Αρχική / Θέματα / Δρομικά θέματα / Προπονητικά εργαλεία & λογισμικό / Online καταχώρηση προπονήσεων σε διαφορετικές υπηρεσίες

Online καταχώρηση προπονήσεων σε διαφορετικές υπηρεσίες

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 29 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #15867
    Roberto4Carlos
    Συμμετέχων

    Πολλοί από εμάς, εκτός από τις online πλατφόρμες όπου καταχωρούνται οι δραστηριότητες μας με χρήση ρολογιού ή application, χρησιμοποιούμε και άλλες υπηρεσίες όπως strava, sporttracks, trainingpeaks κ.α.

    Τι δεδομένα λοιπόν είναι αυτά που δεν μας δίνει πχ η πλατφόρμα της garmin, ή της suunto και αναγκαζόμαστε να κάνουμε export τα δεδομένα μας σε άλλες υπηρεσίες? Έχει κάποιο όφελος να κρατάμε τις προπονήσεις μας σε πολλαπλές πλατφόρμες?

    #15879
    tazi
    Συντονιστής

    Νομιζω οτι απλα ειναι θεμα community, δε βλεπω αλλο λογο για να ανεβαζεις δεδομενα σε διαφορετικες πλατφορμες. Ισως βεβαια καποιες να εχουν ετοιμα εργαλεια που σχηματοποιουν οσα εχεις κανει πολυ ευκολα, αλλα και παλι, τα βασικα ειμαι σιγουρος οτι τα βλέπεις στη πλατφορμα του προσφερει το ρολοι που εχεις αγορασει. Η αληθεια ειναι πως εγω προσωπικα δεν ειμαι και πολυ γκατζετακιας ουτε υπεραναλυτικος οποτε σιγουρα μιλαω με γνωμονα τον εαυτο μου.

    #15886
    hapagan
    Συμμετέχων

    Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ το RunKeeper ως την “αποθήκη” όλων των running activities μου. Αρχικά το χρησιμοποιούσα ως tracker όταν έτρεχα, μετά πέρασα από το FitBit Charge HR και πλέον έχω το FR235 της Garmin. Και οι 2 trackers ήταν ρυθμισμένοι να συγχρονίζονται με το RunKeeper.

    #15901
    kostao
    Συμμετέχων

    Κάπως έτσι και εγώ έχω το endomondo από τις πρώτες φορές που ξεκίνησα να τρέχω και τώρα τα αποθηκεύω όλα εκεί και με βοηθάει να ανατρέχω σε κάποια τρεξίματα στο παρελθόν όταν δεν είχα το Garmin ή σε άλλα πιο πρόσφατα όταν χρησιμοποίησα το Polar και τα ανέβασα χειροκίνητα.

    #15926
    dimitrissss
    Συμμετέχων

    Νομίζω ότι μια πολύ καλή λύση είναι το Strava. Επικοινωνεί με τις περισσότερες εφαρμογές κινητών και GPS συσκευές για να αποθηκεύσεις τις προπονήσεις σου σε αυτό. Αν χρειαστεί τις φορτώνεις και με αρχείο. Έτσι πέρασα όλες τις προπονήσεις αγώνες που είχα αποθηκευμένα στο Nike+, είτε από την εφαρμογή είτε από το ρολόι της Nike.

    #15934
    Roberto4Carlos
    Συμμετέχων

    Και εγω χρησιμοποιώ το endomodo και ταυτόχρονα τη πλατφόρμα του ρολογιού στην οποία πλέον εχω μεταφέρει όλο το ιστορικό μου. Επίσης τελευταία κανω χρήση και του sporttracks. Μακάρι να υπήρχε μια πλατφόρμα που να συνδυάζει ολα όσα ψάχνει κανείς.

    #55352
    Sotiris Diamantopoulos
    Συμμετέχων

    Ενώ λίγο πολύ όλες οι σχετικές πλατφόρμες σου δείχνουν τα βασικά (distance, pace, heart rate, κλπ), έχω διαπιστώσει ότι η καθεμία μπορεί να σου δίνει κάτι που μπορεί να είναι χρήσιμο και δεν βρίσκεις τις υπόλοιπες. Προσωπικά, χρησιμοποιώ τα εξής:

    1. Garmin Connect, λόγω ρολογιού. Βολεύει γιατί πέρα από τα κλασικά, μπορείς με συγκεκριμένα data fields στο ρολόι να έχεις εικόνα για extra metrics, όπως το running economy. Επίσης, κάνει αυτόματα export στο Strava.

    2. Strava. Στη δωρεάν του έκδοση δεν δίνει κάτι ουσιαστικό σε metric (πέρα ίσως από το grade adjusted pace, που λαμβάνει υπόψη την κλίση του εδάφους για να σου βγάλει μια εκτίμηση του effort). Έχουν ενδιαφέρουν τα segments που αφενός μεν προσφέρουν μια πιο social διάσταση στο τρέξιμο (πχ, έκανε ταχύτερο segment ο τάδε, πρέπει να τον περάσω), αφετέρου μπορείς να βλέπεις και τη δική σου πρόοδο (πχ ορίζεις ως segment ένα 800άρι στο γήπεδο και βλέπεις πώς προχωράς από προπόνηση σε προπόνηση).

    3. Runalyze (https://runalyze.com/dashboard). Εξαιρετική πλατφόρμα κατά τη γνώμη μου. Του ανεβάζω τα αρχεία που δημιουργεί το garmin και αυτό βγάζει μηνιαία, εβδομαδιαία αθροίσματα, εκτίμηση φόρμας, κούρασης, μονοτονίας, προβλέψεις για διάφορους αγώνες με βάση τα sub-maximal workouts που κάνεις.

    4. TrainingPeaks. Ωραίο εργαλείο και εντελώς επαγγελματικό στην πλήρη έκδοσή του. Η δωρεάν έχει το καλό ότι σου υπολογίζει lactate threshold και pace με βάση κάποια δυνατά τρεξίματά. Επίσης δίνει μια μετρική για κάθε τρέξιμο, το TSS (training stress score), την οποία χρησιμοποιώ στο HRV4Training.

    5. HRV4Training (τελευταίο :)). Εφαρμογή για iOS και Android. Μετράς καθημερινά το πρωί το heart rate variability και σου βγάζει εκτίμηση του stress. Μπορείς να το λάβεις υπόψη σου για να αποφασίσεις αν θα κάνεις σκληρό workout ή χαλαρό. Πέρα από αυτό, με βάση διάφορα input που του δίνεις (πχ το TSS που είπα παραπάνω), υπολογίζει διάφορα άλλα metrics, και κάνει εκτιμήσεις για την κατάστασή σου. Πχ όταν κάνεις σκληρά workouts (υψηλό TSS) για αρκετές μέρες, και το heart rate variability πέφτει, είναι πιθανό δείγμα κακής προσαρμογής στην πίεση, οπότε μπορείς να το πας πιο χαλαρά.

    Πέρα από αυτά, χρησιμοποιώ και το milestonepod, ένα shoe wearable, που συνεργάζεται με την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητό. Εξάγει χρήσιμες μετρικές για την κίνηση του ποδιού (πχ rate of impact, foot strike, leg swing) και δεν κοστίζει πολλά.

    Άνετα μπορεί κάποιος να τα χαρακτηρίσει υπερβολικά όλα αυτά, αλλά είμαι λίγο gadget/technology-freak 🙂

    #55354
    Echetlos
    Συντονιστής

    @sotiris_diamantopoulos Πολυ ενδιαφέρον ποστ, Σωτήρη. 🙂
    Να δούμε τώρα που μπαίνει και το Stryd στο παιχνίδι…

    #55362
    Sotiris Diamantopoulos
    Συμμετέχων

    Είναι το Stryd που λες, είναι το bsxinsight (https://www.bsxinsight.com) που σου βγάζει επίπεδα λακτόζης και ένα σωρό άλλα που ξεχνάω τώρα. Προς το παρόν τα βρίσκω ακριβά, ιδιαίτερα αν λάβω υπόψη τα αθλητικά μου προσόντα καθώς και το μηδενικό οικονομικό όφελος που έχω από το τρέξιμο :). Εκτιμώ, όμως, ότι στο μέλλον, με τη μείωση του κόστους, κάποιοι πορωμένοι από μας θα είμαστε κινητή έκθεση wearables. Από την άλλη βέβαια, αρκετά από αυτά τα μαραφέτια δεν έχει νόημα να τα φοράς σε κάθε προπόνηση, αλλά μάλλον περιστασιακά, για να ελέγξεις πρόοδο ή την επίδραση κάποιας αλλαγής. Είναι κι αυτός ένας λόγος που με αποτρέπει από το να δαπανήσω τόσα χρήματα στη φάση αυτή.

    #55378
    big-blue
    Συμμετέχων

    Ωραία ανάλυση Σωτήρη!
    Βέβαια ζαλίστηκα με όλα αυτά. Εδώ προσπαθώ να θυμάμαι τις προπονήσεις και τα περάσματα στα 100μ. για το κάθε pace και γίνεται μύλος, που να έχω να περάσω όλα αυτά μετά την προπόνηση.
    Επίσης νομίζω πως χρησιμότερο είναι ένα εργομετρικό παρά ένα γκατζετάκι, τη σεζόν:)

    #55436
    Sotiris Diamantopoulos
    Συμμετέχων

    Είναι λίγο ζαλάδα, δεν διαφωνώ, αλλά έχω πείσει τον εαυτό μου ότι αξίζει τον κόπο να το κάνω μετά την προπόνηση, κάτι σαν το stretching :). Είναι και το reward που έχεις όταν βλέπεις ότι βελτίωσες τη φόρμα σου κατά 0.5% :p

    Σε σχέση με το εργομετρικό που λες, έχεις ένα point, αλλά σκέψου ότι σε λίγα χρόνια είναι πιθανόν να μπορείς να έχεις σε νορμάλ κόστος συσκευές που θα κάνουν μια καλή εκτίμηση vo2max, lactate threshold, οξυγόνωση μυών κλπ. Ήδη βασικά υπάρχουν αυτά, απλά μάλλον πιο πολύ βολεύουν για προπονητές ή ομάδες λόγω κόστους. Πιθανόν βέβαια ένα κανονικό εργομετρικό, με μάσκες οξυγόνου κλπ, να είναι πιο ακριβές στις μετρήσεις του, αλλά μετά μπορεί και να μην καίγεσαι για την απόλυτη ακρίβεια.

    Ένα ενδιαφέρον side-effect πάντως αυτής της έκρηξης των wearables και της τεχνολογίας είναι η ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας στον τομέα αυτό. Είναι πιο εύκολο πλέον σε ερευνητικές ομάδες να χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό αυτό για να μελετήσουν σε πιο μεγάλη κλίμακα διάφορα θέματα. Πχ ο Ιταλός πίσω από το HRV4Training που περιέγραφα στο προηγούμενο post μου χρησιμοποιεί τα στοιχεία που έχει από την εφαρμογή από χιλιάδες χρήστες, για να μελετήσει πιθανές συσχετίσεις ανάμεσα σε παραμέτρους. Αντίστοιχα, για το Milestonepod βλέπω ότι ήδη χρησιμοποιείται σε papers για σχέση τραυματισμών με foot strike κλπ. Υπήρχαν και μέχρι τώρα έρευνες, αλλά άλλο να έχεις 20 δρομείς και άλλο 2000.

    #56050
    manolee
    Συμμετέχων

    Καλημέρα
    Γνωρίζει κάποιος αν το Stryd έχει εγγυηση στην Ευρώπη ?
    Εστειλα ενα μειλ στην Αμερική και η απάντηση ήταν ότι προσφέρουν ”30 day satisfaction guarantee”

    #56054
    stratus
    Συμμετέχων

    Εγω το πηρα απο εδω https://newrunninggear.com/ και μου ειχαν πει οτι εχει 1 χρονο εγγυηση και μεσα σε 30 ημερες αν δε μεινεις ικανοποιημενος το επιστρεφεις

    #56056
    manolee
    Συμμετέχων

    To είδα κι εγώ εκεί Χρήστο , το βρήκα στο Αμαζον αλλα μου έκανε κάπως ότι οι συγκεκριμένοι δεν το στέλνουν μέσω Amazon αλλά μόνο μέσω της σελίδας τους . Αφού το παρέλαβες πάντως θα είναι οκ
    Επίσης απευθείας απο τη Stryd μου βγαίνει 50-55 ευρώ φθηνότερα , οπότε αν βγάλω άκρη με την εγγύηση μάλλον θα το πάρω απο εκεί
    Ευχαριστώ

    #56686
    Sotiris Diamantopoulos
    Συμμετέχων

    Μία άλλη πλατφόρμα που ανακάλυψα τον τελευταίο καιρό (και μάλλον είναι φρέσκια) είναι το finalsurge http://www.finalsurge.com. Υπάρχει και η αντίστοιχη εφαρμογή για iOS.
    Το ενδιαφέρον με το finalsurge είναι ότι, πέραν των κλασικών λειτουργιών calendar, pace calculators κλπ, σου βγάζει διαγράμματα για τα heart zones που έχεις κινηθεί μέσα σε κάποιο διάστημα. Έτσι, πχ, αν θέλεις να δεις πόσο κοντά είσαι στον κανόνα 80/20 την τελευταία εβδομάδα, μπορείς να το τσεκάρεις στο αντίστοιχο διάγραμμα. Διαφέρει από άλλα εργαλεία που έχω δει στο ότι αν σε ένα long run πχ έχεις μέσους παλμούς στο 75% του MHR, αλλά έκανες και μερικά intervals που σε πήγαν στο 90% για 5 λεπτά, θα κάνει την αντίστοιχη κατανομή, και δεν θα κρατήσει μόνο τον μέσο όρο, δηλαδή το 75%.
    Είναι δωρεάν για αθλητές ενώ υπάρχει κάποιο μηνιαίο κόστος για τους προπονητές ενώ τραβάει δεδομένα από strava, garmin connect, κα.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 29 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.