Αρχική / Αξιολογήσεις / Skechers Performance GOrun Ride 7

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Skechers Performance GOrun Ride 7

Skechers Performance GOrun Ride 7

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 260γρ. – 6mm drop (30/24mm)

To 2012, όταν η Skechers εισήλθε στην αγορά του δρομικού παπουτσιού, οι περισσότεροι γέλασαν. Μπορεί να επρόκειτο για μια εταιρεία – κολοσσό στο footwear γενικότερα, στον συγκεκριμένο τομέα όμως ξεκινούσε από το μηδέν. Ή μάλλον, υπό του μηδενός, αν λάβουμε υπ’ όψιν την προκατάληψη του κόσμου απέναντι σε ένα brand που ήταν γνωστό για τα fitness, fashion και … shape up μοντέλα του.
Οι πρώτες απόπειρες της Skechers δεν ήταν καθόλου κακές (με τις όποιες «παιδικές ασθένειες» βέβαια, όπως είναι λογικό), με κάθε επόμενη σεζόν να εξελίσσει σε μεγάλο βαθμό την γκάμα και τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της. Παρ’ όλα αυτά, το κοινό εξακολουθούσε να είναι επιφυλακτικό και να εμπιστεύεται πιο παραδοσιακές εταιρίες του χώρου, αν και όσοι τελικά τα δοκίμαζαν, μόνο θετικά σχόλια είχαν να κάνουν.

Η Skechers Performance συνέχισε να δουλεύει τον σχεδιασμό και τα υλικά της, φτάνοντας τελικά στην περσινή σεζόν όταν και παρουσίασε κάποια πραγματικά εξαιρετικά μοντέλα, όπως τα GOrun 5, Razor, Ultra R2 ή το αγωνιστικό GOmeb Speed 4. Απλά, χωρίς εξεζητημένες λύσεις και βαρύγδουπες τεχνολογίες, έχοντας όμως πολύ προσεγμένη σχεδίαση σε κάθε κομμάτι του παζλ που λέγεται «δρομικό παπούτσι». Πλέον, κοίταζε τον ανταγωνισμό κατάματα και τράβηξε την προσοχή των δρομέων όσο ποτέ άλλοτε.
Φέτος, η εταιρεία δείχνει να συνεχίζει ακόμη πιο εντυπωσιακά, εξελίσσοντας περαιτέρω σόλα και upper στα μοντέλα της. Το σίγουρο είναι πως κανείς δεν γελάει πια…

Επάνω μέρος

Το upper του Ride 7 είναι ιδιαίτερα απλό σχεδιαστικά. Ενα ενιαίο «πλεχτό» ύφασμα μέχρι πίσω στον αχίλλειο, χωρίς ραφές και δομικά στοιχεία στο μεγαλύτερο μέρος του. Στο toe box υπάρχει μόνο ένας μικρός και εύκαμπτος εσωτερικός προφυλακτήρας, ίσα για να δίνει ύψος πάνω από τα δάχτυλα, ενώ μέχρι το midfoot η κατασκευή είναι εντελώς ελεύθερη.

Πυκνή ύφανση στο knit και με περιορισμένη ελαστικότητα για καλύτερο κράτημα του ποδιού. Ο προφυλακτήρας είναι εσωτερικός.

Το κολάρο είναι μέτριας σκληρότητας και σχετικά εύκαμπτο, η δε περιοχή γύρω από τον αστράγαλο έχει ένα ελαφρύ αλλά απολύτως επαρκές αφρώδες. Η γλώσσα είναι σχεδόν ολόκληρη ραμμένη στα πλαινά και παρόλο που είναι αρκετά λεπτή, η εσωτερική της επένδυση δίνει μια πολύ μαλακή αίσθηση. Μπορεί να μην έχει την πιο «σοφιστικέ» bootie construction που συνηθίζεται τελευταία, λειτουργεί όμως αποτελεσματικότατα.

Η γλώσσα είναι ραμμένη με τα πλαινά. Απλή επιλογή, η οποία κάνει όπως πρέπει την δουλειά της.

Υπάρχει ένα μοναδικό overlay στo μεσαίο τμήμα. Πρόκειται για μια «γωνία» από χοντρό συνθετικό υλικό, της οποίας η μία πλευρά αποτελεί την σειρά με τις τρύπες των κορδονιών και η άλλη κατεβαίνει διαγώνια μέχρι την σόλα. Αισθητικά δείχνει κάπως άκομψη και παλαιομοδίτικη (ραμμένη επάνω στο knit), σα να μην ταιριάζει με τις καθαρές και λιτές γραμμές του υπολοίπου παπουτσιού.

Το Ride 7 έχει από τα καλύτερα knit υφάσματα που έχω δοκιμάσει. Είναι πυκνό, μαλακό και με μικρή ελαστικότητα. Διαφέρει αρκετά από το GOknit της προηγουμένης σεζόν, το οποίο ήταν αρκετά άκαμπτο και στιβαρό (απόλυτα αποτελεσματικό βέβαια). Έχει την αίσθηση «κάλτσας» μπροστά, χωρίς όμως να ξεχειλώνει ανεξέλεγκτα όταν το πόδι κινείται. Αντιθέτως, κρατάει πολύ καλά, έχοντας μια ελαφρώς σφιχτή εφαρμογή, ενώ αν τα δάχτυλα ή τα μετατάρσια πιέσουν τα πλαινά του, υπάρχει ο απαραίτητος αέρας από το υλικό. Θα έλεγα ότι το νοιώθεις σαν knit αλλά συμπεριφέρεται σαν mesh. Επίσης, τα κορδόνια ξεκινούν αρκετά ψηλά, κάτι που βοηθάει ακόμη περισσότερο στην άνεση του toe box.

Γλώσσα και κολάρο δεν έχουν το σύνηθες πλούσιο αφρώδες, είναι όμως άνετα και βοηθούν να βρεις αμέσως την εφαρμογή που θες.

Το μεγάλο δομικό στοιχείο στο μέσο κάνει πολύ σωστά την δουλειά του και παρότι το υλικό είναι χοντρό, περνάει εντελώς απαρατήρητο.
Έξτρα τρύπα κορδονιών δεν υπάρχει. Μια εταιρεία πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για την εφαρμογή ενός παπουτσιού στον αστράγαλο, ώστε να παραλείψει την παραδοσιακή επιπλέον τρύπα. Μια τέτοια περίπτωση έχουμε εδώ, καθώς η φτέρνα συγκρατείται άψογα, όπως και το μεσαίο τμήμα του ποδιού. Σε αυτό συντελούν, τόσο το σχετικά ψηλό προφίλ των πλαινών του upper στο πίσω μέρος όσο και τα ανασηκωμένα πλαινά της σόλας γύρω από τον αστράγαλο, σαν «τοίχωμα», ώστε το πόδι να κάθεται μέσα σε αυτήν και όχι απλά επάνω της. Έχω λεπτή φτέρνα και στα περισσότερα trainers αναγκαστικά χρησιμοποιώ όλες τις τρύπες, στο Ride όμως δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Μάλιστα, δεν χρειάζεται να σφίξεις ιδιαίτερα τα κορδόνια για να βρεις την σωστή εφαρμογή και να κλειδώσεις το πόδι από την μέση και πίσω. Η ελαστικότητά τους είναι ιδανική και παρά την λεπτή γλώσσα, ποτέ δεν θα νοιώσεις την οποιαδήποτε πίεση.

Το old fashioned overlay στο μεσαίο τμήμα. Παρότι δείχνει «χοντροκομμένο» αισθητικά, στην πράξη είναι απόλυτα λειτουργικό και ποτέ δεν θα ενοχλήσει.

Το GRR7 θα αντιμετωπίσει πρόβλημα μόνο σε πολύ απότομες στροφές και αν οι ρυθμός είναι πολύ γρήγορος. Και πάλι όμως, το όριό του είναι πολύ ψηλότερα από άλλα μοντέλα με επίσης πλεχτό ύφασμα. Όσον αφορά την διαπνοή του υλικού, μπορεί να μην είναι στα επίπεδα ενός ανοιχτού mesh τις ζεστές ημέρες, τα καταφέρνει όμως πολύ καλά.
Σχετικά με το sizing, πάτε άφοβα στο κανονικό σας νούμερο.

Σόλα και πάτημα

Η εκδίκηση του EVA αφρού!

Τα τελευταία χρόνια, ο παραδοσιακός EVA αφρός μοιάζει να είναι ο φτωχός συγγενής. Η πολυουρεθάνη (TPU ή PU) ή και άλλα υλικά (PEBA, React) έχουν έρθει στο προσκήνιο, με ιδιότητες που αναμφισβήτητα αποτελούν εξέλιξη για τις σόλες των δρομικών παπουτσιών. Βέβαια, το κόστος είναι μεγαλύτερο, ενώ και το αυξημένο βάρος της πολυουρεθάνης αποτελεί μειονέκτημα, ιδίως στα πιο «γρήγορα» μοντέλα.

Ο FlightGen είναι ένας EVA αφρός που παρουσίασε φέτος η Skechers Performance. Είναι ακόμη πιο ελαφρύς από τον περσινό εξαιρετικό 5GEN και κατά την γνώμη μου, η αίσθησή του στον δρόμο είναι σχεδόν σαν κι αυτή της πολυουρεθάνης. Θα το δούμε αναλυτικότερα παρακάτω.

Η σόλα λοιπόν αποτελείται εξ ολοκλήρου από μιας πυκνότητας αφρό και έχει σχετικά μεγάλα ύψη, ιδίως μπροστά. Στην πραγματικότητα, το μέγεθός της ξεγελάει οπτικά, καθώς από την μέση μέχρι πίσω το επάνω μέρος της αποτελεί απλά ένα πλαίσιο που περιβάλλει το πέλμα για επιπλέον σταθερότητα. Στο μπροστινό της μέρος, το «αποτύπωμά» της ανοίγει προς τα έξω, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη σταθερότητα κατά την απογείωση.

Η σόλα δείχνει ψηλότερη εξωτερικά απ’ όσο πραγματικά είναι. Κάποια χιλιοστά στο επάνω μέρος της λειτουργούν ως «τοίχωμα» για καλύτερη εφαρμογή.

Η εξώσολα είναι ένας συνδυασμός λεπτού, μαλακού λάστιχου και εκτεθειμένου αφρού. Είναι full contact και διατηρεί τον γνωστό M-Strike σχεδιασμό, έχοντας ανασηκωμένο το εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος της. Βέβαια, εδώ το rocker είναι αρκετά πιο ήπιο σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις.

Πολύ περισσότερο λάστιχο από κάτω, σε σχέση με το παρελθόν.

Όπως και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, υπάρχει η δυνατότητα να αφαιρεθεί ο εσωτερικός πάτος, καθώς το «δάπεδο» του Ride είναι επενδεδυμένο κανονικά και χωρίς καθόλου ραφές. Σε αυτή την περίπτωση, τα ύψη της σόλας πάνε στα 24/18mm.

Ο FlightGen είναι από τους καλύτερους αφρούς που έχω δοκιμάσει σε παπούτσι. Παρόλο που ο 5GEN συμπεριφέρεται άψογα στα GOrun 5 και Ultra R2 που επίσης χρησιμοποιώ, η Skechers κατάφερε να βελτιώσει το υλικό της ακόμη περισσότερο.
Το πάτημα του GRR7 έχει τα πάντα στην σωστή δοσολογία. Είναι πολύ μαλακό και απορροφητικό αλλά με μια «πυκνή» αίσθηση του υλικού, σε όποια ταχύτητα κι αν πηγαίνεις ή σε όποιο σημείο κι αν πατάς. Ποτέ όμως δεν το νοιώθεις να «τερματίζει». Αντιθέτως, έχει μια συμπεριφορά πολύ ζωντανή, πολύ ενεργητική, σαν η σόλα να είναι φτιαγμένη από καουτσούκ. Δεν ξέρω αν μετά από κάποια χιλιόμετρα η αίσθηση του EVA γίνει πιο flat, μέχρι στιγμής όμως (~70 χλμ) το bounce του είναι σχεδόν αντίστοιχο της πολυουρεθάνης. Πατάς, συμπιέζεται όσο χρειάζεται για να απορροφηθούν οι κραδασμοί και μετά επανέρχεται σα να κάνει «γκελ».

Αν κάποιος προσγειώνεται πολύ πίσω, ίσως βρει το Ride περισσότερο μαλακό απ’ όσο θα ήθελε, εν τούτοις είναι μοντέλο που αποδίδει ακόμη καλύτερα όσο πιο μπροστά πατάς (ή όσο λιγότερο πίσω). Βοηθάει κι η ανασηκωμένη φτέρνα σε αυτό άλλωστε.
Πηγαίνοντας αργά, θυμίζει σχεδόν max cushion παπούτσι, χωρίς το υπερβολικό βούλιαγμα όμως και αρκετό responsiveness. Μεγάλη προστασία για long runs, πολύ ξεκούραστο για recovery, ελαφρύ και ανέξοδο ως daily trainer. Σε τίποτα δεν θα νοιώσει άβολα.

Η σόλα πατάει στο μεσαίο τμήμα της (M-Strike).

Αν ανεβάσεις ρυθμό, παραμένει επίσης απολαυστικό. Η αίσθηση της επιστροφής ενέργειας μεγαλώνει, ενώ το M-Strike σε συνδυασμό με το μακρύ flex point της σόλας, βοηθάνε σε ένα ακόμη αποδοτικότερο και άμεσο transition. Το forefoot «τσακίζει» όσο χρειάζεται, χωρίς να σε καθυστερεί και τελικά το Ride ρολάρει τόσο αβίαστα και «γλυκά» όσο λίγα μοντέλα που έχω δοκιμάσει. Παρά το πολύ cushioning, παραμένει σβέλτο κι ευχάριστο σε πολλά είδη προπονήσεων. Κάνεις πολύ άνετα tempo, fartlek ή προοδευτικά τρεξίματα και συν τοις άλλοις, τα πόδια παραμένουν και πιο φρέσκα μετά.

Αν παρ’ όλα αυτά, κάποιος θέλει ακόμη πιο responsive συμπεριφορά και μεγαλύτερη αίσθηση του εδάφους, υπάρχει κι η επιλογή να το τρέξεις χωρίς τον εσωτερικό πάτο. Αποκτά έτσι έναν δεύτερο χαρακτήρα, πιο performance, που του δίνει την δυνατότητα για ακόμη πιο γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας όμως μεγάλο επίπεδο προστασίας. Συν ότι το βάρος του κατεβαίνει στα 244 γραμμάρια. Aπλά θα χρειαστεί μία λίγο πιο χοντρή κάλτσα για να γεμίσει τον επιπλέον χώρο που θα δημιουργηθεί.

Το footbed είναι επενδεδυμένο όπως ο κανονικός πάτος.

Έκανα διαλειμματική προπόνηση στον στίβο, φορώντας το χωρίς τον πάτο. Σε κομμάτια των 800m δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα, συγκρινόμενο με άλλα performance trainers. Πατούσε σταθερά, ο αφρός έσφιγγε γρήγορα και το rebound ήταν ακόμη πιο αισθητό. Το δε πλεχτό upper κρατούσε ικανοποιητικά στα βιράζ. Αργότερα, σε μικρότερα κομμάτια, το Ride άρχιζε να προβληματίζει. Όχι τόσο λόγω σόλας αλλά κυρίως επειδή το ύφασμα έφτανε στα όριά του. Και πάλι όμως, είχαμε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ το εύρος χρήσης του. Για προπονητικό παπούτσι πρόκειται, ασχέτως που μοιάζει η ταμπέλα αυτή να το περιορίζει στην πραγματικότητα.

Το Ride 7 είναι ένα εντελώς διαφορετικό παπούτσι από τις προηγούμενες εκδόσεις του. Γι’ αυτό τον λόγο θεωρώ ότι δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η οποιαδήποτε σύγκριση. Μπορεί θεωρητικά η σειρά Ride να τοποθετείται ανάμεσα στα GOrun και Ultra, μέχρι το V6 όμως η σόλα του ήταν πολύ πιο κοντά στο πρώτο παρά στη μέση. Οπότε, για όσους έχουν φορέσει κάποια παλαιότερη έκδοση, να ξέρουν πως πλέον το V7 στέκεται και πρακτικά μεταξύ της performance και max cushion κατηγορίας. Και όποτε θελήσει, πλησιάζει και τις δύο.

Αν θέλουμε οπωσδήποτε να συγκρίνουμε το πάτημά του με κάποιου άλλου μοντέλου, προσωπικά μου θυμίζει το Clifton 1 αλλά με πιο σφιχτή ρύθμιση του αφρού και περισσότερες δυνατότητες.

Το Ride 7 έχει ένα μεγάλο flex point και σε συνδυασμό με το ανασηκωμένο forefoot, το transition είναι αρκετά γρήγορο.

Συμπέρασμα

Το νέο GOrun Ride είναι ένα καταπληκτικό παπούτσι. Δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάποιο άλλο που να είναι κατάλληλο για τόσα πολλά πράγματα και με τόσους διαφορετικούς χαρακτήρες.
Άνετο και σταθερό επάνω μέρος, με απλή σχεδίαση και εφαρμογή που θα ταιριάξει στα περισσότερα πόδια.
Μεγάλη προστασία από την σόλα, η οποία όμως είναι και πολύ ζωντανή συγχρόνως και με ελαστικότητα που θυμίζει άλλα υλικά. Συγχαρητήρια στην Skechers Performance για τον FlightGen. Επίσης, η δυνατότητα αφαίρεσης του εσωτερικού πάτου μεγαλώνει ακόμη περισσότερο το εύρος χρήσης του Ride 7 (μειώνοντας και το ήδη χαμηλό βάρος του), οπότε ο καθένας μπορεί να το «ρυθμίσει» όπως ακριβώς τον βολεύει και του αρέσει. Δοκιμάστε και δείτε τι προτιμάτε.
Αν εξαιρέσουμε τα πολύ γρήγορα κομμάτια σε ταρτάν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιουδήποτε άλλου είδους προπόνηση. Είναι ικανό να σηκώσει όλη την προετοιμασία ενός μαραθωνίου αλλά και τον ίδιο τον αγώνα, χωρίς συμβιβασμούς.
Τέλος, να σημειώσω και το εξής: παρόλο που πάντα αποφεύγω να σχολιάζω σχετικά με το κόστος ενός παπουτσιού, εδώ δεν μπορώ να μην προσθέσω στα πλεονεκτήματά του Ride και την πολύ χαμηλή τιμή του.
Τι άλλο να ζητήσεις…

 

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

16 Σχόλια

  1. Άλλο ένα ουσιαστικότατο review! Ελπίζω μόνο το google translate να μεταφράζει καλά τα ελληνικά σε άλλες γλώσσες, ώστε να το εκτιμήσει κόσμος και εκτός Ελλάδας. Μου λύθηκαν και κάποιες απορίες που είχα, όπως πχ πώς σε σχέση με το πραγματικό ύψος του αφρού.
    Αλήθεια, το M-strike το καταλαβαίνεις κάπως; Διαπιστώνεις κάτι διαφορετικό που να προωθεί το midfoot πάτημα;

  2. @sotiris_diamantopoulos Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Σωτήρη! 🙂

    H αλήθεια είναι πως το M-Strike ήταν πολύ πιο έντονο στα παλαιότερα Skechers. Σε αρκετούς έδινε την αίσθηση ότι είχαν ένα bump κάτω από το midfoot. Προσωπικά μου άρεσε, πολλούς όμως τους ξένιζε.
    Στο GRR7 είναι πολύ πιο ομαλό, όπως στις περισσότερες αντίστοιχες σόλες. Σίγουρα η ανασηκωμένη φτέρνα σε στέλνει ελαφρώς πιο μπροστά, εκτός να πατάς τέρμα πίσω. Στα μετατάρσια, η αίσθηση «προώθησης» δεν γίνεται τόσο αντιληπτή αφού η σόλα έχει αρκετό flex. Σε πιο άκαμπτο forefoot (π.χ. Hoka) το καταλαβαίνεις περισσότερο.

  3. @echetlos Εξαιρετικό review Νικόλα.
    Πέρισυ το καλοκαίρι έψαχνα ένα καλό trainer για το κυρίως κομμάτι της προετοιμασίας και μετά από κάποια κουβέντα που είχαμε κάνει είχα καταλήξει στο zante v3. Αν μπορούσα να σου περιγράψω τότε τι έψαχνα θα σου περιέγραφα το GRR7 αλλά πρώτον δεν είχε βγει ακόμα και δευτερον δεν μπορώ να κάνω τις δικές σου περιγραφές. 😀

  4. @mikeb Να ‘σαι καλά, Μιχάλη! 🙂

    Εντάξει, καθυστερήσαμε ένα χρόνο αλλά τελικά το πετύχαμε μάλλον… 😛

  5. @echetlos Δεν έλεγα τους 5 αριθμούς στο joker χθες στο σχολιό μου για τα Launch? Έτοιμος για την «απιστία» στη Brooks είμαι! Έτσι κι αλλιώς ψάχνομαι να δοκιμάσω να κατέβω σε drop τελευταία….
    Συγχαρητήρια Νικόλα για το review μία ακόμα φορά! Και θερμές ευχαριστίες για τη βοήθεια και τις συμβουλές που μας δίνεις.

  6. @yannisv Καλημέρα, Γιάννη!
    Να την κάνεις την απιστία. Ακόμη κι αν τελικά δεν σου κάτσει το χαμηλότερο drop, μπορείς να βάλεις έναν aftermarket πάτο με ελαφρώς πιο σηκωμένη φτέρνα.

  7. Εξαιρετικο το rewiew Νικο του Ride οπως μας εχεις καλομαθει, βλεπεις μηπως ομοιοτητες με το React η με το Freedom και αν ναι πες μας που υπερτερει η που χανει απο αυτα σε ευχαριστω.

  8. @nikos19 Με το React αρκετές, Νικόλα.
    Το upper είναι και στα δύο πλεχτό, πολύ πιο σφιχτό του Epic αλλά με το ίδιο επίπεδο σταθερότητας τελικά.
    Το πρόβλημα του Nike είναι πως η φτέρνα, ή σου κάθεται ή δεν σου κάθεται, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης από τα κορδόνια. Και στο στενό midfoot δεν θα χωρέσουν τα φαρδύτερα πέλματα. Αντιθέτως, η εφαρμογή του Ride χωράει τους πάντες.
    Αν πάντως σου κάτσει το Epic, ξεχνάς ότι υπάρχει upper.
    Κατά την γνώμη μου πάντα, η σόλα του Ride είναι ακριβώς αυτό που υποσχόταν η Nike για τον React. Απορροφητική, μαλακή και πολύ responsive. O React είναι απορροφητικός και πολύ springy αλλά με semi-firm ρύθμιση. Επίσης εξαιρετικός παρ’ όλα αυτά και πολύ ελαφρύς.

    Το Freedom είναι πολύ πιο προπονητικό και παρότι η επιστροφή ενέργειας αναδεικνύεται στα πιο γρήγορα, έχει πιο βαριά αίσθηση λόγω του everun. Διαφορετικό από τα άλλα δύο.

  9. καλησπέρα Νίκο και μπράβο για το αξαιρετικό όπως πάντα rewiew
    Θέλω να σε ρωτήσω και αν μπορείς να μου απαντήσεις πόσο κοντά είναι το παπούτσι σε σχέση με το hoka one one clifton 4 που έχω.
    Και ρωτάω γιατί αν και η σόλα και το πάτημα του clifton μου αρέσει , με κουράζει το πάνω μέρος του και ετσι οπως ρολάρει το πόδι μου στο δρόμο ,, το νιώθω άκαμπτο .
    Σε ευχαριστώ

  10. @volteros Καλησπέρα φιλόσοφε,

    Δεν το νοιώθεις άκαμπτο το Clifton, EINAI άκαμπτο. Γι’ αυτό και η rocker σχεδίαση, αλλιώς δεν θα μπορούσε να ρολάρει με τίποτα.
    Το Ride είναι στα ίδια επίπεδα cushioning, μια ιδέα πιο μαλακό ίσως, λιγότερο σταθερό και πιο springy.
    Παρόλο που κι αυτό έχει ανασηκωμένη την σόλα μπροστά, είναι παράλληλα πολύ πιο εύκαμπτο, σχεδόν στο μέσο όρο της κατηγορίας του.
    Οπότε έχει πολύ πιο «φυσικό» transition σε σχέση με το Hoka.
    Αν και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το upper του Clifton, προτιμώ αυτό του Ride.
    Θα μπορούσες να δεις και το Ultra R2.

  11. Καλημέρα
    Σε ευχαριστω πιστέυω οτι ολοκλήρωσα την εικόνα μου για το παπούτσι
    Καλή εβδομάδα

  12. @echetlos
    Νίκο λέω να κάνω μια δοκιμή σε Sketchers , Το Ride για αντικαταστάτης του Zealot 3 είναι οκ ή θα είναι too much
    Επίσης έχεις καμιά εικόνα για το GoRun 6, το οποίο αν έχω καταλάβει καλά είναι κατηγορία Kinvara-Zante ?
    Ευχαριστώ

  13. Δεν έχω φορέσει το Zealot 3 παρά μόνο το 2, Μανώλη.
    Λίγο πολύ, ίδια κατηγορία είναι.

    Το GR6 πρέπει να έχει ένα θεματάκι με το κράτημα του upper, απ’ ό,τι λένε. Πολύ «κάλτσα»…
    Θα έλεγα να δεις το GR5.

  14. Καταπληκτικό το review Νίκο..Θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με το νούμερο. Στην Nike και στην Brooks φοράω 44.5 ,το ίδιο να πάρω και στα skechers..;
    Ευχαριστώ πολύ.

  15. @panoulis Γεια σου Πάνο!
    Το κανοινικό σου νούμερο παίρνεις αλλά… Η αρίθμηση της Skechers στα μοντέλα της είναι «λάθος» όσον αφορά το ευρωπαικό νούμερο.
    Πρέπει να κατέβεις μισό κάτω, αν πας βάσει EU. Ενώ αν ακολουθήσεις US, UΚ και cm είναι σωστά.
    Συνεπώς, παίρνεις EU44-US10.5-UK9.5-28.5cm.
    Ξέχασα να το αναφέρω στο κείμενο…

  16. Ευχαριστώ πολύ Νίκο.

Αφήστε μια απάντηση