Αρχική / Αξιολογήσεις / Skechers GOrun Ride 5

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Skechers GOrun Ride 5

Skechers GOrun Ride 5

Ουδέτερο πάτημα – 235γρ. – 4mm drop (27/23mm)

Η Skechers είναι μια μεγάλη εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείτο κυρίως στην fitness και lifestyle υπόδηση. Το 2012 έκανε την είσοδό της και στην αγορά του παπουτσιού τρεξίματος, λανσάροντας την σειρά GOrun. Καθώς χρονικά συνέπεσε με το ρεύμα του minimalism, σχεδιαστικά επικεντρώθηκε σε αντίστοιχα χαρακτηριστικά, τα οποία όμως με την πάροδο των ετών εξέλιξε και προσήρμοσε στις απαιτήσεις της αγοράς. Ο βασικός όμως χαρακτήρας των μοντέλων της, παραμένει συγκεκριμένος: χαμηλό drop, εύκαμπτη σόλα και επάνω μέρος, ευρύχωρο toe box και σχεδιασμός που προάγει ένα σωστότερο form.
Μπήκε δυναμικά στον χώρο του marketing, υπογράφοντας μεγάλα ονόματα του αθλήματος (Meb Keflezighi, Kara Goucher), δίνει όμως μεγάλη βάση και στις ανάγκες του καθημερινού ερασιτέχνη δρομέα, «χρησιμοποιώντας» πολλούς τέτοιους στην εξέλιξη των μοντέλων της.

Το GOrun Ride 5 είναι μία από τις προτάσεις της Skechers στην κατηγορία του προπονητικού παπουτσιού. Έχει τα πιο «παραδοσιακά» χαρακτηριστικά από όλη την σειρά.

Επάνω μέρος

Τα Skechers γενικότερα έχουν μια ιδιαίτερη εμφάνιση, παίζοντας με τα χρώματα και τα γεωμετρικά μοτίβα. Είναι θέμα γούστου αλλά δεν μας αφορά και ιδιαίτερα (πιστεύω…).
Από εκεί και πέρα, αρχικά σου δίνεται η εντύπωση ότι υπάρχει ένας… συνωστισμός στο επάνω μέρος. Πολλά δομικά στοιχεία (overlays), θερμοκολλημένα ή ραμμένα, και μεγάλος προφυλακτήρας δακτύλων. Μόλις τα περιεργαστείς όμως, διαπιστώνεις ότι όλα είναι ιδιαίτερα λεπτά και εύκαμπτα, χρησιμεύοντας κυρίως για να κρατάνε το διχτυωτό στην θέση του. Το ύφασμα είναι σχετικά λεπτό, πολύ ελαστικό και απαλό σαν αίσθηση. Η γλώσσα και το κολάρο έχουν όσο αφρώδες χρειάζεται. Επίσης, η πρώτη παραμένει στην θέση της χωρίς να γλυστράει στο πλάι ενώ το δεύτερο είναι αρκετά εύκαμπτο καθ’ όλο το ύψος του, κλειδώνοντας σωστά την φτέρνα. Υπάρχει και μια τρύπα στο επάνω μέρος του (Quick-Fit) για να το φοράς πιο εύκολα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι χρειαζόταν.

Στην πράξη, το παπούτσι αγκαλιάζει όμορφα το πόδι, δίνοντας μια άνετη και ελεύθερη εφαρμογή, ιδίως στο εμπρόσθιο μέρος. Χωρίς να είναι αυτό που λέμε «γάντι», κινείται μαζί με το πόδι χωρίς κανένα απολύτως περιορισμό. Η εσωτερική φόδρα είναι πολύ απαλή ενώ οι όποιες ραφές είναι ανεπαίσθητες. Αν και καμμία φορά δεν έτρεξα περισσότερο από 16 χιλιόμετρα με τα Ride 5, μου έδωσαν την εντύπωση πως ποτέ δεν θα δημιουργούσαν πρόβλημα τριβών ή ερεθισμών, ασχέτως της απόστασης. Η συνολική αίσθηση ήταν πως φορούσα ένα πολύ πιο minimal παπούτσι απ’ όσο δείχνει η σχεδίαση του επάνω μέρους. Το toe box θα χωρέσει άνετα και φαρδύτερα του κανονικού πέλματα, μιας και είναι ευρύχωρο σε πλάτος και ύψος, το δε ύφασμα και ο προφυλακτήρας, πολύ εύκαμπτα. Όσον αφορά την διαπνοή των υλικών, οι μέρες που έτρεξα ήταν ιδιαίτερα ζεστές, συν το γεγονός ότι ιδρώνω πολύ, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Σε πιο αργούς ρυθμούς, δύσκολα θα βρεις ψεγάδι όσον αφορά την εφαρμογή. Αν όμως θελήσεις να κινηθείς πιο σβέλτα, τότε ίσως αναζητήσεις ένα πιο «σφιχτό» περιβάλλον. Σε καμμία περίπτωση δεν θα νοιώσεις το πέλμα σου ασταθές ή να γλυστράει μέσα στο παπούτσι, απλά η ευκαμψία και ελευθερία του upper, κόβει κάτι από την αμεσότητα που προτιμάμε σε πιο τσιμπημένους ρυθμούς.
Βέβαια, κάποιος θα πει ότι «πρόκειται για ένα προπονητικό μοντέλο, γιατί να θες να πας γρήγορα;». Διότι μπορεί να πάει ΚΑΙ γρήγορα, είναι η απάντηση! Αλλά αυτό θα το δούμε παρακάτω.

Σόλα και πάτημα

Στην σόλα χρησιμοποιείται το υλικό Resalyte, ένας συνδυασμός αφρού EVA και λαστίχου. Η εξώσολα αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος της από εκτεθειμένο αφρό, με κάποια κομμάτια σκληρότερου ελαστικού σε νευραλγικά σημεία, για θέμα ανθεκτικότητας.
Τίποτα εξεζητημένο από πλευράς υλικών αλλά η ιδιαιτερότητα της σόλας βρίσκεται στον σχεδιασμό της (M-Strike). Το οπίσθιο και εμπρόσθιο μέρος είναι ανασηκωμένα, με το παπούτσι ουσιαστικά να πατάει στο μεσαίο τμήμα του (rocker geometry). Αυτό είναι κάτι που η Skechers είχε υιοθετήσει εξαρχής, αν και στα πρώτα GOrun ήταν σαφώς πιο έντονο. Σκοπός αυτής της σχεδίασης, είναι να προάγει το midfoot πάτημα (ή έστω λιγότερο heel striking), για πιο φυσικό και αποδοτικό τρέξιμο. Στις παρακάτω εικόνες, διακρίνεται καθαρά ο M-Strike σχεδιασμός της σόλας.

   IMG_2485 IMG_2490 IMG_2491

Οπτικά, η σόλα δείχνει αρκετά ψηλή αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο. Κάποια χιλιοστά στο επάνω μέρος της, αποτελούν απλά ένα είδος «πλαισίου» ώστε να κάτσει ο εσωτερικός πάτος, ο οποίος μπορεί και να αφαιρεθεί. Κάτω από αυτόν, η πλατφόρμα του παπουτσιού είναι κανονικά φοδραρισμένη και με μια λεπτή στρώση αφρού. Έτσι, αν κάποιος θέλει μπορεί να τρέξει χωρίς τον πάτο, είτε για πιο σφιχτό cushioning είτε για να δημιουργήσει περισσότερο χώρο μέσα στο παπούτσι. Σε αυτή την περίπτωση, τα συνολικά ύψη μειώνονται κατά 7mm περίπου. Κατά την γνώμη μου, με την χρήση του εσωτερικού πάτου, το Ride είναι πολύ πιο ισορροπημένο και με σωστότερη εφαρμογή.
Η εξόσωλα αποτελείται από πολλά κυκλικά τμήματα, καθ’ όλο το μήκος της, με μεγάλα κενά μεταξύ τους. Αυτό ο σχεδιασμός προσφέρει ευλυγισία στο παπούτσι ενώ η ανεξάρτητη συμπίεση των μαλακών αυτών κομματιών, βοηθάει στην απορροφητικότητα.

IMG_2489

Η εξώσολα αποτελείται από πολλά ανεξάρτητα κομμάτια εκτεθειμένου αφρού. Στα σημεία πίεσης, έχει τοποθετηθεί λάστιχο για μεγαλύτερη αντοχή.

Πώς συντελούν όμως όλα αυτά τα χαρακτηριστικά στο πάτημα του Ride 5;»Με τον καλύτερο τρόπο», απαντάμε!
Κατ’ αρχάς, υπάρχει άφθονη απορρόφηση κραδασμών, είτε προσγειώνεσαι στην φτέρνα είτε στο μέσο του πέλματος (ή και ακόμη πιο μπροστά). Πολύ, responsive cushioning, το οποίο το νοιώθεις ξεκάθαρα. Το πιο παχύ κομμάτι του αφρού είναι μετατοπισμένο ελαφρώς πιο μπροστά από την φτέρνα, έτσι ώστε να βοηθάει στο πιο φυσικό πάτημα. Επίσης, το Ride 5 είναι και πολύ εύκαμπτο, ιδίως αν σκεφτεί κανείς ότι μπροστά έχει 23mm αφρού. Για παράδειγμα, το Clifton (24mm) δεν διανοείσαι καν να προσπαθήσεις να το λυγίσεις. Βέβαια, αυτό είναι κατι που δεν το προτιμούν απαραίτητα όλοι αλλά προσωπικά το θεωρώ πλεονέκτημα σε ένα προπονητικό μοντέλο. Άλλωστε, είναι και ο χαρακτήρας του Ride τέτοιος.

IMG_2488

Μεγάλη ευκαμψία, τόσο κατά μήκος όσο και εγκάρσια.

Αυτό όμως που κατά κύριο λόγο εντυπωσιάζει στο παπούτσι, είναι ο τρόπος που ρολάρει, το «transition», όπως συνηθίζουμε να λέμε. Το Ride πατάει απαλά, γλυκά και αθόρυβα, με μια αίσθηση προώθησης προς τα εμπρός. Κι όσο περισσότερο προσγειώνεσαι στο μέσο του πέλματος, τόσο πιο έντονη είναι αυτή η αίσθηση. Νοιώθεις ότι «κυλάει»… Αυτό οφείλεται στην γεωμετρία της σόλας (φανταστείτε μια κουνιστή καρέκλα), κυρίως στο πίσω μέρος της, βοηθώντας συγχρόνως και σε μια πιο σωστή στάση σώματος. Σε αργούς ρυθμούς, το παπούτσι είναι απολαυστικό και εμπνέει σιγουριά, ασχέτως της απόστασης. Στα θετικά επίσης, το χαμηλό του βάρος για trainer.
Τι γίνεται όμως αν θελήσεις να ανοίξεις ρυθμό; Μπορεί να ακολουθήσει;
Ενώ λοιπόν κάποια χαρακτηριστικά του, όπως η ευκαμψία και τα mm της σόλας μπροστά, θεωρητικά το κάνουν πιο «αργό», το Ride 5 δεν έχει κανένα πρόβλημα να το πας πιο γρήγορα. Πέραν της σχεδίασης που περιγράψαμε παραπάνω, η οποία συντελεί στην γρηγορότερη μετάβαση από την προσγείωση στην απογείωση, ο Resalyte αποδεικνύεται πως έχει και αρκετό bounce, «αναπήδηση» δηλαδή. Συν τοις άλλοις, στην εξώσολα κάτω από τα μετατάρσια, υπάρχουν κάποια κομμάτια σκληρότερου λαστίχου, οπότε το πάτημα πάνω σε αυτά γίνεται πιο άμεσο. Κάποιες φορές ανέβαζα επίτηδες αρκετά την ταχύτητα και το παπούτσι μεταμορφωνόταν αμέσως. Μοναδικό μείον, η άνετη εφαρμογή του επάνω μέρους, η οποία δεν δίνει την σταθερότητα που θα ήθελες σε πιο γρήγορα τρεξίματα και κυρίως στις στροφές.
Για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον, το Ride 5 είναι Ελβετικός σουγιάς και μάλιστα, τα κάνει όλα πολύ καλά!

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω το εξής: το sizing αλλά και η αντιστοιχία στα νούμερα, είναι λίγο διαφορετικά στην Skechers απ’ ότι συνήθως. Καλό θα ήταν να δοκιμάσετε το παπούτσι.

Το συγκεκριμένο μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των Zealot (ίσως και των Kinvara 5,6,7), Pure, Boracay κτλ. Εταιρείες με σαφέστατα πολύ πιο πλούσιο παρελθόν στο δρομικό παπούτσι αλλά η Skechers καταφέρνει να τις κοιτάξει κατάματα.
Ειλικρινά, όλες τις φορές που έτρεξα με το Ride 5, το απόλαυσα! Επιπλέον, η χαμηλή τιμή τους σίγουρα συγκαταλέγεται στα θετικά.
Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

47 Σχόλια

  1. Νέοι μπελάδες…
    Ένα θεματάκι με τις στροφές το έχουμε, ε;:)
    Λοιπόν χρωστάς Zealot, Kinvara 5,6,7) και Pure
    Πολύ ωραίο άρθρο Νίκο, μου γυάλισαν

  2. @big-blue Αυτό νομίζω θα σ’ αρέσει πιο πολύ απ’ όλα, Ηλία…

  3. Λάστιχο είναι μόνο τα μαύρα στη σόλα;

  4. Επίσης για τα Nike free run δεν εχω διαβάσει κάτι. Άσχετο με το θέμα είναι βέβαια

  5. Για εμάς κάνει αυτό ή προτείνεις κάποιο άλλο; 🙂
    Μιλάω πάντα για μοντέλο της ίδιας εταιρείας

  6. Καταπληκτική περιγραφή…ήρθε η ώρα να αλλάξω παπούτσια …:)

  7. @echetlos με τα καλορίζικα και τα με γειά ξέχασα να πω ότι τελικά τα πήρα μισό νούμερο κάτω, US 12,5. Στην αρχή μου είπε ότι δεν έχει νούμερο αλλά μετά θυμήθηκα που μου είχες πει ότι λόγω ευρύχωρου toebox μπορείς κάποιος να πάει και μισό νούμερο κάτω. Επίσης μου δημιουργήθηκε από τη δοκιμή η εντύπωση ότι θα μπορούσα να πάω και μισό νούμερο κάτω στα Kinvara 7.

  8. @big-blue Τα μαύρα είναι σκληρό λάστιχο και το πορτοκαλί πιο μαλακό.

    @xipolitakos Όχι, Χρήστο. Εσένα θα σου φανεί πελώρια η σόλα. Μόνο το GoMeb ίσως να σου έκανε, σαν πιο λεπτόσολο.

    @panoulis Να ‘σαι καλά, Πάνο! 🙂

  9. @dimitrissss Καλά που το ανέφερες γιατί είχα ξεχάσει να το γράψω!

  10. Οπότε η εταιρεία αισιοδοξεί πως θα μας κάνει να πατάμε midfoot;;)

  11. @big-blue Όχι, εσύ αισιοδοξείς πως η εταιρεία θα σε κάνει να πατάς mid… 😛

  12. @big-blue Σύμφωνα με την εταιρεία ο Meb μέχρι τα 35 του πατούσε φτέρνα και χάρις την πρωτοποριακή τεχνολογία M-Strike διόρθωσε το πάτημά του και έκανε και ατομικό ρεκόρ στα γεροντάματα 😛

  13. @echetlos όντως φοβερή περιγραφή!!
    Ο guru των παπουτσιών!!
    Η τιμή του??
    Χρήστο@xipolitakos θα τα κτυπήσουμε??

  14. Εξαιρετικό review!

  15. @sigi Αρχική τιμή λιανικής είναι 106€, Γιώργο. Τώρα δεν ξέρω πόσο τα βρίσκεις. Ας μας πει ο @dimitrissss.

    @thanassispriskos Ευχαριστώ, Θανάση! 🙂

  16. @dimitrissss για ρίξε ένα ψάξιμο εσύ που είσαι ο γκουρού της αγοράς;)
    (Ποιο παπούτσι πήρες;)
    Ο Meb είναι αθληταράς πάντως

  17. @sigi δεν ήθελα να το πω για να δω τι θα πει ο Guru. 🙂
    Στο ίδιο συμπέρασμα είχα καταλήξει και εγώ. Πελώρια σόλα τα GOrun Ride και κοίταζα τα GΟMeb. Ίσως τα κτυπήσω 🙂

  18. Γύρω στα €86 αν θυμάμαι καλά. Η αλήθεια είναι ότι το Outrun στις εκπτώσεις δεν ψαλιδίζει όσο άλλοι, 20% έκπτωση έκαναν. Βέβαια λόγω της χαμηλότερης αρχικής τιμής ήταν το φθηνότερο από ότι δοκίμασα (Kinvara 7, Pure Flow 4, Launch 3). Επίσης πρέπει να πω ότι ανακουφίστικα όταν είδα ότι το είχε και στο χρώμα της φωτογραφίας. Το ζευγάρι που δοκίμασα ήταν γκρι με μπορντό και ενώ μου άρεσε να το φοράω δεν άντεχα να το βλέπω!

  19. Το outrun λέει ότι έχει έναν διάδρομο στον οποίο σου βρίσκει παπούτσι σύμφωνα με το πάτημα σου…είναι αξιόπιστο…;το έχετε δοκιμάσει…;

  20. @panoulis Πάνο, τώρα το είδα το ποστ σου…
    Ναι, έχει διάδρομο αλλά κατά την γνώμη μου, μην μπεις στην διαδικασία αυτής της ανάλυσης. Απλά ανέβα επάνω για να δεις πώς πατάει το κάθε παπούτσι.

  21. Χθες έκανα κι ένα 22άρι με τα Skechers. Εντελώς απροβλημάτιστα σαν εφαρμογή και ξεκούραστα σαν πάτημα.

    Και κάτι ακόμη…
    Όταν πρόκειται να δοκιμάσω ένα μοντέλο, ποτέ δεν διαβάζω τα αντίστοιχα reviews που κυκλοφορούν. Πάντα το κάνω κατόπιν.
    Για τα Ride είχα μια πολύ μικρή εικόνα από πριν και διάβασα μετά ο,τι κυκλοφορούσε.
    Το 80% είναι σχεδόν αντίθετο από την άποψη που έχω εγώ διαμορφώσει, κυρίως όσον αφορά το πάτημα! 😛
    Εγώ πάντως επιμένω….

  22. @echetlos Εννοείς για αυτό που λένε ότι έγιναν πιο σκληρά;

  23. @dimitrissss Ναι, βασικά αυτό… Ότι είναι λιγότερο μαλακά απ’ όσο περίμεναν.
    Όπως κι ότι κανείς δεν αναφέρει πως το παπούτσι είναι και σβέλτο αλλά και με ωραίο transition.

    ΥΓ: τα διάβασες κι εσύ, Ιούδα..! Δεν εμπιστευόσουν το GoRUN, ε..; 😛

  24. Λοιπόν πρώτο 8αρακι σήμερα σε χαλαρό για τα δικά μου δεδομένα ρυθμό. To παπούτσι το έχω πάρει σε 12,5 νούμερο, συνήθως τα άλλα τα παίρνω 13 πλην Asics που εκεί φοράω 12,5. Είναι γενικά άνετο, το αισθάνομαι και φαρδύ και την επομένη φορά ίσως χρησιμοποιήσω και τις πίσω τρύπες για να το δέσω κάνοντας τις θηλιές για να το σφίξω καλύτερα. Στην αρχή το παπούτσι το αισθανόμουν firm και απορούσα που πήγε τόσο stack height, ενώ λόγω του rocker σχήματος ένοιωθα τη φτέρνα ότι ήταν στον αέρα, οπότε σκέφτηκα ότι λόγω αυτού δε καταλάβαινα το cushioning. Μετά από 2-3 χιλιόμετρα μια χαρά αισθανόμουν και το cushioning και έφυγε η firm αίσθηση. Όσο για το «provides lightweight cushioning while promoting more efficient running mechanics», στην αρχή όπως είπα νιώθεις τη φτέρνα στον αέρα και έχει μια ψευδαίσθηση ότι σου αλλάζει το πάτημα. Όταν ψιλοκουραστείς όμως κανονικά βαράς φτέρνα σαν τσολιάς στα ανάκτορα!!

  25. Συνοψίζοντας το παπούτσι μου θυμίζει το πρώτο Zealot. Ίδιο stack heigt και ίδιο βάρος και σχεδόν ίδια συμπεριφορά και cushioning.

  26. Τι είναι αυτό το στακ ρε παιδια;

  27. Οπότε τα Altra σύμφωνα με το link του @dimitrissss είναι medium. Ούτε καν Low…

  28. Thanks Δημήτρη. Διαβάζοντας ένα άλλο θέμα το κατάλαβα

  29. Θα πρέπει να οργανώσουμε κάνα σεμινάριο με εισηγητή τον γκουρού 😛

  30. Αργότερα όμως γιατί τώρα είμαι φουλ από παπούτσια:)

  31. @xipolitakos Το Running Warehouse, όπως και τα περισσότερα sites ή εταιρείες, μετρούν το drop χωρίς τον εσωτερικό πάτο. Το. Runners Word το υπολογίζει με αυτόν.
    Ίσως και η Altra το μετράει έτσι, γι’ αυτό και λέει 23mm ενώ οι άλλοι 18.

  32. @dimitrissss Τα ύψη της σόλας είναι μετατοπισμένα προς το κέντρο, όπως θα διεπίστωσες. Αυτό, τρόπο τινά, «σαμποτάρει» το heel striking και προαγει το midfoot.
    Ως εκ τούτου, το μέσο του παπουτσιού έχει αρκετό cushioning ενώ στα δάχτυλα και την φτερνα δείχνει να υπολείπεται. Αλλά αυτό είναι στοχευμένο.
    Πάντως, θα δεις ότι μετά από ~30Κ μαλακώνει ο αφρός.
    Γεγονός είναι πως heavy heel strikers δεν θα το εκτιμήσουν.

  33. @echetlos και εγώ καραheavy είμαι αλλά το εκτιμώ.

  34. @dimitrissss Και πολύ καλά κάνεις! 🙂
    Προσωπικά, αν είχε λίγο πιο σφιχτό upper, άνετα θα το έβαζα στο top-5 των αγαπημένων μου trainers.
    Για τα γούστα μου, βέβαια…

  35. Όπως έγραψα και χθες μου φάνηκε φαρδύ, μάλλον είναι αυτό που λες. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να τα σφίξω κάνοντας τις θηλιές με τις πίσω τρύπες των κορδονιών. Αυτό συνήθως το κάνω σε αγώνες (η ψωνάρα) και με τα τα Triumph γιατί τα είχα βρει 1 νούμερο μεγαλύτερα και μου είναι σαν βάρκες.

  36. καλημερα !ειμαι σε διλημα για τον κλασσικο και ψαχνω παπουτσι .εχω καταβολευτει τα boston boost 5.τωρα παιρνω τα 6 ,(πανακριβα),τα goride(δεν εχω ξαναβαλει sckekers),τα zealot η κανενα nb?περιμενω τον guru(kαι οποιος αλλος μπορει)!!

  37. @geo-filippisyahoo-gr Γιώργο, κανένα από τα Skechers, Zealot δεν μοιάζει με το Boston. Ούτε σε πάτημα ούτε και σε εφαρμογή.
    Εκτός αν ψάχνεις άλλα χαρακτηριστικά…

  38. Οχι Νικο δεν ψαχνω αλλο πατημα αλλα αν ειναι καποιο που να πλησιαζει στο boston τοτε θα το ..τιμησω!ευχαριστω!

  39. @geo-filippisyahoo-gr Κανένα άλλο δεν μοιάζει, Γιώργο. Ίσως το νέο 1400V4 αλλά δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε απλά εικάζω.

  40. Καλημερα εχω μερικες ερωτησεις γιατι μου αρεσε τ αρθρο.
    1.Σε χιλιομετρικες αποστασεις μεχρι 20 km και σκληρες επιφανειες , τη μαλακοτητα του την καταλαβαμε Skechers ειναι, απο κραδασμους καταλαβαινεις τιποτα?
    2. Για τι πατημα ενδείκνυται?(μεσαιο-πρηνισμο-υπτιο?)

  41. @spiros_karathanassis Σπύρο, καλημέρα!
    1. Με τι παπούτσι τρέχεις συνήθως, για να σου συγκρίνω καλύτερα;
    2. Το παπούτσι είναι εντελώς ουδέτερο, αν και προσωπικά, έχω πάψει εδώ και πολύ καιρό να ασχολούμαι με αυτό το είδος «κατηγοριοποίησης».

  42. @echetlos αν γνωριζεις να το συγκρινεις με mizuno sayonara 3 σε απορροφητικοτητα και διαρκεια χιλιομετρων

  43. @spiros_karathanassis Πολύ διαφορετικά παπούτσια, Σπύρο.
    Αρκετά πιο μαλακό και απορροφητικό το Ride, ιδίως στο μέσο και μπροστά, ασύγκριτα πιο εύκαμπτο, πιο ελαφρύ και με «απαλότερο» upper. Ίσως μπορείς να το φορέσεις και χωρίς κάλτσες, όπως συνηθίζετε οι τριαθλητές.
    Απ’ την άλλη, το Mizuno, λόγω μεγάλης κάλυψης με λάστιχο από κάτω, σίγουρα θα βγάζει αρκετά περισσότερα χλμ.
    Επίσης, είναι σαφώς πιο γρήγορο λόγω ακμψίας κυρίως.
    Επιπλέον, το Sayonara βολεύει περισσότερο heel strikers ενώ το Skechers ρολάρει καλύτερα όταν πατάς λίγο πιο μπροστά.
    Αυτά… 🙂

  44. Πηγαίνοντας απόψε με τα πόδια στο γυμναστήριο φορώντας τα Skechers διαπίστωσα ότι λόγω ανασηκωμένης φτέρνας έχουν μια πολύ παράξενη αίσθηση στο περπάτημα. Ίσως είναι μόνο για τρέξιμο και καθόλου για περπάτημα 🙂
    Εν τω μεταξύ αυτό που δε κατάλαβα ακόμα είναι πως γίνεται στα πρώτα 2 χιλιόμετρα να είναι σκληρά σαν κούτσουρο και μετά να τα αισθάνεσαι πιο μαλακά και cushioned.

  45. @dimitrissss Το ίδιο μου έχουν σχολιάσει κι άλλοι δυο φίλοι.
    Ίσως παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστείς και να ρίχνεις το φορτίο στο μέσο της σόλας, εκεί όπου είναι το πολύ cushioning.

  46. @Echetlos Πιθανώς να είναι έτσι Νίκο. Άλλωστε για αυτό είναι παράξενα στο περπάτημα. Το περπάτημα γίνεται με τη φτέρνα.

Αφήστε μια απάντηση