Αρχική / mikeb

mikeb

  • Ο/Η mikeb απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 3 μήνες

    @Takisss αυτό είχα καταλάβει κι εγώ όπως το έγραψες , οτι δλδ τα πας πάνω από VO2max με πλήρη ξεκούραση. Τα repetition του Daniels ούτε εγω έχω καταλάβει πως ακριβώς πρέπει να τα δουλεύεις. Λογικά αυτές οι προπονήσεις θα σου δώσουν βάση για να δουλέψεις πιο εύκολα προπονήσεις στο κατώφλι αλλά καλύτερα να ακούσεις κανέναν πιο έμπειρο κι όχ…[Περισσότερα]

  • Ο/Η mikeb απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 3 μήνες

    Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο στο συγκεκριμένο θέμα, αν δεν κάνω λάθος ο @Takisss νομίζω μιλάει για repetition κι όχι διαλειμματικά 200ρια.
    Άρα το 44″ με το 34″ είναι σημαντική διαφορά. Το έχω πάθει κι εγώ στο παρελθόν να μου βγαίνουν τα μικρά κομμάτια πολύ πιο άνετα σε μικρότερο χρόνο από αυτόν που υποδεικνύεται στους πίνακες του Daniels και πραγμ…[Περισσότερα]

  • Ο/η mikeb σχολίασε το άρθρο, Reebok Forever Floatride Energy πριν από 3 μήνες

    Καλησπέρα σε όλους.
    Μετά από καμια 50χλμ με το Floatride 2 ας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου.
    Εφαρμογή αρκετά καλή αφου ακόμα και χωρίς δεμένα κορδόνια το παπούτσι είναι αρκετά εφαρμοστό στο πόδι. Τα κορδόνια ούτ […]

  • Καλησπέρα μετά από καιρό.
    Αγορά παπουτσιού μετά από 2 χρόνια σχεδόν ένεκα τραυματισμών και άλλων παραγόντων που δεν με άφησαν να ευχαριστηθώ το τρέξιμο.
    Κατέληξα στο Floatride energy V2 μιας και δεν ξέρω πως θα […]

  • @big-blue απο σφίξιμο κορδονιών σχεδόν απίθανο μιας και γενικά δεν σφίγγω παπούτσια πολύ.Κάλτσα συμπιεστική δεν βάζω. Η ενόχληση άρχισε 1-2 μέρες αφού είχα κάνει προπόνηση με ανηφόρες(6*45sec) αλλά δεν ήταν έντονη.Πριν 10 μέρες σε trail προπόνηση με κάποια ανηφορικά κομμάτια επανήλθε πιο έντονη και το άφησα να ηρεμήσει. Αν μπορούσα να το εστι…[Περισσότερα]

  • Ο/η mikeb έγραψε μια ενημέρωση πριν από 1 έτος, 1 μήνα

    Μόλις παρακολούθησα τα 10K των γυναικών στη Ντόχα. Τρομερός αγώνας τακτικά απο τη νικήτρια Hassan αλλά και η Gidey (2η) μέχρι το 8ο χλμ φαινόταν λες και πήγαινε σβηστή. Πολύ ωραίος αγώνας συνολικά.

  • Παρασκευή πρωί ένα 7αρι ελεύθερο στο 5:25 αλλά δυστυχώς η ενόχληση στο κουτουπιέ παραμένει παρ’ότι άφησα να περάσει μια εβδομάδα χωρίς τρέξιμο. Αυτή την εβδομάδα ελπίζω να καταφέρω να πάω στον φύσιο να μου πει τι παίζει. Κατά τα άλλα αρκετή ζέστη και υγρασία μας ταλαιπωρούν ακόμα.

  • Ένα ελεύθερο 11αρι προχτές και σήμερα 13αρι χωμάτινο στο άλσος συγγρού με μέσο ρυθμό 5:50 περίπου.
    Κι ενώ όλα φαίνονταν να κυλάνε σωστά, μετά τις ανηφόρες που έκανα την προηγούμενη πέμπτη ένιωθα μια ψιλο-ενόχληση στο κουτουπιέ αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. Σήμερα από τα μισά περίπου της προπόνησης και μετά έγινε πιο έντονη και τελικά φαίνεται να είνα…[Περισσότερα]

  • Χθες ένα ελεύθερο 9αρι στο 5:30 και σήμερα είχε 6*45sec ανηφόρες βγήκανε περίπου στο 4:00 κατά μ.ο και μετά ένα 2χίλιαρο στο 4:40. Μαζί με προθέ αποθέ σύνολο 11. Αρκετή υγρασία σήμερα σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες που μας είχανε καλομάθει.

  • 17.5χλμ στο 5:28 με μ.ο. παλμων 150. Τελικά μου βγήκε λίγο παραπάνω η προπόνηση μιας και ήθελα να τρέξω 1.30 ώρα μόνο αλλά αισθανόμουν αρκετά άνετος οπότε έσπασα το ρεκόρ απόστασης για φέτος :-).

  • @stratus στις 9:07 ξεκίνησα την προπόνηση άρα μόλις είχες φύγει μάλλον. Ήμασταν καμιά 7-8 άτομα πάντως που τρέχαμε μέχρι τις 10 περίπου που σταμάτησα.

  • Πρωινό σέσσιον σήμερα μιας και χτες το απόγευμα γινότανε πανικός στο ΟΑΚΑ και δεν μπόρεσα να κάνω προπόνηση.
    Τέμπο 5χλμ στο 4:50 με προθε-αποθε σύνολο 9,5χλμ. Αύριο έχει 1,5 ώρα λονγκ κι όσα βγουν.
    Καλό σκ σε όλους.

  • mikeb σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 1 έτος, 1 μήνα

    @iwannhs-vafeiadhs Ευχαριστώ για την απάντηση Γιάννη. Του έριξα μια ματιά και μάλλον θα το δοκιμάσω σε διάδρομο γιατί σε στίβο πιθανώς δεν θα μπορώ να αυξάνω και να διατηρώ το ρυθμό με τον τρόπο που περιγράφει.

  • mikeb σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 1 έτος, 1 μήνα

    @iwannhs-vafeiadhs Άλλο ένα εξαιρετικό άρθρο το οποίο το περίμενα πως και πως. Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος να βρεθεί το αναερόβιο κατώφλι έστω και κατά προσέγγιση(π.χ. μεταξύ 5:00 και 5:07) χωρίς να γίνει εργομετρικό. Υπάρχει κάποιο τεστ για να το υπολογίσει κάποιος?

  • Καλημέρα καλό μήνα και καλό φθινόπωρο σε όλους.
    Πρωινά 16χλμ είχε το μενού που βγήκανε με ρυθμό 5:37. Για κάποιο λόγο ήδη από το 3ο -4ο χλμ ένιωθα υπερβολικά άδειος ενεργειακά και μάλλον δεν φταίνε οι χθεσινοβραδυνές μπύρες-άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά.Πιθανότατα λόγω φορτωμένης εβδομάδας μιας και η διαλειμματική της Πέμπτης κι αυτή με ζόρισε αρ…[Περισσότερα]

  • 14.5χλμ είχε σήμερα το πρόγραμμα που βγήκανε σε 1:20′ και ρυθμό 5:30. Πιο γρήγορα απ’ότι ήθελα αλλά δεν ξέρω τι με είχε πιάσει.
    Ζόρικες οι συνθήκες στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ καθώς εκτός από τη ζέστη είχα και τις μυρωδιές απο τις καντίνες και τα λουκάνικα και τα σουβλάκια μου σπάσανε τη μύτη.Κατάφερα να φύγω χωρίς να χτυπήσω ‘βρωμιά’.

  • @chrisbat νομίζω ότι από κρέας είσαι καλυμμένος. Αυτό με τα λάστιχα το ανέφερα γιατί η ενδυνάμωση με λάστιχα δεν θεωρείται υψηλής επιβάρυνσης αλλά αν γενικά είναι βαριά τα πόδια σου τότε κατα πάσα πιθανότητα είναι λόγω απότομης αύξησης χιλιομέτρων. Δώστου κανά 2 εβδομάδες ακόμα να δεις αν θα επανέλθει ο οργανισμός και αν έχεις τη δυνατότητ…[Περισσότερα]

  • Καλησπέρα @chrisbat. Από 10χλμ στα 32 και μετά στα 48 είναι πολύ μεγάλη αλλαγή για τον οργανισμό οπότε λογικό να αισθάνεσαι τα πόδια σου κουρασμένα. Επειδή έχεις αρκετή προπόνηση λόγω των αγώνων βουνού το σώμα θα επανέλθει αλλά ίσως πρέπει να μετριάσεις την αύξηση των εβδομαδιαίων χλμ.Το γρήγορο φόρτωμα είναι πάντα επίπονο και αρκετές φορ…[Περισσότερα]

  • Φίλε @chrisbat καλησπέρα.
    Καταρχάς να σε ρωτήσω πριν το πρόγραμμα μαραθωνίου τι προπονήσεις έκανες? Ίσως αύξησες όγκο και το σώμα προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα γι’αυτό αισθάνεσαι τα πόδια σου κουρασμένα και βαριά. Κατά δεύτερον και χωρίς παρεξήγηση βρίσκω υπερβολικά τα συμπληρώματα και εξηγώ: οι ηλεκτρολύτες ναι μεν βοηθάνε αλλά κυρίως την ώ…[Περισσότερα]

  • Καλησπέρα σε όλους.
    Μετά από ένα ελεύθερο 8αρι την Πέμπτη χτες είχε fartlek με εναλλαγές 4 1500αρια σε 4:45 τα γρήγορα και 5:10 τα αργά και με προθε-αποθε σύνολο 11χλμ. Οι παλμοί κινήθηκαν μέσα στο range του αναερόβιου κατωφλιού και μπορώ να πω ότι βγήκαν αρκετά καλά χωρίς να νιώσω ότι πιέζομαι ιδιαίτερα. Το μόνο αρνητικό ότι η ζώνη παλμών κάνει…[Περισσότερα]

  • Φόρτωσε Περισσότερα