Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Υγεία & Τραυματισμοί / Συμπλήρωμα διατροφής με γλυκοζαμίνη και χονδροιτίνη

Συμπλήρωμα διατροφής με γλυκοζαμίνη και χονδροιτίνη

Αυτό το θέμα περιέχει 6 απαντήσεις, έχει 4 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  vasilis lar 8 μήνες, 2 εβδομάδες πριν.

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #102878

    panoulis
    Δρομέας

    Καλησπέρα
    Εδω και κάνα εξάμηνο έχω μια μικρή δυσκαμψία στο πόδι χωρίς να με πονάει καθολου.Πηγα στον ορθοπεδικό και μου βρήκε χονδροπαθεια στο γόνατο. Έχω ταλαιπωρήσει το πόδι μου είπε..ορθοστασία και σκάλες στην δουλειά συν η προπόνηση για τον Μαραθώνιο φέραν αυτό το αποτέλεσμα. Πάγο ενδυνάμωση και συμπλήρωμα διατροφής με γλυκοζαμίνη και χονδροιτίνη (meta flex της solgar η osteoflex) μου πρότεινε. Το εχει πάρει κανείς..;

    #102882

    Echetlos
    Συντονιστής

    @panoulis Εδώ και αρκετό καιρό, πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η αποτελεσματικότητά τους (όπως και του msm) είναι ελάχιστη.
    Καλύτερα λοιπόν να κόψεις τον μαραθώνιο και να βρεις και μια θέση διευθυντή, όπου θα κάθεσαι.

    #102884

    panoulis
    Δρομέας

    Χρειάζεσαι κανέναν εκεί να έρθω…;;

    #102886

    Sotiris Diamantopoulos
    Δρομέας

    @panoulis μια θέση διευθυντή σίγουρα καλό είναι να βρεις όπως λέει και ο Νίκος @echetlos, μιας και συνήθως συνοδεύεται από καλύτερες απολαβές.

    Όντως αρκετές έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε θετικά συμπεράσματα για γλυκοζαμίνες κλπ. Το ίδιο θα έλεγα και για τον πάγο αλλά εδώ θα βρεις πολλούς που διαφωνήσουν. Όπως και να ‘χει, στην καλύτερη περίπτωσή χρησιμοποίησέ τα ως συνοδευτικά μέσα θεραπείας και όχι ως πρωτεύοντα. Σε πρωτεύουσα θέση θα έβαζα την ενδυνάμωση, κατά βάση του τετρακέφαλου, αλλά μάλλον και του οπίσθιου μηριαίου γιατί νομίζω ότι κι αυτοί οι μύες στην πίσω πλευρά συγκρατούν την επιγονατίδα στη σωστή θέση. Αν τα αγγλικά σου είναι άνετα, ρίξε μια ματιά στο video αυτό https://www.youtube.com/watch?v=CgcR5J1dwcY. Θα σου πρότεινα να το δεις όλο, αλλά αν καίγεσαι, στα τελευταία 7 λεπτά περιγράφει τη θεραπεία τενοντοπάθειας επιγονατίδας που ίσως σχετίζεται με την περίπτωσή σου.

    Έχω την εντύπωση, επίσης, ότι θα σε βοηθήσει το περπάτημα.
    Συζήτα τα όλα αυτά αν θέλεις και με έναν καλό φυσικοθεραπευτή, σχετικό με δρομικούς τραυματισμούς.

    #102888

    Echetlos
    Συντονιστής

    @panoulis Χαχαχα… εδώ όλοι διευθυντές ειμαστε Πάνο, κανέναν χαμάλη ψάχνουμε… 😛
    Σοβαρά τώρα, αυτό ακριβώς που σου έγραψε κι ο Σωτήρης. Η ενδυνάμωση των περιφερειακών μυών είναι η κυριότερη αντιμετώπιση σε θέματα που αφορούν αρθρώσεις.

    #102892

    Sotiris Diamantopoulos
    Δρομέας

    Να κάνω μία διόρθωση σ’ αυτά που έγραψα πριν. Δεν ισχύει ότι οι μύες πίσω από τον μηρό συγκρατούν την επιγονατίδα. Αυτό που θυμόμουν, και μάλλον ισχύει, είναι ότι πιθανή ασυμμετρία στη δύναμη μεταξύ των μυών μπρος (τετρακέφαλου) και πίσω του μηρού (οι οποίοι είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους) μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στην κίνηση της επιγονατίδας πάνω από το γόνατο. Τώρα το πώς ελέγχεις αυτή την ισορροπία είναι άλλο θέμα μάλλον. Αλλά χονδρικά, αν οτιδήποτε εμπλέκει τους πρόσθιους μηριαίους σου φαίνεται μανίκι, ενώ οτιδήποτε εμπλέκει τους πίσω μηριαίους σου φαίνεται ευκολάκι, ή το ανάποδο, τότε μάλλον χρειάζεται ενδυνάμωση στους αδύναμους μύες.

    #102924

    vasilis lar
    Δρομέας

    Εδώ και χρόνια είναι γνωστό ότι συμπληρώματα τύπου »Γλυκοζαμίνης», »Χονδροιτίνης» κτλ. που κυκλοφορούν σωρηδόν και που προτείνουν οι γιατροί είναι »μαιμού» αλλά όταν κάποιος έχει πρόβλημα άντε να τον πείσεις….

    http://theogreece.blogspot.com/2010/12/blog-post_4656.html

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.