Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Λοιπά θέματα / Πολιτική επιστροφών σε Αdidas και Reebok

Πολιτική επιστροφών σε Αdidas και Reebok

  • Αυτό το θέμα έχει 4 απαντήσεις, 2 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη, 2 μήνες πριν από τον χρήστη mashine.
Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 1 έως 5 (από 5 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #115040
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

    Πρόκειται για την ίδια εταιρεία, μιας και η Reebok ανήκει στην Adidas.

    Ξεκινώντας από την αποστολή, η ενημέρωση της πορείας του δέματος από την DHL είναι ελλιπής και ουσιαστικά το status αλλάζει μόνο όταν φτάσει Ελλάδα. Πρέπει μάλιστα να μπεις στην dhl.gr, με νέο tracking nr, όπου και πάλι δεν είναι απόλυτα σαφείς οι χρόνοι. Επίσης, η προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης, την στιγμή της παραγγελίας, δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματική. Συνήθως παίρνει 10-11 ημέρες.

    Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι όταν θες να επιστρέψεις το προιόν.
    Κατ’ αρχάς, πρέπει να εκτυπώσεις εσύ την ετικέτα επιστροφής, να την κολλήσεις στο πακέτο και να την παραδώσεις ο ίδιος στα ΕΛΤΑ.
    Το αρχείο δε που βρίσκεται στο site, πολλές φορές δεν ανοίγει, οπότε πρέπει να επικοινωνήσεις με την εταιρεία και να σου στείλουν αυτοί με mail την return label.
    Ο αρ. αποστολής των ΕΛΤΑ σταματάει στον Ασπρόπυργο (αποθήκες DHL) και μετά ισχύει καινούργιος. Το tracking system της DHL δεν δίνει καμμία πληροφορία για την εξέλιξη της αποστολής, ούτε και πιθανή ημ. παράδοσης. Η εταιρεία επίσης δεν έχει εικόνα, αφού βλέπουν ό,τι κι ο πελάτης από το σύστημα της μεταφορικής.
    Αν τους πιέσεις λίγο, τελικά θα σου “ομολογήσουν” ότι συνήθως η ΟΛΗ διαδικασία, μέχρι και το refund, απαιτεί ένα μήνα! Τραγικό…

    Οι απέναντι τώρα (nike.com)…
    Η προβλεπόμενη ημερ/νία παράδοσης (συνήθως 6 ημέρες) κατά την παραγγελία, μπορεί να πέσει έξω μόνο προς το νωρίτερα. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να έρθει μία ημέρα πριν την αναμενόμενη και δύο φορές, δύο ημέρες νωρίτερα! Εννοείται πως το σύστημα της UPS σε ενημερώνει για την αλλαγή αυτή, ώστε να μπορείς να κανονίσεις την παραλαβή της.

    Για όσους δεν το γνωρίζουν, η αυτοκόλλητη ετικέτα επιστροφής υπάρχει μέσα στο δέμα, η UPS έρχεται και το παραλαμβάνει από τον χώρο σου, ο χρόνος επιστροφής είναι όσος και αυτός της παράδοσης, ενώ η επιστροφή των χρημάτων γίνεται την αμέσως επομένη ημέρα από την παραλαβή.

    Δεν θα αναφερθώ καν στην δυνατότητα επιστροφής των δρομικών παπουτσιών εντός 30 ημερών, ακόμη κι αν έχουν χρησιμοποιηθεί κανονικά. Αν και παρότι φαντάζει “εξωπραγματική” ως υπηρεσία, υπάρχουν καταστήματα στις ΗΠΑ που επίσης την παρέχουν. Άλλα τα μεγέθη εκεί βέβαια, οπότε δεν ασχολούμαι παραπέρα με αυτό.

    Υπό μία έννοια λοιπόν, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η Adidas ουσιαστικά “δεσμεύει και χρησιμοποιεί” τα χρήματά σου για έναν ολόκληρο μήνα! Μιλάμε για χιλιάδες τέτοιες περιπτώσεις παγκοσμίως καθημερινά, οπότε για βάλτε τα κάτω…
    Ναι μεν στο return policy στο site της, αναφέρεται το διάστημα των 14 ημερών για το refund, αφότου το παραλάβουν, πώς όμως δικαιολογείται όλη αυτή η καθυστέρηση; Από τις τραπεζικές διαδικασίες, σίγουρα όχι. Άρα;
    Δεν το επεκτείνω όμως, μένω μόνο στην ταλαιπωρία του καταναλωτή. Αυτή αρκεί κι από μόνη της.

    Να σημειώσουμε εδώ το εξής: η Nike σκοπεύει σε βάθος χρόνου να κλείσει τους περισσοτέρους λογαριασμούς συνεργατών της (φυσικά και online καταστήματα), κρατώντας μόνο κάποιους πολύ λίγους επιλεκτικά. Βασικός της στόχος, να οδηγήσει τις αγορές στο nike.com.
    Αυτός είναι πιθανώς και ένας από τους λόγους που η πολιτική αγορών και επιστροφών της είναι τόσο πολύ φιλική στον καταναλωτή.

    Εν τούτοις, αυτό που τελικά μετράει είναι το αποτέλεσμα, όπως και το πού μπορεί τελικά να είναι η πραγματική θέση του πήχεως στις online υπηρεσίες την σημερινή εποχή.

    #121363
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

    Φίλος που είχε ψωνίσει από το nike.com με αντικαταβολή, επιστρέφει το προιόν και πριν ακόμη φτάσει το πακέτο, μιλάει μαζί τους και τους δίνει τον λογαριασμό για το refund. Τον ενημερώνουν ότι η διαδικασία μπορεί να πάρει έως και 14 ημέρες, από την ημέρα παραλαβής, κάτι που αναγράφεται και στην πολιτική επιστροφών. Τελικά τα χρήματα μπήκαν σε μόλις 2 ημέρες.

    Παραγγέλνω από adidas.gr, με επιλογή παραλαβής από κατάστημα (click away). Κατά το ενδιάμεσο διάστημα κι ενώ θεωρητικά το προϊόν είναι καθ’ οδόν, παύεται το click away. Προφανής η ανωμαλία στην όλη διαδικασία, δεν φταίνε αυτοί, περιμένω όμως μία σχετική ενημέρωση από την εταιρεία. Επίτηδες αφήνω κάποιες ημέρες να περάσουν, να δω την αντίδρασή τους. Καμμία επικοινωνία. Τους καλώ εγώ, μου απαντούν ότι δεν έχουν κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτές τις περιπτώσεις αλλά υποθέτουν ότι η παραγγελία θα ακυρωθεί. Το προϊόν έχει στο μεταξύ εξαντληθεί, οπότε δε μπορώ να το παραγγείλω ξανά, με αποστολή σπίτι. Ούτε και καμμία ενημέρωση έλαβα τελικά, εδώ και 20 ημέρες.
    Πέραν αυτού, έχω επιστρέψει πριν 3 εβδομάδες ένα άλλο προϊόν στην adidas και ακόμη περιμένω το tracking system της DHL να εμφανίσει αλλαγή στο status της αποστολής. Δεν θα τους πάρω τηλέφωνο, έτσι για να δω πόσο τελικά θα τραβήξει όλο αυτό, μέχρι και το refund.

    #121386
    mashine
    Συμμετέχων

    @echetlos 6 εβδομάδες! χαχαχα

    #121389
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

    @mashine 6 εβδομάδες μέχρι το refund, Πάνο;

    #121409
    mashine
    Συμμετέχων

    Νίκο ναι την 4-5η βδομάδα θα σε ειδοποιήσουν ότι παραλήφθηκε στην αποθήκη και θα προχωρήσουν στην επιστροφή… Το φαινόμενο του tracking non tracking με αλλαγή μεταφορέα πρέπει να είναι ελληνική πατέντα! χαχαχα

Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 1 έως 5 (από 5 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.