Αρχική / Αξιολογήσεις / New Balance FuelCell Impulse

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

New Balance FuelCell Impulse

New Balance FuelCell Impulse

Κατηγορία: Racing flat – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 232γρ. – 6mm drop (23/17mm)

Πάντα μου άρεσαν τα αγωνιστικά παπούτσια. Πολύ…
Με την εφαρμογή – γάντι, κι ας ήταν λίγο (ή και πολύ) στενή. Την λεπτή και σχετικά σκληρή σόλα, η οποία σου επέτρεπε να νοιώθεις το έδαφος κάτω από το πέλμα σου αλλά «διέταζες» το παπούτσι κι αυτό ακολουθούσε αμέσως. Πάτησες, σηκώθηκες… Με τη λιτή σχεδίαση και το χαμηλό βάρος. Που το φορούσες κι έλεγες, «θέλω να πάω γρήγορα». Κι ας μην ήσουν γρήγορος.
Μου άρεσαν τόσο πολύ, που τελικά έμαθα να τρέχω σχεδόν τα πάντα με τέτοια. Κι ας μην ήταν κατάλληλα για μένα, βάσει των «προδιαγραφών» μου. Αυτό που μετρούσε ήταν ότι ευχαριστιόμουν την αίσθηση που σου έδιναν.
Θυμάμαι να έχω «κάψει» κατά καιρούς πολλές προπονήσεις, πηγαίνοντας τελικά όπως επέβαλαν τα παπούτσια και όχι όπως το προπονητικό πρόγραμμα της ημέρας. Το απολάμβανα όμως.

Τα μοντέλα που είχα αγαπήσει περισσότερο απ’ όλα, ήταν τα NB 1400 V1/V2. Η ομορφιά της απλότητας! Και οι τρεις τελευταίες εκδόσεις είναι εξίσου εξαιρετικά παπούτσια, με ελαφρώς πιο προπονητικό χαρακτήρα όμως αλλά και μεγαλύτερο target group.
Και τώρα έρχεται ένα αντίστοιχο racing flat, το FuelCell Impulse, με αρκετά διαφορετικά χαρακτηριστικά όμως. Αλλά κι αυτό σου φωνάζει, από το ζέσταμα κιόλας, «πάμε γρήγορα!».

Επάνω μέρος

Η ΝΒ μας έχει συνηθίσει στην μάλλον λιτή και απλή σχεδίαση των performance μοντέλων της κι αυτό είναι κάτι που το λέμε με την καλή έννοια. Ένα καλό πατρόν κι ένα σωστό διχτυωτό, συνήθως εξασφαλίζουν την απαιτούμενη εφαρμογή στα παπούτσια της κατηγορίας αυτής. Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, στο Impulse ο σχεδιασμός του επάνω μέρους είναι λίγο πιο εξεζητημένος, με μια πρώτη ματιά τουλάχιστον.

Εσωτερικά, έχουμε ουσιαστικά μια σφιχτή κάλτσα από πολύ λεπτό κι ελαστικό ύφασμα, μέσα στην οποία κάθεται το πόδι. Η κατασκευή της είναι ενιαία από εμπρός μέχρι πίσω (full bootie), δεν υπάρχει καθόλου γλώσσα, όπως την εννοούμε συνήθως, ενώ απουσιάζει εντελώς και η παραμικρή ποσότητα αφρωδών υλικών, ακόμη και γύρω από τον αστράγαλο. Στο σημείο αυτό, το οποίο έχει ψηλό προφίλ, υπάρχει ένα ακόμη πιο ελαστικό χείλος για να συγκρατεί κατάλληλα την φτέρνα.

Full bootie για το Impulse, με μία εσωτερική ελαστική επένδυση να αγκαλιάζει όλη την επιφάνεια του ποδιού. Δεν υπάρχει η κλασική γλώσσα ούτε και αφρώδες στο σημείο.

Επάνω από την εσωτερική επένδυση, «κάθεται» ένα επίσης ενιαίο κομμάτι από engineered mesh. Είναι ιδιαίτερα μαλακό, λεπτό, εύκαμπτο αλλά όχι ελαστικό, με πυκνή ύφανση και μια ελαφριά ενίσχυση μόνο στην σειρά των κορδονιών. Δουλεύει εντελώς ανεξάρτητα από το εσωτερικό ύφασμα, αφού μεταξύ τους ενώνονται μόνο στην αρχή της «γλώσσας» και κάτω από τον αστράγαλο. Αυτή η εξωτερική στρώση είναι που δίνει και την δομή στο upper.

Δομικά στοιχεία δεν υπάρχουν πουθενά και σχεδόν ούτε και προφυλακτήρας δαχτύλων. Ακόμη και το σύνηθες «Ν», το logo της εταιρείας στο μεσαίο τμήμα, εδώ απουσιάζει. Υποτυπώδες είναι και το κολάρο γύρω από την φτέρνα, με δύο λεπτά και πολύ εύκαμπτα κομμάτια πλαστικού εκατέρωθεν και μια ενίσχυση χαμηλά. Εν ολίγοις, η στήριξη της φτέρνας βασίζεται κατά κύριο λόγο στην στενή γραμμή και την μελετημένη ελαστικότητα του υφάσματος.

Η περιοχή γύρω από τον αστράγαλο φτάνει ψηλότερα απ’ ότι συνήθως και δεν έχει καθόλου αφρώδες. Η ελαστικότητα του υφάσματος είναι αυτή που συγκρατεί την περιοχή.

Αρχικά δυσκολεύεσαι να φορέσεις το παπούτσι, λόγω της σφιχτής κάλτσας. Σίγουρα μια «θηλειά» στο πίσω μέρος θα βοηθούσε.
Μόλις όμως μπει το πόδι μέσα, «κουμπώνει» αμέσως. Το ύφασμα της επένδυσης είναι πολύ απαλό κι οι όποιες ραφές, εντελώς επίπεδες. Πιστεύω ότι άνετα θα μπορούσε να φορεθεί και χωρίς κάλτσες.

Το Impulse έχει αγωνιστική γραμμή στην φτέρνα και το midfoot, πιο στενή δηλαδή και «κολλητή» στο πόδι. Παρ’ όλα αυτά, σε καμμία περίπτωση δεν αισθάνεσαι το πέλμα να ξεχειλίζει, όπως συμβαίνει με κάποια αντίστοιχα μοντέλα. Το πίσω μέρος συγκρατείται ακριβώς όπως πρέπει, το ψηλό προφίλ της εσωτερικής κάλτσας δεν γίνεται καν αισθητό, ενώ η απουσία κολάρου επιτρέπει στην κατασκευή να πάρει το σχήμα της φτέρνας. Για να καταλάβετε πόσο καλά κρατάει το σημείο, σε αργούς ρυθμούς θα μπορούσες να μην δέσεις καν τα κορδόνια. Ανάλογη είναι η εφαρμογή και στο μεσαίο τμήμα. Το παπούτσι στενεύει ελαφρώς, αγκαλιάζοντας ακόμη πιο σφιχτά το πόδι, η υφή των υλικών είναι όμως τέτοια που αφήνει περιθώρια κίνησης. Ακόμη κι αν κάποιος έχει πολύ στενή φτέρνα, στην χειρότερη περίπτωση να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τις έξτρα τρύπες.
Παρά την έλλειψη αφρώδους στο σημείο της (υποτιθέμενης) γλώσσας, καμμία πίεση δεν δημιουργείται από τα κορδόνια, όσο κι αν τα σφίξεις.

Στην περιοχή των δαχτύλων, το Impulse ανοίγει αρκετά. Ενώ τα περισσότερα racing flats συνήθως αδυνατούν να φιλοξενήσουν φαρδύτερα πέλματα, το μοντέλο της ΝΒ προσφέρει, και περισσότερα χιλιοστά κατά πλάτος και μεγαλύτερη ελευθερία από το ύφασμα. Και οι δύο στρώσεις είναι εξαιρετικά μαλακές κι εύκαμπτες και μπορούν να ακολουθήσουν οποιαδήποτε κίνηση του ποδιού, χωρίς πιθανότητα τριβών ή ερεθισμών. Παράλληλα, η πυκνή ύφανση του mesh δεν επιτρέπει στο πόδι να κινηθεί ανεξέλεγκτα.

Το εξωτερικό διχτυωτό είναι πάρα πολύ μαλακό και εύκαμπτο, αφήνοντας ελευθερία κινήσεων στο πόδι. Ο προφυλακτήρας είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

Το upper του Impulse είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιον τρόπο, που θα μπορούσε να παραμείνει απροβλημάτιστο ακόμη και σε μεγαλύτερα τρεξίματα. Βέβαια, η χρήση που οι σχεδιαστές είχαν στο μυαλό τους, είναι για γρήγορες προπονήσεις και διαλειμματικές σε στίβο. Εκεί είναι που πραγματικά ξεχωρίζει. Κολλάει κυριολεκτικά στο πόδι σου, δεν υπάρχει πουθενά το παραμικρό κενό στην εφαρμογή, ενώ παρά την έλειψη οverlays, είναι και απόλυτα σταθερό, ακόμη και σε γρήγορες στροφές. Κι όλα αυτά χωρίς ποτέ να νοιώσεις ότι ασφυκτιάς μέσα στο παπούτσι. Το toe box έχει όσον αέρα χρειάζεται, ώστε να κάνεις ακόμη και μεγάλα tempo runs.
Η δε διαπνοή του υφάσματος είναι άψογη. Δοκιμάστηκε ημέρες με πολλή ζέστη και υγρασία και δεν είχε το παραμικρό θέμα.

Το ελαφρύ κολάρο είναι πολύ εύκαμπτο, ίσα ίσα για να κρατάει το ύφασμα ψηλά. Βοηθάει στην συγκράτηση της φτέρνας, χωρίς να γίνεται αντιληπτό.

Πραγματικά, δεν βρίσκω κάτι που θα άλλαζα στο επάνω μέρος τους Impulse. Θα κρατήσω μόνο μία μικρή επιφύλαξη (χωρίς να έχω κάποια ένδειξη, παρ όλα αυτά) σχετικά με την ελαστικότητα του υφάσματος γύρω από τον αστράγαλο και το ενδεχόμενο να ξεχειλώσει με την χρήση και να χαλαρώσει η εφαρμογή στο σημείο.
Επειδή στην περιοχή του αχιλλείου υπάρχει μία λωρίδα υφάσματος, καλό θα ήταν να φορέσετε κάλτσα μέχρι τον αστράγαλο.
Τέλος, το Impulse είναι εντελώς true to size.

Σόλα και πάτημα

Στο μεγαλύτερο μέρος της, η σόλα αποτελείται από Revlite αφρό (EVA). Είναι πιο σφιχτός και ελαφρύς από τον Fresh Foam και η ΝΒ τον χρησιμοποιεί στα performance μοντέλα της. Στο εμπρόσθιο τμήμα, κάτω από τον Revlite έχει τοποθετηθεί το υλικό FuelCell. Πρόκειται για μία σύνθεση πολυουρεθάνης (TPU), στην οποία έχει εγχυθεί άζωτο. Τι ρόλο παίζει το άζωτο, δεν γνωρίζω να σας πω.
Να σημειώσουμε πως η New Balance χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη σύνθεση και στο μοντέλο της FuelCell, εκεί όμως η σόλα αποτελείται εξ ολοκλήρου από αυτήν.

Εδώ διακρίνονται τα δύο τμήματα από TPU κάτω από τον Revlite.

Κάτω από τα μετατάρσια και το μεγαλύτερο μέρος της εξώσολας, υπάρχει μαλακό λάστιχο, ενώ το εξωτερικό μέρος της φτέρνας καλύπτεται από σκληρότερο υλικό.

Full contact εξώσολα, με μαλακό και σκληρό λάστιχο τοποθετημένο στο μεγαλύτερο μέρος της.

Η σόλα έχει χαμηλά ύψη (23/17mm), παρόλο που οπτικά δείχνει ψηλότερη στο πίσω μέρος. Στην πραγματικότητα, τα υπερυψωμένα τμήματα εξωτερικά και εσωτερικά, αποτελούν «τοιχώματα», μέσα στα οποία κάθεται το πέλμα για καλύτερη στήριξη. Αυτό βηθάει, τόσο την εφαρμογή του επάνω μέρους όσο και την σταθερότητα του πατήματος.
Το εμπρόσθιο τμήμα είναι ιδιαίτερα ανασηκωμένο για να διευκολύνει το transition, ενώ η ευκαμψία είναι αντίστοιχη της κατηγορίας της, δηλαδή μέτρια.

Στο πίσω μέρος της, τα τοιχώματα της σόλας σηκώνονται ψηλότερα, δημιουργώντας ένα «πλαίσιο» για καλύτερη στήριξη του ποδιού.

Η σόλα του Impulse έχει δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες, αναλόγως του σημείου που πατάς.
Κάτω από την φτέρνα, ο Revlite είναι αρκετά σφιχτός, έως και σκληρός, θα λέγαμε. Σε αυτό συμβάλλουν, τόσο το χαμηλό ύψος όσο και το σκληρό λάστιχο από κάτω του. Αντιθέτως, το forefoot έχει εντελώς άλλη αίσθηση. Το FuelCell είναι αρκετά πιο μαλακό, παρά τα μόλις 6mm πάχους του, όπως και το λάστιχο από κάτω.

Μέχρι τώρα, το βασικό distance racer της NB ήταν το 1400 (το 1600 παλαιότερα και τώρα το Hanzo, είναι άλλη κατηγορία). Παρ’ όλα αυτά, το cushioning του είναι επικεντρωμένο στο πίσω μέρος, «εξυπηρετώντας» περισσότερο τους heel strikers.
Πλέον με το Impulse, τα πράγματα έρχονται τούμπα. Η τεχνολογία FuelCell είναι τοποθετημένη μόνο μπροστά, κάνοντας ουσιαστικά το μοντέλο ιδανικό για όσους πατούν στο μεσαίο ή το μπροστινό τμήμα του παπουτσιού.

Σε αργούς ρυθμούς, το Impulse δείχνει να μην βολεύεται ιδιαίτερα. Μπορεί το upper να είναι πολύ άνετο, ο αφρός όμως δείχνει αρκετά σφιχτός. Όσο μπροστά και να πατάει κάποιος, καθώς η φτέρνα αναγκαστικά εμπλέκεται στο transition, η σόλα μοιάζει σα να είναι δύο εντελώς ξεχωριστά κομμάτια και η μετάβαση από το ένα στο άλλο γίνεται αισθητή. Δεν είναι όμως αυτά τα τρεξίματα για τα οποία σχεδιάστηκε το παπούτσι. Χαμηλούς ρυθμούς με το Impulse, θα δείτε μόνο στο ζέσταμα και την αποθεραπεία.

Το νέο New Balance απαιτεί εξ αρχής ταχύτητα, στο ζητάει με το που το πατήσεις. Σε ρυθμούς tempo ή ακόμη καλύτερα, σε γρήγορα κομμάτια, το πάτημα μεταμορφώνεται. Πάντα όμως με την προυπόθεση ότι θα προσγειωθείς πιο μπροστά. Ή κι αν έστω «γλείψεις» την φτέρνα, δεν θα είναι αυτή που θα πάρει το φορτίο.
Κατ’ αρχάς, μπροστά το Impulse είναι αρκετά πιο μαλακό από τα μοντέλα της κατηγορίας του. Αφενός τα 17mm δεν είναι λίγα, αφετέρου η πολυουρεθάνη του FuelCell έχει ένα χαρακτηριστικό βύθισμα, έστω και σύντομο. Ναι μεν αισθάνεσαι το έδαφος καθώς προσγειώνεσαι, όπως απαιτείται σε ένα τέτοιο μοντέλο, συγχρόνως όμως υπάρχει και κάποιο cushioning για να προστατέψει τα μετατάρσιά σου.
Αμέσως μετά ακολουθεί το άλλο χαρακτηριστικό του ΤPU, δηλαδή το γρήγορο rebound. Τα δύο κομμάτια του FuelCell λειτουργούν σαν μικρά τραμπολίνα και κυριολεκτικά σε «σηκώνουν» αμέσως από το έδαφος. Δεν ξέρω τι ακριβώς συνεισφέρει το άζωτο στην όλη σύνθεση (βασικά δεν ξέρω καν τι ακριβώς είναι) αλλά νομίζω πως το Impulse έχει το πιο ζωντανό κι ενεργητικό forefoot απ’ όσα racers έχω δοκιμάσει. Όσο πιο γρήγορα και με υψηλό cadence πας, τόσο περισσότερο σε ανταμοίβει.

Μπορεί το FuelCell να αναγράφεται επάνω στον Revlite, βρίσκεται όμως ακριβώς από κάτω.

Το toe off είναι τρομερά άμεσο και αποδοτικό, δεν καταλαβαίνεις για πότε σηκώθηκες. Σε αυτό βοηθάει και το ιδιαίτερα ανασηκωμένο εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο δίνει μία αίσθηση προώθησης. Δεν το καταλαβαίνεις όπως σε μοντέλα με εντελώς άκαμπτες σόλες, είναι όμως εκεί. Επιπλέον, είναι όσο εύκαμπτο χρειάζεται για να μην κουράζει το πέλμα και όσο άκαμπτο απαιτείται για να μην ξοδεύεις άσκοπα ενέργεια.

Η Rocker σχεδίαση μπροστά και το πολύ μακρύ flex point, βοηθούν στο γρήγορο transition του Impulse.

Εδώ να κάνουμε μια σημείωση… Η μεγάλη επιστροφή ενέργειας (bounce, rebound, αναπήδηση, όπως θέλετε πείτε το), δεν είναι απαραίτητα καλή σε ένα αγωνιστικό μοντέλο. Μπορεί στα trainers να κάνει πιο ξεκούραστη την μετάβαση από την προσγείωση στην απογείωση, «κλέβει» όμως από το responsiveness που οφείλει να έχει ένα racer και μετριάζει την ισχύ που θέλουμε να περάσουμε κατά το πάτημα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η σόλα ισορροπεί ιδανικά μεταξύ των δύο παραπάνω καταστάσεων. Το υλικό δουλεύει μαζί με το πόδι, όχι εναντίον του.

Επίσης, σε όλο αυτό συνεισφέρει και το πολύ σταθερό πάτημα του παπουτσιού. Εν αντιθέσει με άλλα racing flats, τα οποία έχουν σχετικά στενή σόλα μπροστά, η πλατφόρμα του Impulse ανοίγει αρκετά. Όπως και να πατήσεις, το πέλμα «κεντράρεται» αμέσως και μπορείς να περάσεις όλη την δύναμη στο έδαφος.
Επιπλέον, ιδίως σε μεγαλύτερα κομμάτια, θα νοιώσεις ότι το cushioning μπροστά σε προστατεύει από το συνεχές «κοπάνημα» και τελικά μένεις πιο φρέσκος απ’ ό,τι θα περίμενες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους κάνουν συχνά γρήγορες προπονήσεις και επιβαρύνουν περισσότερο τα μετατάρσιά τους. Το έχω φορέσει σε κομμάτια σε στίβο αλλά και tempo runs (σε τσιμέντο, μάλιστα) κι η καταπόνηση ήταν αισθητά λιγότερη.

Πιθανώς κάποιοι να παρατηρήσουν πως για τόσο γρήγορο μοντέλο, το Impulse είναι σχετικά βαρύ. Τα 230γρ. λοιπόν, που αναφέρονται στα χαρακτηριστικά του, είναι μόνο στα χαρτιά. Στον δρόμο, το παπούτσι έχει αίσθηση το πολύ 200 γραμμαρίων. Το έχουμε ξαναπεί, το μοναδικό μειονέκτημα του TPU είναι το βάρος του. Εδώ όμως δεν το αντιλαμβάνεσαι καν.


Συμπέρασμα

Το Impulse είναι ένα μοντέλο φτιαγμένο για γρήγορες ή και πολύ γρήγορες προπονήσεις. Και αγώνες φυσικά, αν και αυτό έχει να κάνει με το επίπεδο του καθενός. Προσωπικά, θα το χρησιμοποιούσα το πολύ μέχρι ημιμαραθώνιο αλλά κάποιος ικανός δρομέας με ελαφρύ πάτημα, σίγουρα θα μπορούσε και σε μαραθώνιο. Για 5Κ – 10Κ, δεν το συζητάω, βούτυρο στο ψωμί του. Αν πρόκειται δε για δρομείς επιπέδου, θα δούλευε και ως trainer. Το τονίζω και πάλι όμως, για να εκμεταλλευτείς τις αρετές του, απαιτεί πάτημα μπροστά ή στο μέσο. Διαφορετικά, πάτε στο επίσης εξαιρετικό 1400.

Η New Balance κατάφερε να φτιάξει ένα πραγματικά ξεχωριστό παπούτσι. Το επάνω μέρος κυριολεκτικά εξαφανίζεται, συνδυάζοντας άνεση και κράτημα. Θα μου άρεσε να το έχω ακόμη και σε προπονητικό μοντέλο.
Η σόλα διαφέρει από αυτή των περισσοτέρων peformance/racers, τα οποία έχουν συνήθως όλη την τεχνολογία τους κάτω από την φτέρνα. Το Impulse είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει στις μύτες και γρήγορα. Είναι responsive, είναι springy κι είναι και προστατευτικό, δεν σε αφήνει διαλυμένο στο τέλος της προπόνησης, όπως άλλες αγωνιστικές κατασκευές. Κι όπως προείπα, αγνοήστε το βάρος που διαβάσατε στα specs. Συν τοις άλλοις, είναι και εντυπωσιακό σε εμφάνιση.

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

12 Σχόλια

  1. Θα με βάλεις να φοράω τα 2 ζευγάρια Streak 6 που έχω ακόμα και στα long runs, μπας και χαλάσουν πιο γρήγορα. Thanks για το review Νίκο!

  2. @sotiris_diamantopoulos Χαχαχα… 😀
    Το Streak έχει ίσως το πιο κοντινό μπροστινό πάτημα στο Impulse.

  3. @echetlos σταμάτα πια τις παρουσιάσεις μοντέλων !!!!!
    Δεν καταλαβαίνεις ότι μας κάνεις κακό; Λυπήσου μας !!

  4. … έχω τα 1500 από τα οποία έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος … έχω και τα 1400 με τα οποία έτρεξα φέτος στο μαραθώνιο Ρόδου … αλλά το impulse φαίνεται ότι είναι κομμένο και ραμμένο ειδικά για τα μέτρα μου … αφού το πάτημα μου είναι τόσο μπροστά … που στο δεξί πόδι … και λόγω ανισοσκελιας, η φτέρνα σπανίως ακουμπά (γλύφει) το έδαφος , όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα πολλές φορές , να καταπονούνται τα μετατάρσια , παρά το σχετικά ελαφρύ πάτημα που έχω ! Μόλις ξεμπερδεψω από τα πολύ μεγάλα … θα είναι η πρώτη επιλογή παπουτσιού που θα κάνω ! Για άλλη μια φορά εξαιρετική ανάλυση και παρουσίαση … για την οποία ευχαριστούμε πολύ !!!

  5. @spy Χωρίς πλάκα, σε σένα πήγε το μυαλό μου όταν τα φορούσα, Σπύρο!
    Σίγουρα θα τα εκτιμήσεις.

  6. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα..!!
    Μια ερώτηση… έτσι για τι καλό..
    Μεταξύ του Impulse και του Reebok Floatride Run Fast ποιο θα προτείνατε;
    Να σας πω ότι τρέχω στις μύτες και πατάω τη φτέρνα ελάχιστα… υπάρχει καλύτερο παπούτσι για αυτόν τον τύπο δρομέων σαν και μένα;
    Μέχρι στιγμής τα τρεξίματα μου περιλαμβάνουν διαλειμματικές και αποστάσεις από 5χλμ έως 16 χλμ σε tempo 5 με 6 λεπτά το χλμ..

  7. @nikolaospapachristos Καλημέρα και καλωσήρθες, Νικόλα!

    Αν διαβάσεις και το review, θα δεις ότι το Impulse απευθύνεται ξεκάθαρα σε όσους πατάνε μέσο ή μπροστά.
    Το Reebok είναι ακριβώς το ανάποδο, όλο το cushioning κι η γεωμετρία είναι ανάποδα, τα επωφελούνται οι heel strikers.
    Οπότε, το ΝΒ είναι το κατάλληλο για σένα, όπως τα περιγράφεις.
    Όμως… οι ρυθμοί που αναφέρεις είναι μάλλον «αργοί» για το παπούτσι, δεν δουλεύει εύκολα ως προπονητικό σε τέτοιες ταχύτητες και το πιθανότερο είναι να σε κουράσει. Εκτός αν το πάρεις μόνο για τα κομμάτια σου και δεις κάτι άλλο για trainer.

  8. @echetlos σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση σου… αυτή τη στιγμή τρέχω με το pegasus 35…και σιγά σιγά κατεβάζω χρόνους…έχεις να μου προτείνεις κάτι πιο ταιριαστό;

  9. @nikolaospapachristos Αν όντως πατάς μπροστά (δεν σε αμφισβητώ, απλά οι περισσότεροι νομίζουμε έτσι αλλά τελικά πίσω προσγειωνόμαστε 🙂 ), μπορείς να δεις κάποια μοντέλα με χαμηλότερο drop. Π.χ. το Kinvara.

  10. @nikolaospapachristos εννοείται θα συμφωνήσω με τον μάστερ @echetlos. Τα Kinvara, Liberty ISO της Saucony, το GORun Ride 7 της Skechers και άλλα παπούτσια με χαμηλότερο drop έχουν μια βολική κατανομή αφρού μπροστά και πίσω για όσους προσγειώνονται πιο μπροστά. Από την άλλη όμως, προσγειωνόμενος κι εγώ μπροστά, βρίσκω μια χαρά τα Pegasus 35 τόσο για πιο αργά όσο και σχετικά γρήγορα τρεξίματα. Είχες κάποιο θέμα εσύ, ή σε ενδιαφέρει να προσθέσεις κι ένα άλλο παπούτσι ώστε να μοιράζεις τις προπονήσεις;

  11. @sotiris_diamantopoulos δεν έχω κανένα θέμα με το 35…ίσα ίσα που είμαι πολύ ευχαριστημένος…απλά κοιτάω , όπως σωστά υπόθεσες, ένα δεύτερο παπούτσι πιο κοντά στα χαρακτηριστικά τρεξίματος μου.
    @echetlos όντως πατάω μπροστά … να σκεφτείς η φτέρνα ίσα που γλύφει το έδαφος…απλώς δεν θέλω το drop να πέσει κάτω από τα 6 mm γιατί μετά έχω πρόβλημα όταν οι ρυθμοί μου είναι λίγο πιο αργοί όπου πατάω πιο πολύ με το μέσο του ποδιού και νοιώθω άβολα με την απουσία έστω και λίγης στήριξης της φτέρνας.
    Άρα από ‘τι καταλάβατε ρωτώ αν υπάρχει παπούτσι με καλύτερο πάτημα από το pegasus για forefoot runners

  12. Εντέλει … μετά από δοκιμή… μάλλον το δεύτερο παπούτσι μου θα είναι το ΝΒ 1400V6

Αφήστε μια απάντηση