Κήλη

Τοποθέτηση ετικέτας: , , ,

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #7784
    omenathens
    Συμμετέχων

    Καλημέρα, σε όλη την ομάδα!

    Κάτι ενοχλήσεις στην μέση με οδήγησαν στον γιατρό, μετά και από μαγνητική μου είπε πως υπάρχει μία μικρή κήλη για την οποία δεν πρέπει να ανησυχώ και πως θα περάσει από μόνη της. Η ενόχληση δεν υποχωρούσε και τελικά πήγα σε δεύτερο γιατρό που μου είπε πως η κήλη στην μέση θα πρέπει να περάσει με φυσικοθεραπείες, φάρμακα και γενικά προσπάθεια! Ήταν καθησυχαστικός στο θέμα τρεξίματος και μου είπε πως σε 10 μέρες θα μπορώ να συνεχίσω και είναι στο χέρι μου να δυναμώσω τον κορμό μου για να μην εμφανιστεί ξανά.

    Η αλήθεια είναι πως έχω φοβηθεί λίγο και θα ήθελα την γνώμη σας, θα ήταν καλοδεχούμενες συμβουλές σας όπως και προσωπικές μαρτυρίες.

    Ευχαριστώ πολύ

    #7809
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    Έχω 3 κήλες, εκ των οποίων η πιο σοβαρή μεταξύ Ο5 και Ι1. H κήλη δεν περνάει. Είναι κάτι που το έχεις για όλη σου τη ζωή. Μάλλον τα συμπτώματά της θα εννοούν. Εμένα με πόνεσε η μέση πέρυσι μετά από 7-8 χρόνια που με είχε αφήσει και από τότε δε με έχει αφήσει ξανά. Θυμάμαι ότι τότε αυτή η κατάσταση είχε κρατήσει 1-2 χρόνια (πόνοι στην ορθοστασία κτλ). Πριν το τελευταίο επεισόδιο αρχές του 2015 μου έκανε αντανάκλαση στο αριστερό πόδι, είχε φτάσει μέχρι αχίλλειο η ενόχληση. Έκανα 20 φυσικοθεραπείες δε νομίζω ότι βοήθησαν σε κάτι. Συνήθισα να ζω με αυτό πλέον. Προσπαθώ να δυναμώσω τον κορμό και επισκέπτομαι χειροπράκτη και άμα δω το σκούρα και έρθει πάλι κάνας μυϊκός σπασμός, κρύο έμπλαστρο. Με τέτοιο έτρεξα ακόμα και το μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης. Πάντως λίγο ή πολύ μετά από κάποια ηλικία οι περισσότερη μια κήλη την έχουν.

    #7812
    manolee
    Συμμετέχων

    Κι εγω 3 κηλες , εκ των οποιων αυτη στον Ο5 Ι1 πολυ μεγαλη , + σπονδυλολυση + σπονδυλολισθηση + ευθειασμο.Μου παραουσιαστηκε πρωτη φορα πριν 25 χρονια περιπου , απο τοτε με ειδαν γιατροι που ηθελαν να με εγχειρησουν επειγοντως , δοκιμασα οτι φαρμακο -ενεση- φυσικοθεραπεια – χειροπρατικη υπαρχει ,και κατεληξα μετα απο τοσα χρονια να ειμαι μια χαρα χωρις επεμβαση , φαρμακα κλπ.Περναω καποιες κρισουλες βεβαια αλλα οχι σαν τις παλες, οπου ειχα φτασει να μεινω 2 μηνες στο κρεβατι
    Η κηλη απο μονη της δεν ειναι κατι φοβερο , καποιοι εχουν χωρις να το ξερουν .Το βασικο ειναι οτι πρεπει ισως να αλλαξεις καποια πραγματα στην καθημερινοτητα σου ,οπως το πως κοιμασαι , πως καθεσαι , οδηγας , γυμναζεσαι κλπ .Η σωστη ασκηση βοηθαει , η λαθος σε κανει χειροτερα. Απο οταν ξεκινησα συστηματικα το τρεξιμο μπορω να πω οτι εχω δει βελτιωση , οι κρισεις ειναι πιο αραιες και δεν εχω ιδιαιτερες ενοχλησεις κατα την διαρκεια η μετα.Ισως εχει να κανει με το οτι ελεγχω καλυτερα το βαρος μου , η με την μορφη της ασκησης η ειναι συμπτωματικο.Τον πρωτο καιρο μαλιστα που εκανα αποστασεις περιμενα οτι απο μερα σε μερα θα εχω καποιο σοβαρο επεισοδιο λογω καταπονησης , αλλα κατι τετοιο δεν εγινε ποτε

    #7813
    stratus
    Συμμετέχων

    Αντε να τα ξαναγραψω.
    Πριν 5 χρονια βρηκα τις κηλες που εχω ,προβολες και οτι αλλο υπαρχει το εχω στη μεση μου.Ο γιατρος που πηγα εχει θητεια στην εθνικη ελλαδος,παο,οσφπ κλπ δηλ. εχει επαφη δηλ. με τον αθλητισμο.Μου ειπε να τρεχω κατω απο 50 χλμ μονο σε χορταρι και στιβο.Επισης μου ειπε οτι αν με ποναει μονο 2-3φορες το χρονο να λεω ευχαριστω.
    Ετσι λοιπον και εγω καθησα 2,5 μηνες και πηγαινα απο καναπε σε καναπε.Δεν ειδα καμια βελτιωση το αντιθετο χειροτερευα.Ετσι πηρα την αποφαση και πηγα για τρεξιμο στο στιβο.Το θυμαμαι ακομα.Ηταν Αυγουστος μηνας,μεσημερι 35 βαθμοι.Ετρεξα ultra αποσταση.Δυο ολοκληρα χλμ με 7 λεπτα/χλμ και σταματησα γιατι υπεφερα.Οταν πηγα να μπω στο αυτοκινητο δεν μπορουσα να λυγισω για να κατσω στο καθισμα.Ειπα την εβαψα και σκεφτηκα οτι αν την αλλη μερα μπορω να σηκωθω απο το κρεβατι θα ειναι θαυμα.Την αλλη μερα σηκωθηκα και ημουν ελαχιστα καλυτερα.Ετσι σιγα σιγα προσθεσα χλμ και οι πονοι εξαφανιζονταν.Το ωραιο ειναι οτι ριχνω τα χλμ εχω ενοχλησεις στη μεση ενω οταν τα αυξανω δεν εχω τιποτα
    Καθε προβλημα βεβαια ειναι διαφορετικο αλλα οπως βλεπω παρα πολλοι εχουν προβλημα στη μεση ,αλλα το τρεξιμο δεν τους επιβαρυνει.
    Οταν εχω ενοχλησεις στη μεση φροντιζω να βαζω παγο μετα απο καθε τρεξιμο αρκετες φορες,κανω μια ασκηση μακενζυ και λιγες διατασεις για λαγονοψοιτη

    #7814
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    Ο τελευταίος γιατρός που ρώτησα μου είπε ότι αν σταματήσω το τρέξιμο θα χειροτερέψω γιατί θα χαλαρώσουν οι μύες. Σοβαρό πρόβλημα μου λέει θα είχα αν δούλευα κομπρεσέρ. Γενικά αν πάω σε 10 γιατρούς θα ακούσω 10 γνώμες. Οπότε τρέχω όσο μπορώ τι να κάνω άλλο δε ξέρω.

    #7870
    physiorunner
    Συμμετέχων

    Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να επισκεφθείς άλλον γιατρό ή ακόμα καλύτερα κάποιον φυσικοθεραπευτή. Αν ο επαγγελματίας υγείας βασίζεται κυρίως σε ακτινογραφικά ευρήματα για μια νευρο-μυο-σκελετική δυσλειτουργία, όπως οι ενοχλήσεις που αναφέρεις omenathens, και όχι στην ενδελεχή κλινική εξέταση, τότε θα πέσει αρκετά έξω στην πρόβλεψή του για τον τρόπο αποκατάστασης. Ένα μεγάλο ποσοστό (κοντά στο 70%) των ανθρώπων που διαγιγνώσκονται με κήλη στην οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης (στη μέση δηλαδή) δεν παρουσιάζουν συμπτώματα, ενώ υπάρχουν άτομα (δε γνωρίζω ποσοστό από έρευνες, όπως παραπάνω) με έντονα συμπτώματα που δεν έχουν αντίστοιχα ακτινολογικά ευρήματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνδυάζονται οι κήλες με τα συμπτώματα διότι δεν παρουσιάζεται μεγάλη συσχέτιση μεταξύ τους. Αν, δηλαδή, κάποιος έχει πόνο στη μέση και βρεθεί ακτινολογικά μια κήλη σε κάποιο σπονδυλικό επίπεδο, αυτό δεν σημαίνει ότι η κήλη προκαλεί τον πόνο. Ο πόνος αντιμετωπίζεται, εδώ και χρόνια πλέον, ως “παθολογική οντότητα” και όχι τόσο ως σύμπτωμα. Οπότε, μην θεωρείς δεδομένο ότι η κήλη σου προκαλεί τον πόνο.
    Η δεύτερη συμβουλή μου είναι να παρατηρήσεις τη συμπεριφορά των ενοχλήσεών σου στη διάρκεια της ημέρας και νύχτας αλλά και στην αθλητική δραστηριότητα. Δώσε έμφαση στο τι σε επιδεινώνει και τι σε ανακουφίζει, πόσο γρήγορα ή αργά ανακουφίζεσαι/επιδεινώνεσαι και αν εμφανίζονται άλλα συνοδά συμπτώματα (πχ αρχικά πονάω και μετά μουδιάζω στον γλουτό και μου έρχεται ζαλάδα). Αυτά θα σου δώσουν πολύτιμες πληροφορίες για το πώς να αντιδράσεις άμεσα, μέχρι να θεωρήσεις ότι δεν βελτιώνεται ή κατάσταση ή ότι χειροτερεύει, οπότε και πρέπει να αναζητήσεις βοήθεια από ειδικό.
    Αυτές είναι οι πιο ασφαλείς συμβουλές, βάσει των όσων περιέγραψες. Ελπίζω να σε βοηθήσουν. Καλή συνέχεια και περαστικά.

    #7874
    omenathens
    Συμμετέχων

    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Μου δίνετε κουράγιο να συνεχίζω! Δεν θα το αφήσω να με λυγίσει!

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.