το έχουμε σκίσει το budget αυτό το διάστημα! 😛
    Δε νομίζω να σου άρεσε πάντως, δεν είναι μαλακό όπως προτιμάς, αν έχω καταλάβει καλά.
    Την ιστορία video την έχω σκεφτεί αλλά δε με ελκύει. Δεν θα μ’ άρεσε τέτοιου είδους έκθεση. Υποθέτω ότι θα απαιτεί και πολλή δουλειά, εδώ τα γραπτά reviews και μου τρώνε κάμποσο χρόνο, κι ας μην τους φαίνεται.

    @periklis1987 Συμφωνώ σε αυτό για την εμφάνιση, το αναφέρω και στο κείμενο άλλωστε.
    Για το ότι έδειξα ενθουσιασμό, έχει να κάνει με την διαφορετικότητα του μοντέλου. Η αλήθεια είναι πως δύσκολα βρίσκεις πραγματικά κακό παπούτσι πλέον, τα δε εξαιρετικά είναι πάρα πολλά πια. Οπότε νομίζω πως πρέπει να συγκρατείς τον ενθουσιασμό σου, για να μην μπερδεύεται και ο αναγνώστης.
    Όσο για το Turbo, δες τα σχετικά σχόλια παραπάνω. Κατά την γνώμη μου πάντως, το Nike υπερτερεί μόνο στο βάρος κι όχι κι όσο λένε τα specs.

  20. Και κρεατάκι και ψαράκι.
    Έλα κάτω και βλέπουμε. Θα έχουμε κ κρασάκι για παρέα…

    Εμένα γενικά μου αρέσουν τα ΝΒ εμφανισιακά. Αυτό όμως το αδίκησαν.
    Το turbo2 δεν το έχω χωνέψει.
    Επίσης, αυτό το σύστημα δεσίματος κορδονιών, μπορεί να είναι πιο ασφαλές αλλά αν είναι να ξανά φτιάξεις πάλι τη ρύθμιση την ώρα του αγώνα, την πάτησες, θα φας μια ώρα… Τουλάχιστον στο turbo και ειδικά στο gorun6 (ειδικά σε αυτό!)

  21. Κι επειδή μάλλον η ΝΒ διάβασε στα σχόλια ότι δεν μας αρέσει ο χρωματισμός, ετοίμασε τον επόμενο:

    https://www.flickr.com/photos/140798332@N04/49952166947/in/dateposted-public/

  22. κατάλαβα…και συμφωνώ. 😉
    οσο για το χρωματάκι το πορτοκαλί….very better! hahaha….είμαστε και fashion icons! που το πάτε αυτό….!

  23. Χτες το απόγευμα το αγόρασα, σε κανα δυωρο η πρώτη δοκιμή…

  24. @tazi Λυσσάρη! 😛

  25. tazi verdict…. Θα διαφωνησω αρκετα με τον Νικο νομιζω. Η πρωτη αισθηση που ειχα οταν τα φορεσα στο καταστημα και αμεσως τo πηρα ηταν οτι προκειται για ενα ανετο, πολυ ανετο, και αρκετα γρηγορο πατουμενο που ομως τα εχει τα κιλακια του. Μου αρεσε πολυ ομως και το αγορασα στο πι και φι χωρις δευτερη σκεψη με τη μονη διαφορα οτι πηγα στο 7.5 γιατι το 8 μου ηταν σαφως μπολικο. Σημερα λοιπον το ετρεξα. Ναι, πολυ καλο, πολυ ξεκουραστο, με πολυ rebound αλλα σαφως, τουλαχιστον για εμενα, με προπονητικο χαρακτηρα. Το βαρος του δε κρυβεται, το ιδιο και η αισθηση οταν το φορας. Παρολο που η εφαρμογη του ειναι υποδειγματικη δεν εξαφανιζετα στο ποδι. Στην αρχη οντας ξεκουραστος ρολαρει ανετα, σβελτα, οταν κουραστεις παραμενει σβελτο, ξεκουραστο αλλα το βαρος του γινεται αισθητο. Επισης για το δικο μου στενο ποδι εχει ¨μπολικη¨ φορμα. Η προπονηση σε διαδρομη με αρκετο πανω κατω βγηκε ανετα, κουβεντιαζοντας με ενα φιλο, κατω απο 420, 14 χλμ, βγηκα με τα ποδια πολυ χαλαρα νιωθοντας οτι με αυτο το πατουμενο θα κανω αρκετα χιλιομετρα, σιγουρα ομως οχι γρηγορα και ισως πιο απαιτητικα.

  26. @tazi Το παπούτσι δεν είναι βαρύ, απλά δεν είναι ελαφρύ. Τον τελευταίο καιρό έχουμε καλομάθει με μοντέλα πούπουλο, ακόμη και προπονητικά, και τα 260 γραμμάρια μάς φαίνονται πολλά. Αν το καλοσκεφτούμε, μόλις λίγα χρόνια πριν τα “γρήγορα” μοντέλα μαραθωνίου (Launch, Boston κοκ) κάπου τόσο ή λίγο λιγότερο ζύγιζαν. Επίσης, η πλειονότητα των ερασιτεχνών τρέχει τον αγώνα με προπονητικά μοντέλα.
    Αυτό που λέω στο άρθρο λοιπόν, είναι ότι ναι μεν στα χαρτιά το TC είναι το trainer της σειράς αλλά σε πραγματικές συνθήκες και για κοινούς θνητούς, μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα σαν αγωνιστικό για HM/FM. Σίγουρα υπάρχουν πιο “ειδικές” κατασκευές, αν όμως κάποιος δεν έχει δοκιμάσει π.χ. το Vaporfly (ή κάποιο αντίστοιχο), δε νομίζω πως δεν θα ενθουσιαστεί και μάλιστα, πολύ.

    Εσύ Νικ είσαι ιδιαίτερη περίπτωση ως προς τα γούστα σου. Έτρεχες μαραθώνιο με 1400v2 και φορούσες Adios (non Boost) για προπονητικό. Λογικό να σου φανεί μπόλικο και βαρύ.

  27. Καλά σου λέει. Εσύ έχεις να τρέξεις 2 χρόνια και κάνεις χαλαρά τρεξιματάκια στο 4

  28. Πριν απο λιγο με πηρε ο φιλος που δουλευει στην NB και με προμηθευει με τα προιοντα της μισοτιμης. Ισως ορισμενοι τον ξερετε, παλιος πρωταθλητης Ελλδας στα 5000 αν δε κανω λαθος, βαλκανιονικης κλπ, Κωσταντινος Τουσε λεγεται. Μαζι καναμε και την κυριακατικη προπονηση. Εχει τα TC, σε πορτοκαλι παρακαλω αρα μαλλον εχουν ηδη κυκλοφορησει για καποιους. Ηταν ενθουσιασμενος με το παπουτσι. Μεχρι στιγμης το ειχε χρησιμοποιησει μονο σε ελευθερα. Σημερα εκανε λεει 300αρια στο 51 με 53 και βγηκε απο τη προπονηση πουλακι.

  29. @tazi Ε ρε pureboost που σου χρειάζεσαι…300γρ για χαλαρώματα στο 4…

  30. Δρομείς επιπέδου Τουσέ, Πήλικα κτλ, λένε ότι το παπούτσι πάει και γρήγορα.
    Ο Ταζάρτες απ’ την άλλη, λέει πως όχι…

  31. @mashine Άλλη περιπτωσάρα κι εσύ… αλλά απ’ την ανάποδη.

  32. Αντιπαρερχομαι τα σχολια των προλαλησαντων και συνεχιζω… Οντως γρηγορο και ποολλλυυυ ξεκουραστο παπουτσι. Για εμενα μπολικο επαναλαμβανω και ας κατεβηκα μισο νουμερο παρακατω. Βασικα αρκετα φαρδυ, οχι υπερβολικα αλλα για την αναδραση που σου δινει, η οποια ειναι εκπληκτικη θα ηθελα κατι πιο στα μετρα μου. Θα δοκιμασω βεβαια και την τελευταια τρυπα στα κορδονια, σιγουρα θα δω διαφορα πιστευω. Προκειμενου να παρω περισσοτερα απο το παπουτσι το ετρεξα πιο ΄δυναμικα΄. Σηκωμα ποδιου προς τα πισω, προσγειωση πιο σωστη, αιωρηση πιο ολοκληρωμενη. Συνηθως αυτο το τρεξιμο, που ειναι και το πιο σωστο αλλωστε, αν δε το εχεις συνηθισει κουραζει. Ετρεξα 10 χλμ με αυτο το τροπο, σαφως πιο γρηγορα απο οτι υπολογιζα και δεν ενιωσα το παραμικρο. Αν το RC ειναι πιο κοντα στα μετρα μου θα ειναι τελειο. @mashine Εσενα λογικα θα σου αρεσει πολυ.

  33. @tazi Φίλε έχει τιμή απαγορευτική για δοκιμές!Προς το παρόν με έχει βολέψει αφάνταστα ένα nike fly sp από χαλαρά και μεγάλα μέχρι τεμπάκια στο 330.

  34. @mashine Το δοκιμασα το SP μετα απο προτροπη του Νικου. Η λογικη ητανε να προστατεψω τον αστραγαλο γιατι δεν ηθελα να παιρνει ταση. Ηταν οταν πονουσα, ειναι πολυ ακαμπτο. Πηρα δυο μεγεθη, πρωτα το 8.5 κατα λαθος που μου ητανε μεγαλο και μετα το 8. Τελικα επεστρεψα και τα δυο, ναι ειναι γρηγορο αλλα δε με βολεψε το πατημα του, το upper ειναι καταπληκτικο. Το TC ειναι σαφως πιο μαλακο και με περισσοτερo rebound. Μεταξυ των δυο, εφοσον ταιριαζουν στο ποδι, το πρωτο θα το χαρακτηριζα πιο racing και το δευτερο πιο ξεκουραστο. Το πρωτο θέλει εμπειρο ποδι και πιο forefoot πατημα, το δευτερο συγχωρει.

  35. Btw, Το TC μου στοιχισε φθηνοτερα απο το SP 🙂

  36. @tazi χαχαχα..εδώ στο Ελλαντα με 48ευρώ το έκανες δικό σου

  37. Ξέρει κανείς που βρίσκουμε το TC για αγορά? Δεν το βρίσκω πουθενά.

  38. Ερώτηση που απευθύνεται σε κατόχους του παπουτσιου. Λόγω πτώσης τιμής σκεφτομαι να προβώ σε αγορά και η ερώτηση μου αφορά τα νούμερα. Φοράω σε όλα τα brands(ΗΟΚΑ, Adidas, Nike, Salomon,NB)και σε παπουτσια που έχω αγοράσει(>20), 42EU-8UK-8,5US-26,5CM. Στα μόνα που ανέβηκα μισό νούμερο ήταν ΝΒ Zante V4, NB 1400V4 κ Saucony Freedom Iso. Πηγαίνω true to size ή είναι ευρύχωρα για New Balance? Ευχαριστώ.

  39. Καλημέρα @ichasone
    Τα εχω σε ίδιο νούμερο με ολα τα Nike (Pegasus, Turbo, Epic κλπ)

  40. Εντελώς TTS και ευρύχωρο μπροστά.

  41. @echetlos μετα απο τόσο καιρό και προπονήσεις πιο θεωρείς καλύτερο το tc ή το e-speed?

  42. @noobas04 Πολύ πιο ευρείας χρήσης το Speed και ίσως το πιο ισορροπημένο παπούτσι που υπάρχει.
    Το TC θα το προτιμήσεις μόνο αν θες πολύ μαλακό πάτημα.

  43. Το ξαναφορεσα πριν απο μερικες ημερες. Αρκετα φρεσκος οπως ημουν μετα απο αρκετη αποχη μου φανηκε ποσο ξεκουραστο ειναι. Σβελτος ρυθμος ευκολα και ανεξοδα

  44. Τα αγόρασα πριν 1 βδομάδα σε προσφορά και έχω κάνει μέχρι στιγμής 33 χλμ. Αυτό που πρόσεξα είναι ότι προσπάθησα να κρατήσω ρυθμο 4:55-5:10 λ/χλμ. και βρέθηκα να τρέχω με 4:30-4:40 λ/χλμ. Στις διαλειμματικες με ρυθμό 3:50 χλμ.(Χ 2. Χλμ.)πιάνεις το ρυθμό αλλά μετά από λίγο αρχίζει να φαίνεται το βάρος του παπουτσιού. Όσα αναφέρονται στο review γενικά ισχύουν επομένως. Νομίζω σε αυτή την τιμή που το βρήκα (97€) δεν υπάρχει άλλο παπούτσι με carbon plate που να βγάζεις τέτοιες προπονήσεις.

  45. @christostriadafillidis Που τα βρήκες σε αυτή την τιμή?

  46. skatsavos: από MODIVO μέσω SKROUTZ φυσικά και σε άλλο χρώμα. Από ότι είδα δεν υπάρχει πλέον

Αφήστε μια απάντηση