- Αυτό το θέμα έχει 1,666 απαντήσεις, 165 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 μήνες, 1 εβδομάδα πριν από τον χρήστη Nikos Pilikas.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
9 Αυγούστου 2021 στις 13:05 #123624BlackdogΣυμμετέχων
Μια σύντομη ερώτηση. Με ενδιαφέρει το Sketchers ride 8 hyper αλλά προβληματίστηκα με τα νούμερα. Στο σαιτ δεν υπάρχει 43.5 πήγα να το δοκιμάσω στο κατάστημα του χαλανδρίου και υπήρχε το 43 που ήταν 27.5 εκ Και το 43,5 που ήταν 28 εκ. Γενικά φοράω 28 εκ. αλλά προβληματίστηκα. Μήπως κοιτάω κάτι λάθος. ευχαριστώ
*εννοώ ότι στο σαιτ δεν υπάρχει καν η επιλογή 43,5 όχι ότι είναι εξαντλημένη
- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 3 έτη, 4 μήνες πριν από Blackdog.
9 Αυγούστου 2021 στις 13:09 #123626Nikos PilikasΣυντονιστής@blackdog Η Skechers το EU size το ονομάζει μισό κάτω. Οπότε τα 28cm σε όλες τις άλλες εταιρείες είναι 44 αλλά στην Skechers 43.5.
9 Αυγούστου 2021 στις 14:53 #123631BlackdogΣυμμετέχωνκαι για ποιο λόγο σε κανένα κατάστημα ούτε στο σαιτ της εταιρίας υπάρχει το 43.5 (ούτε καν στο πίνακα με τον οδηγό μεγεθών) αλλά το βρήκα τυχαία μόνο στο κατάστημα;
10 Αυγούστου 2021 στις 12:37 #123639Nikos PilikasΣυντονιστήςΠάρτε το το παπουτσάκι, λέμε… Κλέβεις εκκλησία στα 48€.
Υπενθυμίζω, σε EU πάτε μισό νούμερο κάτω.- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 3 έτη, 4 μήνες πριν από Nikos Pilikas.
11 Αυγούστου 2021 στις 09:32 #123641ANDREASΣυμμετέχωνΚαλημέρα. Έχει κάποιος να μου πει την γνώμη του για το asics evoride 2? Ευχαριστώ.
11 Αυγούστου 2021 στις 11:56 #123642takosanΣυμμετέχωνΓια πες μας δυο λόγια για το Nimbus 23 γιατί σκέφτομαι να το πάρω. Θα κάνεις rewiew?
- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 3 έτη, 4 μήνες πριν από takosan.
11 Αυγούστου 2021 στις 12:06 #123644Nikos PilikasΣυντονιστής@takosan Μέχρι τελους του μήνα, άντε αρχές του επομένου.
Κατηgορία Glycerin. Μαλακό πλέον, πολύ σταθερό και κορυφαίο upper. Έχει μαζευτεί η πλαστική γέφυρα από κάτω, έχει γίνει αρκετά εύκαμπτο και γενικότερα μακράν καλύτερο transition από παλιά.15 Αυγούστου 2021 στις 18:56 #123654BlackdogΣυμμετέχωνΤι προτείνετε για φαρδιά πέλματα εκτός από τις ναυαρχίδες των εκάστοτε εταιρειών; Πέρα από τα ghost (τα οποία βέβαια μου φαίνονται βαριά για τα γούστα μου) που είναι τα μόνα που δεν με ενοχλούν στο πλάι τα rincon2 τα ride 7 αργώ αρκετά να τα συνηθίσω και με ταλαιπωρούν στα πλάγια.
*Την είχα βρει με τα Launch αλλά στην τελευταία έκδοση κάτι έγινε και το στενέψαν το παπούτσι και με ταλαιπώρησε.
- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 3 έτη, 3 μήνες πριν από Blackdog.
15 Αυγούστου 2021 στις 19:01 #123656cranfieldΣυμμετέχωνΚαλημερα σας και Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν!
Θα ηθελα την γνωμη σας για το Saucony Axon (παρομοια των shift) καθως το βρηκα σε πολυ χαμηλη τιμη στον Ιταλο που με βαζει σε πειρασμο!!! Ιδανικα ηθελα τα speed αλλα δεν πληρωνω 160-180€ για να τα παρω τα θεωρω πολλα. Τα θελω για easy-tempo και θα τα εχω μαζι με τα flowride.
Ευχαριστω πολυ!,
Γιαννης
18 Αυγούστου 2021 στις 21:53 #123660389 PAPΣυμμετέχωνΠολλα υποσχόμενο το Velocity Nitro,εξαιρετική απορροφητικό ιδίως μπροστά!!!
23 Αυγούστου 2021 στις 20:26 #123664Nikos PilikasΣυντονιστήςΚαλησπέρα, συντρέχτες.
Επειδή έχουν μαζευτεί αρκετά μοντέλα που περιμένουν στην σειρά για παρουσίαση, κάνω ένα μικρό preview, σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται άμεσα. Υποθέτω ότι θα έχετε ήδη διαβάσει τα σχετικά ξένα reviews, αλλά just in case που κάποιος περιμένει και την ταπεινή μου γνώμη.ΝΒ Lerato: Crazy soft, crazy bouncy από το νέο FuelCell (σαν του RebeL v2) συν μία carbon plate ανάμεσα για να εξισορροπεί το βούλιαγμα. Εντελώς προπονητικό, όχι στο στυλ του TC, κάτι που φαίνεται κι από το υπερβολικό βάρος του. Αντισταθμίζεται αρκετά όμως από το μεγάλο rebound του. Επίσης, απίστευτα σταθερό. Ιδιαότερο παπούτσι.
Asics Nimbus 23: Κάποιος φούρνος μάλλον θα γκρεμιστεί, αφού σχεδόν μόνο καλά λόγια έχω να πω. Μαλακό, σταθερό και υπερπολυτελές, όπως δηλαδή θα περίμενε κανείς από ένα Nimbus. Η ευκαμψία μπροστά δίνει ένα πολύ “εύκολο” transition. Το κοντινότερό του μοντέλο είναι το Glycerin.
Adidas Adios 6: Ξεχάστε τα παλιά λεπτόσολα Αdios και την pure racer αίσθηση. Η σειρά ψήλωσε πολύ, ιδίως μπροστά, παραμένει όμως σβέλτη και ικανή. Με διαφορετικό τρόπο όμως, όπως και τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα, άλλωστε. Προσωπικά μου άρεσε αρκετά, δεν έχει όμως πλέον ξεκάθαρο χαρακτήρα, όπως πριν. Πολλοί θα μπερδευτούν με το τι να το κάνουν.
Puma Liberate Nitro: Πααααρα πολύ ωραίο και versatile. Τα 178 γραμμάρια παραπέμπουν σε racing flat, το cushioning (ιδίως πίσω) σε performance trainer. Ο nitrogen infused αφρός έχει μεγάλη επιστροφή ενέργειας, παρόλο που δεν γίνεται τόσο αντιληπτή, λόγω των χαμηλών υψών. Άψογη εφαρμογή, κλειστή αλλά όχι στενή. Οριακά χάνει κάπως στις μεγάλες ταχύτητες, λόγω ευκαμψίας, οπουδήποτε αλλού όμως πάει υποδειγματικά. Αίσθηση Razor 3, ένα τικ μαλακότερο πίσω, ένα τικ πιο σφιχτό μπροστά και πιο σίγουρη εφαρμογή.
Puma Velocity Nitro: Ένα do-it-all trainer, με πιο παραδοσιακό πάτημα αλλά και τα καλά του νέου αφρού της εταιρείας. Βασικά παίζει στην κατηγορία των Pegasus, Ride, Ghost, παίζει όμως άνετα και στην από κάτω αν θελήσεις να το πιέσεις. Semi-soft και συμπαγές πάτημα, πολύ cushioning και αρκετό pop από τον Nitro.
NB More v3: Παπουτσάρα! Ίσως το πιο ισορροπημένο μοντέλο της max cushioning κατηγορίας. Άνετη αλλά όχι χαλαρή γραμμή, απύθμενο cushioning, πολύ αλλά ελεγχόμενο softness και ιδιαίτερα σταθερό. Επίσης, ο Fresh Foam X έχει μία ελαστικότητα που δεν είχαμε δει σε άλλες εφαρμογές του. Τρομερά “easy” παπούτσι και κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του. Hoka killer!
23 Αυγούστου 2021 στις 23:27 #123670Nikos PilikasΣυντονιστήςΞέχασα να πω ότι η πρόσφυση των δύο Puma είναι από άλλο πλανήτη.
24 Αυγούστου 2021 στις 10:45 #123671Κώστας ΤσουμαρίδηςΣυμμετέχωνΚαλημέρα σας. Δεν μπορώ να βρω ένα σωστό μεγεθολογιο για Puma Velocity Nitro. Σε nike και saucony φοράω 44 , με κάτι λιγότερο από 28 εκατοστά πατούσα. Τι νούμερο να τα παραγγείλω; Προτεινόμενα νούμερα με βγάζει 42.5 και 43. Σας ευχαριστώ.
24 Αυγούστου 2021 στις 11:55 #123672Nikos PilikasΣυντονιστής@kostastsoumaridis Σε 43 πας.
25 Αυγούστου 2021 στις 10:54 #123676naftonyΣυμμετέχωνΕυχαριστούμε Νίκο για τις πληροφορίες. Το NB more v3 που έχω είναι όντως παπουτσάρα. Μετά από 450 χλμ. η αίσθηση είναι ακριβώς όπως στην αρχή και η φθορά στη σόλα σχεδόν ανύπαρκτη. Χαίρεσαι να τρέχεις ατελείωτα μαζί του
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.