Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance FuelCell Propel

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance FuelCell Propel

New Balance FuelCell Propel

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 262γρ. – 6mm drop (27/21mm)

Στην αξιολόγηση του FuelCell Rebel, είχαμε πει ότι ο νέος αφρός της New Balance δείχνει να έχει μεγάλο περιθώριο εφαρμογών, αναλόγως του πώς θα χρησιμοποιηθεί. Παίζοντας με την γεωμετρία, τα ύψη και την εξώσολα, αποτελεί μία πολύ καλή και “εύπλαστη” βάση για να ρυθμίσεις την σόλα κατά περίπτωση.

Παράλληλα με το “ειδικών καταστάσεων” 5280 και το γρήγορο Rebel, η εταιρεία λάνσαρε και το προπονητικό FuelCell Propel, ένα παπούτσι που προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση και το cushioning. Να σημειώσουμε ότι πολλές φορές η επιτυχία ενός υλικού σε ένα μοντέλο δεν εξασφαλίζει απαραίτητα αντίστοιχη και σε κάποιο άλλο, διαφορετικής κατηγορίας. Το έχουμε δει αρκετές φορές αυτό. Μπορεί λοιπόν να βρήκα πραγματικά εξαιρετικό το Rebel στην performance κατηγορία, ας δούμε όμως πως συμπεριφέρεται ο νέος αφρός και σε μία εντελώς διαφορετική χρήση.

Επάνω μέρος και εφαρμογή

Το upper του Propel αποτελείται από ένα ενιαίο κομμάτι engineered mesh, χωρίς ραφές ή ενώσεις. Είναι αρκετά ανοιχτό και μαλακό σαν υφή, ενώ εσωτερικά έχει μία πολύ λεπτή επένδυση. Αυτό που σίγουρα ξεχωρίζει μπροστά, είναι ο πολύ μεγάλος, θερμοκολλημένος προφυλακτήρας. Παρότι φαίνεται κάπως “αναχρονιστικός” ως σχεδίαση, δεν καταλαβαίνεις καν ότι είναι εκεί.

Ανοιχτό διχτυωτό, με τον μεγάλο προφυλακτήρα να δίνει συγκεκριμένο σχήμα στο toe box.

Όπως και στο Rebel, στο μεσαίο τμήμα του παπουτσιού γίνεται χρήση του Trace Fiber Stitching, μιας σειράς νημάτων τοποθετημένων “κόντρα” στην ύφανση του διχτυωτού, για ενίσχυση του σημείου.

Οι άκαμπτες, κάθετες “κλωστές” δίνουν μια ελαφριά δομή στο midfoot.

Χαρακτηριστικός στο Propel είναι ο σχεδιασμός του μαλακού κολάρου, καθώς σηκώνεται πολύ ψηλά στο πίσω μέρος του. Το αφρώδες στην περιοχή δεν είναι πολύ, δεν χρειάζεται όμως και περισσότερο. Αντίστοιχα ελαφρύ είναι το padding και στην γλώσσα, η οποία είναι ραμμένη με τα πλαινά στο κάτω μισό της. Δεν είναι ακριβώς bootie κατασκευή, κάνει όμως την ίδια δουλειά και κατά την γνώμη μου, έχει πλεονέκτημα. Θα το δούμε παρακάτω.

Ελαφριά κατασκευή γύρω από τον αστράγαλο και στην γλώσσα.

To Propel είναι ίσως το πιο φαρδύ κι ευρύχωρο παπούτσι που έχω φορέσει.
Το toe box είναι πάρα πολύ άνετο, τόσο σε πλάτος όσο και σε ύψος, με τον μεγάλο προφυλακτήρα να κρατάει το σχήμα του σταθερό. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο χώρος μπροστά αντιστοιχεί σε 2Ε (wide) έκδοση άλλων παπουτσιών. Η αλήθεια είναι πως έχοντας ελαφρώς στενό πόδι, στην αρχή φοβήθηκα ότι η εφαρμογή θα μου είναι χαλαρή. Παρ’ όλα αυτά, ποτέ δεν ένοιωσα να γλιστράω μέσα στο παπούτσι. Επιπλέον, παρότι έτρεξα με το Propel και σε πολύ ζεστές ημέρες, ιδρώνοντας αρκετά, ποτέ δεν υπήρξε ούτε καν υποψία τριβής ή ερεθισμού, όπως συμβαίνει με ένα παπούτσι που μας είναι μπόλικο.

Η άνεση αυτή διατηρείται και στο midfoot. Όπως είπαμε και παραπάνω, ναι μεν η γλώσσα ενώνεται με το επάνω μέρος, δεν έχουμε όμως την παραδοσιακή bootie σχεδίαση, όπου πάνω από την εσωτερική κάλτσα κάθονται τα πλαινά και τελικά δημιουργείται ένας “συνωστισμός” υλικών στο σημείο. Κρατάει καλά το πέλμα αλλά όσο κι αν το σφίξεις, ποτέ δεν θα αισθανθείς ότι σε πιέζει.

Η γλώσσα είναι ραμμένη κατά το ήμισυ με το διχτυωτό.

Ανάλογα είναι τα πράγματα και στο πίσω μέρος. Το πολύ εύκαμπτο κολάρο (δεν υπάρχει σκληρυντικό υλικό μέσα του) αγκαλιάζει απόλυτα την περιοχή, αφού η σχεδίαση του ακολουθεί το σχήμα της φτέρνας. Το αφρώδες μπορεί να μην είναι πλούσιο, όπως σε άλλα trainers, το εσωτερικό υλικό όμως είναι πολύ απαλό και δίνει ωραία αίσθηση. Το τελείωμα του κολάρου φτάνει πολύ ψηλά, ανοίγωντας όμως προς τα έξω. Με αυτόν τον τρόπο, αφενός κλειδώνει την εφαρμογή, αφετέρου αποτρέπει πιθανούς ερεθισμούς για όσους έχουν ευαισθησία στο σημείο του αχιλλείου τένοντα. Το μοναδικό μειονέκτημα έχει να κάνει με την απουσία των επιπλέον τρυπών, σε περίπτωση που θελήσεις να σφίξεις περισσότερο το επάνω μέρος. Προσωπικά, αν και έχω λεπτό πόδι, δεν τις χρειάστηκα, καλό θα ήταν όμως να υπάρχουν ως επιλογή. Εναλλακτικά, θα μπορούσαν να αλλαχθούν τα πολύ ελαστικά κορδόνια, αν κάποιος βρίσκει ότι επιτρέπουν κάποια “μπόσικα” στην εφαρμογή.

Το εύκαμπτο κολάρο ακολουθεί την γραμμή της φτέρνας στο πίσω μέρος του.

Η New Balance διατηρεί την εξαιρετική σχεδίαση του επάνω μέρους των μοντέλων της. Θεωρώ ότι οι περισσότεροι θα νοιώσουν ιδιαίτερα άνετα μέσα στο ευρύχωρο (αλλά όχι χαλαρό) Propel. Όσοι δε έχουν μεγαλύτερο πέλμα, σίγουρα θα ενθουσιαστούν. Ακόμη και αυτοί που το πόδι τους έχει μικρότερο όγκο, μην το φοβηθούν. Ασχέτως της αίσθησης στην πρώτη δοκιμή, γρήγορα θα διαπιστώσουν ότι το παπούτσι κρατάει και κρύβει το φάρδος του.
Το επάνω μέρος είναι φτιαγμένο για cruising, μπορείς να τρέχεις για πολλή ώρα χωρίς να ανησυχείς για τριβές κι ερεθισμούς, όταν το πόδι αρχίζει να πρήζεται. Εντελώς απροβλημάτιστο και ξεκούραστο. Από την άλλη βέβαια, ο όγκος του παπουτσιού δεν είναι σύμμαχος σε πιο γρήγορες ταχύτητες και στροφές αλλά η κατηγορία του δεν είναι για τέτοιου είδους προπονήσεις, έτσι κι αλλιώς.

Μόλις το πρωτοφορέσεις, έχεις την αίσθηση ότι είναι ελαφρώς κοντό στο μήκος και πως θα έπρεπε να ανέβεις μισό νούμερο. Παρ’ όλα αυτά, με το που ξεκινήσεις να τρέχεις, οι όποιες αμφιβολίες εξαφανίζονται. Οπότε ακολουθείτε το κανονικό σας sizing, εκτός ίσως της περίπτωσης που κάποιος είναι οριακά μεταξύ δύο νούμερων.


Σόλα και πάτημα

Με το Rebel έχω κάνει πολλά και διαφόρων ειδών χιλιόμετρα και με έχει πραγματικά εντυπωσιάσει. Δουλεύει ακριβώς όπως πρέπει, δίνοντας ένα πολύ γρήγορο και προστατευτικό πάτημα ταυτόχρονα. Γεγονός πάντως είναι ότι στην συγκεκριμένη σόλα δεν μπορείς να καταλάβεις τα χαρακτηριστικα του FuelCell αυτά καθαυτά. Δύο πυκνότητες αφρού, μεγάλη κάλυψη με σκληρό λάστιχο από κάτω και χαμηλά ύψη, όλα αυτά δεν σε αφήνουν να έχεις ξεκάθαρη αίσθηση του τι είδους σύνθεση είναι.

Στο Propel αντιθέτως, η εικόνα είναι σαφής. Αρκεί να πιέσεις με τα δάχτυλά σου την σόλα ή απλά να περπατήσεις, για να καταλάβεις ότι πρόκειται για ένα πολύ μαλακό υλικό, ίσως το μαλακότερο που είχε ποτέ η ΝΒ. Απ’ όσο θυμάμαι εγώ, τουλάχιστον. Χαρακτηριστικό είναι πως στο πίσω μέρος αρκούν μόλις 27mm αφρού για να δώσουν τόσο cushioning όσο θα παίρναμε από άλλες σόλες των 30+mm.

Η πρώτη σκέψη που θα έκανε κανείς, είναι ότι με τόσο μαλακό πάτημα το παπούτσι θα ήταν ασταθές. Για να εξισορροπήσει όλο αυτό το softness, η New Balance άνοιξε το πλάτος της σόλας στο κάτω μέρος, από εμπρός μέχρι πίσω. Το Propel έχει μία από τις φαρδύτερες πλατφόρμες που έχουμε συναντήσει. Συγχρόνως, σήκωσε ψηλότερα και τα πλαινά της σόλας, για ακόμη μεγαλύτερη στήριξη.

Η βάση του Propel είναι πάρα πολύ φαρδιά καθ’ όλο το μήκος της.

Εν αντιθέσει με τα περισσότερα μοντέλα της ΝΒ, όπου όλη η επιφάνεια από κάτω καλύπτεται με λάστιχο, στο Propel υπάρχουν πέντε (ή έξι;) ανεξάρτητα τμήματα με μεγάλα κενά ανάμεσά τους. Αυτό, σε συνδυασμό με την μαλακή σύνθεση του λαστίχου (εξαιρουμένου του τμήματος στην φτέρνα), δίνει πολύ μεγάλη ευκαμψία στην σόλα και διατηρεί το softness της. Επίσης, τα πολλά ανεξαρτητα pods, από τη μέση και μπροστά, δίνουν κι εξαιρετική πρόσφυση, ακόμη και σε βρεγμένο έδαφος.

Μεγάλη κάλυψη από μαλακό λάστιχο και χάραξη που δίνει ιδιαίτερη ευκαμψία.

Φορώντας το propel και κοιτώντας το από επάνω, δείχνει τεράστιο. Το πλάτος της σόλας θυμίζει motion control μοντέλα άλλων εποχών, παρ’ όλα αυτά αποδεικνύεται σωστή και απαραίτητη επιλογή. Όπως είπαμε, ο FuelCell είναι ιδιαίτερα μαλακός και αυτό θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να αντισταθμιστεί.
Η προσγείωση, ανεξαρτήτως σημείου, είναι σα να πατάς σε βούτυρο (εκτός ψυγείου). Ο αφρός συμπιέζεται πολύ, όμως ποτέ δεν τον νοιώθεις να απλώνει και να σου αποσταθεροποιεί το πάτημα, ακόμη κι αν πηγαίνεις πολύ αργά. Είναι από τα λίγα παπούτσια με τόσο μαλακή σόλα που πηγαίνουν “ευθύβολα” κι ενώ αρχικά πίστευα πως θα μεγαλώσει τον, ήδη αρκετό, πρηνισμό μου, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Η φαρδιά πλατφόρμα σταθεροποιεί επαρκώς το πάτημα, ενώ τα ανασηκωμένα πλαινά στηρίζουν το πέλμα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί κάποιος να αισθανθεί κάπως mushy την σόλα, είναι αν πατάει τέρμα πίσω. Παρ’ όλα αυτά, η ανασηκωμένη φτέρνα και τα 6mm drop, προωθούν την προσγείωση πιο μπροστά.

Η σόλα ναι μεν έχει μία rocker σχεδίαση, η ευκαμψία της όμως την “καταργεί”.

Ωραία λοιπόν… προσγειώνεσαι, βουλιάζεις μέσα στον αφρό αλλά μετά τι γίνεται; Εδώ είναι που η New Balance καλείται να αποδείξει ότι ο FuelCell συγκαταλέγεται στους “super foams”. Και το καταφέρνει.
Η επιστροφή ενέργειας (rebound, bounce, pop… όπως θέλετε πείτε το) του υλικού είναι μεγάλη. Ενώ σε πολλές εξίσου μαλακές σόλες παλεύεις να σηκώσεις το παπούτσι, εδώ ο αφρός έχει μεγαλη ελαστικότητα και “γκελ”, σαν να σε πετάει προς τα πάνω. Ναι μεν τον αισθάνεσαι σχεδόν να τερματίζει, αποσυμπιέζεται όμως εύκολα και γρήγορα. Το ίδιο συμβαίνει κι αν προσγειώνεσαι στο μέσο ή και πιο μπροστά, αφού τα 21mm είναι αρκετά για να αναδείξουν τις ιδιότητες του FuelCell.
Το Propel ρολάρει πολύ ξεκούραστα κι αβίαστα και σε αυτό βοηθούν, τόσο το χαμηλό για την κατηγορία βάρος του όσο και η μεγάλη ευκαμψία του. Η σόλα δεν έχει συγκεκριμένα flex points και το πόδι μπορεί να “τσακίσει” όπου θέλει. Αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα σε ένα προπονητικό μοντέλο.

Η σόλα του Propel είναι ίσως η πιο εύκαμπτη που έχω δοκιμάσει σε προπονητικό μοντέλο.

Το Propel σε πάει μόνο του στα ελεύθερα ή και μεγάλα τρεξίματα. Προστατευτικό, ελαφρύ, άνετο και με ωραίο ρολάρισμα, ένα “easy going” παπούτσι, που λέμε. Από την άλλη, η μαλακή κι εύκαμπτη σόλα, όπως και το ευρύχωρο πάνω μέρος, αφαιρούν από την ικανότητα του παπουτσιού να κινηθεί γρήγορα. Μπορεί το bounce του FuelCell να βοηθάει, σε υψηλότερους ρυθμούς όμως απαιτούνται κι άλλα, διαφορετικά χαρακτηριστικά. Για όποιον θέλει δυναμικό πάτημα, υπάρχει το Rebel άλλωστε.

Για να έχετε μια εικόνα του νέου μοντέλου της New Balance, θα έλεγα ότι η σόλα του θυμίζει αρκετά αυτή του Nike Turbo. Πολύ μαλακή κι ελαστική συγχρόνως.
Επιπλέον, το Propel θα μπορούσε να συγκριθεί και με το 1080, τη ναυαρχίδα της εταιρείας, με το οποίο εξυπηρετούν περίπου τον ίδιο σκοπό. Το πρώτο είναι σαφώς ελαφρύτερο, πιο μαλακό και “ενεργητικό, ενώ το 1080 αρκετά σταθερότερο και “συμπαγές”, με πιο premium υλικά κι επίσης μεγάλη προστασία. Θα έλεγα ότι είναι καταλληλότερο για πιο βαρείς δρομείς ή όσους έχουν ευαισθησία σε κάποια άρθρωση.

Συνεχίζοντας από την πρώτη παράγραφο του κειμένου, νομίζω πως η ΝΒ θα μπορούσε να φτιάξει ένα μοντέλο της αμέσως από κάτω κατηγορίας, κρατώντας την σόλα του Propel και απλά αλλάζοντας το λάστιχο και το μοτίβο στην εξώσολα. Κάτι αντίστοιχο με του Zante, για παράδειγμα. Βέβαια, εκεί υπάρχει ήδη το Beacon (ή και το ίδιο το Zante), περισσότερο όμως το αναφέρω για να δείξω ότι μπορείς να παίξεις αρκετά με τον FuelCell και τους συνδυασμούς του.


Συμπέρασμα

Ο FuelCell δείχνει να είναι αυτό που έλειπε από το οπλοστάσιο της New Balance. Ο σφιχτή σβελτάδα του Revlite και το συμπαγές cushioning του Fresh Foam, συμπληρώνονται από το active softness της νέας σύνθεσης. Μη νομίζετε, δεν είναι εύκολο να διαχειριστείς έναν πολύ μαλακό αφρό, απαιτεί να ψαχτείς πολύ με την γεωμετρία και τα επί μέρους, ώστε να μην καταλήξει να έχει “πολτώδη” αίσθηση. Στην περίπτωση του Propel η συνταγή δούλεψε.

Μετά από ~80 χιλιόμετρα μαζί του, προσωπικά το θεωρώ από τα καλύτερα daily trainers της αγοράς. Ιδανικό για ελεύθερα τρεξίματα, long runs, recovery ή και fartlek/progressive, ενώ με δεδομένο ότι η μεγάλη πλειονότητα των δρομέων τρέχει τον μαραθώνιο με προπονητικά μοντέλα, είναι μια σίγουρη επιλογή και για εκεί.

 

 

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

53 Σχόλια

  1. Νικο για τον Μαραθώνιο ποιο θα πρότεινες μεταξύ του zoom 3 και του propel για αργο και 90 κιλά δρομέα.

  2. @vasilis_giannaris Προσωπικά θα προτιμούσα το Propel Βασίλη, φαίνεται άλλωστε και από τα δύο reviews η γνώμη μου.
    Θεωρητικά είναι κοντά τα δύο μοντέλα, κυρίως λόγω softness αλλά βρίσκω το ΝΒ πολύ πιο ξεκούραστο και εύκολο στο ρολάρισμα. Αν έχεις και πιο φαρδύ πόδι, δεν το συζητάμε.

  3. Στο glide 8 είχα πάρει 3 ζευγάρια. Βλέπω κάτι ανάλογο μόλις αρχίσει την κατηφόρα η τιμή. Σίγουρα θα πάω άμεσα να το δοκιμάσω ώστε να κλείσω στο νούμερο. Πιστεύεις ότι σε περίπτωση αγοράς 2 ζευγαριών, το rebel θα μου ήταν αχρειαστο ώστε να πάρω ένα propel και ένα rebel?

  4. @kalogeridis Δεν είμαι βέβαιος ότι θα σε βολέψει το rebel, τουλάχιστον στην παρούσα φάση σου.
    Το Propel πάντως πρέπει να είναι ιδανικό για σένα, ιδίως σαν καλούπι.

  5. Ευχαριστώ! Δύο propel λοιπόν.

  6. @echetlos Φοροντας και τα δύο μαζί κατάλαβα ότι το propel έχει πιο πολύ cushioning από το rebel. Αν κατάλαβα σωστά, τότε η διαφορά στην τιμή από που προκυπτη???

  7. @kukoc Τι να σου πω… Πιθανώς επειδή η σόλα αποτελείται από δύο κομμάτια, συν το πιο περίπλοκο upper.

  8. @nikman το rebel είναι και 50+ γραμμάρια ελαφρύτερο

  9. Propel ή 1080 για Μαραθώνιο;

  10. Χωρίς να έχω τις γνώσεις του Νίκου, propel ακόμα και για ύπνο!!!

  11. Eυχαριστω για την απαντηση. Μου εχουν εκθιασει το 1080 αλλα το ατιμο το Propel ειναι πιο ομορφο .
    Λεει βεβαια και στο review οτι για βαρυτερους δρομεις ειναι καλυτερο το 1080 …

  12. @kostas_roussakis Νομίζω ότι τα 1080 θα σε προστατέψουν καλύτερα, Κώστα.

  13. Καλημέρα σε όλους. Είμαι μεταξύ του propel, turbo 1,2 και zf3. Το βάρος μου είναι 73 κιλά ουδέτερο πάτημα και το θέλω βασικά και για μαραθώνιο.

  14. Γειά σας κι από εμένα, τα δοκίμασα εχθές, πράγματι θυμίζει Pegasus Turbo, τα οποία και θέλω να αντικαταστήσω(θα τα έπαιρνα ξανά αλλά δε βρίσκω νούμερο!) . Έχει κανείς γνώμη για τα Pegasus Turbo 2??Τα Reviews σε ξένα sites δεν είναι ξεκάθαρα… Κυρίως με νοιάζει η σόλα,αν είναι το ίδιο αποδοτική με την προηγούμενη(θεωρητικά-οπτικά φαίνεται ίδια). Δυστυχώς δε τα είχε εκεί που πήγα ώστε να τα δοκιμάσω…

  15. Καλημέρα Νίκο! Είμαι ανάμεσα στο propel και το vomero14 για να τρέξω τον πρώτο μου μαραθώνιο. Είμαι 63 κιλά και θέλω να διαλέξω εκείνο που θα καλύπτει με μεγαλύτερη άνεση τις προπονήσεις μου.. Τι μου προτείνεις?
    Σε ευχαριστώ!

  16. @marios Καλωσήρθες, Μάριε.
    Αν με ρωτούσες μεταξύ Propel και των προηγουμένων Vomero, θα το συζητούσαμε. Το 14 όμως είναι αρκετά διαφορετικό πλέον. Υπάρχει και σχετικό review.
    Αν λοιπόν θες κάτι πολύ μαλακό και άνετο, πας ξεκάθαρα Propel.
    Αν θες κάτι που ναι μεν είναι προστατευτικό αλλά με πιο σφιχτό και σβέλτο πάτημα, τότε V14.

  17. Όταν αγόρασα τα propel τον Οκτώβριο, τα αγόρασα ως performance, μιας και δεν υπάρχουν τα rebel σε γυναικείο στην Ελλάδα (;). Τα έχω χρησιμοποιήσει κυρίως σε αγώνες και σε γρήγορες προπονήσεις και πραγματικά τα βρίσκω από τα καλύτερα παπούτσια που έχω φορέσει ως τώρα. Άνετα, χωρίς να “χάνεται” το πόδι μέσα τους και με αρκετή επιστροφή ενέργειας. Σε σύγκριση με τα brooks ghost που φοράω εναλλάξ, μπορώ να πω ότι “πετάνε”. Τώρα παρήγγειλα από εξωτερικό τα rebel με σκοπό να τα χρησιμοποιήσω ως performance και περιμένω να δω τις διαφορές τους.

  18. @desptsouk Εξαιρετικό παπούτσι το Propel και έχω την αίσθηση πως δεν έχει τύχει της προσοχής που του αξίζει.
    Αρκετά διαφορετικό πάτημα το Rebel αλλά μόλις το συνηθίσεις θα δεις ότι κάνει για πολλά πράγματα.

  19. Εχθές έτρεξα ένα 10αρι με τα propel. Είχα καρό να τα τρέξω καθώς τελευταία τρέχω με τα Clifton. Είχα ξεχάσει πόσο καλό παπούτσι είναι!
    Άνετο, ελαφρύ και κυρίως προστατευτικό. Ο fuelcell είναι εκπληκτικός αφρός με ιδιαίτερο πάτημα και αίσθηση! Νιώθεις το πόδι να πατάει “πάνω” στον αφρό και όχι “μέσα” όπως στο Clifton, σου δίνει μια σφιχτή λαστιχένια αίσθηση καθώς προσγειώνεσαι και συμπίεση-αποσυμπίεση γίνονται ακαριαία με το πόδι να σηκώνεται πανεύκολα από το άφθονο rebound που δέχεται.
    Σήμερα τα πόδια μου είναι ξεκούραστα χωρίς καμία ενόχληση στα γόνατα! Μπράβο στη New Balance για αυτό το εξαιρετικό trainer που έφτιαξε αν και δεν του δόθηκε η ιδιαίτερη προσοχή που του άξιζε από τον κόσμο, ήταν πάντα στη σκιά του Rebel. Φαντάζομαι πόσο καλύτερο είναι το ΤC !

  20. @takosan Πολύ διαφορετικό το TC. Η πλάκα δίνει άλλο πάτημα, ιδίως όταν ανοίγεις.
    Το Propel πλέον το βρίσκεις πολύ φθηνά απ’ έξω.

  21. @takosan Ποιο clifton εχεις;
    Μεταξυ των 2 (Propel/Clifton), ποιο θεωρεις απο τα δυο πιο ξεκουραστο φιλικο για αποκατασταση (στα τεχνικα χαρακτηριστικα το clifton εχει πιο παχια σολα, εσυ το αισθανεσαι αυτο;).
    Ευχαριστω.

  22. @geomaz Εχω το Clifton 6. Kαι τα δύο είναι πολύ άνετα , προστατευτικά και ιδανικά για αποκατάσταση αλλα είναι πολύ διαφορετικά σε αίσθηση. Το Hoka ναι έχει πιό παχιά σόλα και το πόδι νιώθεις να βουλιάζει μέσα, πιο mushy δηλαδή. Κάτι που σε δυσκολεύει να ανοίξεις ρυθμό αν θέλεις. Το Propel είναι πιο χαμηλό, είσαι πιο κοντά στο έδαφος και το “βούλιαγμα” δεν είναι τόσο πολύ όσο του Clifton. Mάλλον το βούλιαγμα γίνεται πολύ γρήγορα και δεν το αισθάνεσαι ιδιέτερα. Με το Propel μπορείς να πας λίγο πιο γρήγορα. Ας μας τα πεί και ο Echetlos που είναι και ο ειδικός στα παπούτσια.
    Πάντως όποιο και να επιλέξεις θα τρέχεις ξεκούραστα πολλά χιλιόμετρα! Όποτε τρέχω με αυτά νιώθω τα πόδια μου φρέσκα και οι πόνοι στα γόνατα έφυγαν. Να φανταστείς έχω και τα adidas Boston 8 και όταν τα φοράω νομίζω οτι σόλα τους είναι ξύλινη!

  23. Σε ευχαριστω πολυ takosan για την απαντηση σου.

  24. Σε πτώση τιμής και ωραίο χρωματάκι ….

    https://www.skroutz.gr/s/23541072/New-Balance-Fuel-Cell-Propel-MFCPRCT.html

  25. Και αυτό φαίνεται να φοράει την ίδια σόλα αλλά διαφορετικό upper.

    https://www.skroutz.gr/s/21982652/New-Balance-Fuelcell-MFCFLLG.html

  26. Καλησπέρα @Echetlos,
    Έχεις κάποια άποψη για το NEW BALANCE FUELCELL FLITE. Με ποιο από τα NEW BALANCE που έχεις δοκιμάσει είναι πιο κοντά;
    Θα ήταν κατάλληλο για long run (σαν το 1080 πχ); Ευχαριστώ πολύ.
    Παρεμπιπτόντως το βρίσκω 55 ευρώ στο sport shoes.

  27. @aris910xt Απ’ ό,τι φαίνεται, η σόλα είναι η ίδια με του Propel, οπότε δεν το συζητάμε.
    Το upper τώρα, δείχνει εντελώς lifestyle. Εδώ ρίχνεις ζαριά…

  28. Είμαι ανάμεσα σε αυτό το παπούτσι και το Beacon v2. Αρχάριος δρομέας. Γυμναστήριο και κάνα δυο χιλιόμετρα γύρω από το σπίτι. Προσγείωση κυρίως με την φτέρνα. Περίπου 75 κιλά. Όλες οι απόψεις ευπρόσδεκτες.

  29. @astrolavos Για την δουλειά που το θες, καλύτερα να επιλέξεις το Propel.

  30. Ευχαριστώ Νίκο για την άμεση απάντηση. Το βρήκα και σε προσφορά από την NB στα 72 ευρώ. https://www.newbalance.gr/catalogue/products/q319/fuelcell-propel/

  31. @astrolavos Υπ’ όψιν, έχει μεν φθηνή τιμή αλλά δεν είναι “φθηνό” και σαν παπούτσι.
    Καλά χλμ!

  32. Αξίζει άραγε τον κόπο να περιμένω να έρθει και στην χώρα μας το V2? Θα έχει αξιοσημείωτες διαφορές με το… παλιό? Στο ένα σχετικό Review που αλίευσα στο internet δεν έβγαλα άκρη. Νομίζω ότι είναι απλός πιο ελαφρύ το V2. Με επιφύλαξη πάντα. Είναι ακόμη νωρίς…

  33. Κατά την ταπεινή μου άποψη το Propel v1 ήθελε 3-4 χιλιοστά ύψος ακόμα για να γίνει κορυφαίο max cusion μοντέλο, καθώς πατώντας νιώθεις τη σόλα να τερματίζει και αισθάνεσαι το έδαφος. Για κάποιους βέβαια δεν είναι μειονέκτημα αυτό. Έψαξα να βρώ τα ύψη του v2 αλλά δεν τα βρήκα, αν κρίνω απο τις φωτό όμως δείχνει να είναι ψηλότερο απο το v1, με κάθε επιφύλαξη..

  34. @takosan Ενδιαφέρον αυτό που λες. Αναρωτιέμαι αν σχετίζετε και με το συνολικό βάρος σώματος. Ίσως άνθρωποι με σχετικά λίγα κιλά να μην νιώθουν την σόλα να τερματίζει στο έδαφος.

  35. Μόλις τα αγόρασα! Από New Balance Γλυφάδας. Δεν είχε το νούμερο μου (42 φοράω γενικώς) και μού πρότειναν το 42,5. Η απόκλιση από εκεί που τερματίζει το πόδι μέχρι το τέρμα τού παπουτσιού είναι περίπου 1,5 εκατοστό. Όσο το πάχος ενός αντίχειρα. Δοκίμασα και το 42 σε FuelCell Flite και το πόδι τερμάτιζε. Ο πωλητής μού είπε πως πρέπει να έχει μια ελάχιστη απόσταση από το τέρμα του ποδιού και πως αυτό το νούμερο θα μου πρότεινε εκείνος ακόμα κι αν είχε το μαγαζί το 42. Το εννοούσε κι έχει δίκιο? Είπε τα προβλεπόμενα για να πουλήσει το τελευταίο ζευγάρι ελλείψεως του παπουτσιού που ζητούσε ο πελάτης? Επειδή διέκρινε το δύσπιστο βλέμμα μου με διαβεβαίωσε πως αν δεν με βολέψουν μπορώ εντός 15 ημερών να τα επιστρέψω…

  36. @astrolavos σωστά σου είπε. Μια χαρά ειναι 1.5 εκατοστό. Ειδικά όσο αυξάνονται τα χλμ που κάνεις το ποδι πρήζεται (σε άλλον πιο λίγο σε άλλον πιο πολύ) και αν ειναι οριακό θα σου κάνει φουσκάλες και μαυρισμένα νύχια. Κι εγώ όταν ξεκίνησα να τρέχω ήμουν 43+1/3 (adidas) και τώρα το 44 μου φαίνεται στενό και προτιμώ 44.5

    Το v1 πήρες ή V2? Τιμή?

  37. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το V1 πήρα. Στα 72 ευρώ.

  38. Το propel v2 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το 1. Θα το προτείνατε σαν ένα μαλακό παπούτσι για long και recovery ; Από βάρος είναι το ίδιο;

  39. @jimissi Όχι, δεν είναι πλέον μαλακό σαν το v1. Έχει σφίξει αρκετά.

  40. Ποιο θα πρότεινες σαν το v1;

  41. Το θες μόνο για αργά τρεξίματα;

  42. @jimissi Δες το Novablast, το οποίο ανοίγει και ρυθμό, αν χρειαστεί.

  43. Το Nike Invicible μπαινει σε αυτο το παιχνιδι η παει σε αλλη κατηγορια;

  44. @jimissi Άλλο επίπεδο cushioning, softness και ελαστικότητας. Όλα στο max.
    Υπάρχει και σχετικό review.

  45. Οκ,σε ευχαριστω πολυ!Πιο πολυ προς τα εκει κλεινω αλλα η τιμη ειναι ακριβουτσικη!!!Αν βρω καμια προσφορα…

  46. @jimissi Διάβασε και τα σχόλια από κάτω, δεν έχει ταιριάξει σε όλους το Invincible.

  47. Πολλά καλά λόγια διαβάζω για το συγκεκριμένο παπούτσι, η καλή απορρόφηση κραδασμών, το χαμηλό βάρος και πλέον η καλή τιμή με κάνουν να τα δοκιμάσω για μεγάλα τρεξίματα.

  48. Ξέρουμε κάτι για τις 2 επόμενες εκδόσεις; Είναι οκ για φαρδύ πέλμα όπως το v1;

  49. Με βόλεψε αυτό το παπούτσι. Σκέφτομαι τήν αγορά στο ίδιο μέγεθος (42,5) τού FUELCELL PROPEL RMX. Έχει κάπως φανταχτερά χρώματα. Σε σχέση με αυτό πού πρότεινε ο Echetlos τί διαφορές υπάρχουν? Να το πάρω? Θα με βολέψει άραγε όπως αυτό που παρουσίασε ο φίλος Echetlos και απέκτησα?

  50. @blackdog Δεν είναι σίγουρα εξίσου μαλακές με το πρώτο. Άλλη ρύθμιση.

    @astrolavos Πιο casual wear το επάνω μέρος αλλά η σόλα δείχνει ίδια.

  51. Παρήγγειλα τα v2, μόλις τα τρέξω θα γράψω εντυπώσεις.

  52. Έχω το propel v1 . Mε 130χλμ τα παπούτσια, έτρεξα σήμερα τον Ποσειδώνιο ημιμαραθώνιο. Παρατήρησα στο βρεγμένο οδόστρωμα γλιστρούσα σε επικίνδυνο βαθμό. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος και τα έχω για αγώνες 21χλμ ή περισσότερα εάν και όταν το πάρω απόφαση…

Αφήστε μια απάντηση