Αρχική / Επικαιρότητα / Προπονητικό πρόγραμμα 8 εβδομάδων για 5000 m

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Επικαιρότητα

Προπονητικό πρόγραμμα 8 εβδομάδων για 5000 m

Προπονητικό πρόγραμμα 8 εβδομάδων για 5000 m και για όλα τα επίπεδα δρομέων από το Γιώργο Χατζηγιάννη (Endurance Science).

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Γιώργος Χατζηγιάννης είναι διακεκριμένος αθλητής μεγάλων αποστάσεων και παράλληλα προπονητής.

8 Σχόλια

  1. Στο μυαλό μου ήταν ένα ρεκόρ σε 5άρι έπειτα απ’ τον ΚΜΑ:)
    Τέτοια σκέφτεται κάποιος ανάμεσα στα κοπανήματα με ΜΡ του Ντάνιελς…
    Ευχαριστώ κόουτς

  2. Πιστεύω πως το να αφιερώσεις μια περίοδο ακολουθώντας ένα προγραμμα 5km μετά το Μαραθώνιο είναι καλή επιλογή. Ειδικά αν το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο,με μικρό όγκο προπόνησης, την βελτίωση της ταχύτητας, της δύναμης και της νευρομυικής συναρμογής.

  3. Τρέχω ένα πρόγραμμα της adidas με μεγαλύτερο LR 1 ώρα και 20 λεπτά γύρω στα 15 km. και βλέπω τώρα σε πρόγραμμα των 5km LR των 19km!!!!!

  4. Το πρόγραμμα μου είναι για ημιμαραθώνιο!

  5. Το ότι σε ένα πρόγραμμα προχωρημένων 5Κ υπάρχει ενα long run 19km δεν είναι λάθος. Το οτι σε ένα πρόγραμμα ημιμαραθωνίου υπαρχει ένα long run μόνο 15km δεν είναι επίσης λάθος. Κάθε πρόγραμμα και κάθε προπονητής έχει την δική του φιλοσοφία.
    Παρακαλώ λάβετε υπόψιν πως το παρόν προπονητικό πρόγραμμα δεν δημιουργήθηκε ατομικά για κάποιο συγκεκριμένο αθλητή. Δημιουργήθηκε με το σκεπτικό να χρησιμοποιηθεί από δρομείς όλων των επιπέδων και να καλύψει ένα μεγάλο εύρος δυνατοτήτων. Οι τίτλοι των προγραμμάτων “Αρχαριος”, “Μέσος” και “Προχωρημένος” δόθηκαν με βάση το πως εγώ αντιλαμβάνομαι τους όρους αυτούς. Έτσι λοιπόν η δική μου αντίληψη για το τι εστί “αρχάριος” μπορεί να είναι πολύ διαφορετική από κάποιον άλλο.

    Η παραπάνω εφαρμογή δεν ήταν εύκολή υποθεση στο να δουλέψει και να την παρουσιάσω σε “ψηφιακή μορφή” καθώς οι γνώσεις προγραμματισμού μου είναι περιορισμένες. Το δημοσίευσα μόνο για να τεστάρω κάποια πράγματα στην λειτουργία της. Αυτό που βλέπετε είναι μόνο ένα κομμάτι καθώς η τελική της μορφή (θα ολοκληρωθεί σε 12-18 μήνες) θα είναι εντελώς διαφορετική.

  6. O @chatzigiannisgeorgios εχει απολυτο δικιο, καθε προπονητης εχει και μια φιλοσοφια, απαξ και αποφασισισεις να ακολουθησεις ενα προγραμμα πρπεπει να μεινεις πιστος σε αυτο.
    Και εγω πιστευω παντως οτι ακομα και για τα πεντε χιλιομετρα ενα 19αρι ΛΡ σιγουρα θα βοηθησει, αντιθετα για ημι πιστευω οτι θα χρειαστει σιγουρα κατι ακομα μεγαλυτερο.
    Ξερω κοσμο που τωρα πια τρεχει μονο πενταρια και δεκαρια με εβδομαδιαιο ογκο που θα σας τρομαξει, απο 70 εως και 110, χωρια το crosstraining…, και δε μιλαω για αθλητες αλλα για βετερανους.Βεβαια εχουν αξιοζηλευτες επιδοσεις. Φιλος μαλιστα προσφατα αυξησε τον ογκο απο 50/60 σε 70/80 και υστερα απο ενα τριμηνο ειδε βελτιωση πανω απο λεπτο στο πενταρι, μιλαμε για 17 λεπτα και ειναι πατημενος πενηνταρης.
    Βεβαια δε θα μπορουσε ο καθε ενας αν απλα ανεβαζε τον ογκο να επιτυχει αναλογη βελτιωση. Γι αυτο και η παρακολουθηση απο προπονητη εφοσον θελουμε να βελτιωθουμε χωρις να τραυματιστουμε κανοντας εξυπνη προπονηση ειναι πολυ σημαντικη.

  7. @manolis, O @chatzigiannisgeorgios εχει απολυτο δικιο, καθε προπονητης εχει και μια φιλοσοφια, απαξ και αποφασισισεις να ακολουθησεις ενα προγραμμα πρπεπει να μεινεις πιστος σε αυτο.
    Και εγω πιστευω παντως οτι ακομα και για τα πεντε χιλιομετρα ενα 19αρι ΛΡ σιγουρα θα βοηθησει, αντιθετα για ημι πιστευω οτι θα χρειαστει σιγουρα κατι ακομα μεγαλυτερο.
    Ξερω κοσμο που τωρα πια τρεχει μονο πενταρια και δεκαρια με εβδομαδιαιο ογκο που θα σας τρομαξει, απο 70 εως και 110, χωρια το crosstraining…, και δε μιλαω για αθλητες αλλα για βετερανους.Βεβαια εχουν αξιοζηλευτες επιδοσεις. Φιλος μαλιστα προσφατα αυξησε τον ογκο απο 50/60 σε 70/80 και υστερα απο ενα τριμηνο ειδε βελτιωση πανω απο λεπτο στο πενταρι, μιλαμε για 17 λεπτα και ειναι πατημενος πενηνταρης.
    Βεβαια δε θα μπορουσε ο καθε ενας αν απλα ανεβαζε τον ογκο να επιτυχει αναλογη βελτιωση. Γι αυτο και η παρακολουθηση απο προπονητη εφοσον θελουμε να βελτιωθουμε χωρις να τραυματιστουμε κανοντας εξυπνη προπονηση ειναι πολυ σημαντικη.

  8. Δεν χαρακτήρισα λάθος το πρόγραμμα απλά μου έκανε εντύπωση το μεγάλο LR. Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου και δεύτερον είδα ότι το πρόγραμμα θα είναι διαδραστικό. Δηλαδη θα βάζεις τους χρόνους των προπονήσεων και θα υπάρχει ανατροφοδότηση; Είναι κάτι που λείπει από τα προγράμματα που κυκλοφορούν τουλάχιστον αυτά που κοιτάω εγώ.

Αφήστε μια απάντηση