Running Warehouse

Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #107664
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

    Παραγγέλνω ένα ζευγάρι παπούτσια στο RW την Μεγάλη Τρίτη, το οποίο θα πήγαινε σε έναν φίλο στις ΗΠΑ που έρχεται σε λίγες ημέρες Ελλάδα.
    Δύο ημέρες μετά, διαπιστώνω ότι κατά λάθος έχω βάλει στην φόρμα μια διεύθυνση ξενοδοχείου που είχε μείνει στο σύστημα από παλαιότερη αποστολή. Τους ειδοποιώ αμέσως, προσπαθούν να αλλάξουν τα στοιχεία αλλά τελικά η UPS παραδίδει το δέμα στην λάθος διεύθυνση.
    Αμέσως κανονίζουν να πάρουν πίσω το δέμα και μόλις επιστραφεί να προωθηθεί στην σωστή διεύθυνση. Όλα αυτά συνοδεύονται από αρκετά mails, στα οποία είναι τόσο ευγενικοί, λες και το λάθος ήταν δικό τους.

    Τους ξαναστέλνω ένα mail χθες, ρωτώντας για την εξέλιξη της διαδικασίας. “Απολογούμαι” για το συνεχές πρήξιμο, εξηγώντας τους την κατάσταση και ότι ο χρόνος με πιέζει, αφού ο φίλος την ερχόμενη Πέμπτη φεύγει για Ελλάδα και πιθανώς να μην προλάβουμε.
    Σε 45′ μου απαντούν ότι κανόνισαν να στείλουν αμέσως ένα δεύτερο ζευγάρι στον σωστό παραλήπτη, χωρίς να περιμένουν να παραλάβουν το αρχικό δέμα, ώστε να κερδίσουμε χρόνο. Και φυσικά, χωρίς καμμία χρέωση για όλο αυτό!
    Προφανώς και είναι απόλυτα καλυμμένοι, αφού το πρώτο δέμα είναι ουσιαστικά σα να έχει επιστραφεί, δείχνει όμως πώς ακριβώς πρέπει να δουλεύει το customer service σε ένα online shop.

    #107674
    tazi
    Συντονιστής

    Να ισχυε ρε παιδι μου το ιδιο και με τον προσωπικο κομιστη απο την Αγγλια, τι ωραια που θα ητανε😂.

    #107676
    Nikos Pilikas
    Συντονιστής

    Θες να τ’ ακούσεις πρωινιάτικα, μου φαίνεται…

Επισκόπηση 3 δημοσιεύσεων - 1 έως 3 (από 3 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.