Αχίλλειος: χρόνια πάθηση

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 1 έως 14 (από 14 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #123750
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    Γεια σας,
    Έχω χρόνιο θέμα με τον αριστερό αχίλλειο όπου υπάρχει μια πάχυνση. Τα τελευταία 10 χρόνια έχω επισκεφθεί 4 ορθοπεδικούς (+μαγνητικές), 6-7 φυσικοθεραπευτές, έχω κάνει 3 PRP και 5 συνεδρίες διαδερμικής ηλεκτρόλυσης αλλά δεν είδα καμία σημαντική βελτίωση. Έστω και με πόνο μπορούσα να τρέχω.
    Δυστυχώς εδώ και 2 χρόνια δεν μπορώ να τρέξω λόγω πόνου, το ρίξει στο περπάτημα αν και με δυσκολεύει στην αρχή έως ότου “ζεσταθεί”.
    Με δυσκολεύει και στο βάδην, ειδικά το πρωί ή όταν καθίσω για αρκετή ώρα. Χρησιμοποιώ τα hoca μαζί με πάτους σιλικόνης.
    Έχετε να προτείνετε κάτι;
    Σας ευχαριστώ

    #123763
    giannis d
    Συμμετέχων

    θα σου ελεγα να κοιταξεις παπουτσια με ψηλα drop ,με οποιοδηποτε παπουτσι χαμηλου drop ο αχιλλειος παιρνει πολυ παραπανω επιβαρυνση ,ευχομαι γρηγορα περαστικα

    #123766
    Echetlos
    Συντονιστής

    @annak Αυτό που σου λέει κι ο Γιάννης. Οπωσδήποτε παπούτσι με μεγάλο drop και θα έλεγα, όχι πολύ μαλακό.
    Τα Hoka έχουν μικρό drop και καθώς είναι και μαλακά στην φτέρνα, γίνεται ακόμη μικρότερο. Ο δε πάτος πάτος σιλικόνης μετά από λίγο κάθεται, λόγω υλικού.

    #123769
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις
    εκτός από το παπούτσι, έχετε κάτι άλλο να προτείνετε για θεραπεία ή ασκησιολόγιο;
    π.χ. διάβασα για το πρωτόκολλο alfredson

    #123772
    giannis d
    Συμμετέχων

    οσο σου το επιτρεψουν οι συνθηκες (πονος-ενοχληση) κανε ενδυναμωση στα ποδια σου πραγματικα θα αισθανθεις τη διαφορα

    #123773
    Echetlos
    Συντονιστής

    @annak Άννα, είναι πολύ παρακινδυνευμένο να προτείνουμε πράγματα σε θέματα τόσο σοβαρών περιπτώσεων, όταν μάλιστα έχουν ασχοληθεί ήδη ένα σωρό ειδικοί.

    #123774
    Echetlos
    Συντονιστής

    @annak Άννα, είναι πολύ παρακινδυνευμένο να προτείνουμε πράγματα σε θέματα τόσο σοβαρών περιπτώσεων, όταν μάλιστα έχουν ασχοληθεί ήδη ένα σωρό ειδικοί. Την περίπτωση του κρουστικού την έχεις κοιτάξει;

    #123780
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας.
    Επειδή δεν είδα αποτέλεσμα τόσα χρόνια, σκέφτηκα μήπως και κάποιος άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα και βρήκε λύση

    #123781
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    Έχω δοκιμάσει και κρουστικό

    #123782
    Echetlos
    Συντονιστής
    #123785
    Λάμπρος
    Συμμετέχων

    @annak Έχοντας πάντα κατά νου ότι ο καθένας είναι διαφορετικός και δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, εγώ έχω δει τεράστια βελτίωση με τον αχίλλειό μου ακολουθώντας αρχικά το πρωτόκολλο alfredson και στη συνέχεια άλλες ασκήσεις, παρόμοιας φιλοσοφίας που σκοπό έχουν την ενδυνάμωση του γαστροκνημίου και ενός ακόμη μυ που στα αγγλικά λέγεται soleus (πιθανώς είναι ο υποκνημίδιος).

    Το πρωτόκολλο alfredson έχει μία μόνο δυσκολία μέσα στην απλότητά του: θέλει τεράστια αφοσίωση. Δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλές παραλλαγές αλλά αυτό που δοκίμασα εγώ, δες εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=fHHbn_Odk4E
    είχε διάρκεια 12 εβδομάδες και οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται , κάθε μέρα, δυο φορές την ημέρα, 2 ασκήσεις των 3 σετ από 15 επαναλήψεις. Αν αναλογιστεί κανείς ότι πρέπει να κάνεις κάθε πόδι χωριστά (γιατί είναι μονοποδικές ασκήσεις), αυτό μας κάνει συνολικά 360 επαναλήψεις την ημέρα (3 σετ x 15 επαναλήψεις = 45 επαναλήψεις x 2 πόδια =90 x 2 διαφορετικές ασκήσεις = 180 x 2 φορές την ημέρα =360 επαναλήψεις). Και κάτι σημαντικό. Αν πονάς κάτω από τη γάμπα οι ασκήσεις γίνονται σε σκαλοπατάκι ενώ αν πονάς πάνω από τη φτέρνα οι ασκήσεις γίνονται στο πάτωμα. Στη δική μου περίπτωση ο πόνος ήταν στην περιοχή πάνω από τη φτέρνα.

    Μετά τις 12 εβδομάδες εμπλούτισα λίγο το ασκησιολόγιο και επίσης έβαλα και απλές ασκήσεις πλειομετρίας . Δες αυτό το πολύ βοηθητικό άρθρο που έχει και τις ασκήσεις που έκανα: https://www.pogophysio.com.au/blog/the-3-key-stages-for-achilles-tendinopathy-exercises/

    Οι σύγχρονες κατευθυντήριες γραμμές για τις τενοντίτιδες (και ειδικά για τον αχίλλειο) είναι ότι χρειάζεται ενδυνάμωση με επιβάρυνση στα όρια του πόνου και όχι ξεκούραση. Επίσης ελέγχεται αν κάνουν καλό οι διατάσεις. Οι γνώμες διίστανται.

    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 11 μήνες, 2 εβδομάδες πριν από Echetlos.
    #123788
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    @Alberto Σε ευχαριστώ για την άψογη παρουσίαση. Είχα δοκιμάσει 2-3 μέρες το πρωτόκολλο Alfredson, αλλά ο πόνος ήταν αφόρητος και δυσκολευόμουν να κάτω την άσκηση. Φοβήθηκα μήπως του κάνω ζημιά και σταμάτησα.
    Θα το ξεκινήσω άμεσα και πάλι ευχαριστώ !!!

    #123789
    Λάμπρος
    Συμμετέχων

    @Άννα Κ. Αν δοκίμασες τις ασκήσεις και πονάς πολύ ίσως πρέπει να συμβουλευτείς έναν ειδικό αν πρέπει να τις κάνεις. Εγώ, αντίθετα, παρόλο που είχα πόνο στη βάδιση/τρέξιμο, δεν πόναγα καθόλου με τις ασκήσεις, ίσα-ίσα που ένιωθα ανακούφιση.

    #123790
    Άννα Κ.
    Συμμετέχων

    ευχαριστώ, αν και το πρωτόκολλο Alfredson μου το είχε συστήσει ορθοπεδικός

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 1 έως 14 (από 14 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.