Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Προπόνηση / Ερώτηση για προπόνηση

Ερώτηση για προπόνηση

Τοποθέτηση ετικέτας: 

Αυτό το θέμα περιέχει 10 απαντήσεις, έχει 5 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  Eggsalad 5 μήνες πριν.

Επισκόπηση 11 δημοσιεύσεων - 1 έως 11 (από 11 συνολικά)
  • Συντάκτης

Eggsalad
    Δρομέας

Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ,

Είμαι αρχάριος δρομέας, τρέχω μη συστηματικά περίπου 5 χρόνια και είμαι 39 ετών. Είμαι σχετικά βαρύς (+5 κιλά σε σχέση με το ύψος μου), δεν έχω προπονητή, δεν κατεβαίνω σε αγώνες, απλά τρέχω γιατί μου αρέσει. Συνήθως τρέχω 3-4 φορές την εβδομάδα και τις Κυριακές τρέχω από 1 έως 2 ώρες. Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι 40′ για 5 χλμ περίπου και 80′ για 10 χλμ. Oι παλμοί μου είναι γύρω στους 140-145 (αλαχάνιαστα) σε αυτό το μοτίβο. Έχω προσπαθήσει να τρέξω για 10′-15′ όσο πιο γρήγορα μπορώ (στο στάδιο) και έπιασα τους 180 παλμούς.

Με βάση τα παραπάνω θα εκτιμούσα τη συμβουλή σας στις 2 παρακάτω ερωτήσεις:

1. Τα πόδια μου πονάνε (γίνονται βαριά πιο σωστά) μετά από την πρώτη ώρα τρεξίματος, αν δεν σταματήσω για λίγο περπάτημα τα νιώθω όλο και πιο βαριά. Ταυτόχρονα όμως ούτε καν έχω λαχανιάσει. Αισθάνομαι δηλαδή ότι αν τα πόδια μου δεν με ενοχλούσαν θα μπορούσα να τρέχω με τις ώρες. Είναι λογικό που νιώθω αυτή την κόπωση στα πόδια μου; Αν ναι, πώς θα μπορούσα να το αντιμετωπίσω;
    2. Αν οι μέγιστοι παλμοί μου είναι 180, αυτό σημαίνει ότι για προπόνηση αερόβια θα πρέπει να τρέχω στο 60%-80% του 180, δηλαδή από 108 έως 144 παλμούς;

Kostas Roussakis
    Δρομέας

Καλησπερα και καλως ηρθες! Και γω αρχαριος αθλητης ειμαι , και θα σου πω να γραψεις με τι παπουτσια τρεχεις , το προγραμμα σου την βδομαδα, και τι διατασεις κανεις πριν και μετα … καθως και τι τρως πριν και μετα .
    Ολα αυτα παιζουν σημασια …και αλλα τοσα που θα σου πουν τα παιδια

Eggsalad
    Δρομέας