Μάλλον περιοστίτιδα

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Ανώνυμος
    Ανενεργός

Γεια σας παιδιά, είμαι σχετικά αρχάριος στο τρέξιμο και τον τελευταίο καιρό αύξησα λίγο απότομα τον όγκο προπόνησης γιατί προετοιμάζομαι για δόκιμος ΕΔ και κυνηγάω χρόνους. Πριν μια βδομάδα, έχοντας κάνει κάποια σπριντάκια την προηγούμενη μέρα (σε κακό έδαφος) την επομένη μου πονούσαν απίστευτα οι κνήμες και οι γύρω περιοχές των ποδιών μου. Αφού ξεκουράστηκα, ξαναβγήκα για τρέξιμο και διαπίστωσα ότι οι πόνοι δεν είχαν περάσει και με “έπιανε” κάνοντας ακόμα και Jumping jacks στην προθέρμανση. Παρόλο που δυσκολεύτηκα πολύ στην αρχή, συνέχισα και οι πόνοι ένιωσα να υποχωρούν σιγά σιγά, αλλά όταν σταματούσα ξαναερχόντουσαν. Παρά τον πόνο ακόμα συνεχίζω το τρέξιμο γιατί ο χρόνος πιέζει, παρουσιάζομαι σε ενάμισο μήνα και δεν έχω την πολυτέλεια να σταματήσω. Θα κλείσω ραντεβού σε ορθοπαιδικό για να έχω μια επίσημη διάγνωση, αλλά επειδή παρακολούθησα παλιότερα θέματα στη σελίδα με αθλητές που είχαν παρόμοιο πρόβλημα, θα ήθελα να μου προτείνει όποιος γνωρίζει πρακτικές λύσεις/διατάσεις που τον βοήθησαν να το ξεπεράσει κτλ. Πάγο ξεκίνησα να βάζω 3/4 φορές την μέρα. Ευχαριστώ

Echetlos
    Συντονιστής

@xenidisg Έμπλεξες…
    Έμπλεξες, όχι επειδή έχεις αρχές περιοστίτιδας, αλλά επειδή δεν σκοπεύεις να ξεκουραστείς. Πέραν του ότι, κατά πάσα πιθανότητα, θα οξυνθεί και μπορεί να μην φτάσεις καν στον στόχο σου μετά από 1.5 μήνα, μπορεί να σε ταλαιπωρήσει για πάρα πολύ καιρό. Μιλάμε για μήνες, αν έρθει και “κάτσει”.
    Ο πάγος σίγουρα προσφέρει κάποια ανακούφιση, όπως και κάποιο ελαφρύ μασάζ.
    Επίσης, με τον όρο περιοστίτιδα δεν περιγράφουμε ουσιαστικά τον τραυματισμό αλλά το σύμπτωμα. Το αίτιο μπορεί να είναι σύνδρομο διαμερίσματος, κάποιο κάταγμα κόπωσης ή και άλλο.
    Λογικά κάποια απεικόνιση θα βοηθήσει.

Ανώνυμος
    Ανενεργός