Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Παπούτσια / Αναζήτηση παπουτσιού

Αναζήτηση παπουτσιού

• Αυτό το θέμα έχει 3 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 3 μήνες πριν από τον χρήστη AlexFocus.
Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 1 έως 4 (από 4 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Mixalis
    Συμμετέχων

Καλημέρα σε όλους.
    Όπως λέει και ο τίτλος, ψάχνω να βρω ένα παπούτσι για τις “γρηγορες” προπονήσεις μου. Επειδή είμαι αρχάριος στο τρέξιμο και εχω ένα διαθέσιμο ποσό μέχρι τα 150Ε, θα ήθελα το παπούτσι να το χρησιμοποιώ σε διαλειμματικές στον στίβο αλλά και στα τεμπο.
    Είμαι στα 88 κιλά και μέχρι στιγμής τρέχω τα χαλαρά και τα μεγάλα με saucony Triumph 18 και τα γρήγορα στον στίβο με ένα altra escalante που σιγά σιγά όμως χρειάζεται αλλαγή.

Είμαι ανάμεσα στα Streakfly, Hyperion tempo, asics magic speed. Σίγουρα όμως υπάρχουν κι άλλα, και θα ήθελα την άποψη σας.

Θα προτιμούσα το παπούτσι να είναι ελαφρύ. Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι plated γιατι στο επίπεδο που είμαι δεν θα έχει διαφορά ουτε και θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Τα Streakfly μοιάζουν η καλύτερη επιλογή αλλά με φοβίζουν τα σχολια περι αντοχής του αφρού που σε συνδυασμό με τα κιλα μου, ίσως είναι πρόβλημα. Από την άλλη σκέφτομαι πως αν τα βάζω μόνο για γρήγορες προπονήσεις θα αντέξουν αρκετό καιρό…

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

• Το θέμα τροποποιήθηκε 3 μήνες, 2 εβδομάδες πριν από τον/ην Mixalis.
    Echetlos
    Συντονιστής

@mushin Καλησπέρα, Μιχάλη.

Το Streakfly είναι όντως από τις καλύτερες επιλογές, αν όχι η καλυτερη από τα non-plated. Ιδίως για κάποιον που μπαίνει τώρα στο τρέξιμο.
    Όντως είναι ένα θέμα η ανθεκτικότητά του, λόγω της έκθεσης του πολύ μαλακού αφρού, αλλά δε νομίζω ότι θα επηρεάσει τόσο την συμπεριφορά του.

Το Tempo υστερεί αρκετά σε softness και rebound, το δε Asics ακόμη περισσότερο. Σίγουρα θα ευχαριστηθείς περισσότερο το Nike.