Ηλεκτρολύτες

Αυτό το θέμα περιέχει 24 απαντήσεις, έχει 9 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  stratus 5 μήνες, 3 εβδομάδες πριν.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 25 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #101374

    argiekex
    Δρομέας

    Ποιές είναι οι ενδείξεις που προμηνύουν την έλλειψη ηλεκτρολυτών κατά την διάρκεια τρεξίματος και ποιά η μέθοδος μέτρησης των ποσοτήτων που έχεις χάσει? Ευχαριστώ.

    #106398

    big-blue
    Δρομέας

    Αλάνια, ψάχνω να πάρω ηλεκτρολύτες σε σκόνη, για οικονομία, για τις προπονήσεις μου.
    Τι προτείνετε σε value for money;

    #106402

    Odysseas
    Δρομέας

    @big-blue value for money σε ταμπλέτες (όχι σε σκόνη) γύρω στα 3 ευρω οι 20 ταμπλετες (απο σκρουτζ) χρησιμοποιώ τα τελευταια χρόνια τα 2 παρακάτω. Δεν το έχω ψάξει πολύ αναλυτικά αλλά πιστεύω πως και τα δύο καλύπτουν τις ανάγκες:

    Family’s Vitamins Electrolytes
    Περιεκτικότητες ανά δισκίο:
    Κάλιο 300mg
    Ασβέστιο 120mg
    Νάτριο 98mg
    Μαγνήσιο 56,25mg
    Νιασίνη 6mg
    Παντοθενικό οξύ 2mg
    Ψευδάργυρος 1,5mg
    Ριβοφλαβίνη 1,07mg
    Βιταμίνη Β6 0,67mg
    Βιταμίνη Β12 0,75μg

    MyElements Electrolytes
    Περιεκτικότητες ανά δισκίο:
    Ασβέστιο (ως ανθρακικό) 254mg
    Χλώριο 300mg
    Μαγνήσιο (ως ανθρακικό) 57,5mg
    Κάλιο (ως χλωριούχο, ανθρακικό) 50mg
    Νάτριο 195mg

    Για την σύγκριση παρακάτω η περιεκτικότητα ανα καψουλα των SaltStick:
    Νατριο 215mg
    Κάλιο 63mg
    Ασβέστιο 22mg
    Μαγνήσιο 11mg
    Βιταμίνη D 100 IU

    #106404

    big-blue
    Δρομέας

    Σε ευχαριστώ!
    Η πρώτη έχει λίγο νάτριο, που είναι και το βασικότερο. Η αναλογία των Saltsticks (που χρησιμοποιώ στους αγώνες) είναι σούπερ. Με προσθήκη μαγνησίου είσαι κομπλέ.
    Ψάχνω σε σκόνη για οικονομία. Πάντα ταμπλέτες χρησιμοποιούσα, για ευκολία, αλλά τα τελευταία χρόνια όπως προπονούμαι, δε θα έχω πρόβλημα και με σκόνη.

    #106406

    Odysseas
    Δρομέας

    έχεις δίκιο σε σκόνη βγαίνει πολύ οικονομικότερα…

    γενικά τα προιόντα της myprotein ειναι value for money.

    παραδειγμα η συσκευασία 500gr με έκπτωση βγαίνει στα 15 ευρώ
    https://www.myprotein.gr/sports-nutrition/100-essential-electrolyte/10529892.html

    Ανά 800mg δοσολογία:
    Χλωριούχο: 320mg
    Νάτριο: 210mg
    Κάλιο: 60mg
    Ασβέστιο: 30mg
    Μαγνήσιο: 6mg

    #106408

    roukounas
    Δρομέας

    Nα ρωτησω, τους ηλεκτρολυτες τους παιρνουμε μετα το long run ή καποια απαιτητικη διαλειμματικη προπονηση, ετσι?
    Φανταζομαι γινεται και κατα τη διαρκεια του long,οπως στους αγωνες, αλλα μονο αν κουβαλας μπουκαλι μαζι σου.
    Το παραπανω σκευασμα που εβαλε ο Οδυσσεας(και γενικα οσα ειναι σε σκονη), ποσο περιπου πρεπει να βαζουμε σε ενα ποτηρι νερο?

    #106426

    Odysseas
    Δρομέας

    @roukounas, δεν είμαι ειδικός να σου απαντήσω, αλλά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως τις αναγκες του καθε οργανισμου και κατά πόσο ιδρώνει ο καθένας, τις καιρικές συνθήκες και την διάρκεια/ένταση της προπόνησης…

    Γενικά πάντως σε ζεστές μέρες και σε μεγάλες προπονήσεις καλό είναι πριν κατα την διάρκεια και μετα

    Κατα την διάρκεια για να μην κουβαλάς μπουκάλι μαζί σου, μια λύση τύπου saltstick που ειναι σε κάψουλες.

    όσο για την ποσότητα σε σκόνη, πχ στην συγκεκριμένη ο κατασκευαστής προτείνει 0,8gr σε 500ml νερού… το οποίο χοντρικά είναι ίσο με μια κάψουλα saltstick ή μια ταμπλέτα από τις άλλες

    #106434

    stratus
    Δρομέας

    Θα γινω λιγο κακος (καλα πολυ θα γινω)Εχετε δοκιμασει ποτε να βγαλετε αγωνα χωρις ολα αυτα τα ματζουνια;Δεν εννοω gel αλλα αλατια πιπερια,ηλεκτολυτες κλπ.Προσωπικα δεν εχω παρει ποτε στη ζωη μου,σε αγωνα.

    #106436

    Echetlos
    Συντονιστής

    Γι’ αυτό είσαι άνοστος τύπος…

    Δεν εννοω gel αλλα αλατια πιπερια…

    #106438

    stratus
    Δρομέας

    Με ζηλευεις το ξερω!!

    #106448

    Odysseas
    Δρομέας

    πριν 3 χρονια καλοκαίρι επαθα 2 φορες κραμπα σε long run και από τότε άρχισα να παίρνω ηλεκτρολύτες, όχι συνέχεια, μονο κατακαλόκαιρο με την ζέστη, και από τότε δεν είχα πρόβλημα… μπορεί να είναι και placebo δεν λέω… όπως και πολλά άλλα που καταναλώνουμε βέβαια… συμπληρώματα, αλοιφές κτλ…

    #106456

    Elda
    Δρομέας

    Προσωπικα γιατι να κανω πειραματα αφου ολα οπως τα κανω απο τον πρωτο μαραθωνιο δουλευουν ρολοι? If it’s not broken don’t fix it. 5-6 τζελακια και 3-4 saltsticks αναλογα τον καιρο και ολα μια χαρα. Δε θεωρω οτι παιρνω 100 πραγματα, υδατανθρακες (που καιω) και τους 4 βασικους ηλεκτρολυτες (που σαφως χανω).

    #106458

    Echetlos
    Συντονιστής

    Παρόλο που έτσι πιστεύαμε, δεν έχει αποδειχθεί ότι οι κράμπες οφείλονται στην έλλειψη ηλεκτρολυτών.

    #106460

    Γιώργος Κ
    Δρομέας

    @stratus
    α γεια σου, αυτό έλεγα και εγώ. Όταν άρχισα να τρέχω, στην παρέα μου δεν υπήρχε ποτέ θέμα συμπληρωμάτων, μιλούσαμε μόνο για την προπόνηση και την τροφοδοσία του διοργανωτή. Αν δεν έβγαινε ένας αγώνας, δεν έφταιγε η μη πρόσληψη ηλεκτρολυτών ή υδατανθράκων, αλλά η απροπονησιά (παραδέχομαι ότι η προσέγγισή μας ήταν σε ερασιτεχνικό επίπεδο, αλλά ήταν και πιο natural προσέγγιση). Λέγαμε μόνο ότι στους σταθμούς να αναπληρώνουμε με ό,τι μας δίνουν.

    #106462

    TAKISSS
    Δρομέας

    Να συμφωνησω και εγω για τις κραμπες οτι δεν οφειλονται πάντα απο ελλειψη ηλεκτρολυτων. Εμένα με πιάνει σχεδόν πάντα στους περισσότερους αγώνες στο τελευταιο κομμάτι. Οτι αγώνας και να ειναι. 5, 10, ημι στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα θα με πιάσει κράμπα στη δεξιά γάμπα. Χωρίς να είμαι και σε ανέβασμα ρυθμού λόγω τελειώματος του αγώνα. Μαραθώνιο πλήρως υδατωμενος με 7 τζέλ και 8 σαλτστικσ και απο το 25χλμ με κράμπες και σε ρυθμό σχετικά χαλαρό. Και μαγνήσιο ενα μηνα πριν το μαραθώνιο και διατροφή και όλα κομπλέ. Και καλό φορμάρισμα που δεν δικαιολογεί οτι ημουν κουρασμένος. Σε προπονήσεις ότι και να κάνω δεν έχω ποτε κράμπες. Ουτε σε 32αρι χωρις ούτε νερο.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 25 συνολικά)

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.