Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Προπόνηση / Εκτίμηση pace για αρχάριο

Εκτίμηση pace για αρχάριο

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)
  • Συντάκτης
    dtrechas
    Συμμετέχων

Καλησπέρα σε όλους! Πρώτο μου post στο gorun και θα είναι μια ερώτηση που μου έχει δημιουργηθεί!
    Είμαι σχετικά αρχάριος ακόμα, τρέχω κατι παραπάνω από ένα χρόνο αλλά λόγο της στρατιωτικής θητείας οι προπονήσεις μου ήταν πολύ αραιες τον χειμώνα. Τον τελευταίο εναμιση μήνα που κάνω 3-4 τρεξίματα την βδομάδα το pace μου είναι ανάμεσα στα 7:00km/min με 7:30km/min και τρέχω απο 4 εως 6 χιλιόμετρα (τα μισα με ανηφορα) με σχετική ευκολία. Αισθάνομαι δηλαδη οτι μπορώ να ανεβάσω στροφές τόσο σε ταχύτητα οσο και σε απόσταση, ωστόσο δεν θέλω λογο απειρίας-ενθουσιασμου να τραυμαστιστώ και δεν το επιχειρώ ακόμη.
    Γι αυτο σκεφτόμουν να κανω μια ‘προσομοιωση αγώνα 5km’ για να δω περίπου τι χρόνο μπορώ να πιάσω ωστέ μετά να προσαρμόσω και το pace των προπονήσεών μου και τον χιλιομετρικο ογκο. Στόχος μου είναι να ανέβω σε μεγαλύτερες αποστάσεις (10km και ημιμαραθωνιος) στο μέλλον. Τι λέτε?

Dkoukou
    Συμμετέχων

Φιλε μου αντι για προσωμοιωση αγωνα 5Κ, εγω στη θεση σου θα ετρεχα, απλα, εναν αγωνα.
    Αν μενεις σε μεγαλη πολη (και ειδικα Αθηνα) απο τα μεσα Σεπτεμβριου θα υπαρχουν διαθεσιμοι ενα σωρο αγωνες των 5 χιλιομετρων να διαλεξεις. Μεχρι τοτε κανεις αυτο που ξερεις και επειτα, με βαση το ρυθμο που θα κρατησεις στον αγωνα, προσαρμοζεις τους στοχους σου αναλογα. Αλλωστε ο χρονος που θα γραψεις σε αγωνα ειναι σαφως πιο αντιπροσωπευτικος των δυνατοτητων σου απ’οτι να τρεξεις μονος σου ενα χρονομετρημενο πενταρακι σε υψηλο ρυθμο ανα χιλιομετρο.
    Παντως, μεταξυ μας, για ατομο που τωρα απολυθηκε απο φανταρος τρεχει εστω και δυο φορες την εβδομαδα και δεν ειναι υπερβαρος, 4-5 ασφαλτινα χιλιομετρα στο 7:30 καθε δευτερη μερα δεν προκειται ποτε να σου προκαλεσουν τραυματισμο.

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)