Υψομετρικό διαδρομής

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με αυτά, μπορεί κάποιος να μου πει πόσο επηρεάζουν οι ανηφόρες που δείχνει;
    Έχει βαθμό δυσκολίας η διαδρομή;
    Ευχαριστώ.

https://www.lakegarda42.com/en/lg42-showdown

• Το θέμα τροποποιήθηκε 2 έτη, 10 μήνες πριν από τον/ην Nikos Pilikas.
    mikeb
    Συμμετέχων

@echetlos Νικόλα καλησπέρα,

ειδικός δεν είμαι αλλά επειδή η συνολική θετική υψομετρική είναι 180μ και αρκετά μοιρασμένη όταν ο ΑΜΑ έχει κανα 400ρι νομίζω οτι ναι μεν θα έχουν ενα βαθμό δυσκολίας αλλά είναι σχετικά μικρός. Αν ισχύει το chart και ξεκινάς στα 65-70μ και δεν φτάνεις ούτε στα 100μ. θεωρώ ότι δεν θα έχει κάποιος θέμα. Το πιο ζόρικο κομμάτι φαίνεται εκεί στο 17 με 21 στο οποίο ανεβαίνεις 30μ μέσα σε 4 χλμ το οποίο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Στο 17 έχει το πιο ανηφορικό κομμάτι αλλά με το μάτι φαίνεται να είναι 10μ σε 0,5Κ (ίσως και παραπάνω απο 0,5) και ειναι μάλλον το μόνο που ίσως ζορίσει κάποιον.
    Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.

Nikos Pilikas
    Συντονιστής

@mikeb Σ’ ευχαριστώ Μιχάλη, φυσικά και βοήθησες! 🙂
    Απ’ την άλλη, μου έστειλε αυτό εδώ ένας φίλος, με τα υψομετρικά να δείχνουν διαφορετικά: https://www.strava.com/activities/5267564112

pseiras
    Συμμετέχων

Σχετικά φλατ είναι Νίκο. Βασικά όπως τα είπε ο @mikeb.
    Από ότι φαίνεται τρέχεις άκρη άκρη στην λίμνη την μεγαλύτερη διαδρομή εκτός από το 17-21 που “ανεβαίνεις” μέσα στην πόλη όπως δείχνει και ξανακατεβαίνεις για να βρείς πάλι το επίπεδο της λίμνης με κάποιες αυξομειώσεις.
    Τα υψομετρικά είναι ίδια με 15 γύρους στο Άλσος περίπου.
    Από το site τους το παρακάτω , οπότε το 180m είναι το σωστό.
    Due to inaccuracies in the GPS measurement because of the tunnels that will be passed on the course, the distance and altitude are not exactly correct. The route was measured with a measuring wheel and the altitude metres for the LG42 are approx. 180 m

Nikos Pilikas