Αρχική / Αξιολογήσεις / Skechers Performance GOrun Ride 8 Hyper

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Skechers Performance GOrun Ride 8 Hyper

Skechers Performance GOrun Ride 8 Hyper
Κατηγορία: Trainer  –  Πάτημα: ουδέτερο  –  Βάρος: 247γρ.  –  Drop: 6mm (30/24mm)

 

Το GOrun Ride 7 ήταν ίσως το μοντέλο που καθιέρωσε την Skechers Performance στο ευρύτερο δρομικό κοινό. Απορροφητικό, με μαλακό αλλά ελαστικό πάτημα, ελαφρύ για την κατηγορία του και με ωραία εφαρμογή. Όσο επιφυλακτικός κι αν εξακολουθούσες να είσαι (κακώς, βέβαια) απέναντι στη “μη παραδοσιακή” εταιρεία, δε μπορούσες εύκολα να το προσπεράσεις. Ιδίως στην τιμή που έβγαινε κιόλας. Προσωπικά το πρότεινα με κλειστά μάτια σε όποιον με ρωτούσε και όλοι έμεναν από ικανοποιημένοι έως ενθουσιασμένοι.

Το 2019, η εταιρεία τάραξε τα νερά με τον Hyper Burst και το Razor 3. Ο νέος της αφρός, αν και “απλός” EVA στη βάση του, συνδύαζε ιδιότητες που δεν είχαμε ξαναδεί μέχρι τότε. Με μια ειδική επεξεργασία του υλικού, κατάφερνε να προσφέρει προστασία, χαμηλό βάρος, ανθεκτικότητα και μεγάλη επιστροφή ενέργειας. Όλα αυτά συγχρόνως και χωρίς συμβιβασμούς. Η πολυουρεθάνη έχει το μεγάλο μειονέκτημα του βάρους. Το Pebax, ναι μεν είναι πανάλαφρο και με κορυφαίο rebound αλλά αν χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποσότητα, χρειάζεται απαραίτητα ένα “συμπλήρωμα”, καθώς είναι υπερβολικά μαλακό και ασταθές. Ο Hyper Burst όμως, έδειχνε να είναι απόλυτα ισορροπημένος και να τσεκάρει όλα τα κουτάκια. Η Skechers είχε μπει για τα καλά στο παιχνίδι.
Όπως αναμενόταν, ήρθε και η σειρά του Ride να φορέσει το καινούργιο υλικό.


Επάνω μέρος και εφαρμογή

Το πλεχτό ύφασμα διατηρείται και στο Ride 8 αλλά με εντελώς διαφορετική δομή. Η ελαστικότητά του περιορίζεται μόνο στο επάνω μέρος του toe box, όπου μάλιστα είναι μεγάλη, με τα πλαινά να είναι πυκνά και αρκετά πιο άκαμπτα. Μαζί με το προφυλακτήρα, παρότι περνάει απαρατήρητος, κρατούν σταθερό το ύψος και το πλάτος στην περιοχή, δίνοντας της και ένα πιο στρογγυλεμένο σχήμα. Θυμίζουμε ότι το Ride 7 ήταν κάπως ρηχό και σφηνοειδές μπροστά.

Ελαστική και ανοιχτή ύφανση επάνω από τα μετατάρσια αλλά πιο δομημένο στα πλαινά και τον προφυλακτήρα.

Στο μεσαίο τμήμα, το knit έχει μια εσωτερική ενίσχυση για την απαραίτητη σταθερότητα. Το μεγάλο και μάλλον “άκομψο” overlay του προηγουμένου μοντέλου, έχει αντικατασταθεί από ένα πολύ πιο λεπτό και χωρίς ραφές. Όχι πως το προηγούμενο γινόταν αντιληπτό στην εφαρμογή, αισθητικά όμως έμοιαζε εντελώς αταίριαστο. Οι τρύπες των κορδονιών είναι διπλές, σχεδίαση που συναντάμε συχνά τελευταία, διατηρώντας καλύτερα το αρχικό σφίξιμο, ενώ πλέον υπάρχει και μία έξτρα.

Η διάταξη των κορδονιών, περνώντας από δύο τρύπες σε κάθε σημείο, βοηθάει να βρεις την επιθυμητή εφαρμογή.

Η γλώσσα έχει λίγο αλλά επαρκές αφρώδες και δεν είναι πια ραμμένη με τα πλαινά. Παρ’ όλα αυτά, μένει σταθερή στην θέση της και φιλτράρει σωστά την όποια πίεση από τα κορδόνια. Ίδιο με πριν είναι και το αφρώδες γύρω από το αστράγαλο, με το κολάρο να παραμένει μετρίας σκληρότητας.

Το αφρώδες δεν είναι πολύ, όπως σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας, κάνει όμως 100% την δουλειά του.

Η εφαρμογή στο νέο Ride είναι λίγο διαφορετική από πριν. Δεν υπάρχει πλέον η αίσθηση “κάλτσας” και το παπούτσι μοιάζει πιο άνετο και ικανό να χωρέσει και μεγαλύτερα σε όγκο πόδια. Κάποιοι με φαρδύτερα πέλματα, έβρισκαν το toe box του R7 ελαφρώς ρηχό και “μυτερό”. Πλέον, υπάρχει αρκετός αέρας πάνω από τα δάχτυλα, λόγω και της μεγάλης ελαστικότητας του πλεχτού στο σημείο, με το στρογγυλεμένο καλούπι να συνεισφέρει στην ευρυχωρία. Παρ’ όλα αυτά, στις στροφές διαπιστώνεις ότι τα πιο σφιχτά πλαινά και ο προφυλακτήρας, κρατούν καλύτερα από πριν το πόδι και η εφαρμογή δεν θυμίζει κλασικό knit.

Η στογγυλεμένη σχεδίαση του toe box.

Στο midfoot και πίσω, τα πράγματα είναι όπως και στο R7. Άνετη αλλά σίγουρη εφαρμογή, κλείδωμα της φτέρνας και καμμία πίεση από τα κορδόνια. Φυσικά, πλεονέκτημα αποτελεί και η ύπαρξη της επιπλέον τρύπας, σε περίπτωση που κάποιος με πιο στενή φτέρνα θέλει να ασφαλίσει καλύτερα την περιοχή. Επιπλέον, οι διπλές τρύπες των κορδονιών διατηρούν πολύ καλύτερα την αρχική τάση που δίνεις.

Το Ride 8 έχει γενικά μία πολύ universal εφαρμογή και θεωρώ πολύ δύσκολο να προβληματίσει το οποιοδήποτε σχήμα ή όγκο ποδιού. Ίσως κάποιος με στενό πέλμα να νοιώσει ότι έχει μπροστά περισσότερο χώρο απ’ όσο θα ήθελε, το καλό όμως κράτημα από τη μέση και πίσω, δεν επιτρέπει στο πόδι να κινείται μέσα στο παπούτσι. Προσωπικά, αποτελώντας τέτοια περίπτωση και τρέχοντας κάθε φορά σε διαδρομή με πολλές και κλειστές στροφές, ποτέ δεν ένοιωσα κάποια αστάθεια, ακόμη και όταν ανέβαζα ρυθμό. Σίγουρα θα προτιμούσα λιγότερη ελαστικότητα στο επάνω μέρος του toe box, αυτό όμως έχει να κάνει και με το πόδι του καθενός, ως συνήθως.

Καταλήγοντας, το παπούτσι έχει την κλασική εφαρμογή ενός προπονητικού μοντέλου. Άνετο και απροβλημάτιστο. Δεν υπάρχει το συνηθισμένο αφρώδες εσωτερικά, ποτέ όμως δεν θα αισθανθείτε ότι σας λείπει. Αντιθέτως, αυτό το κάνει και πιο εύκολα ρυθμίσιμο. Παρά την ευρυχωρία του, το κράτημά του είναι καλό και εύκολα θα ακολουθήσει όταν θα τσιμπήσετε ρυθμό.

Όπως τα περισσότερα knit υφάσματα, έτσι κι εδώ είναι πιθανό να υστερεί σε διαπνοή έναντι του παραδοσιακού mesh. Δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα αλλά οι τωρινές θερμοκρασίες απέχουν αρκετά από το να χαρακτηριστούν υψηλές.

Όσον αφορά το νούμερο, επιλέγετε το κανονικό σας. Το Ride είναι μια ιδέα πιο μακρύ και ίσως σας ξεγελάσει μόλις το δοκιμάσετε. Παρ’ όλα αυτά, δεν δικαιολογεί να κατεβείτε νούμερο, όταν το τρέξετε θα διαπιστώσετε ότι είναι απολύτως εντάξει. Να τονίσουμε για μία ακόμη φορά ότι το EU sizing στην Skechers Performance δεν ακολουθεί τη συνήθη αντιστοιχία. Ενώ σε US/UK/cm είναι κανονικό, αν πάτε βάσει ευρωπαικού, θα πρέπει να επιλέξετε μισό νούμερο κάτω. Συμβουλευτείτε και τους σχετικούς πίνακες για να είστε σίγουροι.


Σόλα και πάτημα

Εδώ είναι που αρχίζουν τα ωραία!
Η σόλα του Ride 7 μού άρεσε πολύ. Θεωρώ ότι ο FlightGen είναι μέσα στις 2 – 3 καλύτερες εφαρμογές “απλού” EVA αφρού που έχουμε δει έως τώρα. Μαλακός, ελαστικός και ελαφρύς, έδινε σε ένα, κατά τ’ άλλα, προπονητικό μοντέλο πολλές περισσότερες δυνατότητες.

Χρησιμοποιήσαμε την λέξη “απλός” παραπάνω, ώστε να διαχωρίσουμε τον Hyper Burst από τις υπόλοιπες EVA συνθέσεις που μέχρι τώρα γνωρίζουμε. Ο “πειραγμένος” αυτός αφρός προκύπτει από μία εντελώς διαφορετική επεξεργασία, όπου διοξείδιο του άνθρακα εγχύεται στο υλικό. Κατόπιν θερμαίνεται, έρχεται σε υγρή μορφή και διαστέλλεται, δημιουργώντας μικρές κυψέλες εσωτερικά αλλά με συμπαγή τοιχώματα. Με αυτή την διαδικασία επιτυγχάνεται πολύ χαμηλό βάρος, ανθεκτικότητα και μεγάλη επιστροφή ενέργειας.

Στην τομή της σόλας φαίνεται η ιδιαίτερη “δομή” του Hyper Burst.

Στο Ride 8 η σόλα έχει πιο σφιχτή κατασκευή σε σχέση με το Razor 3 ή το GOrun 7. Ακόμη και η εμφάνιση της είναι ελαφρώς διαφορετική, καθώς η επιφάνεια δεν είναι τόσο πορώδης όσο στα άλλα μοντέλα αλλά πιο “στιλπνή”. Προφανώς αυτό έχει να κάνει με τα μεγαλύτερα ύψη της σόλας και την ανάγκη για περιορισμό της συμπίεσής της. Ο Hyper Burst είναι μαλακός αφρός και στα 30/24mm προφανώς απαιτείται ένα διαφορετικό tuning απ’ ότι στα 24/20mm του Razor, για παράδειγμα. Το καταλαβαίνεις ακόμη κι αν απλά την πιέσεις με τα δαχτυλά σου.

Ο Hyper Burst είναι και δείχνει πιο συμπαγής στο Ride 8.

Η εξώσολα, εκ πρώτης μοιάζει ολόιδια με του Ride 7 αλλά δεν είναι και τόσο. Ναι μεν το μοτίβο της δεν έχει αλλάξει, με το λάστιχο να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της, πλέον όμως κατασκευάζεται από την Goodyear, την γνωστή εταιρεία ελαστικών. Μια συνεργασία αντίστοιχη αυτής της Adidas με την Continental, δηλαδή.
Το λάστιχο είναι πιο σκληρό και σίγουρα ανθεκτικότερο από πριν. Έχω ήδη περάσει τα 50 χιλιόμετρα και δεν υπάρχει η παραμικρή φθορά, ενώ και η πρόσφυση του Goodyear είναι εμφανώς μεγαλύτερη. Σημαντική αναβάθμιση.

Το design από κάτω δεν έχει αλλάξει αλλά το νέο λάστιχο κάνει την διαφορά.

Εν αντιθέσει με το R7, το νέο μοντέλο είναι αρκετά άκαμπτο μπροστά. Παρότι τα κενά μεταξύ του λαστίχου είναι μεγάλα, αυλακώσεις δεν υπάρχουν. Αυτό, σε συνδυασμό με τον σφιχτό αφρό, δεν επιτρέπουν σχεδόν κανένα flex point. Μπορεί να διατηρείται κι εδώ η M-Strike σχεδίαση, με το ανασηκωμένο εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος αλλά τελικά δεν δείχνει να επαρκεί. Θα το δούμε αναλυτικότερα παρακάτω.

Το χαρακτηριστικό M-Strike παραμένει.

Η σόλα του Ride 7 ήταν πολύ μαλακή, με αρκετή συμπίεση του FlightGen σε όλο το μήκος της. Παρ’ όλα αυτά, το υλικό είχε ελαστικότητα και μπορούσε να διαχειριστεί την βύθιση του ποδιού. Αν το ήθελες, μπορούσε να γίνει και σβέλτο.

Το νέο Ride έχει αρκετά διαφορετικό πάτημα. Η αίσθησή του είναι ιδιαίτερα συμπαγής, σαν ένα πολύ σφιχτό σφουγγάρι και το βούλιαγμα μέσα στον αφρό απόλυτα ελεγχόμενο. Το cushioning είναι πολύ, μη μπερδεύεστε. Αισθάνεσαι το μέγεθος της σόλας και την απορροφητικότητά της σε κάθε σου βήμα και οποιαδήποτε επιφάνεια. Απλά ο Hyper Burst δεν επιτρέπει την άσκοπη συμπίεσή του, με το πέλμα δουλεύει επάνω στην σόλα και όχι μέσα σε αυτήν. Μαλακό μεν αλλά ούτε στο ελάχιστο squishy.

Σημαντική επίσης, είναι και η διαφορά από πριν στο θέμα της σταθερότητας. Κάποιοι έβρισκαν ότι το Ride 7 υστερούσε σε στρεπτική ακαμψία, λόγω της μαλακής σόλας του. Αντιθέτως, το R8 είναι από τα πιο σταθερά neutral μοντέλα που μπορείς να βρεις. Πολύ στιβαρό καθ’ όλο το μήκος του, με τα πλαινά να κοντρολάρουν το άπλωμα του αφρού και να σε στέλνουν ανέξοδα προς τα εμπρός. Βοηθάει σε αυτό η “φύση” του ΗΒ, όπως και το πιο σκληρό λάστιχο από κάτω, το οποίο είναι και περισσότερο στην περιοχή του midfoot. Επίσης, η φτέρνα είναι κεντραρισμένη, χωρίς κλίση προς κάποια πλευρά, ενώ στο R7 “έσπαγε” προς τα μέσα.

Εκεί όμως που το Ride 8 βρίσκεται σε άλλη κλάση, είναι στο θέμα της επιστροφής ενέργειας. Το rebound του Hyper Burst συγκρίνεται μόνο με αυτό του Pebax (έως τώρα, τουλάχιστον), έχοντας όμως και την σταθερότητα που λείπει από το δεύτερο. Ακόμη και σε αργούς ρυθμούς, όπου κανονικά δεν υπάρχει η απαραίτητη συμπίεση για να νοιώσεις την ελαστικότητα του υλικού, το “γκελ” είναι αντιληπτό. Παρ’ όλα αυτά, πηγαίνοντας πιο γρήγορα, εκεί είναι που καταλαβαίνεις όλη την μαγεία του Hyper Burst και το πόσο γρήγορα σε σηκώνει από το έδαφος. Πέραν του bounce όμως, έχει να κάνει και με τον τρόπο που στο δίνει, σε σχέση με άλλα αντίστοιχα υλικά. Η πυκνότητά του, οδηγεί το πόδι να δουλεύει κυρίως στον κάθετο άξονα και προς τα εμπρός, χωρίς το άπλωμα που συναντάμε σε αφρούς με παρόμοια μεν χαρακτηριστικά αλλά μαλακότερους.

Βάσει προδιαγραφών, το Ride είναι το daily trainer στην γκάμα της Skechers Performance. Παίζει εύκολα τον ρόλο του workhorse ως βασικό προπονητικό, είτε πρόκειται για ελεύθερα είτε για μεγάλα τρεξίματα. Ξεκούραστο, ανέξοδο και άνετο, συν το χαμηλό βάρος για την κατηγορία. Βέβαια, θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερο, όπως θα δούμε λίγο παρακάτω.

Από την άλλη, η σόλα του σε προκαλεί να ανοίξεις ρυθμό κι όποτε το κάνεις, ανταμοίβεσαι. Το είπαμε και πιο πάνω, όσο περισσότερο πιέζεις το υλικό, τόσο μεγαλύτερη είναι η ώθηση που σου δίνει. Σφίγγεις λίγο περισσότερο τα κορδόνια αν θες, κι αφήνεις τον ΗΒ να κάνει την δουλειά του. Μπορεί να υπολείπεται αισθητά σε βάρος έναντι π.χ. του Razor ή του GOrun 7 αλλά το κρύβει μια χαρά. Για trainer είναι ήδη αρκετά ελαφρύ, άλλωστε. Πολύ ενεργητικό, ευθύβολο και σταθερό, δεν θα γκρινιάξει ό,τι κι αν του ζητήσεις. Το bounce του υλικού είναι τόσο, που μπορεί να χειριστεί εύκολα τα ύψη της σόλας. Δεν εννοούμε ότι θα το βάλεις σε μικρά κομμάτια σε στίβο αλλά σε tempo προπονήσεις τα καταφέρνει εξίσου καλά με πιο “ειδικά” μοντέλα. Μπορεί τα 24mm του forefoot να σε κρατούν αποκομμένο από το έδαφος, ρολάρει όμως τόσο αβίαστα και αποδοτικά, που το παραβλέπεις. Το έχουμε ξαναπεί άλλωστε, αν θες responsiveness από την σόλα, χρειάζεται ύψος. Αν θες responsiveness από το πόδι, πας σε λεπτόσολες κατασκευές.

Η μοναδικός αστερίσκος κατά την γνώμη μου, έχει να κάνει με την ακαμψία του forefoot και το rocker. Τα 24mm δεν επιτρέπουν στο παπούτσι να τσακίσει και αυτό δεν είναι σύμμαχος στα αργά τρεξίματα. Ναι μεν είναι πιο αποδοτικό στα γρήγορα αλλά σίγουρα υπάρχει κάποια χρυσή τομή. Θα προτιμούσα λοιπόν, είτε ένα μεγαλύτερο ή πιο “απότομο” σήκωμα της σόλας μπροστά, είτε κάποιες αυλακώσεις στον αφρό, όπως για παράδειγμα στο Max Road. Θεωρώ ότι θα έκανε το Ride ακόμη πιο ξεκούραστο. Αφήνω ένα παράθυρο στην πιθανότητα να μαλακώσει μετά από κάποια επιπλέον χιλιόμετρα, αν και ο ΗΒ είναι πολύ ανθεκτικός στην χρήση.

Μικρή η ευκαμψία της σόλας μπροστά.

Όπως και στο Ride 7, το footbed είναι επενδεδυμένο και το παπούτσι μπορεί να φορεθεί και χωρίς τον εσωτερικό πάτο. Αυτό αποτελεί επιλογή για κάποιον που θέλει περισσότερο responsiveness και να είναι πιο κοντά στο έδαφος. Γεγονός είναι ότι έτσι το παπούτσι γίνεται σαφώς πιο γρήγορο, από την άλλη όμως, αυξάνεται ο χώρος εσωτερικά, ο οποίος είναι ήδη αρκετός στο Ride. Μία λύση είναι να φορεθεί με χοντρή κάλτσα αλλά αν κάποιος το δοκιμάσει και δει ότι το προτιμάει έτσι, ας κατέβει μισό νούμερο. Ακόμη και χωρίς τον πάτο πάντως, το Ride εξακολουθεί να είναι πολύ απορροφητικό.


Συμπέρασμα

Το Ride 7 ήταν πολύ καλό. Το Ride 8 δεν είναι απλά η αναβάθμισή του αλλά ένα πολύ καλύτερο παπούτσι.
Ο Hyper Burst πραγματικά απογειώνει το μοντέλο, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τον πολύπλευρο χαρακτήρα του. Αν εξαιρέσουμε γρήγορες, μικρές επαναλήψεις σε ταρτάν, το Ride μπορεί να ακολουθήσει σε οποιονδήποτε άλλον ρυθμό. Μεγάλη προστασία και ανέξοδη άνεση σε αργούς ρυθμούς, σφιχτό και με κορυφαίο rebound στους πιο γρήγορους. Ισορροπεί ιδανικά μεταξύ lightweight trainer και up tempo, οπότε εναπόκειται στον καθένα το πώς θα το χρησιμοποιήσει.
Η εφαρμογή του συνολικά κρίνεται βελτιωμένη. Δεν έχει την αίσθηση κάλτσας του προηγουμένου, είναι όμως τελικά πιο σταθερό και σίγουρα θα χωρέσει περισσότερα διαφορετικά πόδια.

Όσοι αρέσκονταν στο μαλακό cushioning του Ride 7 ή γενικότερα σε σόλες “βούτυρο”, τους συμβουλεύω να μην προβληματιστούν από τα παραπάνω και να δοκιμάσουν το νέο Skechers. Προσφέρει τα ίδια και περισσότερα, με πιο ισορροπημένο και αποδοτικό τρόπο συγχρόνως.

Τελειώνω, επαναλαμβάνοντας τον επίλογο από το review του Razor 3: Ήταν η τελευταία φορά που στην εισαγωγή ενός review για κάποιο Skechers Performance μοντέλο, αναφέρθηκα στα περί προκατάληψης του κοινού, έλλειψης εμπιστοσύνης στο brand, παραδοσιακές φίρμες του χώρου και όλα τα σχετικά… Όποιος επιμένει να την αφήνει έξω από τις πιθανές επιλογές του, κακό του κεφαλιού του. Έτσι απλά…

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

48 Σχόλια

  1. Όποια απορία μου διαβαζοντας , απαντιοταν στο αμεσως επομενο κειμενο.
    Δεν γινεται δουλεια ετσι. Να μην μιλαμε εμεις δλδ ? 🙂
    Πληρεστατος και σε ευχαριστουμε.

  2. Να ‘σαι καλά, Κώστα! 🙂

  3. Bollocks πληρέστατος! Το πιο σημαντικό πράγμα δεν μας είπες. Κρύβει κανέναν λεκέ αυτό το κρεμ χρώμα του upper ή θα πρέπει να τα πλένουμε μόλις πατήσουμε σε λίγο χώμα; Είναι και όμορφο το άτιμο πλέον.

  4. @sotosdiam Χαχαχα…
    Δεν είναι ακριβώς κρεμ, ξεγελάει ο φωτισμός. Λευκό του πάγου περισσότερο.
    Άλλωστε έχουμε πολλά άσπρα μοντέλα πλέον.

  5. Mόλις μου βρήκες το παπούτσι για τα χαλαρά και τα τέμπο μου.Ξέρεις, χάρη σε εσένα πλέον τρέχω μόνο με razor 3.

  6. @vasilis_nitsos Γεια σου, Βασίλη!
    Θα μπορούσες να δεις και το GOrun 7, κυρίως λόγω βάρους.
    (τι παπουτσάρα το Razor!)

  7. Θα το δω και το 7 Νίκο αλλά έχω μια αδυναμία στον αφρό του 8…

  8. @vasilis_nitsos To GOrun 7, όχι το GOrun Ride 7, Βασίλη.
    Hyper Burst φοράει κι αυτό.

  9. Ελιπζω κανα καινουργιο μοντελο να το ονομασουν GoRide Run 7 για να μην μπερδευομαστε. 🙂

  10. Χαχαχα… δεν έχεις κι άδικο!

  11. Όπα,σωστός..Τα μπέρδεψα.Το κοιτάζω λοιπόν.

  12. Το 7 έχει ίδιο drop με το razor και είναι και πιο ελαφρύ.Αυτό είναι το tempo παπούτσι μου Νίκο!

  13. Πολύ ωραίο και αυτό.
    Ερώτηση ψιλοάσχετη, αλλά το θυμήθηκα διαβάζοντας τα παραπάνω: παίζει η ρύθμιση της σόλας ή δεν ξέρω εγώ τι, στο gorun 6 να με ”έσπρωξε” στο να πρηνίζω περισσότερο;
    Πρώτη φορά στα 8 χρόνια, με αυτό το παπούτσι, το παρατήρησα (ν).
    ΥΓ1. Αυτό το σύστημα με τα κορδόνια που το έχει και το turbo 2 είναι εντελώς ηλίθιο. Έτσι και σου λυθεί σε αγώνα, δεν ξαναρυθμίζεται με τίποτα, θέλει ηρεμία!

  14. @big-blue Δεν έχει τόσο μαλακό αφρό το GR6 για να σου ρολάρει το πόδι προς τα μέσα. Συμβαίνει αυτό Ηλία αλλά με πολύ μαλακές και ασταθείς σόλες.

  15. Update:
    Μετά από 80 χλμ, το forefoot δείχνει να έχει γίνει λίγο πιο εύκαμπτο και να τσακίζει ευκολότερα.
    Πιο easy going στα αργά.

  16. Τελικά δεν άντεξα και το τσίμπησα κι εγώ. Αύριο θα το τρέξω αλλά λίγο που το φόρεσα σήμερα, τι μαγικός αφρός είναι τούτος!

  17. @sotosdiam Καλώς τον στο club!

  18. Από οτι βλέπω υπάρχει διαθέσιμο μόνο εδώ;

    https://www.skechers.com/en-us/style/55224/skechers-gorun-ride-8-hyper/nvgr

    Στα 125$.

    Νίκο σε σχέση με το Turbo2 το παίρνουμε ίδιο νούμερο;

  19. @petransfhp Ναι Πέτρο, true to size είναι κι αυτό.
    Ίδιο νούμερο με το Turbo σε US, UK, cm αλλά όπως εξηγώ και στο άρθρο, αυτό αντιστοιχεί σε μισό κάτω στο EU.

  20. @sotosdiam Aντε να πας και στο Razor Σωτηρη να μην ξεκολλας

  21. @echetlos καλώς σας βρήκα, και τι club! Στα αργά όσο μαλακό θέλεις, και στις επιταχύνσεις όσο δυναμικό θέλεις. Ακαμψία κλπ δεν με ενόχλησαν κάπως. Μια παράκληση μόνο, όταν βγάλεις το review του νέου πήγασου, φρόντισε να το βγάλεις χειρότερο (έστω και στα σημεία), γιατί κανονικά για εκεί πήγαινα πριν αποφασίσω να πηδήξω κι εγώ στο τρένο του hyperfoam.

    @roukounas με το ρυθμό που κάνω (ή δεν κάνω) τέμπο και σβέλτες προπονήσεις, με βλέπω να παίρνω το διάδοχο, ή ακόμη και το διάδοχο του διαδόχου, του razor. Πρέπει να χαλάσω ένα boston και ένα zoom fly για να απελευθερωθεί η θέση.

  22. @sotosdiam Χαχαχα… η αλήθεια είναι πως το Pegasus 37 μοιάζει όντως πολύ κοντινό σαν χρήση στο R8.
    Θα δούμε την ετυμηγορία…

  23. @poulios_antonis UK10/US11/44.5

  24. Eυχαριστω όπως τα reebok δηλαδή!

  25. Εξαιρετικο review.
    Έχω ανάγκη να εντάξω στο rotation των παπουτσιών μου ένα ζευγάρια για τα ήσυχα long run μου. Έχω τα rincon για τα tempo run και τα razor 3 για τις πιο γρήγορες προπόνησεις. Μου αρέσει το μαλακό πάτημα και το χαμηλό drop. Τα ride 8 θα κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να προτιμήσω τα Clifton;

  26. @andreas_dimitrakopoulos To αντίστοιχο του Clifton, δηλαδή πολύ μαλακό, είναι το Max Road 4, Ανδρέα.
    Σαν σόλα το προτιμώ μακράν του Hoka (παίζει να είναι και η καλύτερη που έχω δοκιμάσει σε trainer), το μόνο είναι ότι έχει θέμα διαπνοής το επάνω μέρος. Μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε review.
    Το Ride 8 έχει πάρα πολύ cushioning, απλά δεν είναι το σούπερ μαλακό πάτημα, όπως τουλάχιστον το εννοούμε τα τελευταία χρόνια. Πιο στιβαρή αίσθηση αλλά και πολύ σταθερό. Και αλλάζεις και ρυθμό πανεύκολα, αν χρειαστεί. Όλα τα Skechers το έχουν αυτό.

  27. Καλησπέρα.καινουργιος στο φόρουμ έρχομαι απο pegasus 35 και peg turbo 2.θελψ ένα παπούτσι για ν βγάλω προπόνηση για τον άμα.πρωτη συμμετοχή.ενδεχονενως να τρέξω με τα turbo,είμαι σε αναζήτηση νέου κ έχω ακούσει τόσα καλά σχόλια για το εν λόγω.στο ναικ φοράω 42 νούμερο.σε αυτά σε τι νούμερο πάω?

  28. Γεια σου Αντώνη @tonypol91. Πηγαίνεις σε 41.5 EU size.

  29. @sotosdiam σε ευχαριστώ πολυ.

  30. Έχει εξαντληθεί το 41.5…μονο 41;42 και τώρα τι?

  31. @tonypol91 Στο skechers.gr βλέπω πως υπάρχει διαθέσιμο το 41.5

  32. Επικοινώνησα τηλεφωνικά μου είπαν 41:42 στο κατάστημα Περιστερίου…

  33. Λοιπόν, μάλλον αυτό που λες Νίκο σχετικά με τη μικρή ευκαμψία μπροστά και το χαμηλό rocker, είναι μάλλον το θέμα μου με το παπούτσι στα αργά μου τρεξίματα. Μετά τα 10χλμ νιώθω κάθε προσγείωση και απογείωση κάτω ακριβώς από τα δάκτυλά μου, ενώ πάντα εμφανίζονται και οι αγαπημένοι μου κάλοι εκεί. Σε πιο σβέλτες προπονήσεις δεν είχα κανένα θέμα εντωμεταξύ. Οπότε το αφαιρώ από το rotation για τα long runs και πρέπει τώρα να αναπληρώσω αυτό το κενό. Προς το παρόν έχει λίγο ψωμί ακόμα το Pegasus 35, που με κάλυπτε παραδοσιακά, αλλά μάλλον θα τσιμπήσω κάτι καινούριο σύντομα.

  34. 6 μήνες μετά δικαιώθηκα!

  35. Μωρέ εσύ δικαιωμένος από την αρχή ήσουν, εμένα μου πήρε 6 μήνες να το καταλάβω 🙂 Το τι κάνουμε τώρα είναι το θέμα. Θα πάω να τσεκάρω το Pegasus 37, αλλά και γι’ αυτό κάτι αντίστοιχο έγραψες στο review σου σε σχέση με το μπροστινό rocker.

  36. @sotosdiam To ZF3 δεν σου κάνει γι’ αυτές τις προπονήσεις;

  37. Τώρα αν σου πω ότι με το ZF3 έχω κάνει την πιο σβέλτη, αποδοτική tempo προπόνηση μου ever, τι θα πεις; Για κάποιο λόγο, το παπούτσι ταιριάζει μια χαρά στα σβέλτα μου, οπότε θα ήταν κρίμα να το φθείρω στα long μου. Όχι ότι εκεί δεν με βόλεψε πάντως. Στη χειρότερη μπορεί να το κάνω έτσι.

  38. Θα πω ότι χάλασες κι εσύ…

    Τώρα αν σου πω ότι με το ZF3 έχω κάνει την πιο σβέλτη, αποδοτική tempo προπόνηση μου ever, τι θα πεις;

  39. Και δεν θα έχεις άδικο. Δεν ξέρω πάντως αν στο ZF3 παίζει περισσότερο ίσως ρόλο και το βάρος του δρομέα. Δηλαδή αυτό το βούλιαγμα μπροστά χωρίς ανάδραση που περιέγραφες εσύ, να οφείλεται εν μέρει και στη μεγαλύτερη σου μάζα. Thinking out loud όμως, και προσπαθώντας να δικαιολογήσω τα πιθανώς αδικαιολόγητα … 🙂

  40. Κάνε λίγη υπομονή και το Turbo θα παίξει σε νορμάλ τιμές, λογικά.

  41. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Σε τρέχουσες τιμές θα ήταν μη βέλτιστη η χρήση του σε αργά τρεξίματα, αλλά αν πέσει η τιμή του τότε αλλάζει το πράγμα.

  42. @sotosdiam
    Στα 100€ που το βρίσκω το turbo αραιά και που και στοκαρω αναλόγως βρίσκω πολύ value. Με το παπούτσι κανείς από 200αρια μέχρι 25αρι αεροβιο και θα σου βγάλει άνετα 800χμ τουλάχιστον. Τις προάλλες η Nike το είχε 125€.

  43. @chousidisieremias Ιερεμία αν το ξαναπετύχεις εκεί στα 100€, βγάλε μια ΝΟΤΑΜ 🙂

  44. @sotosdiam
    Τώρα στα 125 στη Nike αλλά λίγα νούμερα.
    Το δικό μου ερευνητικό σκάφος είναι πάντα στο ψάξιμο για turb(a)! I will let you know!!!

  45. @echetlos
    Καλησπέρα Νίκο,
    Έχεις άποψη για το SKECHERS GORUN RIDE 9?
    Για να βγει μαζί του μαραθώνιος?

  46. @chriskapsio Μικρές διαφορές από το ν8, Χρήστο. Οπότε ό,τι γράφει και το review εδώ.
    Φυσικά και βγαίνει μαραθώνιος.

Αφήστε μια απάντηση