Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Διατροφή / Υδατανθρακωση για μαραθωνιο

Υδατανθρακωση για μαραθωνιο

Αυτό το θέμα περιέχει 1 απάντηση, έχει 2 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  tzatzikis90 1 μήνας πριν.

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #107278

    Elda
    Δρομέας

    Εχουμε πει τοσα και τοσα για το θεμα αυτο αλλα δεν εχουμε συζητησει πώς ακριβως κανει ο καθενας μας τη διαδικασια αυτη πριν απο ενα μαραθωνιο. Λετε απλα θα φαω περισσοτερους υδατανθρακες ετσι γενικα κι αοριστα 2-3 μερες πριν, λιγο ρυζι παραπανω, λιγα μακαρονια, αντε και μια μακαροναδα την παραμονη ή ακολουθειτε καποιο πρωτοκολλο?

    Εγω προσωπικα απο τον πρωτο μου μαραθωνιο ειμαι πολυ σχολαστικη στο θεμα αυτο οπως και γενικοτερα με τη διατροφη μου οταν κανω προετοιμασια μαραθωνιου ειμαι στρατιωτης. Την υδατανθρακωση την κανω παντα μετρωντας ποσοτητες υδατανθρακων που καταναλωνω. Θα μου ηταν τρομερα δυσκολο να λαβω τα 300-400 γρ υδατανθρακων που μου χρειαζονται τις 3 τελευταιες μερες βασει του σωματικου μου βαρους αν δε ζυγιζα φαγητα και δε μετρουσα ποσοτητες. Επικεντρωνομαι κυριως σε ρυζι, γλυκοπατατα, noodles ρυζιου που εχουν περισσοτερους υδατανθρακες, κινοα, και αφηνω τα μακαρονια (ταλιατελλες το πρωι και πενες το βραδυ) για την τελευταια μερα. Φρουτα αρκετα, 4 περιπου καθε μερα, συν δημητριακα το πρωι συν ενεργειακες μπαρες μια καθε μερα. Και τη μερα του αγωνα 2 φετες ψωμι με μελι, μια μπανανα, μια ενεργειακη μπαρα και φετος τη σκονη maurten, συνολο πρωινων υδατανθρακων 180 γρ περιπου.

    Σε ολα τα γευματα πριν του τελευταιου βραδινου πριν τον αγωνα τρωω και πρωτεινη (μεσημερι συκωτι, κοτοπουλο, σολωμο, μοσχαρι, με αυτη τη σειρα και βραδυ συνηθως 2 αυγα).

    Στα παραπανω να προσθεσω και απο ενα μεγαλο παντζαρι καθε μερα οπως και ολο τον τελευταιο μηνα (αυξανει την αντοχη).

    Και βεβαια πολυ καλη ενυδατωση.

    #107346

    tzatzikis90
    Δρομέας

    προσωπικά όλο το χρόνο τρώω ότι με ευχαριστεί και απλά προσπαθώ να διατηρώ μια ισορροπία. βάσει αυτής της λογικής λοιπόν, το μόνο που αλλάζει 2-3 μέρες πριν από κάποιον μαραθώνιο είναι το ότι αφαιρώ τα βαριά από τη διατροφή μου(τηγανητά και πολύ λιπαρά) και τρέφομαι κυρίως με υδατάνθρακες παντός είδους σε συνδυασμό με λιγότερη πρωτεϊνη.

    εννοείται πως δε ζυγίζω τίποτα και πως θα φάω και κάτι που δεν ταιριάζει σε διατροφή μαραθωνίου αρκεί να είναι σε μικρή ποσότητα.

    από εκει και πέρα 1-2 φρούτα την ημέρα και τελευταία μέρα μακαρόνια συνήθως μεσημέρι-βράδυ. Μου αρέσουν πολύ άλλωστε οπότε δεν πολυκολλάω! ακολουθώντας αυτή την τακτική, δεν θεωρώ πως είχα κάποιο ιδιαίτερο διατροφικό πρόβλημα στους λίγους μαραθωνίους που έχω λάβει μέρος ως τώρα.

    ενυδάτωση απαραίτητη βεβαίως βεβαίως!

Επισκόπηση 2 δημοσιεύσεων - 1 έως 2 (από 2 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.