Προπονητικό πρόγραμμα από την Polar

Αυτό το θέμα περιέχει 2 απαντήσεις, έχει 3 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  Roberto4Carlos 6 μήνες πριν.

Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #97906

    Γιώργος Κ
    Δρομέας

    Ακολουθώ εδώ και μια εβδομάδα ένα πρόγραμμα για να τρέξω 21χλμ τον Νοέμβριο. Μου έκανε εντύπωση ότι το πρόγραμμα δεν με ρωτάει ή αλλιώς, δεν μπορείς από πριν να καθορίσεις το fitness-level και με βάζει να προπονηθώ με βάσει τους παλμούς (ζώνες). Οκ μέχρι εδώ.
    Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, πως γίνεται να μου έχει μόνο ένα interval την εβδομάδα και κανένα tempo run. Επίσης τα long runs μου τα βάζει σε ζώνη 2. Είπα να το ακολουθήσω, αλλά ενώ στο interval session (3 * 6 λεπτά) δεν μπορώ να φτάσω τους max παλμούς (αντί για 178 μπορώ να πάω “μόνο” με 165), στο Long run με έχει επί μια ώρα στους 125 παλμούς (δηλαδή λίγο πιο γρήγορα από το περπάτημα), σε σημείο που κουράστηκε το γόνατο από την αργοπορία. Μου φάνηκε κάπως αντιφατικό όλο αυτό. Δεν έχω ακολουθήσει συγκεκριμένο πρόγραμμα προπονήσεων στο παρελθόν και δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Εννοώ, μήπως έχει κάποια λογική το πρόγραμμα που απλά εγώ δεν καταλαβαίνω;
    Μπορεί να δώσει κανείς τα φώτα του;

    #97908

    aRiSTiDiS
    Δρομέας

    Γιώργο προσάρμοσε το πρόγραμμα στα δικά σου δεδομένα.
    Ετσι κι αλλίως αποκλείεται να κρατήσεις το MaxHR για 6 ολόκληρα λεπτά.
    Αντε το πολύ πολύ να το πλησιάσεις στην τελευταία επανάλληψη, στο τελευταίο λεπτό, τρέχοντας “all-in”.
    Τα 165 πάντως μια χαρά ειναι για 6λεπτο με maxHR 178 (αυτό το ξέρεις από εργομετρικό?).
    Αντιθέτως το 125 μου φαίνεται υπερβολικά χαμηλό.

    Η ουσία πάντως ειναι στο Long να τρέχεις “αλαχάνιαστα”, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για το δικό σου σώμα σε HR και Pace, και στα Intervals να φτάνεις κοντά στα όριά σου.

    Για το Tempo Run, δεν ξέρω.. ίσως να σου έχει Tempo Intervals, δηλαδή Intervals με >= 1km σε κάθε επανάλληψη.

    #97918

    Roberto4Carlos
    Δρομέας

    Μήπως το πρόγραμμα αυτό είναι για αρχάριους που δεν έχουν τρέξει ξανά? Ότι Εργαλείο έχω δει στο Internet όλα έχουν να επιλέξεις επίπεδο δυσκολίας.

    Όσο για τους max παλμούς, εννοείται ότι δεν μπορούν οι επαναλήψεις σου να γίνονται καρφωμενες στο 178. Αυτό το νούμερο πιθανό θα το αγγίξεις στο τέλος της τελευταίας επανάληψης.

    Από ότι καταλαβαίνω, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει πολλά αργά χιλιόμετρα, κάτι που φαντάζομαι σημαίνει ότι θέλει να σου χτίσει αερόβια βάση, αντοχή δηλαδή.

Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.