Αρχική / SteveG20

SteveG20

  • @spyros αυτό ενδεχομένως να δούλευε σε ‘μένα γιατί καθυστερεί να έρθει η πρωινή πείνα και έχω κάνει πολλές προπονήσεις πρωινές με σχεδόν άδειο στομάχι.

  • @Echetlos προφανώς και δεν γίνονται με βάση μόνο το τελευταίο γεύμα. Ο προπονητής μου όμως δεν μου είπε ποτέ να μην φάω κανονικά ρύζι,μακαρόνια ή πατάτες 3-4 ώρες πριν την προπόνηση μέχρι τώρα για κάποιο λόγο, όπως επίσης επιμένει στο κάτι λίγο που συζητάμε(μπανάνα ή 2-3 ρυζογκοφρέτες με μέλι) 1,5 με 2 ώρες πριν το Long Run ή τον αγώνα. Τίποτα…[Περισσότερα]

  • @ΜΑΝΩΛΗΣ αμα ξεγελούσα απλά την πείνα μου με ένα φρούτο που θα έβρισκα δυνάμεις να βγάλω 25Km στα 4:47 έπειτα 😛 . Δεν θα είχα καταναλώσει τους υδατάνθρακες που χρειαζόμουν για την συγκεκριμένη προπόνηση αν το έκανα αυτό. Το 90% του μεσημεριανού μου ήταν πατάτες γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

  • @nikos79 με σκουπ την τρώω χωρίς να βάζω παραπάνω απο την προτεινόμενη μερίδα οπότε δεν νομίζω να φταίει αυτό.

  • Καλησπέρα, σήμερα έβγαλα την καλύτερη προπόνηση που έχω κάνει σε long run. Αν έκανα χρονόμετρο ή αγώνα σήμερα θα έκανα ατομικό ρεκόρ οι συνθήκες ήταν ιδανικές. Νόμίζω ότι σιγά σιγά θα το αποκωδικοποιήσω το θέμα που έχω. Το βασικότερο που πρέπει να αντικαταστήσω είναι οι φυτικές ίνες τις οποίες έτρωγα σε μεγάλο βαθμό γιατί με βοηθ…[Περισσότερα]

  • @Odysseas Ευχαριστώ πολύ το μέλι είναι το μοναδικό που δεν είχα σκεφτεί και δεν έχω αφαιρέσει ως τώρα θα το δοκιμάσω και θα σας πω αν άλλαξε κάτι στην προπόνηση του Σαββάτου. @nikman όταν λες παραπάνω χρόνο στο ζέσταμα έχεις κάτι ως ένδειξη ? Ως συνήθως κάνω περίπου 5 λεπτά δυναμικές διατάσεις και 10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο πριν μπω στην βασική προπ…[Περισσότερα]

  • Καλημέρα συναθλητές και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Να αναφέρω πρώτον ότι δεν τίθεται θέμα γενικότερης κόπωσης και ότι τα χιλιόμετρα έφτασαν σταδιακά στα 100 και τα ξανακόψαμε στα 80 με τον προπονητή και κάποιες εβδομάδες 70-75 αυτό το διάστημα που δεν έχουμε αγώνες μπροστά μας. Δεν ξεκίνησα καμιά προπόνηση μέχρι τώρα στην οποία να λέω δεν…[Περισσότερα]

  • Καλησπέρα @aristidis.
    Το πρόβλημα μου βγαίνει στις διαλλειματικές και στα long runs ο ρυθμός που τα τρέχω είναι 4:00 με 4:30 (ανάλογα το πόσο μεγάλα intervals κάνω) και το long μου βγαίνει μέσο όρο 5:00/km. Στα free runs δεν έχω πρόβλημα τα τρέχω σε 5:10/km και είμαι μια χαρά γιατί είναι λίγα τα χλμ και δεν προλαβαίνει να με πιάσει ως συνήθως…[Περισσότερα]

  • SteveG20 σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 3 μήνες

    Ευχαριστώ πολύ Νίκο τα έχω υπόψιν μου αυτά που λες αλλά δυστυχώς δεν είναι πάντα εφικτό και ειδικά τώρα με τα μέτρα που έχουν πάρει δεν μπορώ να φεύγω με το αμάξι βρίσκομαι στην πόλη του Ηρακλείου. Είμαι 33 και θέλω να τρέξω τον ΑΜΑ κάτω από 3ωρο θα προσπαθήσω να το κάνω αυτό τον χρόνο και αν δεν μου βγει παω στον επόμενο. Πάντως γι αυ…[Περισσότερα]

  • Καλησπέρα και από μένα. Θα ήθελα να σας παρουσιάσω το πρόβλημα που συναντώ την ώρα που τρέχω και αν έχει συναντήσει κάποιος από εσάς παρόμοιο πρόβλημα και πως το έλυσε. Αρχικά να αναφέρω ότι δεν τρέχω πολύ καιρό (είμαι μόλις στον 7ο μήνα προπονήσεων) ο όγκος προπονήσεων μου σταδιακά ανέβηκε μέχρι τα 100 χλμ/βδομάδα και τώρα που δεν υπάρχουν πρ…[Περισσότερα]

    • αγαπητέ συντρέχτη ,θα σου πρότεινα να τρέχεις αν είναι δυνατό σε μαλακό χώμα (κοκκινόχωμα) όπως οι Κενυάτες.. και τα κομμάτια επίσης σε χώμα αλλά επίπεδο , εγώ κατάλαβα αργά ότι με “έφαγε” το ταρτάν και τα κράσπεδα όσο αφορά την επιστροφή ενέργειας νομίζουμε πως είναι όλα τα λεφτά γιατί είναι πιο ανταποδοτικό , μετά όμως εμφανίζονται φλεγμ…[Περισσότερα]

    • Ο/Η SteveG20 απάντησε πριν από 3 μήνες

      Ευχαριστώ πολύ Νίκο τα έχω υπόψιν μου αυτά που λες αλλά δυστυχώς δεν είναι πάντα εφικτό και ειδικά τώρα με τα μέτρα που έχουν πάρει δεν μπορώ να φεύγω με το αμάξι βρίσκομαι στην πόλη του Ηρακλείου. Είμαι 33 και θέλω να τρέξω τον ΑΜΑ κάτω από 3ωρο θα προσπαθήσω να το κάνω αυτό τον χρόνο και αν δεν μου βγει παω στον επόμενο. Πάντως γι αυ…[Περισσότερα]