Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Διατροφή / Συμπληρώματα διατροφής

Συμπληρώματα διατροφής

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 43 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #8634
    Echetlos
    Συντονιστής

    @nikos19 Αν η διατροφή σου είναι σωστή και προσαρμοσμένη στις προπονητικές απαιτήσεις, δεν χρειάζεσαι κάποιο συμπλήρωμα. Κακό δεν κάνει βέβαια…
    Απ’ την άλλη, αν δεις κάποια στιγμή ότι υπάρχει κίνδυνος καταβολισμού, μια καθαρή πρωτείνη σίγουρα θα σε βοηθούσε και την θεωρώ προτιμότερη και πιο εύχρηστη από τα αμινοξέα.

    Καλημερα σε ολους τους φιλους ,θα ηθελα να ξερω αν τα αμινοξεα ειναι απαραιτητα για την προετοιμασια του μαραθωνιου κι αν ναι ποιο ειδος αμινοξεων ευχαριστω εκ των προτερων

    #8635
    Echetlos
    Συντονιστής

    @nikos19 Νίκο, όταν λέω “καθαρή πρωτείνη”, σε ορού γάλακτος αναφέρομαι.

    Ευχαριστω για την απαντηση οσο αφορα τα αμινοξεα για την πρωτεινη ορου γαλακτος ποια ειναι η γνωμη σας

    #8638
    ale
    Συμμετέχων

    Οπως λεει και ο @echetlos απαραιτητα δεν ειναι, αλλα… αν κανεις πολλα χλμ, εχεις δυσκολη δουλεια, εχεις μικρα παιδια και γενικα φορτωμενο προγραμμα, σιγουρα μια πρωτείνη και καμια γλουταμινη θα σε βοηθησει στην αποκατασταση σου. Αλλα σε περιοδους προετοιμασιας πρεπει να προσεχουμε γενικα την διατροφη μας και τον υπνο μας γιατι το συμπληρωμα απο μονο του μαγικα δεν κανει.

    #8639
    Echetlos
    Συντονιστής

    @alexandrosraptis Σωστά, Αλέξανδρε.
    Προσωπικά, θεωρώ την γλουταμίνη έως και απαραίτητη σε περιόδους μεγάλου προπονητικού όγκου, ιδίως αν μιλάμε σε προετοιμασία κλασικής που οι καιρικές συνθήκες είναι τόσο κακές.

    #8640
    ale
    Συμμετέχων

    Σιγουρα για κλασικη ειναι απαραιτητη η γλουταμινη, αφου ειπαμε η κλασικη θελει και πολλη ενδυναμωση😉

    #8641
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    Χμμμ τώρα που το λέτε στα συστατικά του συμπληρώματος που παίρνω μετά από προπόνηση σε περιόδους προετοιμασίας έχει και γλουταμίνη. Βέβαια δε το παίρνω και πολύ φανατικά. Πολλές φορές το ξεχνάω.

    #8643
    Echetlos
    Συντονιστής

    @dimitrissss Είναι το πιο βασικό αμινοξύ, όσον αφορά αποκατάσταση και αναδόμηση. Συν το ότι ο οργανισμός την επανασυνθέτει με αργούς ρυθμούς μετά από έντονη άσκηση, πράγμα που κάνει την λήψη της ακόμη πιο αναγκαία.

    #8645
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    @echetlos Δε διαφωνώ αλλά στο δικό μου επίπεδο μήπως όλα αυτά είναι λίγο υπερβολικά;

    #8646
    Echetlos
    Συντονιστής

    Μα δεν είναι θέμα επιπέδου αυτού καθαυτό αλλά κυρίως, συσχετισμών: πόσο πάνω από τις δυνατότητές σου προπονείσαι, πόσο σωστά η όχι τρως βάσει αναγκών, πόσο ξεκουράζεσαι και πολλά άλλα. Ο καταβολισμός δεν χτυπάει την πόρτα μόνο των elite. Το αντίθετο μάλιστα, θα έλεγα…

    #8647
    ale
    Συμμετέχων

    Μα οι elite παιδια εχουν ολοκληρο επιτελειο να τους καθοδηγει και δεν εχουν την καθημερινοτητα τη δικη μας!!
    Εμεις αντε να εχουμε εναν προπονητη και οι περισσοτεροι ουτε αυτο, οτι κανουμε απο μονοι μας. Για αυτο θελει προσοχη και ψαξιμο.

    #8667
    nikos19
    Συμμετέχων

    Καλημερα παιδια η καθαρη πρωτεινη περιεχει μεσα και γλουταμινη η πρεπει να την ψαξουμε ξεχωριστα και αν γνωριζετε καποια συγκεκριμενη φιρμα να επιλεξουμε σας ευχαριστω

    #8670
    Echetlos
    Συντονιστής

    @nikos19 Περιέχει αλλά είναι καλύτερα να την πάρεις απομονωμένη.
    Όλες οι εταιρείες βγάζουν.

    #8737
    tzatzikis90
    Συμμετέχων

    εμένα μετά την προπόνηση, για αποκατάσταση, μου είπαν πως κάνει καλό αυτή η σκόνη κακάο διαλυμένη σε γάλα. έχει κάποια βάση αυτό ή τζάμπα χαίρομαι!? γράφουν επάνω για αρκετούς υδατάνθρακες και πρωτεϊνη πάντως + θρεπτικά στοιχεία. τώρα τι ισχύει..θα σας γελάσω!

    το χρησιμοποιώ ως εναλλακτική για να μη μπλέκεις με πρωτεϊνες κλπ που οκ είναι μάλλον καλύτερα αλλά τα φοβάμαι. όχι πως με χάλασε η γεύση του! χαχαχα

    #8750
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    @aokara09 το έχει γράψει και το runner’s world σε άρθρο για το τι πρέπει να τρως μετά την προπόνηση. Αφού έκανε παρουσίαση πρωτεϊνών, υδατανθράκων κτλ, καταλήγει στο ότι το πιο βολικό, εύκολο και ταυτόχρονα πολύ καλό για αποκατάσταση είναι το σοκολατούχο γάλα.

    #8754
    manolee
    Συμμετέχων

    Το θεμα με το σοκολατουχο ειναι οτι εχει πολλες θερμιδες και ζαχαρη…Ενα 500ml μπορει να ξεπερναει και τις 500 + κατι αλλο που θα φας μετα απο λιγο γιατι θα πεινας παλι , ανεβαινεις
    Παρομοιο με αυτο που λεει ο Τασος , ακολουθω συμβουλη παλιου μαραθωνοδρομου και βαζω σε μπλεντερακι γαλα light , μελι , κανελα , μπανανα και σπορους ακατεργαστο κακαο .Αυτο μετα απο δυνατες προπονησεις για αμεση αποκατασταση .Δεν εχει λιγες θερμιδες κι αυτο, αλλα θρεπτικα πιο πληρες και σιγουρο και με κραταει μεχρι να ερθει η ωρα για δεκατιανο

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 43 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.