Παραγγέλνω ένα ζευγάρι παπούτσια στο RW την Μεγάλη Τρίτη, το οποίο θα πήγαινε σε έναν φίλο στις ΗΠΑ που έρχεται σε λίγες ημέρες Ελλάδα.
Δύο ημέρες μετά, διαπιστώνω ότι κατά λάθος έχω βάλει στην φόρμα μια διεύθυνση ξενοδοχείου που είχε μείνει στο σύστημα από παλαιότερη αποστολή. Τους ειδοποιώ αμέσως, προσπαθούν να αλλάξουν τα στοιχεία αλλά τελικά η UPS παραδίδει το δέμα στην λάθος διεύθυνση.
Αμέσως κανονίζουν να πάρουν πίσω το δέμα και μόλις επιστραφεί να προωθηθεί στην σωστή διεύθυνση. Όλα αυτά συνοδεύονται από αρκετά mails, στα οποία είναι τόσο ευγενικοί, λες και το λάθος ήταν δικό τους.
Τους ξαναστέλνω ένα mail χθες, ρωτώντας για την εξέλιξη της διαδικασίας. “Απολογούμαι” για το συνεχές πρήξιμο, εξηγώντας τους την κατάσταση και ότι ο χρόνος με πιέζει, αφού ο φίλος την ερχόμενη Πέμπτη φεύγει για Ελλάδα και πιθανώς να μην προλάβουμε.
Σε 45′ μου απαντούν ότι κανόνισαν να στείλουν αμέσως ένα δεύτερο ζευγάρι στον σωστό παραλήπτη, χωρίς να περιμένουν να παραλάβουν το αρχικό δέμα, ώστε να κερδίσουμε χρόνο. Και φυσικά, χωρίς καμμία χρέωση για όλο αυτό!
Προφανώς και είναι απόλυτα καλυμμένοι, αφού το πρώτο δέμα είναι ουσιαστικά σα να έχει επιστραφεί, δείχνει όμως πώς ακριβώς πρέπει να δουλεύει το customer service σε ένα online shop.