Αρχική / Αξιολογήσεις / Skechers Performance Max Road 4 Hyper

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Skechers Performance Max Road 4 Hyper

Skechers Performance Max Road 4 Hyper

Κατηγορία: Trainer  –  Πάτημα: Ουδέτερο  –  Βάρος: 238γρ.  –  Drop: 6mm (31/25mm)

 

Κατά την γνώμη μου, το Ultra Road 2 (αλλά και το Max Road 3, αφού ουσιαστικά για το ίδιο παπούτσι πρόκειται) ήταν από τα 2 – 3 καλύτερα max cushioning μοντέλα που έχω φορέσει. Θα μπορούσε να θεωρηθεί και ο πραγματικός διάδοχος του περίφημου Hoka Clifton 1, του μοντέλου δηλαδή που όρισε την κατηγορία αυτή και έφερε τα πάνω κάτω στον χώρο. Το UR2 παρείχε τεράστιες δόσεις μαλακής προστασίας, χωρίς όμως να του λείπει και η ζωντάνια από την σόλα. Ήταν εύκαμπτο, σταθερό και ευρύχωρο, ενώ όλα αυτά τα προσέφερε και σε ένα απίστευτα χαμηλό βάρος.

Και μετά ήρθε ο Hyper Burst, ο σούπερ αφρός που παρουσίασε η Skechers Performance την προηγουμένη χρονιά, αφήνοντας όλους με ανοιχτό το στόμα. Τον έχω δοκιμάσει σε τρία μοντέλα έως τώρα και το πάτημα είναι πραγματικά ξεχωριστό. Ας δούμε πώς συμπεριφέρεται και στην κατηγορία του Max Road.

Επάνω μέρος και εφαρμογή

To upper εδώ είναι αρκετά ιδιαίτερο, θυμίζοντας το αντίστοιχο του GOrun 7. Knit ύφασμα και μονοκόμματη κατασκευή, με την εφαρμογή να εξαρτάται από την ελαστικότητα ανά σημείο. Το πλεχτό είναι αρκετά χοντρό και έχει εντελώς κλειστή ύφανση παντού.

Στο toe box η ελαστικότητα είναι πολύ μεγάλη και παρόλο που η γραμμή του δεν είναι φαρδιά, το πόδι κινείται ελεύθερα. Ο προφυλακτήρας είναι ελάχιστος και δεν δίνει ύψος ή δομή στην περιοχή, αν όμως δεν έχεις πολύ ογκώδες πέλμα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Compression Knit, χωρίς δομικά στοιχεία μπροστά και πολύ stretchy.

Στο μεσαίο τμήμα, το πλεχτό ενισχύεται εσωτερικά με μία επένδυση (underlay), καταργώντας εντελώς την ευκαμψία των πλαινών. Στην ράχη όμως του ποδιού, εκεί που κανονικά θα είχαμε την γλώσσα, η ελαστικότητα παραμένει μεγάλη και τελικά καθορίζει το κράτημα του παπουτσιού.

Στην φτέρνα έχουμε ακριβώς την ίδια σχεδίαση με του GR7, με ένα εσωτερικό αφρώδες να αγκαλιάζει και να συγκρατεί την περιοχή. Δεν είναι πολύ αλλά αμέσως διαπιστώνεις πως δεν χρειάζεσαι και περισσότερο. Στο επάνω μέρος του, το εύκαμπτο κολάρο καταλήγει σε ένα ελαστικό χείλος, το οποίο είναι και προέκταση της “γλώσσας”. Δεν είναι σφιχτό, οπότε δεν συνεισφέρει κάτι επιπλέον στο κράτημα, ενώ παρότι φτάνει ψηλά, δεν ενοχλεί καθόλου.

Το “μαξιλαράκι” γύρω από τον αστράγαλο δεν είναι πλούσιο, συγκρατεί όμως την φτέρνα αποτελεσματικά.

Όπως και με το GR7, έτσι κι εδώ επέλεξα να κατέβω μισό νούμερο από το κανονικό μου. Το Max Road έχει μια κάπως μακρόστενη γραμμή, όντας οριακά μακρύτερο. Δοκιμάζοντας και τα δύο νούμερα λοιπόν, ένοιωθα καλύτερα με το μικρότερο, καθώς ήταν πιο εφαρμοστό μπροστά. Αποδείχθηκε σωστή η επιλογή μου, αφού ούτε χώρος περισσεύει, ούτε και τα δάχτυλα περιορίζονται λόγω knit.  Σαν πρώτη αίσθηση, το upper αγκαλιάζει απόλυτα το πόδι, δίνοντας την γνωστή αίσθηση κάλτσας.

Το κράτημα είναι ικανοποιητικό για πλεχτό με τόση ελαστικότητα, ιδίως αν η διαδρομή δεν έχει απότομες στροφές. Αν υποθέσουμε κιόλας πως το Max Road είναι φτιαγμένο κυρίως για πιο αργές προπονήσεις (κατι που τελικά δεν ισχύει, όπως θα δούμε), η πίεση που ασκείται στο ύφασμα δεν θα προβληματίσει. Σίγουρα δεν εμπνέει την σιγουριά του παραδοσιακού διχτυωτού, είναι όμως το τίμημα που πληρώνεις για την άνεση του πλεχτού.

Το άκαμπτα πλαινά στο midfoot βοηθούν, ενώ αλλάζοντας και τα πολύ ελαστικά και λεπτά κορδόνια (κάτι που πλέον κάνω σχεδόν σε όλα τα παπούτσια), σταθεροποιείται και η ράχη του ποδιού. Η δε φτέρνα συγκρατείται αρκετά καλά, παρότι δεν υπάρχουν έξτρα τρύπες. Τελικά, η συμπεριφορά κάλτσας είναι μόνο στο toe box κι από εκεί και πίσω, η εφαρμογή μοιάζει πιο παραδοσιακή.

Το τελείωμα του κολάρου δεν προσφέρει κάτι στο κράτημα της φτέρνας.

Το φόρεσα και σε ένα επιταχυνόμενο τρέξιμο μέσα σε στίβο, στον εσωτερικό διάδρομο μάλιστα, πλησιάζοντας ρυθμούς tempo και δεν είχα κάποιο θέμα με το κράτημα. Αν πήγαινα πιο γρήγορα όμως, θα είχα πιστεύω.

Να τονίσω και πάλι πως όλα τα παραπάνω ισχύουν έχοντας επιλέξει μισό νούμερο μικρότερο. Πιθανώς τα πράγματα να ήταν ελαφρώς διαφορετικά με το κανονικό μου. Κι επειδή όλα τα πόδια δεν είναι ίδια, η δοκιμή του Max Road επιβάλλεται.

Σε γενικές γραμμές, το επάνως μέρος συμπεριφέρεται όπως θα περίμενες από ένα ελαστικό πλεχτό. Το συγκεκριμένο όμως έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα, υπό συνθήκες. Όπως είπαμε, είναι πολύ χοντρό και εντελώς κλειστό, με αποτέλεσμα να μην αναπνέει το πόδι. Σε νορμάλ καλοκαιρινές ημέρες, το νοιώθεις εξ αρχής ζεστό. Αν όμως έχει και υγρασία, το πιθανότερο είναι πως θα μουσκέψεις. Όταν είχαμε το μίνι καύσωνα, το πόδι μου είχε ιδρώσει τόσο πολύ, που είχε βραχεί ακόμη και το πλεχτό. Και σχετικά σύντομα, μάλιστα. Από την άλλη, τις τελευταίες ημέρες, όπου η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη. Όπως και να ‘χει, δεν χρειαζόταν τόσο χοντρή και κλειστή πλέξη. Ή ακόμη καλύτερα, χρειαζόταν απλά ένα κλασικό ύφασμα. Καλά και χρυσά τα knit για συγκεκριμένη χρήση, το κράτημα και την διαπνοή όμως του mesh δεν την έχουν. Συν το ότι θα εξοικονομείτο κι επιπλέον βάρος.

Σχετικά με το νούμερο τώρα, θεωρώ ότι αν κάποιος έχει στενό πόδι, ίσως πρέπει να κατέβει μισό νούμερο. Είναι και πολύ υποκειμενική υπόθεση η εφαρμογή, οπότε καλό θα ήταν να το δοκιμάσετε. Να θυμίσουμε ότι το EU sizing στην Skechers Performance δεν ακολουθεί τη συνήθη αντιστοιχία των υπολοίπων εταιρειών. Ενώ σε US/UK/cm είναι κανονικό, αν πάτε βάσει ευρωπαικού, θα πρέπει να επιλέξετε μισό νούμερο κάτω.

Σόλα και πάτημα

To Max Road 4 είναι το μοντέλο της Skechers Performance με την μεγαλύτερη ποσότητα Hyper Burst. Πόση ακριβώς, δεν ξέρω να σας πω, αφού πραγματικά δεν κατάφερα να βγαλω άκρη με τα ύψη της σόλας. Καταλήγω στα 31/25mm, συμπεριλαμβανομένου του επενδεδυμένου footbed στο επάνω μέρος. Ούτως ή άλλως, ±1 – 2 χιλιοστά δεν έχουν και τόση σημασία, καθως το υλικό και η γεωμετρία είναι αυτά που καθορίζουν την συμπεριφορά του παπουτσιού.

Ο Hyper Burst είναι πλέον γνωστός σαν σύνθεση και ιδιότητες. EVA αφρός αλλά με πολύ ειδική επεξεργασία πριν πάρει την τελική του μορφή. Διοξείδιο του άνθρακα εγχύεται στο υλικό, κατόπιν θερμαίνεται, αποκτά υγρή μορφή και διαστέλλεται, δημιουργώντας μικρές κυψέλες εσωτερικά αλλά με συμπαγή τοιχώματα.

Δεν ξέρω αν το tuning του HB αλλάζει αναλόγως του μοντέλου, εμφανισιακά πάντως η υφή του Max Road 4 δείχνει διαφορετική (πιο πορώδης) από αυτήν π.χ. του Ride 8, όπως και η συμπίεσή του, πιέζοντάς το με τα δάχτυλα. Λογικό μοιάζει πάντως, καθώς τα δύο μοντέλα έχουν σχεδόν ίδια ύψη, οπότε με κάποιον τρόπο θα πρέπει να διαφοροποιούνται ως trainers.

Ένα πελώριο κομμάτι από Hyper Burst που υπόσχεται πολλά!

Βέβαια, θεωρώ ότι αρκεί και το μοτίβο της σόλας από κάτω, ώστε να δοθούν άλλα χαρακτηριστικά στο Max Road 4. Από την σχεδόν επίπεδη εξώσολα του Ride 8 ή του Razor 3, πάμε σε μία διαμόρφωση με πολλά και εντελώς ανεξάρτητα τμήματα σε όλη την επιφάνεια, δημιουργώντας συγχρόνως μεγάλες και βαθειές αυλακώσεις. Είναι ίδια με αυτήν του GOrun 7 αλλά εδώ τα pods προεξέχουν πολύ περισσότερο. Καλύπτονται όλα από λεπτό λάστιχο, όχι όμως και στην περίμετρό τους, οπότε εκεί η φθορά είναι σχετικά πρόωρη. Παρ’ όλα αυτά είναι περισσότερο αισθητική και δεν επηρεάζει την πρόσφυση.

Σε συνδυασμό με τη χαμηλή πυκνότητα του ΗΒ σαν υλικό, η διάταξη της εξώσολας επιτρέπει και πρωτοφανή ευκαμψία. Όχι μόνο για παπούτσι της max cushioning κατηγορίας αλλά και γενικότερα. Ναι μεν και τα προηγούμενα μοντέλα της σειράς είχαν εύκαμπτο forefoot για το ύψος τους, εδώ όμως το πράγμα πάει αλλού και κάνει την διαφορά. Προσθέτοντας σε αυτό και το γνωστό M-Strike (με την ιδιαίτερα ανασηκωμένη σόλα στα δύο άκρα της), συνδυάζονται τελικά τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν το πάτημα ενός προπονητικού μοντέλου: ευκαμψία και rocker.

Το μοτίβο της εξώσολας προσδίδει πολύ μεγάλη ευκαμψία και δεν περιορίζει τον τρόπο που κινείται το πόδι.

Ας ξεκινήσω λοιπόν με μία “ηχηρή δήλωση”: για τις δικές μου προτιμήσεις (αν και πιστεύω ότι δεν απέχει πολύ και αντικειμενικά), η σόλα του Max Road 4 είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει ποτέ σε trainer. Αποτελεί μάλιστα και την πιο αντιπροσωπευτική εφαρμογή του Hyper Burst, αν θες να καταλάβεις όλες τις ιδιότητες του συγκεκριμένου αφρού.

Έχουμε ένα υλικό που δεν είναι υπερβολικά μαλακό από μόνο του αλλά το παπούτσι καταλήγει να έχει ένα πολύ μαλακό πάτημα. Και αυτό οφείλεται στην εξώσολα. Κάθε κομμάτι της από κάτω δουλεύει σχεδόν ανεξάρτητα και μπορεί να συμπιεστεί πολύ περισσότερο απ’ ότι αν είχαμε μία ενιαία επιφάνεια. Κι αναλόγως του σημείου που φορτίζεις πιο πολύ, αντίστοιχη είναι κι η συμπίεση. Η αλήθεια είναι πως στα πρώτα βήματα νοιώθεις τα pods κάτω από το πέλμα σου, πολύ σύντομα όμως αυτή η αίσθηση εξαφανίζεται και μένει μόνο αυτή της ευκαμψίας. Ουσιαστικά λοιπόν, σόλα και εξώσολα δουλεύουν σαν ενιαίο σύστημα, επηρεάζοντας η μία την άλλη.

Αν προσγειωθείς πολύ πίσω, είναι πιθανό να το βρεις πιο μαλακό απ’ όσο θα ήθελες. Παρ’ όλα αυτά, το M-Strike στέλνει αβίαστα το πάτημα πιο μπροστά και γίνεται πιο ισορροπημένο. Από εκεί και πέρα, το μεγάλο rocker σε ρίχνει προς τα εμπρός πολύ γρήγορα, ενώ η ευκαμψία του forefoot επιτρέπει στο πόδι να δουλέψει και με αρκετά φυσικό τρόπο. Όπως έχουμε ξαναπεί, οι χοντρές και άκαμπτες σόλες που βασίζουν το transition αναγκαστικά στην rocker σχεδίαση, δεν ταιριάζουν απαραίτητα σε όλων την βιομηχανική. Εδώ τέτοιο ζήτημα δεν υφίσταται.

Το rocker είναι πολύ έντονο και στα δύο άκρα της σόλας.

Το Max Road 4 παρέχει πολύ μεγάλη προστασία και softness αλλά συγχρόνως ρολάρει και πολύ εύκολα. Ναι μεν υπάρχει βύθιση του ποδιού μέσα στην σόλα, η επαναφορά όμως του ΗΒ είναι μεγάλη και ποτέ δεν θα σε κουράσει ή θα νοιώσεις ότι σε ξοδεύει. Ακόμη και στο τέλος μιας μεγάλης προπόνησης, εκτός της βοήθειας από τον αφρό, έχεις σύμμαχο και το πολύ χαμηλό βάρος. Κι όσο αργά και να πας, το παπούτσι δουλεύει και είναι ζωντανό. Επιπλέον, ένα από τα χαρακτηριστικά του ΗΒ είναι και η ανθεκτικότητά του καθώς μαζεύονται τα χιλιόμετρα, αφού δεν “κάθεται” όπως άλλοι αφροί όσο περνάει η ώρα.
Σε σχέση με το Ultra Road 2 ή το Max Road 3, το πάτημα είναι ελαφρώς πιο σφιχτό και στιβαρό αλλά και πιο δυναμικό και αβίαστο, λόγω του νέου υλικού. Εξαιρετικός ο προηγούμενος αφρός αλλά ο ΗΒ είναι αλλού.

Η εμφάνιση του MR4 φωνάζει από μακρυά ότι πρόκειται για μοντέλο φτιαγμένο για πολλά και αργά χιλιόμετρα. Σε αυτήν την κατηγορία τοποθετείται κι από την εταιρεία άλλωστε. Κι όμως… Το παπούτσι θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί ως up-tempo trainer ή performance trainer ή όπως αλλιώς θέλετε. Μπορεί το σασί του να παραπέμπει σε λιμουζίνα, κάτω από το καπό όμως κρύβονται πολλά άλογα.

Ανοίγεις ρυθμό πανεύκολα και παρότι αρχικά νοιώθεις ότι είναι μαλακό γι’ αυτό που πας να κάνεις, διαπιστώνεις ότι, όχι μόνο “πάει” τελικά αλλά σου δίνει και ωραία αίσθηση. Και φυσικά αυτό οφείλεται στο κορυφαίο rebound του ΗΒ και τον τρόπο που σε πετάει προς τα επάνω. Μπορεί να έχεις μεγαλύτερη βύθιση σε σχέση με πιο στοχευμένα μοντέλα, δεν σε καθυστερεί όμως και ταυτόχρονα, απαιτεί και λιγότερη δουλειά από τα πόδια.
Τότε είναι και που καταλαβαίνεις καλύτερα πώς δουλεύουν τα pods από κάτω, αφού φορτίζοντάς τα περισσότερο, αυτά λειτουργούν σαν μικρά πιστόνια. Αν καταφέρεις δε να μεταφέρεις το πάτημα επάνω στο midfoot (εκεί είναι ξεκάθαρα το sweet spot του MR), το transition είναι πραγματικά απολαυστικό.
Και βέβαια μην ξεχνάμε και κάτι πολύ βασικό: όλο αυτό το cushioning σου δίνεται σε ένα πακέτο που ζυγίζει όσο ένα Adidas Boston!

 

Σίγουρα δεν έχεις την ακρίβεια και την πληροφόρηση πιο ειδικών κατασκευών με λεπτότερες σόλες, σου δίνει όμως τον γρήγορο ρυθμό με διαφορετικό τρόπο. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε να διαμορφώνεται και μία δεύτερη, διαφορετική κατηγορία up-tempo μοντέλων (Rincon, Turbo, FuelCell TC κτλ), όπου softness και σβελτάδα καταφέρνουν να συνδυαστούν.

Θα τολμήσω να πω ότι το πάτημα του Skechers θυμίζει αυτό του Vaporfly 4%. Δεν έχει την ίδια ευκολία και αποδοτικότητα στο transition, καθώς λείπει η carbon plate που λειτουργεί ως μοχλός και αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τον ZoomX. O τρόπος όμως που δουλεύει ο αφρός, το softness και το bounce του, φέρνουν στο μυαλό το Nike.

Αν έπρεπε να βρούμε οπωσδήποτε κάτι που υστερεί η σόλα του MR4, αυτό θα είχε να κάνει με την σταθερότητά της. Ο μαλακός αφρός σε συνδυασμό με το ότι πατάς επάνω σε πολλά ανεξάρτητα τμήματα, κάνει το παπούτσι πιο ασταθές από άλλα της κατηγορίας του. Για παράδειγμα, τα προηγούμενα μοντέλα, τα οποία είχαν και φαρδύτερη βάση, υπερτερούσαν στον τομέα αυτόν.

Συμπέρασμα

Δεν ξέρω αν τελικά είμαι προκατειλημμένος απέναντι στον Hyper Burst αλλά κάθε φορά καταλήγω να ενθουσιάζομαι και με διαφορετικό τρόπο. Έχει επιστροφή ενέργειας, μεγάλη προστασία, ανθεκτικότητα και πολύ χαμηλό βάρος. Στο Max Road 4 έχει και την μαλακή αίσθηση που πολλοί ζητούν.

Το cushioning είναι ικανό για ατελείωτα χιλιόμετρα, ενώ λόγω βάρους και rebound δουλεύει και ως daily trainer εξίσου εύκολα. Κι αν πατήσεις και γκάζι, τότε είναι που καταλαβαίνεις γιατί όλος αυτός ο ντόρος γύρω από τον Hyper Burst.

Το επάνω μέρος παρ’ όλα αυτά, έχει κάποια θέματα να λύσει. Η κακή διαπνοή είναι το σημαντικότερο, ιδίως για κλίματα σαν της Ελλάδας. Συν τοις άλλοις, το compression knit δεν ταιριάζει σε μία τόσο δυναμική σόλα και τελικά την περιορίζει. Ένας τύπος mesh ή έστω το πλεχτό που φοράει το Ride 8, θα έδινε την απαραίτητη σταθερότητα και το παπούτσι θα ήταν κυριολεκτικά αψεγάδιαστο.

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

34 Σχόλια

  1. Χαίρεται, ήθελα να ρωτήσω το συγκεκριμένο παπούτσι το σκεφτόμουν για κάτι πιο μαλακό, για πιο αργά και ξεκούραστα χιλιομετρα. Έχω στη κατοχή μου τα rebel και τα zoom fly. Θα ταιριάξουν στο rotation μου?
    Το πάνω μέρος κρατάει το πόδι στη θέση του? Γιατί κάπου διάβαζα ότι επειδή δεν έχει κατι πέρα από το πλεκτό πλέει το πόδι σε ενοχλητικό βαθμό.
    Τέλος σε σύγκριση με το Hoka Bondi αν το έχεις δοκιμάσει ποια η άποψη σου. Το Bondi για κάποιο λόγο δεν με βόλεψε καθόλου
    Ευχαριστώ

  2. @stefankokkonis Καλωσήρθες, Στέφανε!

    Το ότι μπορεί να πάει και γρήγορα, δεν σημαίνει ότι δεν πάει και αργά. Για τέτοια είναι φτιαγμένο κατά βάση. Οδοστρωτήρας είναι το παπούτσι, μέγιστη προστασία και softness.
    Όπως γράφω και στο κείμενο, κατέβηκα μισό νούμερο και δεν έχω κανένα σοβαρό πρόβλημα με το κράτημα. Για την χρήση που το θες μάλιστα, δε νομίζω ότι θα το στρεσάρεις καν το upper. Ούτε και είναι σκέτο πλεκτό, παρά μόνο στο toe box. Στο κέντρο έχει αρκετή δομή.
    Απ’ την άλλη, αν τρέχεις σε διαδρομή με διαρκείς κλειστές στροφές, πιθανώς να ζητήσεις το κάτι παραπάνω.

    Δεν το έχω φορέσει το Bondi αλλά απ’ όσο ξέρω, παρά το πολύ cushioning που έχει, δεν είναι και αντίστοιχα σούπερ μαλακό. Πέραν αυτού, το Skechers είναι μακράν ελαφρύτερο, λιγότερος όγκος, με πολύ περισσότερο pop και φυσικά σβελτάδα. Το Hoka θα υπερτερεί λογικά σε σταθερότητα και σίγουρα στο επάνω μέρος του.

  3. Για άλλη μια φορά έγραψες ένα εξαιρετικό rewiew. Μπράβο!

    Μπορείς να κάνεις μια σύγκριση με το GOrun 7 (με το οποίο μοιάζουν πολύ) όσων αφορά το πάτημά τους? Softness, responsive,bounce…

  4. @takosan Να ‘σαι καλά, συντρέχτη! 🙂

    Όποιος έχει διαβάσει το review και τα σχόλια του Ride 7, θα ξέρει πόσο πολύ μου άρεσε το παπούτσι. Το συνέστηνα σε όλους και όταν με ξανάβλεπαν μου έλεγαν πώς γίνεται ένα Skechers να είναι τόσο καλό. Τολμώ να πω ότι η εταιρεία μου “χρωστάει”… 😛

    Ο Hyper Burst όμως είναι άλλο πράγμα. Λίγο πιο συμπαγής και σφιχτός από τον FlightGen (όχι στο MR4 όμως) αλλά με πολύ ανώτερη συμπεριφορά συνολικά. Ελαστικότητα, βάρος, σταθερή απόδοση μετά από ώρα, νοιώθεις ότι σαλεύει κάτω από το πέλμα σου. Μπροστά του, το Ride 7 μοιάζει κάπως flat σε αίσθηση, παρόλο που αντικειμενικά δεν είναι.
    Κι είναι και πούπουλο.

  5. GOrun 7 έγραψα Νίκο, όχι Ride 7. H Skechers φταίει που τα έχει κάνει μπάχαλο με τις ονομασίες των μοντέλων της!

  6. Πωωω… μπερδεύτηκα!
    Ναι, όντως μοιάζουν πολύ αλλά τα ψηλότερα pods από κάτω κάνουν βαθύτερη την συμπίεση της σόλας και τελικά το MR4 είναι σαφώς πιο μαλακό αλλά λιγότερο σταθερό.
    Το επάνω μέρος του GR7 είναι πιο light αλλά του big brother κρατάει καλύτερα.

  7. Νικο πολυ ωραιο review για αλλη μια φορα, συγχαρητηρια και ευχαριστουμε.

    Μια μονο προσωπικη ενσταση εχει να κανει με την σταθεροτητα του συγκεκριμενου μοντελου σε σχεση με τους προκατοχους του (max road 2+3).
    Προσωπικα το βρισκω πιο σταθερο και το αποδιδω οτι η βαση ειναι το ιδιο ή και ελαχιστα πιο φαρδια σε σχεση με τα προηγουμενα μοντελα ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΑΣΥΜΠΙΕΣΤΗ.

    Εχω βγαλει καποιες ενδιαφερουσες φωτο για συγκριση των δυο μοντελων αλλα θελω βοηθεια, στο πως τις αναρταμε.

    Ευχαριστω.

  8. Το πήρα το ρίσκο και τα αγόρασα χτες τελικά. Πρώτη εντύπωση μετά από ένα 10 αρι στο Ζάππειο είναι απόλυτα θετική. Πάτημα πολυ ανετο και με πολύ bounce από τον αφρό και το πάνω μέρος τελικά δεν νομίζω να με προβληματίσει καθόλου. Στο ρυθμο που πήγαινα (5:15) ήταν σταθεροτατο. Σε σχέση με το bondi που είχα καμία επαφή, στο bondi αισθάνεσαι ένα βουλιαγμα στον αφρό που απαιτεί παραπάνω προσπάθεια για να ανοίξεις Ρυθμό, στο Skechers αυτό γίνεται αβίαστα εντελώς, απλά πας.
    Θα το δοκιμάσω και σε άσφαλτο για να βγάλω και τα τελικά μου συμπερασματα

  9. @geomaz Γιώργο, δεν το έχω πια το UR2 για να συγκρίνω αλλά αφού το έκανες εσύ, έτσι θα είναι.
    Πάει καιρός από την τελευταία φορά που το έτρεξα, οπότε μπορεί να κάνω και λάθος σχετικά με την σταθερότητα.

    @stefankokkonis Με γειά, Στέφανε!
    Αν τα βρείτε με το επάνω μέρος, πραγματικά θα ενθουσιαστείς με το παπούτσι. Άλλωστε, η εφαρμογή είναι πολύ υποκειμενική υπόθεση.
    Πήρες το κανονικό σου νούμερο;

  10. Το πήρα σε 43, στο rebel ας πούμε φοράω 43 στα zoom fly 44,οπότε μάλλον το μικρό κανονικό μου είναι. Έχω πάντως όσο χώρο πρέπει μπροστά, σε φάρδος πάντως είναι κομπλέ με καλή εφαρμογή

  11. Νικο μου εκανε εντυπωση και η μεγαλη διαφορα στην συμπιεση του αφρου, υπαρχει η δυνατοτητα να σηκωσω φωτο ;(φαινεται εκει οπου ”κοντραρω” τις δυο σολες και ενω η σολα του maxroad 3 εχει συμπιεστει αρκετα, του 4…τιποτα).

  12. @geomaz Σου έχω στείλει pm σχετικά με την ανάρτηση εικόνων, Γιώργο. https://gorun.gr/faqs/
    (κανόνισε να προσθέσεις και σ’ αυτό τρεις πάτους και σακουλάκια με τζελ κάτω απ’ την φτέρνα).

  13. … καλησπέρα Νίκο (@echetlos) κι ευχαριστώ πολύ για την πολύ κατατοπιστική ανάλυση σου στο αγαπημένο μου παπούτσι των υπεραποστάσεων ! Δύο και πλέον χρόνια τώρα απέχω από κάθε αγορά καινουργιου παπουτσιού … απλά χρησιμοποιώ αυτά που έχω μέχρι την διάλυσή τους ! Το max road 4 … διότι εγώ έχω μείνει ακόμα στο ultra road 2, με το οποίο έτρεξα στο Σπάρταθλο το 2018, αποτελεί την διαδοχή κατάσταση, απ’ ότι κατάλαβα από την ανάλυση σου … το ερώτημα είναι αν τίθεται ζήτημα με το μέγεθος του νέου παπουτσιού σε σχέση με το πιο παλιό … η απλά επιλέγω το ίδιο νούμερο ! Τα ultra road 2, μου φαίνονται αρκετά φαρδιά και φοράω μισό νούμερο μεγαλύτερο του κανονικού (43 αντί 42,5), αφού αυτά χρησιμοποιώ πάντα σε κάθε αγώνα υπεραποστασης !

  14. @spy Να ‘σαι καλά, Σπύρο! 🙂

    Το UR2 είχε πολύ ευρύχωρο toe box, σε πλάτος, ύψος και μήκος.
    Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού έχει πιο μακρόστενο καλούπι. Το δε πλεχτό είναι πολύ ελαστικό, εν αντιθέσει με του UR2.
    Αυτό που αναφέρω περί μισού νούμερου κάτω, σίγουρα δεν ισχύει για την περίπτωσή σου και το μέγεθος των προπονήσεων ή των αγώνων σου. Αν ενδείκνυται και εδώ το να ανέβεις μισό επάνω, δε μπορω να σ’ το πω. Ίσως σου είναι μακρύ μετά. Το καλύτερο είναι να το δοκιμάσεις σε κάποιο κατάστημα, έχει στη Ν. Ερυθραία νομίζω.

  15. @echetlos : Νίκο ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση ! Ναι έχει κατάστημα στην Ερυθραία … και νομίζω ότι ήρθε ο καιρός πλέον να ανανεώσω πλέον τα παπούτσια μου … αν και τα δύο ζευγάρια ultra road 2 που έχω με 1500 περίπου χλμ το καθένα … μια χαρά αντέχουν μέχρι στιγμής, χωρίς πολλές φθορές !!!

  16. @spy Ναι, σκυλί το UR2! Δυστυχώς, από τα πιο υποτιμημένα παπούτσια.

  17. @echetlos ευτυχώς όμως Νικόλα που ήσουν εσύ και τα αγοράσαμε.
    οπως κι ο @spy έτσι κι εγώ τα έχω ακόμα και να σου πω ότι είχα ψάξει μήπως τα βρω ξανά αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε νούμερο.

  18. Νίκο @echetlos, έχω παρατηρήσει ότι κάποια παιδικά μοντέλα και κάποια casual womens φθείρονται πάρα πολύ εύκολα. Φοβάμαι ότι το ίδιο συμβαίνει και με αυτό το μοντέλο. Έχουμε κάποιο review μετά από πολύμηνη χρήση;

  19. @skull Γιώργο, μιλάς για την εξώσολα;

  20. @echetlos ναι

  21. @skull Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει σύγκριση, Γιώργο. Μιλάμε για εντελώς άλλα υλικά. Πλέον το λάστιχο από κάτω είναι της Goodyear, μάλιστα.
    Στα Gorun 7 (120χλμ) και Max Road 4 (90χλμ), που έχουν ίδια εξώσολα, η μόνη φθορά είναι στο “δαχτυλίδι” γύρω από το λάστιχο κι αυτό απλά σαν ξύσιμο.
    Στο μοτίβο που έχουν τα Razor, Ride 7, Ride 8, υπάρχει μόνο μία ελαφριά λείανση του λαστίχου και τίποτα περισσότερο.

  22. @echetlos Σε ευχαριστώ Νίκο για την διευκρίνηση. Τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και είχα κάποιες αναστολές…

  23. Τα Hoka Rincon με εγκατέλειψαν στα 300χλμ (έγιναν σαν ένα κομμάτι κούτσουρο) και αφού διάβασα την παρουσίαση ειπα να δώσω μια ευκαιρία στην Skechers. Μετά από ένα 12αρι στο 5.02 έχω να πω ότι είναι καλύτερο παπούτσι από τo Rincon περισσότερο rebound ρολάρει πολύ καλύτερα, μου άφησε τα πόδια ξεκούραστα ενώ με τα Rincon είχα πόνο στις γαμπεσ, γενικά σε τραβάει να κανεις χλμ, με μόνο μείον το upper το οποίο βγάζοντας τα παπούτσια βρήκα υγρασία μέσα. Ήμουν έτοιμος για δεύτερο ζευγάρι Rincon αλλά ευτυχώς διάβασα το άρθρο και πήρα τα Skechers.ΥΓ τα Skechers στοίχησαν 97 ευρώ ενώ τα Rincon 115 και έβγαλαν μόνο 300χλμ.

  24. @christos-2 Είναι και περίεργες αυτές οι ημέρες, πολλή ζέστη και υγρασία.
    Όχι πως δεν είναι ζεστό το MR4 ούτως ή άλλως, αλλά αν στρώσει λίγο ο καιρός, ξεπερνιέται νομίζω αυτό το μειονέκτημα.
    Πήγες στο κανονικό σου νούμερο, Χρήστο;

  25. @echetlos σίγουρα είναι και ο καιρός έτσι αν και μένω δυτική Μακεδονία όποτε δεν θα έχω θέμα διαπνοής αργότερα. Ξέχασα να το αναφέρω κατέβηκα μισό νούμερο κάτω 47 ευρωπαϊκό το πήρα, ενώ Nike φοράω 47,5 και μου είναι γάντι δεν παίζει το πόδι αλλά και ούτε και ενοχλεί στο τρέξιμο. Σε ευχαριστούμε πολύ για το άρθρο.

  26. Να ‘σαι καλά, Χρήστο! 🙂

  27. @echetlos Ειμαι αναμεσα σε αυτα η τα clifton7 της Ηοκα ποια να προτιμησω Τα θελω για αργα μεγαλα τρεξιματα(αφου ειμαι αργος)
    2)Παντα τις παραγγελιες μου τις κανω με βαση το αμερικανικο συστημα και με βαση αυτο φοραω νουμερο 10 σε αντιστοιχια στο σσαιτ της skechers η αντιστοιχια σε ευρωπαικο ειναι 43, να παω σε 43 δηλαδη η σε 44 που φοραω σε ολα τα αλλα μια και δεν υπαρχει σε μισο νουμερο πιο κατω

  28. @skandi αν παραγγείλεις από skechers.gr υπάρχουν μισά νούμερα απλά θα πρέπει να κάνεις την παραγγελία τηλεφωνικά! Στο site δεν φαίνονται αλλά υπάρχουν. Αν τελικά καταλήξεις στα Skechers κάνε τηλεφωνική παραγγελία στο US νούμερο σου

  29. @skandi Δεν έχω δοκιμάσει ούτε το Clifton 6 ούτε το 7, οπότε δε μπορώ να συγκρίνω.
    Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι το πόσο μ’ αρέσει το MR4 κάθε φορά που το τρέχω.
    Σχετικά με το νούμερο, θα σου πρότεινα να τα δοκιμάσεις σε κάποιο κατάστημα για να αποφασίσεις. 43.5 δεν υπάρχει γενικότερα σε καμμία εταιρεία.

  30. Στο κατάστημα που ρώτησα(Θεσσαλονικη)έχει νούμερα σχεδόν σε όλα τα μοντέλα .
    Παίζει και μια προσφορά στα 2 ζευγάρια το 2ο στη μισή τιμή από την αρχική.

  31. @allexτο κατάστημα που ρώτησες υπάρχει στο internet η μηπως έχεις το τηλέφωνο τους μήπως μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία?

  32. @skandi εδώ ρωτησα.
    5. Skechers Concept Store, Τσιμισκή, Θεσσαλονίκη

    Τσιμισκή 103 & Βύρωνος
    Θεσσαλονίκη 54622
    Τηλ. 2311 243230

  33. Σας ευχαριστω για τις απαντησεις Θα ακολουθησω την συμβουλη του Νικου και του @allex και θα παρω τα skechers Σας ευχαριστω πολυ

Αφήστε μια απάντηση