Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance Fresh Foam X 1080v12

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance Fresh Foam X 1080v12

New Balance Fresh Foam X 1080v12

Κατηγορία: Trainer  –  Πάτημα: Ουδέτερο  –  Βάρος: 292γρ.  –  Drop: 8mm (36/28mm)

 

Η New Balance διαθέτει δύο βασικούς αφρούς, τον Fresh Foam X και τον FuelCell. Ο πρώτος είναι από EVA και έχει αρκετά χρόνια στην αγορά. Ο δεύτερος είναι μία μίξη TPU/EVA, ο οποίος όμως (από πέρυσι) υφίσταται μία επεξεργασία σε θάλαμο υψηλής πιέσεως (autoclaved), βγαίνοντας τελικά από τον τηλεφωνικό θάλαμο ως Superman. Συγνώμη… ως super foam, ήθελα να πω. Αναμφισβήτητα, μία από τις 2-3 καλύτερες συνθέσεις της αγοράς αυτή την στιγμή.

Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά του καθιστούν τον FuelCell κάπως ιδιαίτερο στις εφαρμογές του. Όντας πάρα πολύ μαλακός, δεν είναι εύκολο να κοντρολαριστεί η συμπίεσή του και να έχει σταθερότητα. Γι’ αυτό μέχρι τώρα τον έχουμε δει να συνδυάζεται με carbon plate ή αλλιώς, σε χαμηλά ύψη. Επιπλέον, είναι και ακριβότερο ως υλικό για να χρησιμοποιηθεί σε πιο καθημερινές προτάσεις.

Γι’ αυτούς τους λόγους, η εταιρεία εξακολουθεί να βασίζεται συγχρόνως και στον Fresh Foam X για τα πιο βασικά μοντέλα της. Ούτως ή άλλως, από πέρυσι έχει πειραχτεί κιόλας ο αφρός, έχοντας ελαφρώς μαλακώσει. Εξ ου και το Χ.

Το 1080 υπήρξε για πολλά χρόνια η ναυαρχίδα της New Balance, ως το premium cushioning μοντέλο της. Μιλάμε για τις εποχές που η κατηγορία καθοριζόταν κυρίως από το ύψος και το softness της σόλας, αλλά και την πολυτέλεια του upper. Τα πράγματα άλλαξαν προσφάτως. Νέοι αφροί, νέες τεχνολογίες, νέα ύψη, οπότε οι κατηγοριοποιήσεις δεν είναι ξεκάθαρες όσο πριν.


Επάνω μέρος και εφαρμογή

Σαν πρώτη επαφή, το Hypoknit ύφασμα (πλεκτό) είναι εντυπωσιακό. Τόσο σαν εμφάνιση όσο και αίσθηση. Η πλέξη του είναι αρκετά παχιά και κλειστή, με την ελαστικότητα να αλλάζει αναλόγως της περιοχής. Πάνω από τα δάχτυλα είναι πολύ stretchy, ενώ πυκνώνει και σφίγγει όσο πλησιάζει προς το πλάι. Ο δε προφυλακτήρας είναι μεγάλος και δίνει ένα στρογγυλό σχήμα στο τελείωμα.

 

Η περιοχή του midfoot έχει αλλάξει από πριν. Αν και η η διαφορά δεν είναι απόλυτα ορατή, τα ν10/11 είχαν ένα αρκετά άκαμπτο κεντρικό πάνελ. Πλέον την στήριξη αναλαμβάνει μία απλούστερη κατασκευή, με τον ύφασμα να είναι απλά πιο structured και ανελαστικό σε σχέση με το υπόλοιπο παπούτσι.

 

H γλώσσα εξακολουθεί να έχει την ιδιαίτερη σχεδίαση των δύο προηγουμένων εκδόσεων. Ξεκινάει πολύ ψηλά, στην τρίτη τρύπα των κορδονιών, με το κομμάτι μέχρι εκεί να είναι προέκταση του toe box. Χωρίς να είναι “φουσκωτή”, έχει αρκετό padding και προσφέρει την απαιτούμενη άνεση και αίσθηση. Τα κορδόνια είναι λεπτά και επίπεδα, οπότε ο συνδυασμός τους αποκλείει οποιαδήποτε πίεση, όσο κι αν τα σφίξεις. Αν και δεν χρειαζόντουσαν, δύο ελαστικές ταινίες συγκρατούν την γλώσσα στην θέση της.

Το ελαστικό knit φτάνει μέχρι ψηλά, μετατοπίζοντας και την γλώσσα προς τα επάνω.

 

 

Στα προηγούμενα μοντέλα, υπήρξαν παράπονα για τον σχεδιασμό του πίσω μέρους. Το κολάρο αποτελούσε ένα εντελώς ξεχωριστό τμήμα του παπουτσιού, με ιδιαίτερο σχήμα και χωρίς καθόλου αφρώδες. Προσωπικά, όχι απλά δεν είχα κανένα πρόβλημα, αλλά μου άρεσε κιόλας. Παρ’ όλα αυτά, σημαντικό μέρους του κοινού ανέφερε ερεθισμό στην περιοχή του αχιλλείου, όπως και μέτριο κράτημα της φτέρνας. Η εταιρεία άκουσε τους δρομείς και στο νέο μοντέλο επέλεξε ένα παραδοσιακό κολάρο. Το αφρώδες είναι αρκετό, χωρίς όμως υπερβολές, ενώ δύο εξωτερικά πλαστικά δίνουν επιπλέον στήριξη στην περιοχή.

 

Πριν πάμε παρακάτω, να πούμε ότι το παπούτσι είναι μακρύ και φαρδύ. Άρα κατεβαίνετε μισό νούμερο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Σαν πρώτη αίσθηση, το 1080 είναι από τα 2-3 πιο άνετα παπούτσια που έχω φορέσει ποτέ. Δεν αναφέρομαι μόνο ως δρομικό μοντέλο ή κατά το τρέξιμο, αλλά γενικότερα και για όλες τις καθημερινές χρήσεις. Νοιώθω ότι θα μπορούσα να το τρέξω και χωρίς κάλτσες.

Από εκεί και πέρα, δρομικά εφαρμόζει σαν κλασικό New Balance. H περιοχή στα δάχτυλα έχει πολύ χώρο και θα βολέψει εύκολα ακόμη και πραγματικά φαρδιά πέλματα. Αν πάλι έχεις στενό, μπορεί αρχικά να σου φανεί πιο ευρύχωρο απ’ όσο θα ήθελες, στον δρόμο όμως δεν θα το νοιώσεις ποτέ μπόλικο ή ασταθές. Ναι μεν το ύφασμα έχει μεγάλη ελαστικότητα, επειδή όμως είναι χοντρό και πυκνό, κρατάει μία δομή. Αν το στρεσάρεις, ανοίγει. Αν όχι, διατηρεί το σχήμα του.

Η ράχη του toe box ακολουθεί τις κινήσεις του ποδιού.

 

Στο υπόλοιπο τμήμα του, ρυθμίζεται απόλυτα από το τι ζητάς, παίζοντας με το σφίξιμο. Το midfoot, καθώς απουσιάζει το άκαμπτο πάνελ του παρελθόντος, αγκαλιάζει ακόμη ευκολότερα το πόδι και η εφαρμογή κλείνει όσο εσύ θες. Καμμία πίεση δεν περνάει από τα κορδόνια, πιθανώς όμως να χρειαστεί να τα ξαναρυθμίσεις, λόγω της ελαστικότητάς τους.

Υποδειγματικό είναι και το κράτημα της φτέρνας, με το κολάρο να είναι άνετο και σταθερό συγχρόνως. Θεωρώ ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν τα όποια θέματα του παρελθόντος (για όσους είχαν). Επίσης, είναι από τα λίγα μοντέλα που δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω και τις έξτρα τρύπες.

 

Συνολικά έχουμε ένα πολύ καλοσχεδιασμένο, “ακριβό” και πλούσιο επάνω μέρος, με ξεκάθαρη έμφαση στην άνεση. Παρ’ όλα αυτά δεν υστερεί και σε κράτημα.
Το μόνο σημείο που μπορεί να προβληματίσει, έχει να κάνει με την διαπνοή του πλεχτού τις ζεστές ημέρες.

Σχετικά με το νούμερο, θα πρέπει να πάτε μισό εκατοστό κάτω, όπως προείπαμε. Πέραν των μήκους και πλάτους που δεν είναι κανονικά, η ελαστικότητα του υφάσματος ανοίγει ακόμη περισσότερο το καλούπι του.

Το 1080 έχει πολύ φαρδιά γραμμή.

 

Σόλα και πάτημα

Ένα μεγάλο κι ενιαίο κομμάτι Fresh Foam X, με τις γνωστές κοίλες και κυρτές επιφάνειες που ανέκαθεν έφερε ο αφρός. Παλαιότερα ήταν εξάγωνα, πλέον όμως το σχήμα τους είναι ακανόνιστο. Στην εξωτερική πλευρά λοιπόν, οι κοίλες συμπιέζονται πιο εύκολα απ’ όσο αν τα τοιχώματα ήταν επίπεδα, ενώ είναι και διάτρητες. Στην εσωτερική, οι κυρτές φροντίζουν για την απαραίτητη σταθερότητα.

Η εσωτερική και εξωτερική πλευρά, με τα κοιλότητες και τις κυρτότητες αντίστοιχα.

 

Η εξώσολα αποτελείται από μαλακό (πορτοκαλί) και πιο σκληρό (μπλε) λάστιχο. Έχει τρεις εγκάρσιες και μία κατά μήκος αυλακώσεις, οι οποίες επιτρέπουν μια κάποια ευκαμψία στο εμπρόσθιο τμήμα. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της όμως, είναι ότι σχεδόν ενσωματώνεται μέσα στην κυρίως σόλα και δεν την καταλαβαίνεις τρέχοντας. Προσφέρει ένα αρκετά ήσυχο και γλυκό πάτημα, σαν το λάστιχο να μην είναι εκεί. Κάτι σίγουρα θετικό, αφού τελευταία συναντάμε πολλά μοντέλα με ιδιαίτερα θορυβώδεις εξώσολες.

 

Το λάστιχο κάθεται μέσα στον αφρό και όχι από κάτω του.

 

Η rocker σχεδίαση διατηρείται και στα δύο άκρα της σόλας, αν και μπροστά ξεκινάει λίγο καθυστερημένα. Επειδή όμως το 1080 δεν είναι άκαμπτο, το transition δεν επηρεάζεται. Δεν έχεις την αίσθηση ότι πέφτεις προς τα εμπρός, όπως π.χ. σε άλλα μοντέλα με πιο έντονο rocker, ούτε όμως και είναι απαραίτητο για να φτάσεις στην απογείωση, λόγω του ότι υπάρχει ένα ξεκάθαρο flex point. Αντιθέτως, η ανασηκωμένη φτέρνα γίνεται πιο αισθητή, μεταφέροντας λίγο πιο μπροστά την προσγείωση.

 

Το 1080 ν12 είναι ένα πολύ μαλακό παπούτσι αλλά και με βάθος στο cushioning. Η σόλα, πέρα από ψηλή, είναι και φαρδιά, οπότε παίρνεις συνολικά την αίσθηση μεγάλης ποσότητας αφρού κάτω από το πέλμα σου. Η συμπίεση είναι μεν πολλή, σε καμμία περιπτωση όμως δεν θα νοιώσεις την βάση να παραμορφώνεται ή να απλώνει. Δεν έχω τρέξει με το ν11 αλλά δεδομένου ότι είχε ίδια σόλα με το ν10, το νέο μοντέλο είναι και λίγο πιο μαλακό από πριν. Ο χαρακτήρας του όμως διατηρείται.

 

Σε όποιο σημείο κι αν προσγειωθείς, η αίσθηση είναι σχεδόν ίδια. Έχει την βύθιση που χρειάζεται και θα του ζητήσεις και φεύγει εύκολα προς τα εμπρός. Ακόμη και με “τεμπέλικο” form να κινείσαι, αυτό διορθώνει την κατάσταση και παραμένει ξεκούραστο. Αυτό έχει να κάνει με την μεγάλη σταθερότητα που προσφέρει το παπούτσι, πράγμα που χαρακτήριζε ανέκαθεν την σειρά.

 

Η φαρδιά πλατφόρμα καθ’ όλο το μήκος της και τα αρκετά ανασηκωμένα πλαϊνά, δίνουν ένα εντελώς ουδέτερο transition, ακόμη κι αν πρηνίζεις παραπάνω. Όπως και αν πατήσεις, το πόδι κεντράρεται άμεσα και οδηγείσαι στο toe off. Το 1080 θα βολέψει άνετα και όσους επιλέγουν μοντέλα της light stability κατηγορίας.

Το τμήμα της σόλας πάνω από τα εξάγωνα, αποτελεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο κάθεται το πόδι.

 

Έχοντας κάνει όλων των ειδών τα αργά τρεξίματα, παντού προσέφερε σιγουριά και προστασία. Σε long runs, ελεύθερα ή recovery, παντού η άνεση περίσσευε, ενώ στα τελευταία χιλιόμετρα των μεγάλων τρεξιμάτων, η σταθερότητά του ήταν σύμμαχος.

Το δε rocker δείχνει να συνδυάζεται αρκετά καλά με το μεγάλο flex point που έχει το παπούτσι ακριβώς στα μετατάρσια. Κι αυτό το καταλαβαίνεις καλύτερα αν ανοίξεις λίγο τον ρυθμό. Ο Fresh Foam Χ έχει μία σχετική σπιρτάδα αν τον πιέσεις. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι το βάρος του παπουτσιού, το οποίο έχει αυξηθεί, σου κόβει την διάθεση αρχικά. Αν όμως επιμείνεις, έχεις ένα ωραίο ρολάρισμα που κρύβει εν μέρει τα επιπλέον γραμμάρια.

 

Αυτό που λείπει από την σόλα του 1080 είναι η επιστροφή ενέργειας, καθώς είναι πιο “ήσυχο” υλικό και με παραδοσιακότερη συμπεριφορά.
Κι εδώ ερχόμαστε σε αυτό που αναφερθήκαμε στην εισαγωγή και την σύγκρισή του FF με τον FuelCell. Πολλοί ρωτούν γιατί η ΝΒ δεν χρησιμοποιεί τον “καλό” της αφρό στο παπούτσι, ο οποίος είναι ελαφρύς, bouncy και με μεγάλη συμπίεση. Ο βασικός λόγος είναι η στιβαρότητα του Fresh Foam ή αν προτιμάτε, η αστάθεια του FuelCell. O πρώτος δίνει ένα συνολικά κοντρολαρισμένο αποτέλεσμα που θα εξυπηρετήσει τον οποιονδήποτε, ασχέτως επιπέδου, βιομηχανικής ή ρυθμού. Αντιθέτως, ο FC είναι “ανεξέλεγκτος” και δύσκολος σαν σύνθεση, αφού το υπερβολικό softness δεν του επιτρέπει να δουλέψει υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Σε μεγάλα ύψη απαιτείται η ενσωμάτωση μιας πλάκας, ειδάλλως θα ήταν εντελώς πολτώδης. Διαφορετικά, κρατάς χαμηλή την σόλα, όπως π.χ. στο Rebel 2. Αν λοιπόν το 1080 αποτελείτο από σκέτον FuelCell, θα ήταν απλά ακατάλληλο για τρέξιμο. Αν πάλι θες ένα προπονητικό με FC και carbon plate, τότε πας στο SC Trainer. Διαφορετικά χαρακτηριστικά όμως. Συνεπώς, ο Fresh Foam X δίνει έναν απολύτως ισορροπημένο χαρακτήρα σε ένα παπούτσι της κατηγορίας του 1080, ικανό να ταιριάξει σε όλους. Τίποτα δεν του λείπει αλλά και τίποτα δεν είναι υπερβολικό. Θυμίζω την περίπτωση του Nike Invincible, ενός super soft και super bouncy προπονητικού μοντέλου, το οποίο όμως δεν ταιριαξε στους μισούς απ’ όσους το φόρεσαν.

 

Συμπέρασμα

Το νέο 1080 αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην premium cushioned κατηγορία, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα όπως τα Nimbus, Glycerin, Triumph κτλ. Το επάνω μέρος του είναι κορυφαίο σε άνεση και υλικά, έχοντας λύσει και τα θέματα του κολάρου που είχαν καταγραφεί. Το πάτημά του προσφέρει πολύ μαλακό και γεμάτο cushioning αλλά συγχρόνως και σταθερότητα, ικανό για μεγάλα ή και μεσαία τρεξίματα. Παραμένει ένα κλασικό παπούτσι, με σύγχρονα όμως χαρακτηριστικά.

Ο Fresh Foam X είναι ένας πολύ καλός EVA αφρός. Δεν είναι super foam αλλά ούτε και χρειάζεται να είναι. Κάνει ακριβώς όπως πρέπει την δουλειά του και ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του 1080. Για πιο ειδικά πράγματα υπάρχει ο FuelCell.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

17 Σχόλια

  1. Eχεις απόλυτο δίκιο για τον fresh foam x,,,μόνο στο more v3 είναι λίγο bouncy..

  2. Ευχαριστούμε για την ποικιλία των παπουτσιών που μας παρουσιάζεις !! Ο Fresh Foam στο more v3 μου κράτησε 1000+ χλμ. και ακόμα είχε κάτι να δώσει, σε αντίθεση με τον fuelcell που μου φαίνεται ότι κάθεται γρηγορότερα. Πάχυνε όμως λίγο το άτιμο και με χάλασε ελαφρώς

  3. Περίμενα το review του αγαπημένου μου RC elite για να σε συγχαρώ πρώτη φορά όχι μόνο για το συγκεκριμένο άρθρο αλλά για την πολυετή ενασχόληση σου με τα παπούτσια!Δεν πειράζει….New balance είναι και αυτό
    Είχα σκοπό να αγορασω το μεγάλο αδερφάκι του More v4 ,αλλά αποφάσισα να κόψω οριστικά τους δεσμούς με τους αφρούς EVA.Κατάφερα να πάρω το SC trainer που είναι καταπληκτικό παπούτσι (μοιάζει με το RC )αλλά αρκετά πιο βαρύ.

  4. @alkis73 Ευχαριστώ Άλκη, να ‘σαι καλά! 🙂

    Νομίζω δεν είχε νόημα πλέον μια τόσο καθυστερημένη παρουσίαση του RC Elite 2. Στην καλύτερη να δημοσιεύετο τον Ιούλιο, έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του δηλαδή. Όπου να ‘ναι έρχεται το SC Elite, εκεί σίγουρα θα υπάρχει review εγκαίρως.

    Αυτό που αναφέρεις για τους “κοινούς” αφρούς, σηκώνει πολλή κουβέντα. Προσωπικά, παρότι έχω αμέτρητα μοντέλα με super foams και σίγουρα κάνουν το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό, υπάρχουν πολλές φορές που στα ελεύθερά μου προτιμώ ένα “απλό” παπούτσι. Είτε για να μη με παρασύρει, είτε για να μην μου χαλάει την τεμπελιά και μου σηκώνει το γόνατο, είτε για να μην ασχολούμαι καθόλου μαζί του. Επίσης, ενίοτε σε κάποια γρήγορα κομμάτια θέλω να κάθομαι κοντά στο έδαφος αλλά και επίτηδες να κουράζω τα πόδια μου. Υποκειμενικό είναι βέβαια όλο αυτό…
    Περιμένουμε εντυπώσεις από το SC.

    Αντώνηδες, εγώ ακόμη το έχω στο rotation το More.

  5. Νίκο έχεις δίκιο για τα πολύ ενεργητικά παπούτσια, κυρίως αυτά με carbon plate που δεν(σε αφήνουν σε ησυχία) λόγο του υπερβολικού, bounce.
    Φοράω όμως σε long run το invisible,η το Rebel και πραγματικά μπορώ να πηγαίνω νωχελικα και να ξεχνάω από κάτω τι φοράω,και παράλληλα απλά να μην αισθάνομαι το παπούτσι εντελώς (νεκρό)
    Για να μην παρεξηγηθω έχω τρέξει με παπούτσια με συνθέσεις EVA που θα τα θυμάμαι σε όλη μου την ζωή,όπως το ανεπανάληπτο Clifton OG,τα καταπληκτικά Sketches max road 2,3που μάλιστα τα είχα αγοράσει διαβάζοντας το δικό σου review εκείνη την περίοδο.
    Έκτοτε όμως δεν ξαναβρήκα τέτοιες αναλογίες βάρους-βελουδινης αίσθησης σε κανένα άλλο μοντέλο κάποιας μάρκας.Ισως να υπήρξαν η να υπάρχουν και απλά δεν τα έτρεξα εγώ.

  6. Άλλη μια πολύ καλή κριτική, ευχαριστούμε! Θα το πρότεινες για μαραθώνιο αντί πχ του Rebel; Λέω να αποπειρααθώ για πρώτη φορά τον ΑΜΑ φέτος, και ψάχνω για νέο παπούτσι , τώρα τρέχω με τα Rebel v1, αλλά τα έχουν φάει τα ψωμιά του.

  7. @desptsouk Ξεκάθαρα το 1080 για μαραθώνιο, Δέσποινα.
    Το Rebel2 μπορεί να έχει αρκετά μαλακότερη σόλα, είναι όμως λεπτή και τερματίζει γρήγορα. Υποθέτοντας κιόλας ότι ο ρυθμός αγώνας σου θα είναι σχετικά αργός, ούτε και το rebound του FuelCell θα επωφεληθείς ιδιαίτερα. Επίσης, δεν είναι σταθερό, κάτι που θα σου φανεί μετά από κάποια χλμ.
    Το 1080 έχει μεν το μειονέκτημα του βάρους, θα σου δώσει όμως βαθύ cushioning, απόλυτη σταθερότητα και χώρο για όταν τα πόδια αρχίζουν να πρήζονται.

  8. @echetlos ευχαριστώ για την απάντηση! Κι εγώ υπέθεσα πως τα Rebel (με τα οποία έχω τρέξει ως μεγαλύτερο αγώνα 25χλμ) θα με κουράσουν για μαραθώνιο, τον οποίο όντως προγραμματίζω να τον πάω σχετικά αργά, γύρω στο 5’30″/km.
    Θα πάω να τα δοκιμάσω λοιπόν!

  9. Δεν έχει καμμία σχέση το Rebel 2 με το 1. Η διαφορά είνι μεγάλη σε απορρόφηση και softness.

  10. άρα πιστεύεις ότι θα μπορούσα να πάω και στα rebel v2; ούτως ή άλλως τα v1 πάνε για αλλαγή, και μου άρεσαν αρκετά.
    Αλλιώς σκεφτόμουν να δω και κάτι αντίστοιχο σε brooks (πχ ghost 14) ή saucony (πχ speed). Βέβαια, μπορεί να μην είναι καν αντίστοιχα 🙂

  11. Όχι, ισχύει ό,τι σου έγραψα πριν, είτε μιλάμε για ν2 είτε για το ν1, πολύ περισσότερο.

  12. Καλημέρα σε όλους και από μένα! Ερώτηση η γλώσσα τους είναι ενιαία- σαν κάλτσα με την περιοχή του κουντεπιέ όπως τα 11?
    Προσωπικά έιχα τραγική εμπειρία με το 11, στις 3 ώρες τρεξίματος τα πόδια μου από το πρήξιμο είχαν γίνει χάλια και κατάλαβα ότι μάλλον συστήνεται είτε σε δρομείς με λεπτό κουντεπιέ ή σε άτομα που δεν πρήζεται τόσο το πόδι τους

  13. @echetlos

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Μία εικόνα χίλιες λέξεις 🙂

  14. @kpapageorge Παίζει ρόλο και το ότι πλέον δεν έχεις το σκληρό πάνελ στο μεσαίο τμήμα. Είναι σκέτο ύφασμα, πολύ πιο εύκαμπτο και διαπνέον. Δε νομίζω να έχεις θέμα, Κων/νε.

  15. @echetlos

    Σκέφτομαι να μην το ρισκάρω και για τον ΑΜΑ να πάρω το RC Elite 2

  16. Άλλη κατηγορία, δεν το συζητούμε…

Αφήστε μια απάντηση