- Αυτό το θέμα έχει 1,669 απαντήσεις, 139 φωνές και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη πριν από τον χρήστη nikos_splash.
-
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
-
20 Ιανουαρίου 2020 στις 12:35 #115938Nikos PilikasΣυντονιστής
@johnb Όχι, Γιάννη. Απλά τα έχω φορέσει στο Intersport και το μόνο που κατάλαβα είναι ότι έχουν στενό toe box και κακή ποιότητα.
Παραπάνω στο νήμα όμως, θα βρεις τι λέει ο Ιερεμίας που τα έχει.20 Ιανουαρίου 2020 στις 15:02 #115948Γιάννης Μπ.ΣυμμετέχωνΕυχαριστώ Νίκο.
μόνο και μόνο το κακή ποιότητα που έγραψες μου φτάνει !!!!! :):):):)
20 Ιανουαρίου 2020 στις 15:57 #115950YannisVΣυμμετέχων@echetlos και εγώ που νόμιζα ότι θα σε κάνω να ζηλέψεις βάζοντας φωτογραφία την άλλη εβδομάδα που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τα παραλάβω….Τελικά θα έχεις ανεβάσει και το review μου φαίνεται!!!🤣🤣🤣
20 Ιανουαρίου 2020 στις 21:21 #115954Nikos PilikasΣυντονιστής21 Ιανουαρίου 2020 στις 10:12 #115956geomazΣυμμετέχωνΧαχαχααα…τροφη για κουβεντα.
Απο την μια εδω και μερες εχουν βγει διαφοροι ειδικοι και κραζουν την nike ζητώντας να μπαναριστουν τα παπουτσια της.
Απο την αλλη εχουμε τις εταιριες hoka και skechers (οι οποιες διαθετουν ηδη στην αγορα τα παπουτσια τους) ενω οι saucony-brooks-new balance-τωρα μαθαμε και για τα τερατα της adidas….εχουν βγαλει τα αντιστοιχα υψοσολα με πλακα εσωτερικα δικα τους..
Τζαμπα λοιπον εριξαν λεφτα ολοι αυτοι σε καλουπια, σχεδιαση, ερευνα κλπ;; Αφου και αυτα θα πρεπει να πανε για φουντο μετα..
Και φυσικα θα πρεπει να απαγορευτουν και οσα εχουν εστω και πλαστικη πλακα εσωτερικα-οπως πχ τα Glideride της asics, αφου ναι μεν δεν ειναι οπως το ανθρακονημα σε αποδοση, ομως σιγουρα κατι παραπανω δινει η συνθετικη πλακα σε σχεση με τον σκετο αφρο…Οποτε αληθεια με ποια μετρα και ποια σταθμα μπορουν να μπουν περιορισμοι σε μια τετοια συζητηση;;;
Καποιοι εχουν αναφερει να περιοριστει και το υψος της σολας-να μην ειναι μεγαλυτερο απο 30 χιλιοστα.
Λεω λοιπον εγω… σε ενα δικαστηριο αυτο θα εχει υποσταση; Αφου απο την αλλη εγω σαν εταιρια θα ισχυριζομουν οτι με ενα τετοιο περιορισμο θα ευνοουνταν οι δρομεις με χαμηλοτερο βαρος, αφου ενα βαρυτερος χρειαζεται ενδεχομενως περισσοτερη προστασια απο ενα αρκετα πιο ελαφρυ δρομεα..Μεσα θα εμπενε η εμβιομηχανικη και σουξουμουξου μανταλακια
Μυλος-μυλος-μυλος η κατασταση λεμε…..καλο πλουτισμο στους δικηγορους της nike που σιγουρα ηδη θυσαυριζουν, οπως επισης σιγουρα την Ανοιξη λιγο πριν τον μαραθωνιο του Λονδινου να ειμαστε σιγουροι οτι θα δουμε τα νεα Alfa-fly… Και ας λενε το αντιθετο ορισμενοι.
21 Ιανουαρίου 2020 στις 11:19 #115958ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΙΑΚΟΣΣυμμετέχωνΚαλημέρα και εδω ενα ενδιαφερον αρθρο
21 Ιανουαρίου 2020 στις 13:22 #115960aRiSTiDiSΣυμμετέχωνΠροσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να μείνουμε στην λογική του “keep it simple” στο θέμα των κανονισμών.
Αν αρχίσουν και μπαίνουν κανονισμοί για το πάχος σόλας, τον αριθμό στρώσεων των fiber plates, και ό,τι άλλο μπορει να φανταστεί κανείς, απλά δίνουν λόγω ύπραξης σε επιτροπές επί επιτροπών ή σε δικηγόρους όπως έγραψε και ο @geomaz και ας μή γελιόμαστε το τελικό κόστος μετακυλίεται στον καταναλωτή.Το παπούτσι άς έχει ό,τι θέλει μέσα, αρκει να δουλεύει με την ενέργεια του αθλητή. Να μήν είναι δηλαδή αυτόνομη πηγή ενέργειας. Και όποιος ειναι πιο “μάγκας” ας φτιάξει αυτό με την καλύτερη επιστροφή ενέργειας ή οτιδήποτε άλλο σκεφτεί. So simple…
ΥΓ. Πλάκα έχει πάντως να βλέπεις την Adidas να διαφημίζει μαζικά το Utraboost 20, με τον αρχαίο boost, και να σου “πουλάει” το παραμύθι συνεργασίας με NASA για να δικαιολογήσει τα 180€ που ζητάει. Και από την άλλη να προσπαθεί να φτάσει την Nike στο θέμα του fiber plate. Το ότι μπαίνουν κι άλλες εταιρείς σε αυτή την τεχνολογία ειναι θετικό για να πιέσεουν τις τιμές προς τα κάτω, γιατί μέχρι τώρα οι τιμές ήταν άπιαστες για τα Ελληνικά δεδομένα, και ψαχναμε με το τουφέκι καμια προσφορά για να τα πάρουμε.
21 Ιανουαρίου 2020 στις 13:38 #115962Nikos PilikasΣυντονιστήςΑν δεν κάνω λάθος, περιορισμός στο ύψος της σόλας για τους αγώνες σε στίβο, υπάρχει ήδη στους κανονισμούς της IAAF.
Απ’ την άλλη, το να πεις ότι π.χ. τα 36mm είναι το όριο για τους αγώνες σε δρόμο, δεν λέει και πολλά από μόνο του. 36mm από ποιο υλικό; Δεν έχουν όλα τις ίδιες ελαστικές ιδιότητες, οπότε το unfair παραμένει (αν δεχθούμε ότι υφίσταται κάτι τέτοιο).Πέραν του ύψους της σόλας, παραθέτω κάτι που είχα γράψει αλλού πριν τρεις μήνες, για να μην τα ξαναγράφω:
Το VF λοιπόν, είναι μακράν των υπολοίπων ως distance racer. Το λένε όσοι τρέχουν με αυτό, το λένε και οι έρευνες πλέον.
Οι σχετικοί κανονισμοί της IAAF είναι κατά βάση δύο. Με απλά λόγια:
1. Να μην υπάρχει “μηχανικό” πλεονέκτημα από την σόλα, εννοώντας ουσιαστικά την περίπτωση ελατηρίων. Θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι η carbon plate δρα ως ελατήριο, οπότε εμπίπτει στην συγκεκριμένη παραβίαση των κανονισμών.
Δύο πρόσφατες, ανεξάρτητες έρευνες έδειξαν ότι οι ελαστικές ιδιότητες της σόλας του VF οφείλονται κατά 90+% στον Pebax αφρό (ZoomX) και το υπόλοιπο στην πλάκα. Αν αυτό όντως ισχύει, η πλάκα λειτουργεί ως “σταθεροποιητής” του πολύ μαλακού ZoomX και όχι ως ελατήριο. Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που μία πλάκα ενσωματώνεται μέσα στον αφρό. Όλα τα Mizuno περιέχουν τέτοια, ασχέτως που το αποτέλεσμα δεν είναι ανάλογο αυτού της Nike, ενώ και η Adidas είχε κάνει κάτι ανάλογο με ένα αγωνιστικό της, αρκετά παλαιότερα, εφαρμογή που όμως δεν απέδωσε.
Άρα καταλήγουμε ότι η Nike απλά διαθέτει έναν super foam, με ελαστικές ιδιότητες (επιστροφή ενέργειας) σα να είσαι σε τραμπολίνο. Είναι κάτι τέτοιο παραβίαση των κανονισμών;Κατ’ εμέ, ξεκάθαρα όχι. Όταν η Adidas λάνσαρε τον Boost πριν 6 χρόνια, η πολυουρεθάνη υπερείχε κατά πολύ των λοιπών EVA αφρών. Κανείς όμως δεν μίλησε για unfair πλεονέκτημα, διότι δεν ήταν τόσο εξώφθαλμα μεγάλο. Κι ας σημειώθηκε WR με το Adios Boost.
Επίσης, το ίδιο υλικό (Pebax), το οποίο δεν είναι in house σύνθεση αλλά το προμηθεύει τρίτος, διαθέτει και η Reebok. Έπιφέρει 4% βελτίωση στην δρομική οικονομία; Αν και δεν έχει μετρηθεί, το πιθανότερο είναι πως όχι. Αλλά…
Με δεδομένο ότι η μείωση του βάρους ενός παπουτσιού βελτιώνει την δρομική οικονομία (~1%/100γρ, κατά Daniels), τι θα λέγαμε για ένα μοντέλο όπως το Run Fast Pro, το οποίο ζυγίζει 99gr(!!!!!) και έχει cushioning αντίστοιχο παπουτσιού 220gr; Αυτό δεν δίνει πλεονέκτημα;Αν θες να ελέγξεις την τεχνολογία στο σπορ, περιορίζοντας τα υλικά των παπουτσιών, το ίδιο θα πρέπει να κάνεις και στις υπόλοιπες εφαρμογές της. Επιστήμη, άρα και εξέλιξη, υπάρχει στην εργοφυσιολογία, την τροφοδοσία, τα συμπληρώματα, το βαρέλι με πάγο που έγινε κρυοσάουνα, τα πάντα… Πώς ακριβώς θα οριστεί το όριο στην εξέλιξη;
2. Ο δεύτερος κανονισμός της IAAF σχετικά με τα παπούτσια, αναφέρεται στην διαθεσιμότητά τους. Πρέπει δηλαδή να έχει πρόσβαση ο κάθε αθλητής σε αυτά, αν επιθυμεί.
Το Vaporfly μπορεί να το βρει στην αγορά ο οποιοσδήποτε. Αν τώρα δεσμεύεται με χορηγία από άλλη εταιρεία, αυτό είναι μάλλον δικό του πρόβλημα και όχι όσων σπονσονάρονται από τη Nike. Δεν έχει την παραμικρή λογική ως επιχείρημα.
Κι όσο κι αν φανεί παράδοξο, αν κάποιος έπρεπε να γκρινιάξει για παραβίαση του συγκεκριμένου κανονισμού, αυτός θα ήταν η Nike. Και εξηγώ…
Εδώ και ένα χρόνο, στους μαραθωνίους και τα Ironman βλέπουμε πρωτότυπα, καμουφλαρισμένα μοντέλα στα πόδια αθλητών των Brooks, Saucony, Skechers και προσφάτως Asics και Adidas. Prototypes. Κάτι που σημαίνει ότι κανείς άλλος δεν έχει πρόσβαση σε αυτά, παρά μόνο αυτοί που επιλεκτικά τους τα δίνουν οι εταιρείες. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ούτε αγώνας κερδήθηκε με αυτά, ούτε WR σημειώθηκε, ώστε να προκαλέσουν τον σχετικό σκεπτικισμό. Κι όμως… Με ένα τέτοιο πρωτότυπο στα πόδια της, η Linden κέρδισε πέρυσι την Βοστώνη!
Εκεί γιατί δεν μίλησε κανείς, παρόλο που ήταν ξεκάθαρη παραβίαση των κανονισμών της ομοσπονδίας;- Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 4 έτη, 10 μήνες πριν από Nikos Pilikas.
21 Ιανουαρίου 2020 στις 22:46 #115972PeriklisΣυμμετέχωνΔεν καταλαβαίνω γιατί τόσος ντόρος γενικότερα με το θέμα αυτό. Η αποψή μου και θα το πω εντελώς μπακαλίστικα, ειναι η εξής:
Προσωπικά δε το βρίσκω κακό να δίνει το κατι παραπάνω το εκάστοτε παπούτσι.
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Και ενα απλού τυπου ακριβό παπουτσι εχει καλύτερη απόδοση από ένα απλού τύπου φτηνοπάπουτσο.
1) παιζει μεγάλο ρόλο ο αθλητής! Δηλ δε μπα να φορέσω εγώ το Vaporfly next…θα κάνω ποτέ τον χρόνο του Γκελαούζου? χαοχοαχοα ουτε καν! Αν ομως καποιος καλος ισάξιος αθλητής αντίστοιχου επιπέδου θέλει, μπορεί να το χρησιμοποιήσει ωστέ να νιώθει πως αντιμετωπίζει τον αντιπαλό του δικαια.
Θελω να πω, οτι δεν εχουμε να κανουμε με παπουτσια που ειναι τροποποιημένα παρανομα. Δεν εχει δηλ σίδερα βάλει ο μποξέρ κρυφά μεσα από τα γάντια!
Απλά τα παπούτσια αυτά είναι ενισχυμένα και βελτιωμένα. Τα πάντα εξελίσονται! Κάποτε έτρεχαν με παπούτσια τσαρούχια! Εχω δει φωτογραφίες παλαιών μαραθωνοδρόμων και πραγματικά αναρωτιέσαι πως τα “τερατα” εκείνα ετρεχαν με αυτά τα πράγματα! Κι ομως, τότε ηταν οτι καλύτερο μπορεί να υπήρχε.
Ετσι και τώρα.
2) Αν παρέχουν άνεση σε κραδασμούς και γόνατα, αν κάνουν τη διαδρομή πιο άνετη, (λέω αν επειδή δεν τα έχω δοκιμάσει) τότε ποιο είναι το κακό;
Εδώ εγώ φόρεσα τα turbo 2 και είναι μαλακά τόσο πολύ που αναρωτιέμαι πως έτρεχα ως τώρα (με εξαιρεση το εξαιρετικό BOSTON 7) με αλλα παπουτσια. Για καλό ειναι αυτές οι βελτιώσεις, ας μην τα βλέπουμε όλα αρνητικά.
Λες και οι Κενυάτες πχ έχουν ανάγκη τις σόλες. Τους βλέπεις τους ανθρώπους και “πετάνε”….Επομένως νομίζω ότι το παπούτσι το κάνει ο αθλητής!
Εμείς οι υπόλοιποι απλά δρομείς, ασχολούμαστε έτσι γιατί μας αρέσει και η μόδα γύρω από τα αγωνιστικά προιόντα. Οπως ειναι οι γκατζετάκηδες ενα πράγμα! Ταπεινή γνώμη μου!21 Ιανουαρίου 2020 στις 23:10 #115976Nikos PilikasΣυντονιστής@yannisv Παίζει να ‘ναι και ένα από τα καλύτερα παπούτσια που έχεις φορέσει, Γιάννη!
και εγώ που νόμιζα ότι θα σε κάνω να ζηλέψεις βάζοντας φωτογραφία την άλλη εβδομάδα που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τα παραλάβω….Τελικά θα έχεις ανεβάσει και το review μου φαίνεται!!!
22 Ιανουαρίου 2020 στις 08:36 #115980geomazΣυμμετέχωνΑχαχαχ!!! Καλα εκει στην Nike τα χουν προβλεψει ολα οι ανθρωποι ειναι τουλαχιστον 2-3 χρονια μπροστα απο τις τρεχων εξελιξεις!
Εχουν ηδη πατενταρει συστημα που εαν η επιτροπη απαγορεψει υψος ανω των 30 χιλ (οπως συζητειται), αυτοι θα μπορουν να το ρυθμιζουν επιτοπου στο επομενο -ενδεχομενως- alfafly!
Mπουαχαχχ!!! καλα νταξ, αλλου λεμε, οι ανταγωνιστες θα πρεπει να τραβανε οτι εχουνNike way ahead of the curvePatent recently released uses an actuator to adjust the stack height via a wedge in a…
Gepostet von Bartold Clinical am Dienstag, 21. Januar 2020
22 Ιανουαρίου 2020 στις 13:00 #115986harris_vakΣυμμετέχωνΜετά από τα Nike flyknit ήμουν ανάμεσα σε Epic Flyknit 2 και Pegasus turbo 2. Τελικά παρήγγειλα τα δεύτερα κ τα περιμένω να τα στρώσω για τον Μέγα Αλέξανδρο. Η τιμή τους 100ευρω από το site της nike με τον εκπτωτικο κωδικό JAN20 αλλά το χρώμα τους δεν μου άρεσε κ τόσο.
22 Ιανουαρίου 2020 στις 16:25 #115990PeriklisΣυμμετέχων@harris_vak εγώ τα βρήκα στο sportshoes.com στα 115ε στο κοραλοκόκκινο χρώμα. Ειναι πανέμορφα. Ημουν ανάμεσα σε αυτο το χρώμα και το πράσινο.
Γενικά, ειμαι της άποψης ότι καλύτερα να δώσεις κάτι παραπανω αλλα να σου αρεσει αυτο που φοράς παρά να γλιτώσεις λιγα χρήματα και να μην σου αρέσει. Τώρα πχ στα intersport εχουν τα χρώματα αυτά που σου λέω στα 140ε. Για 30 ευρώ (οχι οτι είναι λιγα, προς θεού) θεωρώ ομως ότι αξιζει να πάρεις αυτό που σου αρέσει!
Ομως και τα μοβ αυτά δεν είναι ασχημα, μη τρελαθούμε! Οπότε καλοφόρετα και συ και γω και ελπίζω να εχουμε την υγειά μας να τα ευχαριστηθούμε! Παπουτσια ειναι! Καποτε ετρεχαν με τσαρούχια. Υλικός κόσμος!23 Ιανουαρίου 2020 στις 00:51 #116008Fotis TasoulisΣυμμετέχωνΚαλησπερα! Η Nike μας εβαλε φωτιες με το επιπλεον 20%…
Θα παρω σιγουρα το Epic React Flyknit 2 αλλα κατι με τρωει να παρω και το Vomero 14. Αυτο που με προβληματιζει ειναι αυτη η περιεργη αισθηση που εχει.23 Ιανουαρίου 2020 στις 07:56 #116012petransfhpΣυμμετέχωνΗ λύση δώθηκε, αγορά Epic React Flyknit 2 (71€)για χιλιομετροφαγο, θα αντικαταστήσουν τα Floatride Energy,
αγορά Pegasus Turbo 2(100€) για διαλειμματικές και tempo, θα αντικαταστήσει το 1,
και ως Distance Racer, μου αρέσει αυτός ο όρος του @Echetlos, τα πράσινα 😎, τα οποία βγαίνουν μόνο για αγώνες από την ντουλάπα. -
ΣυντάκτηςΔημοσιεύσεις
- Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.