Βλαισοποδία

Αυτό το θέμα περιέχει 5 απαντήσεις, έχει 3 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  ΓΙΑΝΝΗΣ1977 2 εβδομάδες πριν.

Επισκόπηση 6 δημοσιεύσεων - 1 έως 6 (από 6 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #109982

    Echetlos
    Συντονιστής

    @giannis1977 Καλωσήρθες, Γιάννη.
    Τι ακριβώς σου είπαν οι ειδικοί; Ότι οι πόνοι προέρχονται από υπερβολικό πρηνισμό, λόγω της βλαισοποδίας;
    Με τους πάτους είδες βελτίωση; Μήπως έχεις αυξήσει τον όγκο της προπόνησης απότομα και το σώμα δεν προλαβαίνει να προσαρμοστεί;

    Καλημέρα.είμαι νέος στο site.σχετικά νέος στο τρεξιμό.έχω ένα θέμα που με απασχολεί και στεναχωρεί ταυτόχρονα.βλαισοποδία.με συνέπεια στα πολλά χλμ ,μετά την προπόνηση πάντα,να έχω πόνους στα πέλματα,όσο αυτά είναι κρύα.πήγα σε ορθοπαίδικο,σε αθλίατρο.και οι 2 μου προτείνανε ανατομικούς πάτους.οπότε τους αγόρασα.μου προτείνανε απο ενα κατάστημά με αθλήτικα τα asics cumulus.Ήθελα να ρωτήσω αν έχετε κάποια άποψη σχετικά με αυτά τα παπούτσια και άν το προβλημά μου είναι τόσο σημαντικό για να ελατώσω τα χιλιόμετρα μου.σας ευχαριστώ.

    #109990

    ΓΙΑΝΝΗΣ1977
    Δρομέας

    Οι ειδικοί μου είπανε οτι όλα προέρχονται απο πρηνισμό λόγω βλαισοποδίας.με τους πάτους έχω δέι βελτίωση.όχι αυτήν που περίμενα.αλλα λίγο λιγότερη.προσέχω και εγώ πλέον πιο πολύ στο θέμα παγοθεραπείας.με προβληματίζει το γεγονός οτι διαβάζω πολλά άρθρα και βλέπω οτι τρέχουνε πολλόι δρομείς ακόμα και ΑΜΑ , με αναλογά προβλήματα,όπως πχ πλατυποδία.Αυτό με έκανε να το ψάξω λίγο παραπάνω.Και αναρωτίεμαι πώς μπορούνε.

    #109994

    Echetlos
    Συντονιστής

    @giannis1977 Κοίτα… δεν είμαι γιατρός, φυσιοθεραπευτής ή οτιδήποτε άλλο αλλά διαβάζοντας και μιλώντας με πάρα πολλούς δρομείς όλα αυτά τα χρόνια, θα σου έλεγα το εξής: δώσε χρόνο στο σώμα να προσαρμοστεί στα ερεθίσματα και μην το ζορίζεις. Άκου το όταν σου μιλάει και υπάκουσε. Η πλατυποδία, η βλαισοποδία ή ο πρηνισμός, δεν είναι αναπηρίες ή ελαττώματα. Εννοείται πως μπορείς να τρέχεις ακόμη και μαραθώνιο, όπως τόσοι και τόσοι. Πιθανώς να απαιτείται λίγο μεγαλύτερο διάστημα προσαρμογής στην περίπτωση σου, π.χ. να κάτσεις λίγο περισσότερο στα 30χλμ/εβδομάδα πριν πας στα 40 (τυχαια τα νούμερα).
    Πειραματίσου κι αν δεις πως το σώμα γκρινιάζει, κάνε λίγο πίσω. Και μετά ξαναδοκιμάζεις…
    Επίσης, δυνάμωσε τους γαστροκνημίους, είναι σημαντικό στην περίπτωσή σου. Γενικότερα, η ενδυνάμωση είναι απαραίτητη.

    #109996

    ΓΙΑΝΝΗΣ1977
    Δρομέας

    Σ ευχαριστώ για την βοήθεια και τις συμβουλές.Την Παρασκευή θα επισκεφθώ εκ νέου έναν αθλίατρο για να δώ τι μπορώ να κάνω.Θέλω να πιστευώ αυτό που είπες και εσύ, οτι δλδ ακόμα και με αυτό το πρόβλημα ,μπορώ να τρέχω και μεγάλες αποστάσεις.Σ ευχαριστώ και πάλι.

    #110002

    Γιαννη καλησπέρα και απο μενα

    Αυτο που λεει ο νικος και τιποτα αλλο.
    Παμε ολοι οι νεοι δρομείς να παμε να κανουμε too much too soon
    Και αυτο στο λεει καποιος που εχει ολα τα σύμπτωματα της πελματιαιας απονευρωσιτιδα.

    Παγο θεραπειεα μπαλακια αντιφλεγωμονωσδη κτλ Ο ενας γιατρος λεει διατασεις ενδυναμωσης ο αλλος οχι οτι κανουν κακο παρα καλο… οτι να ναι …για μαγνητικη ουτε λογος ( ικα βλεπεις)

    Ακουγοντας το σωμα μου περιοριζω τον ογκο των χιλιομετρων και παω μια βδομαδα πισω με σκοπο να καταφερω να παω σε γιαννενα και ας το περπατησω το 10 αρι. 🙂

    #110012

    ΓΙΑΝΝΗΣ1977
    Δρομέας

    Καλησπερα γιωργο.ισως να μην εγινα σαφης -και ηταν λαθος δικο μου-στην αναλυση του προβληματος μου.
    βγαζω χλμ κανονικα χωρις καμια ενοχληση.
    το θεμα μου ειναι στην αποκατασταση.απο την επομενη μερα και μετα.
    ειδικα οταν ειναι κρυα τα ποδια και τα πελματα μαζι.
    μεχρι να ζεσταθουνε,δυσκολευομαι αρκετα.αντιμετωπιζεις το ιδιο προβλημα?

Επισκόπηση 6 δημοσιεύσεων - 1 έως 6 (από 6 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.