Βαρος

Επισκόπηση 11 δημοσιεύσεων - 1 έως 11 (από 11 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #120246
    tazi
    Συντονιστής

    Βοηθεια χριστιανοι :):)

    Εχω επιστρεψει στην Ελλαδα εδω και δυο εβδομαδες και λογω Covid κυκλοφορω εξω κυριως με το ποδηλατο. Επισης τρεχω , οχι παρα πολυ, αν και νομιζω πως συντομα θα αυξησω τον ογκο επειδη καποια θεματακια που ειχα εχουν υποχωρησει, αλλα παντα αρκετα εντονα. Ζυγιστηκα πριν απο μερικες μερες με ρουχα και ειμουν σκαρτα 63 κιλα, ξαναζυγιστηκα σημερα μολις επεστρεψα απο το τρεξιμο και η ζυγαρια μετα βιας εδειξε 61. Σημειωτεον οτι εχω υψος 173, πριν αρχισω να τρεχω ημουν 72 κιλα και γενικα σταθεροποιουμαι κοντα στα 65 με 66. Η αληθεια ειναι οτι νιωθω πραγματικα υπεροχα, πολυ αερινος και καθολου αδυναμος, τωρα με το ποδηλατο εχω παροπλισει και τη μηχανη και νιωθα σα πιστιρικας με το σακιιδιο στη πλατη και το πεταλι στο ποδι να κανει ολες τις δουλειες του.
    Αναρωτιεμαι λοιπον τι θα πρπεπει να κανω προκειμενου να μην αρχιζω συντομα να θυμιζω παιδακι απο τη Μπιαφρα, οι γυρω μου μου λενε οτι εχω αδυνατισει πολυ, το νιωθω, ελα ομως που μου αρεσει.

    #120247
    Vicky
    Συμμετέχων

    Καλησπέρα Νίκο.
    Θα σου πρότεινα να τρως ξηρούς καρπούς (ανάλατους, άψητους) καθώς επίσης αποξηραμένα φρούτα…
    Πάρε επίσης ταχίνι για το πρωινό σου, όπως και ενεργειακές μπάρες κατά προτίμηση όχι συσκευασμένες.
    Τουλάχιστον να μην χάσεις και άλλο βάρος..
    Τυχερός είσαι θα έλεγα!!!
    Συνήθως παλεύουμε να μην πάρουμε βάρος…

    #120248
    Odysseas
    Συμμετέχων

    Καλησπέρα Νίκο @tazi. Πριν ένα χρόνο που έκανα την προετοιμασία του ΑΜΑ λόγω ελλιπούς διατροφής άρχισα να χάνω βάρος. Κανονικά είμαι γύρω στα 71-72 κιλά και είχα πεσει στα 68. Μία πολύ καλή φίλη διαιτολόγος η οποία έχει και εμπειρία σε αθλητές και δρομείς μου βαλε “χέρι” όταν την το είπα και μου έφτιαξε το παρακάτω διαιτολόγιο το οποίο μου ζήτησε να ακολουθήσω μέχρι την βδομάδα πριν τον μαραθώνιο. Μου εξήγησε πως ο κύριος λόγος που δεν πρέπει να χάνω βάρος, ειδικά σε περίοδο προετοιμασίας αγώνα, είναι ο κίνδυνος τραυματισμού, πέρα από την γενική απώλεια δύναμης και ενέργειας που μπορεί να επηρεάσει και την προετοιμασία και τον αγώνα. Πιστεύω πως είναι ένα πληρέστατο πρόγραμμα και μπορεί να σου δώσει μερικές καλές διατροφικές ιδέες….
    null

    View post on imgur.com

    • Αυτή η απάντηση τροποποιήθηκε στις 1 μήνα, 2 εβδομάδες πριν από Odysseas.
    #120250
    Odysseas
    Συμμετέχων

    Καλησπέρα Νίκο @tazi. Πριν ένα χρόνο που έκανα την προετοιμασία του ΑΜΑ λόγω ελλιπούς διατροφής άρχισα να χάνω βάρος. Κανονικά είμαι γύρω στα 71-72 κιλά και είχα πεσει στα 68. Μία πολύ καλή φίλη διαιτολόγος η οποία έχει και εμπειρία σε αθλητές και δρομείς μου βαλε “χέρι” όταν την το είπα και μου έφτιαξε το παρακάτω διαιτολόγιο το οποίο μου ζήτησε να ακολουθήσω μέχρι την βδομάδα πριν τον μαραθώνιο. Μου εξήγησε πως ο κύριος λόγος που δεν πρέπει να χάνω βάρος, ειδικά σε περίοδο προετοιμασίας αγώνα, είναι ο κίνδυνος τραυματισμού, πέρα από την γενική απώλεια δύναμης και ενέργειας που μπορεί να επηρεάσει και την προετοιμασία και τον αγώνα. Πιστεύω πως είναι ένα πληρέστατο πρόγραμμα και μπορεί να σου δώσει μερικές καλές διατροφικές ιδέες….
    null

    #120251
    stratus
    Συμμετέχων

    @tazi Να ειχα το δικο σου προβλημα τι ωραια που θα ηταν.Εγω θα σου ελεγα να τρως μισο κιλο προφιτερολ την ημερα ,οπως εχω κανει πολλεε φορες και θα παρεις τα επανω σου

    #120253
    aRiSTiDiS
    Συμμετέχων

    @tazi Φιλε Νίκο, είχα και εγώ το ίδιο θέμα, ήμουν 73 και είμαι 63-65 (αναλογα την περιοδο) με 180cm.
    Ειχα σταθεροποιηθεί στα 68, και επεφτα στα <65 την περιοδο της προετοιμασιας του ΑΜΑ
    Τον τελευταίο χρόνο είμαι 63-65 ανεξαρτήτως αν ειμαι εντός ή εκτός προετοιμασίας Μαραθωνίου.
    Επείδή κάνω και ενδυνάμωση βλέπω ότι η δύναμη αυξάνεται, π.χ. οταν χρησιμοποιω εξωτερικά βάρη και όχι απλά το βάρος του σώματος, οπότε δεν με είχε προβληματίσει ιδιαίτερα. Άρα για θέμα δύναμης, όπως και εμφάνισης δέν “αγχώνομαι”

    Με προβλημάτισε λίγο ο @odiodiodi στο θέμα της ενέργειας. Δεν έχω κάποιο τρόπο να μετρήσω αν οι ενεργειακές μου “αποθήκες” έχουν μειωθεί, σίγουρα πάντως πριν από κάποια απαιτητική σε διάρκεια προπόνηση (LR>2hrs ή παρατεταμένο Tempo) φροντίζω να έχω φάει καλά την προηγούμενη.

    #120254
    Elina
    Συμμετέχων

    @tazi Προσοχή στο ποδήλατο γιατί μπορεί να μείνεις από γλυκογόνο χωρίς να το καταλάβεις. Οπότε καλό θα είναι να αυξήσεις τους μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες, ειδικά τις μέρες που κάνεις πολλές ώρες ποδήλατο. Θα πρέπει να τρως και κατά τη διάρκεια της ποδηλασίας π.χ. μια μπάρα ή μια μπανάνα. Το καλό στο ποδήλατο είναι ότι επειδή δεν έχει κραδασμούς όπως το τρέξιμο δεν επηρεάζετε το στομάχι σου. Μην περιμένεις να νιώσεις ζαλάδα για να φας κάτι. Σε αυτήν την περίπτωση σταματάς το ποδήλατο παίρνεις ταξί και γυρνάς σπίτι. Ααααα και κάτι άλλο αν θες να σου δώσω 3 -4 κιλά πες μου γιατί μου περισσεύουν.

    #120256
    PanDex
    Συμμετέχων

    Φίλε Νίκο @tazi , παρόμοια περίπτωση και εγώ. 1.81 και πριν ξεκινήσω τρέξιμο ήμουν 75-78 κιλά. Πλέον έχω σταθεροποιηθεί στα 68-69 κιλά. Νιώθω σαν οργανισμός καλύτερα απο ποτέ και σαν δρομέας. Τα ίδια μου λένε και μένα, αδύνατος μπλα μπλα μπλα…Αν νιώθεις καλά , είσαι πραγματικά υγιής και όπως αναφέρθηκε δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμών, τότε keep up the good work fella. Έτσι και αλλιώς πιστεύω οτι στην Ελλάδα έχουμε λιγάκι λάθος το πρότυπο του ποιος θεωρείται κανονικός…

    #120257
    Elda
    Συμμετέχων

    Αυτο το πραγμα να σου λενε οι αλλοι “εισαι πολυ αδυνατος” ή “παρε κανα κιλο” με τοση ευκολια δε θα το καταλαβω ποτε. Γιατι δε λενε ποτε σε καποιον που ειναι υπερβαρος ή παχυσαρκος “εισαι πολυ χοντρος” ή “αντε χασε κανα κιλο”? Δηλ ειναι οκ να ασχολουνται με τα κιλα του αλλου οταν αυτα ειναι λιγα και οχι οταν αυτα ειναι πολλα? Κι ομως ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Πρωτον δεν τους πεφτει λογος και δευτερον ο αλλος μπορει να ειναι μια χαρα (και αποψη υγειας-εξετασεων) και ψυχολογικα ακριβως με τα κιλα αυτα, οποια κι αν ειναι. Νικο, μην ασχολεισαι με το τι λενε οι αλλοι, αν εσυ εισαι καλα με αυτα τα κιλα μην ψαχνεις να κανεις αλλαγες. Αν εχεις καιρο να κανεις εξετασεις, κανε ενα πακετακι να δεις που βρισκεσαι, τις εχουμε γραψει σε αλλο τοπικ ποιες ειναι καλο να γινονται τακτικα απο εμας τους δρομεις. Αν ειναι καλες, ξεχνα το θεμα βαρος ποσο μαλλον αν εσυ αισθανεσαι καλα με αυτο.

    #120258
    tazi
    Συντονιστής

    Καλημερα σας φιλοι μου και συντρεχτες, νομιζω κανω ολα οσα λετε απο λιγο ο καθενας σας εκτος απο αυτο που προτεινει ο αντιχριστος @stratus που με μισει θανασιμα 🙂 και αυτο οχι γιατι θα με ριξει δρομικα αλλα γιατι απλα δε μου αρεσουν τα γλυκα. @vicky Τα ξηροκαρπια μου αρεσουν πολυ, παρα πολυ και τα τσακιζω καθημερινα, αλμυρα η μη καταναλωνω αξιολογες ποσοτητες, τα αποξηραμενα φρουτα δε τα πολυτρωω γιατι δεν μου αρεσουν, γλυκιζουν, γι αυτο, το ταχινι ποτε δε με τρελλανε, αλλα επειδη εχω γινει αρκετα britih τωρα τελευταια πινω αρκετο τσαι με μελι. @odiodiodi Ειναι αληθεια οτι σε ογκο/δυναμη εχω πεσει, δε νιωθω ομως καθολου καταβεβλημενος, το αντιθετο μαλιστα. Λογικα το να ακολουθει κανεις ενα προγραμμα διατροφης θα ηταν το πιο ενδεδειγμενο, ελα ομως που απαιτει πειθαρχια κατι που μου λειπει. Τωρα πια στα 52μου δε θελω να βαζω πολλα πρεπει στον εαυτο μου, αρκετα οσα ηδη υπαρχουν, ολα τα υπολοιπα θελω να με απελευθερωνουν, ισως γι αυτο και να τρεχω. Στρατο τι να πω για εσενα, ποτε θα τρεξουμε μαζι ρε παιδι μου, θες τεσσαρα τη Κυριακη για λρ? @aristidi Την πρωτη φορα που ειχα φτασει αυτα τα ΄λειψα΄ κιλα ενιωθα λιγο αδυναμος, τωρα ομως καθολου. Αυτο με την ασκηση και τα βαρη πρεπει να το υιοθετησω, βαριεμαι θανασιμα ομως, οτι κανω το τελευταιο καιρο ειναι μονο με το σωμα μου και σκοπο εχει την αποφυγη τραυματισμων, νιωθω ομως οτι τα προσθετα βαρη θα βοηθουσαν, ισως και πολυ στη ταχυτητα που σαφως μου λειπει. Εχω παρατηρησει οτι παλιοτερα ειχα αναγκη απο πιο πολυ φαι πριν απο τη προπονηση, πχ πριν το κυριακατικο συνηθως λρ το προηγουμενη βραδυ ετρωγα μπολικο και το πρωι τιποτα, τωρα μπορει και τη προηγουμενη αν δε πειναω πολυ να φαω κανονικα, η τελος παντων δε με προβληματιζει το γεγονος οτι την επομενη θα κανω μεγαλο. Πριν το λρ και κατα τη διαρκεια του δεν καταναλωνω τιποτα, συνηθως ουτε καν νερο γιατι δε εχω χωρο να το κουβαλησω. Επισης παλια οταν γυρνουσα καταβροχθιζα οτι εβρισκα μπροστα μου, τωρα τα πραγματα ειναι πολυ πιο νορμαλ. @elina Ναι το ποδηλατο θελει φαι, χωρις δε γινεται, η αισθηση του σουρωματος εχει ενδιαφερων, τωρα πια το νιωθω οταν θα ερθει αν και συνηθως αυτο σημαινει οτι ειναι πια αργα. Μου εχει τυχη να το επιζητω γιατι ειχει κατι το ελαφρως ηδονικο, μπορει ομως να σε ξεκανει, ειδικα αν εχεις δρομο πολυ ακομα μπροστα σου, οσο για τα κιλα σου, τα ειπαμε…. @panosdimi Με βρισκεις απολυτα συμφωνο!!
    Γενικα θα προσπαθησω να τρωω λιγο περισσοτερο οποτε το νιωθω. Για παραδειγμα μολις αυτη την εβδομαδα ενιωσα πολυ πεινασμενος, ημουν εξω και ηθελα σουβλακι, ξεκινησα με το πρωτο πιτογυρο και μια μπυρα, αλλα δε μου εφτασε, ηρθε και το δευτερο και ισιωσα. Θυμαμαι χαρακτηριστικα αυτο που μου ειχε πει μια φιλη οταν αρχισα να τρεχω. Θα μπορεις να τρωες οτι θες οποτε το θες και μαλλον ειχε δικιο

    #120259
    stratus
    Συμμετέχων

    Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω γιατι ολοι οι παχυσαρκοι,μιλαμε 10 κιλα και πανω απο το θεωρητικα σωστο τους βαροσ, μας λενε οτι νιωθουν μια χαρα με το σωμα τους και δεν εχουν κομπλεξ και τα σχετικα και μολις χασουν 2-3 κιλα ανεβαζουν φωτογραφιες να μας δειξουν τη μεταμορφωση τους;

Επισκόπηση 11 δημοσιεύσεων - 1 έως 11 (από 11 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.