Αρχική / Dkoukou

Dkoukou

Απαντήσεις συζητήσεων που έγιναν

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 45 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #116412
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Δεν εχει να κανει με το αν ο αγωνας διοργανωνεται απο συλλογο που ανηκει στο ΣΕΓΑΣ, αλλα με το αν η διαδρομη εχει υποβληθει προς πιστοποιηση στην AIMS

      <script async src=”//s.imgur.com/min/embed.js” charset=”utf-8″></script>

    #116261
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Βρε καλώς τα!!!
    Τα Alphafly πρώτη μούρη στο site της Nike!!!
    @echetlos Νίκο, ακόμα δεν ετοίμασες το review;

    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 1 week, 5 days πριν από Dkoukou.
    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 1 week, 5 days πριν από Dkoukou.
    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 1 week, 5 days πριν από Dkoukou.
    #116197
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Έμπειρος δεν είμαι, αλλά χρησιμοποιώ Sudocrem ή Gehwol foot cream σε τρεξίματα άνω των 90 λεπτών ή όταν αναμένεται οτι κάλτσα και πόδι θα μουσκέψουν λόγω βροχής (ακόμα και σε 30λεπτη εξόρμηση).
    Φουσκάλα ακόμα δεν έχω δει (ευτυχώς).

    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 2 weeks, 1 day πριν από Dkoukou.
    #115482
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Τα δρομικά παπούτσια δεν τα πλένω ποτέ.
    Καλό αέρισμα μετά από κάθε προπόνηση και αν κάποιο ζευγάρι χρειαστεί ποτέ καθάρισμα (πχ trail μοντελο) το περνάω με ένα μωρομαντηλο και γίνεται σαν καινούργιο.
    Γενικά να αποφεύγετε το πλύσιμο γιατί φθείρει τη μεσοσολα.

    #97762
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Ρε μαγκες, τετοια εποχη πινουμε μπυρες.
    Για να χωνεψουμε ριχνουμε και κανενα χαλαρο τρεξιματακι χωρις να τρελαινομαστε για αποσταση η συγκεκριμενο ρυθμο 😛 .

    #97700
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Inferno θα ξαναπω.
    Και αν δεν σου κανει τελικα (που αποκλειεται…) φοραμε το ιδιο νουμερο, σε 43 1/3 τα εχω.

    #97694
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    @chrisbat φιλε μου αρχικα αποφασισε τι ειδους παπουτσι χρειαζεσαι, τα μοντελα που αναφερεις ειναι αλλα cushioned, αλλα light trail, αλλα off trail/soft ground. Endurus TR πχ καμια, μα καμια σχεση με Ultra MT II.
    Μιας και κοιταζεις απο North Face μερια, τα Ultra Vertical και Ultra TR III θα ηταν οι πρωτες μου επιλογες εκει (και σε καλες τιμες, ιδιαιτερα το δευτερο, ελεω εκπτωσεων). Γενικα αποφυγε τα μοντελα των “ακρων” για εμενα: ουτε πολυ “ινδιανους” (πχ Speedcross, Ultra MT II, X-Talon) ουτε door-to-trail για χαλαρες προπονησεις σε χωματοδρομο (αφου εχεις δηλωσει οτι τα θες για Ζαγορι, Ολυμπο κλπ).
    Inov-8, Tecnica, La Sportiva οπως σου προτειναμε εξ’αρχης ειναι μαλλον πιο κοντα σε αυτο που ψαχνεις. Και οι αλλες μαρκες φυσικα εχουν καποια πολυ καλα μοντελα, αλλα οι παραπανω εταιρειες εχουν δοκιμασμενα παπουτσια που “ζουν και αναπνεουν” για εξορμησεις μακρια απο τους δρομους της πολης…

    #97678
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Φιλε μου αντι για προσωμοιωση αγωνα 5Κ, εγω στη θεση σου θα ετρεχα, απλα, εναν αγωνα.
    Αν μενεις σε μεγαλη πολη (και ειδικα Αθηνα) απο τα μεσα Σεπτεμβριου θα υπαρχουν διαθεσιμοι ενα σωρο αγωνες των 5 χιλιομετρων να διαλεξεις. Μεχρι τοτε κανεις αυτο που ξερεις και επειτα, με βαση το ρυθμο που θα κρατησεις στον αγωνα, προσαρμοζεις τους στοχους σου αναλογα. Αλλωστε ο χρονος που θα γραψεις σε αγωνα ειναι σαφως πιο αντιπροσωπευτικος των δυνατοτητων σου απ’οτι να τρεξεις μονος σου ενα χρονομετρημενο πενταρακι σε υψηλο ρυθμο ανα χιλιομετρο.
    Παντως, μεταξυ μας, για ατομο που τωρα απολυθηκε απο φανταρος τρεχει εστω και δυο φορες την εβδομαδα και δεν ειναι υπερβαρος, 4-5 ασφαλτινα χιλιομετρα στο 7:30 καθε δευτερη μερα δεν προκειται ποτε να σου προκαλεσουν τραυματισμο.

    #97588
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Σαφως και τα αγωνιστικα γενικα ειναι φθηνοτερα ως πιο “ειδικης” χρησης παπουτσια (αλλωστε υπερ-απορροφητικα trainers δεν αγοραζουν μονο οι δρομεις αλλα και πολλοι ανθρωποι που ψαχνουν “ενα μαλακο παπουτσι” – απο σερβιτορους μεχρι νοσηλευτριες) αλλα εδω οι εταιρειες εχουν επιδοθει σε εναν αγωνα για το ποιος θα βγαλει το ακριβοτερο προπονητικο. Χωρις μαλιστα να βλεπουμε και καποιο απτο οφελος απο την αυξηση του κοστους. Στον αντιποδα, η γνωστη εταιρεια trail Inov-8 μολις κυκλοφορησε ενα high-end μοντελο για ορεινο τρεξιμο (G-series) με ινες γραφενιου στη σολα. Ειναι λιγο ακριβοτερο απο τα περισσοτερα αντιστοιχα ανταγωνιστικα παπουτσια, ομως η εταιρεια υποστηριζει οτι προσφερει 50% (!) μεγαλυτερη αντοχη στη φθορα της σολας με ακομα καλυτερη προσφυση σε σχεση με τα υπαρχοντα μοντελα της. Αυτο εφ’οσον ισχυει ειναι κατι που δικαιολογει μια αυξηση τιμης. Το να αλλαζουμε λιγο το περσινο μοντελο και να πουλαμε το φετινο 10-20 ευρω παραπανω δεν δικαιολογει κατ’εμε την τωρινη τιμολογηση των premium trainers γενικοτερα ως κατηγορια.

    #97580
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Ενταξει, το εχουνε ξεφτυλισει τελειως ομως με τις τιμες, αν ζητανε 180 ευρω για ενα παπουτσι φτιαγμενο για να βγαζουμε τα προπονητικα μας χιλιομετρα.
    Να δικαιολογησουμε το αυξημενο κοστος κτησης ενος high-end racing μοντελου εν μερει το κατανοω. Το PB για τους κυνηγους των χρονομετρων αξιζει περισσοτερο απο το κοστος του παπουτσιου που θα βοηθησει (εστω και ως placebo…) ωστε να επιτευχθει το οποιοδηποτε προσωπικο ρεκορ. Εδω ομως μιλαμε για παπουτσι που φτιαχτηκε για να “καταπινει” σχετικα αργα, προπονητικα χιλιομετρα. Σαν παπουτσι μικτης χρησης αποκλειεται να ειναι πιο αποτελεσματικο απο ενα RC1400 η ενα Adios αν φορεθει σε αγωνα. Υπαρχουν αμετρητα αντιστοιχα μοντελα στην αγορα και ειμαι σιγουρος, χωρις να τα εχω δοκιμασει ολα, οτι καποια θα ειναι ανωτερα του συγκεκριμενου στο ρολο του “χιλιομετροφαγου”. Γιατι λοιπον 180, για το μαρκετινγκ και μονο;

    #97390
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    @Blackdog : Απλα σκεψου ποσο μεγαλη ποικιλομορφια υπαρχει στα τερεν οταν αναφερομαστε γενικα σε “trail” προπονησεις…τι να υπολογισει το ρολοϊ με -σχετικη εστω- αξιοπιστια;
    Μια προπονηση 10 χιλιομετρων με 500 θετικη υψομετρικη ειναι πιο απαιτητικη απο μια 8αρα σε λασπερο εδαφος με ηπιες κλισεις; Ποια απο τις δυο αραγε ωφελησε περισσοτερο τη φυσικη σου κατασταση;
    Επι εποχης Fenix 2 θυμαμαι οτι ο αλγοριθμος υπολογιζε VO2max ακομα και μετα απο trail προπονησεις αλλα ηταν κυριολεκτικα ο,τι να’ναι: για ενα διαστημα 40 περιπου ημερων εκανα σταθερα προπονησεις σε αρκετα απαιτητικο χωματινο τερεν και το ρολοϊ εδειχνε οτι η φυσικη μου κατασταση χειροτερευει συνεχως (λογικο αφου απλα εβλεπε οτι ο ρυθμος/χλμ σε σχεση με τους παλμους μου ηταν αρκετα πιο αργος απ’οτι παλιοτερα). Φυσικα οταν ετρεξα ασφαλτινο δεκαρι ξαφνικα αποφασισε οτι η VO2max μου ειχε εκτοξευτει προς τα πανω. Μου κανει εντυπωση παντως που αναφερεις οτι δεν σου δειχνει εκτιμηση αποκαταστασης στα trail, το Fenix 5X ακομα και σε ορεινο τρεξιμο παντα βγαζει χρονο αποκαταστασης.
    Παντως, απο το να δινει παντελως αναξιοπιστη εκτιμηση το ρολοϊ, προσωπικα προτιμω να μη δινει καθολου.

    #97370
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Δώσε πόνο. Απλά για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης 19αρι trail με περίπου 500 μέτρα υψομετρικές σε μιάμιση ώρα μου βγαίνει σταθερα 1.000-1.100 θερμίδες. Οποτε καλύτερα να πάμε για μπυρες μάλλον 😜😜😜

    #97362
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    @mashine για να καταλαβω, σου εδειξε οτι ολη η προπονηση εκαψε συνολικα 174 θερμιδες; Αν αυτο εννοεις προφανως υπαρχει λαθος στον υπολογισμο.

    #97354
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Οι δυο πιο κοινες αλλα και πιο αξιολογες μεταβολες ειναι πιθανη διαταραχη ηλεκτρολυτων/αυξηση ουριας και πιθανη ηπια αυξηση της CPK. Και τα δυο (εκτος αν κανεις Σπαρταθλον) ανταποκρινονται αριστα σε καταλληλη ενυδατωση (οχι υπερβολικη) μετα την προπονηση. Και παλι βεβαια ειναι οχι συχνα σε recreational runners αρκει να μιλαμε προφανως για σχετικα ηπιες περιβαλλοντικες συνθηκες και ενταση προσπαθειας. Προφανως ενα 10αρι στην ερημο Mojave ειναι πιο πιθανο να οδηγησει σε διαταραχες απ’οτι μια αντιστοιχη προπονηση στο Χαλανδρι στις 8μμ τετοια εποχη.

    #97350
    Dkoukou
    Συμμετέχων

    Να μην κανεις αιματολογικες εξετασεις αμεσως μετα απο προπονηση, ακομα και αν ειναι χαλαρη. Υπαρχουν βιοχημικοι δεικτες που μπορει να αυξηθουν για λιγες ωρες μετα την ασκηση (μετα επιστρεφουν στο φυσιολογικο) αλλα δεν υπαρχει λογος να συμβει πιθανως κατι τετοιο στο check up σου και μετα να ψαχνεις μηπως υπαρχει καποιο προβλημα και να αγχωνεσαι αδικα. Οποτε απλα νηστικος μερα που δεν εχεις προπονηση.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 45 συνολικά)