Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Παπούτσια / Πρόταση για παπουτσια

Πρόταση για παπουτσια

• Αυτό το θέμα έχει 4 απαντήσεις, 3 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 1 μήνα πριν από τον χρήστη dimitrisdalamagas.
Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 1 έως 5 (από 5 συνολικά)
  • Συντάκτης
    dimitrisdalamagas
    Συμμετέχων

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι εντελώς αρχάριος δρομέας, ουσιαστικά ξεκίνησα εδώ και ένα τρίμηνο. Τα παπούτσια που χρησιμοποιώ είναι τα vomero 14 αλλά δεν με ικανοποιούν,τα βρίσκω αρκετά σκληρά.
    Θα ήθελα κάποιες προτάσεις με βάση τις ανάγκες μου. Είμαι 1.90cm στα 100kg με ελαφρά χονδροπαθεια στα γόνατα. Κυρίως θέλω προστασία από κραδασμούς αφού τρέχω σε άσφαλτο. Το να είναι γρήγορο το παπούτσι η ελαφρύ είναι δευτερεύουσας σημασίας για μένα
    Προσανατολίζομαι στα clifton 7 ή rincon 2 της hoka.
    Υπάρχει κάποιο άλλο παπούτσι που προτείνετε;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πρόταση και για τη φιλοξενία στο forum.

Echetlos
    Συντονιστής

@dimitrisdalamagas Καλωσήρθες, Δημήτρη.

Επειδή έχεις μεγάλο κορμί, συν το ότι τώρα ξεκινάς, καλό θα ήταν να πάρεις ένα παπούτσι συνολικά προστατευτικό. Και από πλευράς cushioning, αλλά και σταθερότητας. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, το να πατάς σε μία στιβαρή βάση είναι εξίσου σημαντικό με την απορροφητικότητα, την οποία έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα μοντέλα διαθέτουν. Βοηθάει και τις αρθρώσεις.

Τα Hoka που αναφέρεις έχουν χαμηλό drop και είναι ίσως λίγο ρίσκο στα πρώτα σου βήματα.
    Θα πρότεινα μοντέλα όπως τα Triumph, Glycerin, 1080, Vomero 15.

dimitrisdalamagas
    Συμμετέχων

Κατάλαβα,δλδ θα ψάξω στην κατηγορία cushioning με drop στα 8-10 mm. Καλημέρα κι ευχαριστώ.

sotosdiam
    Συμμετέχων