Αρχική / Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

  • Ο/η Echetlos έγραψε ένα νέο άρθρο, Οι καλύτερες μέθοδοι αποκατάστασης, βάσει ερευνών πριν από 1 έτος, 8 μήνες

    Αν κοιτάξουμε βαθύτερα στην φυσιολογία της άσκησης, θα διαπιστώσουμε ότι ουσιαστικά πρόκειται για μία διαδικασία “αποδόμησης και επαναδόμησης”. Με πολύ απλά λόγια, όταν προπονούμαστε δίνουμε στο σώμα ένα ερέθι […]

    • Πολυ ενδιαφερον το αρθρο, ευχαριστουμε! Η εμβαπτιση σε κρυο νερο για ποσα λεπτα ειναι καλο να γινεται? Μια και οι προπονησεις μου ειναι διπλα στη θαλασσα και η θερμοκρασια του νερου καπου εκει αναμεσα στου 11 με 15 αυτη την εποχη, το εχω σκεφτει πολλες φορες να μπω μεσα στο νερο μεχρι τους μηρους μετα απο μια απαιτητικη προπονηση, αλλα και βαριεμαι να γδυνομαι/ ντυνομαι και κρυωνω. Αν ποτε το κανω, κανα 10λεπτο θα ειναι καλα λες? ΥΓ. Δε φανταζεσαι ποσο χαιρομαι για τις διατασεις χαχα!

    • @elda Να ‘σαι καλά, Μαρία! 🙂
      11-15 λεπτά αναφέρει, μόλις το συμπλήρωσα.

      ΥΓ: Αυτό ξαναπές το… 😉

    • Μία λέξη θα πω και όποιος κατάλαβε κατάλαβε: Placebo effect
      https://www.outsideonline.com/2304106/ultimate-evidence-based-guide-recovery

      Με βάση αυτά που βλέπω και διαβάζω, θα κάνω μια εταιρία που θα παράγει το “αποκαταστατικό ύδωρ”. Θα μοιάζει με νερό, θα μυρίζει σαν νερό, θα τρέχει σαν νερό, αλλά μέσα θα έχει μια ειδική ουσία που θα επιταχύνει κατά 20% την αποκατάσταση και θα μειώνει κατά 17,8% το DOMS σύμφωνα με πειράματα που θα έχουμε διεξάγει.

    • @sotiris_diamantopoulos, αυτό που μου θύμησες Σωτήρη είναι μια παλιά ιστορία, γνωστή εδώ στην Αθήνα ως…. το «θαυματουργό» νερό του Καματερού. Λες να μας “ανοίξεις” καμιά ιστορία και στη Ξάνθη;

    • @roberto4carlos Μανώλη έτσι θα γίνει. Και από τον Μάιο που κατεβαίνω Αθήνα με το καλό, θα επεκτείνω το κοινό μου.

      Με λίγα λόγια πάντως, πολλά πράγματα φαίνονται να δουλεύουν, αλλά τα περισσότερα από αυτά ωφείλονται ακριβώς στο placebo effect. Προσωπικά θεωρώ ότι το φθηνό placebo είναι προτιμότερο από το ακριβό placebo, επομένως δεν θα επενδύσω στη νέα ειδική μπανιέρα κρυοσάουνας, αλλά δεν αποκλείεται να χρησιμοποιήσω μια σακούλα με πάγο.

    • Πάω να αγοράσω σακούλες και πάγο και να ανοίξω πάγκο αποκατάστασης έξω από προπονητικά μέρη. Χρυσές παγωμένες δουλειές.

    • Εγω θα εκφερω γνωμη για την ηλεκτροδιεγερση γιατι την χρησιμοποιω εδω και 7 χρονια.Τα αποτελεσματα που βλεπω ειναι θετικα .Τωρα αν ειναι placebo δε με ενδιαφερει,το θεμε ειναι οτι λειτουργει.

    • Βεβαια,οσο αφορα την αθλητικη μαλαξη δεν νομιζω να είναι placebo καθως ακομα και μονος του ο αθλητης πιεζοντας σωστα στα διαφορα σημεια μπορει να αιματωσει καλυτερα τα σημεια στα οποια νιωθει καποιο τσιμπημα ώστε σταδιακα να ανακαμψει.
      Προφανως τιποτα από όλα αυτά δεν σε επαναφερει από τη μια στιγμη στην άλλη.Αυτα μονο στο Χαρρυ Ποτερ!

    • Εξαιρετικότατο άρθρο, κατατοπιστικό πολύ!
      Εδώ και καιρό διατάσει κάνω μόνο μετά από προπόνηση ή αγώνες <15χλμ.
      Δεν καταλαβαίνω πώς όταν το κρύο "Προκαλεί αγγειοσυστολή, η οποία εμποδίζει την διάχυση των υποπροιόντων στο διαμέσιο όργανο, περιορίζοντας έτσι τις φλεγμονές και τον πόνο. Επιπλέον, το κρύο νερό έχει και αναλγητική δράση." (συμφωνώ απόλυτα) το ζεστό δεν έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
      Ναι, όλα είναι λιγότερο ή περισσότερο placebo και η καλύτερη αποκατάσταση είναι το σοκολατούχο γάλα!