Αρχική / Δραστηριότητα

Δραστηριότητα

  • SteveG20 εγγράφηκε πριν από 3 μήνες

    • αγαπητέ συντρέχτη ,θα σου πρότεινα να τρέχεις αν είναι δυνατό σε μαλακό χώμα (κοκκινόχωμα) όπως οι Κενυάτες.. και τα κομμάτια επίσης σε χώμα αλλά επίπεδο , εγώ κατάλαβα αργά ότι με “έφαγε” το ταρτάν και τα κράσπεδα όσο αφορά την επιστροφή ενέργειας νομίζουμε πως είναι όλα τα λεφτά γιατί είναι πιο ανταποδοτικό , μετά όμως εμφανίζονται φλεγμονές ,ειδικά αν θες να είσαι “διά βίου ” αθλητής.
      Σχετικά με το ενεργειακό σου νομίζω ότι μόνο από υποσιτισμό δεν κινδυνεύεις , τώρα για τα συμπληρώματα δεν θα πάρω θέση , αν τρέχεις σε χώμα σίγουρα οι φλεγμονές θα είναι πιο λίγες και το μαγνήσιο (που κατά κύριο λόγο θα χρειάζεσαι ) πιο λίγο.
      Δεν ξέρω παραμέτρους όπως στόχο μακροπρόθεσμο , ηλικία .
      Και με πιο λίγα χιλμ. πάντως μπορείς να κάνεις προσαρμογές ικανοποιητικές -εξαρτάται βέβαια και τι σκοπό έχεις.
      Με πολύ φιλική διάθεση Νικόλας_

    • Ο/Η SteveG20 απάντησε πριν από 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ Νίκο τα έχω υπόψιν μου αυτά που λες αλλά δυστυχώς δεν είναι πάντα εφικτό και ειδικά τώρα με τα μέτρα που έχουν πάρει δεν μπορώ να φεύγω με το αμάξι βρίσκομαι στην πόλη του Ηρακλείου. Είμαι 33 και θέλω να τρέξω τον ΑΜΑ κάτω από 3ωρο θα προσπαθήσω να το κάνω αυτό τον χρόνο και αν δεν μου βγει παω στον επόμενο. Πάντως γι αυτό προετοιμαζόμαστε με τον προπονητή μου. Ο μόνος μου φόβος για να μην το καταφέρω είναι αυτός που αναφέρω σε αυτό το post. Ελπίζω να βρω λύση σύντομα.