Αρχική / Αξιολογήσεις / Adidas Adizero Prime X

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Adidas Adizero Prime X

Adidas Adizero Prime X

Κατηγορία: Performance Trainer  –  Πάτημα: Ουδέτερο  –  Βάρος: 251γρ.  –  Drop: 8.5mm (50/41.5mm)

 

Οι κανονισμοί της World Athletics για τα παπούτσια δρόμου σε αγώνες της, αναφέρουν:
– Το ύψος της σόλας δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερο από 40mm.
– Το παπούτσι δεν επιτρέπεται να περιέχει περισσότερες από μία ενσωματωμένες πλάκες ή ελάσματα, είτε καθ’ όλο το μήκος της σόλας είτε μέρους της. Η πλάκα μπορεί να είναι σε περισσότερα από ένα τμήματα αλλά αυτά θα πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο και όχι παράλληλα ή να αλληλοκαλύπτονται.

Το πρώτο μοντέλο που δεν τηρούσε τους συγκεκριμένους κανονισμούς, ήταν το Nike Tempo Next%. Αν και οι περισσότεροι δεν είχαν ασχοληθεί με τα ύψη της σόλας του, μιας και επρόκειτο για ένα προπονητικό μοντέλο κατά βάση, τα 46/36mm ήταν σίγουρα εντυπωσιακά. Παρά το δεδομένο cushioning όμως, το softness δεν ήταν ανάλογο, οπότε αυτά τα 46mm περνούσαν μάλλον απαρατήρητα. Έπαιζε ρόλο και η σχεδίαση της σόλας οπτικά, με τα δύο ξεχωριστά υλικά, την διχρωμία, αλλά και τα air pods που παρεμβάλλονταν, με αποτέλεσμα να κρύβεται τελικά το μέγεθός της.

Και μετά ήρθε ο γίγαντας της Adidas, το Prime X, και εκεί καταλάβαμε ξεκάθαρα όλοι τι σημαίνει >40mm ύψος. Είτε γιατί ήταν ακόμη ψηλότερο, είτε γιατί η μονόχρωμη, λευκή σόλα ανεδείκνυε τον όγκο της, είτε γιατί είχαμε και την πρώτη ακύρωση αθλητή, λόγω των συγκεκριμένων κανονισμών. Αν και νικητής του μαραθωνίου της Βιέννης τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Derara Hurisa ακυρώθηκε λίγο μετά τον τερματισμό, εξαιτίας των Prime X που φορούσε. Όπως θα δούμε και παρακάτω, πέραν του ύψους, το παπούτσι είναι ανακόλουθο και με τον δεύτερο κανονισμό.

Εύλογα κάποιος θα αναρωτηθεί για το νόημα της κυκλοφορίας ενός “αντικανονικού” μοντέλου.
Κατ’ αρχάς, στα χαρτιά πρόκειται για ένα προπονητικό και όχι αγωνιστικό παπούτσι, αφού τον ρόλο αυτόν τον έχει το Adios Pro 2 στην γκάμα της εταιρείας. Άρα δεν πρόκειται να αγωνιστείτε με το Prime X, υποτίθεται. Ωστόσο, αν το κάνετε αλλά δεν είστε ανάμεσα στους νικητές, είναι βέβαιο ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί με το τι φορούσατε. Δεν ξέρω βέβαια τι θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιον αγώνα που δεν είναι υπό την αιγίδα της WA και αν ισχύουν κι εκεί οι κανονισμοί.

Ασχέτως αυτών, θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι το Prime X αποτελεί και μία “σχεδιαστική άσκηση” της Adidas, για να δούμε τις δυνατότητες μιας τέτοιας κατασκευής, αλλά και τι επιφυλάσσει το μέλλον της βιομηχανίας ευρύτερα. Για παράδειγμα, η New Balance έχει ήδη έτοιμο κάτι αντίστοιχο που θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος.

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία ιδιαίτερη και εντυπωσιακή σχεδιαστικά πρόταση, μένοντας να δούμε κατά πόσο αποδίδει και στην πράξη.


Επάνω μέρος και εφαρμογή

Η συνταγή του Celermesh 2.0 από το Adios Pro 2 ακολουθείται και εδώ. Το ίδιο “πλαστικό” υλικό, το οποίο είναι ανελαστικό, πάρα πολύ λεπτό και εξαιρετικά διαπνέον. Έχει όμως μία ενισχυμένη δομή στην ύφανσή του, οπότε δεν τίθεται θέμα ανθεκτικότητας. Ο προφυλακτήρας, αν και μοιάζει ελάχιστος, επηρεάζει την εφαρμογή του toe box και κρατάει σταθερό το ύψος του.

Αν και δεν διακρίνεται λόγω του σκούρου χρώματος, το υλικό είναι σαν συνθετικό τούλι.

 

Το Celermesh δίνει κορυφαία διαπνοή στο upper.

Τα δομικά στοιχεία είναι πολλά και διάσπαρτα, είτε ως overlays (οι 3 ρίγες και η διαγώνια ένωση/ραφή), είτε ως underlays (εσωτερικά του υφάσματος). Η περιοχή γύρω από τις τρύπες των κορδονιών είναι επίσης πολύ άκαμπτη.

 

Το midfoot ενισχύεται από ένα εσωτερικό πλέγμα υφασμάτινων λωρίδων.

Οι δύο πρώτες σειρές των κορδονιών περνούν μέσα από θηλειές. Κάτι αντίστοιχο του Flywire της Nike, χωρίς όμως τα σχοινάκια να φτάνουν μέχρι την σόλα. Αντιθέτως, η αρχή τους είναι τοποθετήμενη ψηλά, με χοντρές ραφές κι ένα υφασμάτινο κάλυμμα από κάτω τους. Προβληματική σχεδίαση, όπως θα δούμε, η οποία δεν προσφέρει και κάτι, σε σχέση με τις κλασικές τρύπες. Τα δε κορδόνια είναι λεπτά και στενά. Περιττό να πω ότι τα αντικατέστησα μετά το πρώτο τρέξιμο.

 

Η γλώσσα είναι ό,τι πιο περίεργο και ακατανόητο έχω δει ποτέ. Από την αρχή και μέχρι την μέση της, αποτελείται από μία στενή λωρίδα μόνο, χωρίς να φτάνει μέχρι τα πλαϊνά. Κενό δηλαδή, δεξιά κι αριστερά. Ανεβαίνοντας αποκτάει κανονικό πλάτος, ενώ είναι ραμμένη σε ένα σημείο. Αφρώδες δεν υπάρχει πουθενά.

Να γιατί πρέπει να μπαίνουν όρια στο brainstorming.

 

Ένα σκέτο κομμάτι υφάσματος.

Το πίσω μέρος έχει ένα συνδυασμό υλικών, τα οποία όμως είναι σα να μην υπάρχουν. Κάτι σαν κολάρο κατά μήκος του αχιλλείου τένοντα και κάτι σαν αφρώδες ψηλά, που όμως δεν είναι τίποτα παραπάνω από λίγο παραπάνω ύφασμα. Δύο διαγώνιες λωρίδες εξωτερικά, ενισχυμένες αλλά εύκαμπτες, και μία σουέντ επένδυση εσωτερικά. Μαλακό υλικό ούτε για δείγμα. Με λίγα λόγια, η κατασκευή γύρω από την φτέρνα είναι εντελώς minimal, ακόμη περισσότερο κι από του Adios Pro όπου εκεί έχουμε και λίγο αφρώδες.

Αν πάρεις κι εξετάσεις μεμονωμένα τα στοιχεία του upper, το Prime X είναι ξεκάθαρα κακοσχεδιασμένο. Πολύ κιόλας. Και προδιαθέτει και για κακή εφαρμογή.
Οι δύο πρώτες σειρές με τις θηλειές, η αστεία γλώσσα, το φαινομενικά ανεπαρκές κολάρο, τα κορδόνια, το ύφασμα που δεν είναι ακριβώς ύφασμα, αλλά και γενικότερα η πληθώρα υλικών, όλα αυτά μόνο καλός οιωνός δεν είναι.

Η γλώσσα τσαλακώνει με το που βάζεις το πόδι σου μέσα και δεν είναι κι εύκολο να την στρώσεις, λόγω της ραφής. Το toe box μοιάζει πελώριο, δεν έχει καθόλου σχήμα, ενώ ζαρώνει και σε πολλά σημεία. Το δε σφίξιμο θέλει αρκετό πειραματισμό, αφού πρέπει να ασφαλίσεις το πίσω μέρος, αλλά συγχρόνως να προσέξεις και την πίεση των κορδονιών, λόγω της γυμνής κατασκευής.

Παρ’ όλα αυτά, με το που ξεκινήσεις να τρέχεις, με μεγάλη έκπληξη διαπιστώνεις ότι δεν έχεις κανένα απολύτως θέμα (σχεδόν). Το παπούτσι εξαφανίζεται γύρω από το πόδι, τα κενά που αφήνει το Celermesh δεν τα νοιώθεις, ενώ το κράτημα μοιάζει τουλάχιστον επαρκές.

Ο χώρος μπροστά είναι σίγουρα πολύς, σε ύψος και πλάτος, πράγμα που φαίνεται και οπτικά από την έλλειψη σχήματος και τις ζάρες. Παρά το στενό μου πόδι όμως, ποτέ δεν ένοιωσα ότι έπλεα μέσα του. Το μόνο που εισπράττεις τελικά, είναι η άνεση που σου προσφέρει.

Αντιθέτως, το midfoot έχει στενή γραμμή και σε συνδυασμό με τα δομικά στοιχεία, κλείνει πολύ καλά γύρω από το πόδι. Σίγουρα θέλει κάποια προσοχή στη ρύθμιση των κορδονιών, η αντικατάστασή του όμως με άλλα παχύτερα, διευκολύνει την κατάσταση.

Τα ίδια ισχύουν και για την περιοχή πίσω, παρά τις αρχικές μου ανησυχίες. Κατά ένα περίεργο τρόπο, η φτέρνα κλειδώνει πολύ σωστά, ακόμη και σε σχέση με το Adios Pro 2. Θα περίμενε κανείς πως η μεγάλη βύθισή της μέσα στον αφρό δεν θα βοηθούσε το γυμνό κολάρο, κάτι τέτοιο όμως τελικά δεν συμβαίνει. Μπορεί να μην αισθάνεσαι μία στιβαρή κατασκευή στο σημείο, ποτέ όμως δεν θα νοιώσεις το πόδι να μετακινείται.

Εντελώς γυμνό και εύκαμπτο το κολάρο αλλά δουλεύει όπως πρέπει.

Το επάνω μέρος του Prime X δεν μπορεί να κριθεί ανεξάρτητα από την σόλα, καθώς ο αφρός είναι πολύ μαλακός και ασταθής, με αποτέλεσμα να στρεσάρεται συνολικά η κατασκευή. Ακόμη και με αυτό το δεδομένο όμως, προσωπικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την συμπεριφορά και την άνεση του upper. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε αργούς ρυθμούς ή ευθείες διαδρομές. Ακόμη και μέσα στον στίβο που το φόρεσα, δεν προβληματίστηκα σχεδόν ποτέ. Όπως είπα και πριν, πιθανώς θα σε ταλαιπωρήσει λίγο μέχρι να βρεις το σωστό σφίξιμο, μετά όμως όλα δουλεύουν ρολόι. Περίπου…

Και λέω περίπου, καθώς αρχικά αντιμετώπισα μεγάλη ενόχληση σε μία από τις τέσσερις θηλειές των κορδονιών. Εκτός του ότι δεν εξυπηρετούν σε τίποτα, η ένωσή τους με το ύφασμα είναι εμφανώς προβληματική. Πέραν του ότι η ραφές τους είναι αρκετά παχιές, είναι και τοποθετημένες επάνω στο σκληρό πάνελ των κορδονιών, αλλά και τα εσωτερικά δομικά στοιχεία. Στην εξωτερική πλευρά μάλιστα, πέφτουν επάνω και στις ρίγες. Αν σε αυτά προσθέσουμε και το ύφασμα που τις καλύπτει, έχουμε τελικά έναν συνωστισμό υλικών σε ένα πολύ μικρό σημείο, εντελώς άκαμπτο και με την ραφή να προεξέχει σαν εξόγκωμα. Ως εκ τούτου, έχεις τέσσερα πιθανά σημεία πίεσης στο πόδι, σε μία περιοχή που αποτελείται από πλήθος μικρών οστών, τενόντων και νεύρων.

Στην εικόνα διακρίνονται χαρακτηριστικά τα τέσσερα υλικά που περιβάλλουν την ραφή.

Εμένα η ενόχληση ήταν στην δεύτερη εξωτερική θηλειά και αρκετά έντονη. Όσο χαλαρό κι αν άφηνα το κορδόνι εκεί, ο πόνος παρέμενε. Σίγουρα έχει να κάνει και με το πόδι του καθενός, αφού για παράδειγμα από τις οχτώ θηλειές εμένα μόνο μία με ενόχλησε. Είναι όμως κάτι που έχει καταγραφεί από αρκετούς, οπότε είναι δεδομένο πως αποτελεί σχεδιαστικό ελάττωμα. Κάπως βοηθούσε μια χοντρή κάλτσα αλλά και πάλι ήταν αισθητή η πίεση. Το πρόβλημα λύθηκε παρακάμπτοντας εντελώς την συγκεκριμένη θηλειά στο δέσιμο, χωρίς κιόλας να επηρεαστεί η εφαρμογή. Εξακολουθώ να αισθάνομαι κάτι στα πρώτα λεπτά, είναι όμως ελάχιστο και μετά εξαφανίζεται. Μου περνάει απ’ το μυαλό πάντως ένα “χειρουργείο”, να τα ξηλώσω όλα από εκεί.

Το κόλπο πέτυχε.

Τέλος, να σημειώσω ότι το Celermesh, εκτός από κορυφαία διαπνοή, έχει και το πλεονέκτημα του ότι δεν κρατάει νερό. Η πρώτη φορά που έτρεξα με το Prime X ήταν υπό καταρρακτώδη βροχή και παντού νερόλακκους. Ναι μεν είχε περάσει νερό και οι κάλτσες είχαν βραχεί, δεν ένοιωθα όμως το ύφασμα μουσκεμένο και βαρύ.

Σχετικά με το μέγεθος, τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα. Όπως είπαμε, το toe box είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και πολλοί κατέβηκαν μισό νούμερο. Είχα την  δυνατότητα να δοκιμάσω και τα δύο μεγέθη, με χοντρές και λεπτές κάλτσες, καταλήγοντας τελικά στο κανονικό μου. Δεν το έχω μετανοιώσει. Στην αρχή μάλιστα, θεωρούσα δεδομένο ότι απαιτούνται χοντρές κάλτσες, δοκιμάζοντας όμως και με λεπτές, ήταν επίσης μια χαρά. Πιστεύω πάντως ότι και με το μικρότερο δεν θα είχα πρόβλημα.


Σόλα και πάτημα

Οι εποχές που μας έκαναν εντύπωση οι σόλες της Hoka, με τα ~30/25mm ύψους, έχουν περάσει προ πολλού. Ούτε καν τα 40/32mm ή τα 40/36mm των Vaporfly Next% και Alphafly αντίστοιχα, δεν μοιάζουν πλέον υπερβολικά ως νούμερα. Κι αν τα μεγέθη αυτά είναι πια μονόδρομος για τα marathon racers, από κοντά ακολουθούν κι εκείνα για τις μικρότερες αποστάσεις (5Κ – 10Κ). Ποιος να φανταζόταν ότι το Takumi Sen (με την άλλοτε σόλα – φλοίδα) θα έφτανε τα 33/27mm!

Το Prime X είναι μία άλλη ιστορία παρ’ όλα αυτά και δεν γίνεται να μην σου τραβήξει την προσοχή. Προσωπικά, παρόλο που έχω τρέξει με τα περισσότερα από τα super shoes, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Είτε διαβάζοντας αρχικά αυτό το 50/41.5mm, είτε κοιτάζοντας την πολυώροφη σόλα του, είτε μετά φορώντας το.

Το γράφει και στην ούγια.

Με μια πρώτη ματιά, η σόλα του Prime X μοιάζει σα να πήρες αυτή του Adios Pro 2 και να της προσέθεσες απλά 10mm. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Ο Lightstrike Pro είναι και εδώ σε δύο στρώσεις, “ασύμμετρες” μεταξύ τους, με την επάνω να προεξέχει σε κάποια σημεία. Δεν εφαρμόζουν παντού, δηλαδή. Ενώ λοιπόν έχουμε τα γνωστά Energy Rods (5 ανεξάρτητοι ράβδοι από ανθρακονήματα) ανάμεσα στα δύο επίπεδα αφρού, από την μέση και μπροστά παρεμβάλλεται και μία τρίτη στρώση. Κάτω από αυτήν, είναι τοποθετημενές τρεις carbon blades, επίσης καμπυλωτού σχήματος, ώστε να προσδώσουν επιπλέον σταθερότητα στο πανύψηλο forefoot. Ανεξάρτητες κι αυτές, όπως οι ράβδοι, ακολουθώντας το σκεπτικό της εταιρείας για φυσικότερη κίνηση, σε σχέση με τις ενιαίες πλάκες. Τώρα το πόση φυσικότητα μπορείς να έχεις με 40mm αφρού κάτω από τα μετατάρσια, δεν ξέρω να σας πω.
Η τοποθέτηση των λεπίδων κάτω από τις ράβδους, είναι και ο λόγος που το παπούτσι παραβαίνει και τον δεύτερο κανονισμό της WA, αφού δεν είναι στο ίδιο επίπεδο μεταξύ τους αλλά παράλληλα.

Οι carbon blades.

Σαν αίσθηση, ο συνδυασμός rods και blades δεν γίνεται αντιληπτός, καθώς χάνονται τελείως μέσα στο πάχος της σόλας. Προφανώς κάνουν την δουλειά τους στο παρασκήνιο, η οποία είναι να κρατήσουν σε μία ισορροπία όλη αυτή τη μάζα αφρού. Δύσκολη δουλειά…

Στο πίσω μέρος και ακριβώς κάτω από το footbed, υπάρχει μία επίπεδη carbon plate, ώστε να ισορροπεί (όσο μπορεί) το ύψος και το softness της φτέρνας.

Η ανατομία του Prime X.

Η γεωμετρία της σόλας είναι αντίστοιχη του Adios Pro 2. Στην καμάρα έχουμε το χαρακτηριστικό κενό, με την κάτω στρώση του αφρού να κόβεται λοξά προς τα μέσα. Είναι μικρότερο πάντως από του ΑΡ2. Ακριβώς απέναντι, στην εξωτερική πλευρά, υπάρχει επίσης ένα άνοιγμα μεταξύ των δύο στρώσεων, με την επάνω να προεξέχει κιόλας. Ίδια “γλυπτική” λοιπόν, με εσοχές, γωνίες και κόγχες γύρω από το midfoot, χαρακτηριστικά που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά της σόλας.

Εσωτερική πλευρά.

 

Εξωτερική πλευρά.

Η εξώσολα είναι πιο “προπονητική”, με το λάστιχο να είναι αρκετά μαλακό και sticky, πιο χοντρό και με διαγώνιες ραβδώσεις. Το σημαντικότερο όμως είναι πως εδώ έχουμε παντού Continental. Έχω τρέξει με το παπούτσι σε άσφαλτο, λείο τσιμέντο, ταρτάν και χώμα, με ψιλόβροχο αλλά και πλημμυρισμένους δρόμους και η πρόσφυση ήταν παντού υποδειγματική. Παρά το γεγονός ότι η εξώσολα στρεσάρεται παραπάνω, λόγω της αστάθειας από το μέγεθος της σόλας, εμπνέει παντού απόλυτη σιγουριά. Μετά από 140 χιλιόμετρα δε, σε κανένα σημείο δεν υπάρχει φθορά ή έστω αμυδρή λείανση.

Το Continental έχει κορυφαία συμπεριφορά σε οποιαδήποτε επιφάνεια.

Μπορεί σαν αφρός αυτός καθαυτός ο Lightstrike Pro να μην είναι από τους πιο μαλακούς, εδώ όμως έχουμε έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών που καθορίζει την συμπεριφορά του, εκτός της πυκνότητας και των ιδιοτήτων του ίδιου του υλικού.

Πρώτα απ’ όλα η ποσότητα του αφρού, η οποία είναι ασύλληπτη. Για παράδειγμα, μπροστά έχει περισσότερο πάχος απ’ όσο η φτέρνα του ψηλότερου από τα υπόλοιπα μοντέλα (εντάξει, εξαιρέστε το Tempo Next%). Στον συγκεκριμένο χρωματισμό, η διχρωμία της σόλας κρύβει κάπως τον όγκο της, αν τη δεις όμως στις μονόχρωμες εκδόσεις, εκεί καταλαβαίνεις για τι μιλάμε.

Συγκρίνοντάς το με το Alphafly των 40/36mm:

 

Πέραν των τεραστίων υψών, μεγάλο ρόλο στην συμπεριφορά της σόλας παίζει κι η αρχιτεκτονική της. Όπως ακριβώς και στο Adios Pro 2, όλες αυτές οι γωνίες, οι ασυμμετρίες και οι εσοχές στο μεσαίο τμήμα, συμπιέζονται με πολύ μεγαλύτερη ευκολία απ’ ότι αν είχαμε ένα ενιαίο κομμάτι αφρού. Σαν κάθε σημείο να δουλεύει σχεδόν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα και να πατάς σε διαφορετικές πλατφόρμες. Νοιώθεις το πόδι να βουλιάζει στο επάνω μέρος της σόλας αλλά συγχρόνως να παραμορφώνεται και η βάση της.

Το να περπατήσεις με το Prime X απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι περισσότερο το μέγεθος και το softness του. Τρέχοντας όμως και αφού αρχίζεις να καταλαβαίνεις και να συνηθίζεις τι έχεις κάτω από το πέλμα σου, μένεις απλά με το στόμα ανοιχτό. Οτιδήποτε άλλο έχεις φορέσει, ό,τι κι αν είναι αυτό, δείχνει σχεδόν συμβατικό μπροστά του. Δεν έχει να κάνει μόνο με την συμπίεση ή την μαλακή αίσθηση που σου δίνει αλλά περισσότερο με το ότι όλο αυτό μοιάζει ατελείωτο. Δεν έχει κενά ή φλατ σημεία, δεν σφίγγει πουθενά και κάθε εκατοστό του transition συνοδεύεται από βύθιση μέσα στον αφρό. Αν προσπαθήσεις να το αναλύσεις καθώς τρέχεις, δεν έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα του Lightstrike Pro αλλά με την ποσότητά του. Και κυρίως αυτό που ανέφερα παραπάνω, ότι δηλαδή το πέλμα συμπιέζει την πάνω στρώση και οι κόγχες/ εσοχές την κάτω.

Σαν αντίσταση στο βάρος του σώματος, ο ZoomX ή ο FuelCell έχουν σαφώς μικρότερη από το υλικό της Adidas και παραμορφώνονται περισσότερο. Αρκετά πιο αραιές, πιο “άδειες” συνθέσεις. Κάποια στιγμή όμως αυτό τερματίζει, ακόμη και στα 37mm του Invincible, τα οποία δεν διακόπτονται από κάποια πλάκα. Στο Prime X όμως, η συμπίεση είναι λες και δεν έχει τέρμα και σταματάει μόνο επειδή σήκωσες το πόδι σου από το έδαφος. Σαν αίσθηση δε, είναι πιο λαστιχένια, ενώ στους άλλους δύο αφρούς, πιο σπογγώδης.

Ούτε καν στα δάχτυλα μπροστά δεν σφίγγει το πάτημα, παρά παίρνει μία μικρή βοήθεια από το rocker (κι ενδεχομένως από την γωνία των rods/ blades). Δεν είναι μία περίπτωση όπως του Adios Pro 1, όπου είχαμε ένα late stage rocker και το ένοιωθες μόνο στο τέλος του transition. Εδώ η σόλα αρχίζει να σηκώνεται αρκετά νωρίς, απλά το πόδι δουλεύει μέσα και πάνω της και κρύβει αυτή την αίσθηση ρολαρίσματος.

Το ανασηκωμένο forefoot βοηθάει στο transition αλλά όχι με εμφανή τρόπο.

Καθώς η γεωμετρία της σόλας είναι ίδια, θα μπορούσε κάποιος να περιγράψει το Prime X ως ένα Adios Pro 2 + 30% (ο μέσος όρος της διαφοράς εμπρός και πίσω). Στα χαρτιά μοιάζει λογικό, αυτό που εισπράττεις όμως τρέχοντας είναι πολύ παραπάνω. Η ποσότητα του Lightstrike Pro τον κάνει να φαίνεται σαν ένα άλλο υλικό. Έχοντας τρέξει αρκετά χιλιόμετρα και με τα δύο μοντέλα… ουδεμία σχέση.

Πρώτα απ’ όλα, όλη αυτή η συμπίεση του αφρού μεταφράζεται σε ένα εντυπωσιακό bounce. Το παπούτσι σηκώνεται πανεύκολα κι είναι κι ο λόγος που ποτέ δεν θα σε κουράσει το βάρος και ο όγκος του. Όχι πως τα 250 γραμμάρια είναι πολλά για αυτό το μέγεθος, απλά έχουμε καλομάθει με τόσα μοντέλα που πέφτουν κάτω από τα 200 ή τα αγγίζουν. Πολύ και εμφανές το bounce λοιπόν, εν αντιθέσει με του ΑΡ2 που είναι πιο κοντρολαρισμένο και λιγότερο αισθητό. Εδώ δουλεύει σαν αμορτισέρ η σόλα, κάνοντας σε να θες επίτηδες να χοροπηδάς πάνω της. Γι’ αυτό και το Prime X είναι τόσο διασκεδαστικό να το τρέχεις. Ενώ συνηθίζουμε να λέμε πως καλό παπούτσι είναι αυτό που εξαφανίζεται στο πόδι σου, εδώ αντιθέτως σου τραβάει διαρκώς την προσοχή και σε κάνει να ασχολείσαι μαζί του.

Εκείνο όμως που σου μένει στο τέλος κάθε προπόνησης, αποτελώντας τελικά και το μεγάλο πλεονέκτημα του Adidas, είναι η κατάσταση που αφήνει τα πόδια σου. Ένα χαρακτηριστικό που μόνο στον ZoomX διακρίναμε σε τόσο μεγάλο βαθμό, με το Adios για παράδειγμα να υπολείπεται συγκριτικά, το βλέπουμε και στον Lightstrike Pro των 50mm. Τόσο κατά την διάρκεια του τρεξίματος, όσο και μετά ή την επομένη ημέρα, η μυοσκελετική καταπόνηση είναι αισθητά μειωμένη. Ό,τι προπόνηση και να έκανα, παρέμενα και έβγαινα ιδιαίτερα φρέσκος. Τα πιο έντονα ήταν σαν easy και τα 20 χιλιόμετρα σαν 13 – 15. Ιδιο επίπεδο με τα Nike που φορούν Pebax.

Πολύ καλά, σχεδόν τέλεια όλα μέχρι εδώ, υπάρχει όμως ένα τεράστιο “αλλά”. Και όπως θα υποθέτετε ή έχετε διαβάσει αλλού, αυτό έχει να κάνει με την σταθερότητα του μοντέλου. Ή σωστότερα, με την αστάθειά του.

Το Prime X είναι ένα εξαιρετικά ασταθές παπούτσι. Το φωνάζουν τα χαρακτηριστικά του αυτό από μακρυά, απ’ όποια πλευρά και να το πιάσεις. Τα πελώρια ύψη και το υπερβολικό softness του. Το στενό πίσω μέρος και το ακόμη στενότερο midfoot, συν τα κενά και τα ανοίγματα. Το λοξό σκάψιμο στην φτέρνα και η κλίση που δίνει προς τα έξω κατά την προσγείωση, αλλά και το κενό μεταξύ των δύο λωρίδων λαστίχου στην περιοχή. Όλα αυτά λοιπόν, όχι απλά δεν ευνοούν ένα κεντραρισμένο και ευθύβολο πάτημα αλλά δημιουργούν μία ισορροπία του τρόμου.

 

Η φτέρνα είναι στενή και σκαμμένη λοξά.

Αυτή είναι η αντικειμενική εικόνα του παπουτσιού και είναι πάρα πολλοί εκείνοι που την επιβεβαιώνουν. Θα ακούσετε για περιπτώσεις που σχεδόν γύρισε ο αστράγαλος, για μανούβρες ώστε να μπορέσεις να στρίψεις, για παλαντζάρισμα, για το ότι απαιτεί να έχεις συνεχώς την προσοχή σου στο πώς και πού πατάς και ένα σωρό άλλα ακόμη. Και πραγματικά πιστεύω ότι κάπως έτσι είναι τα πράγματα, μοιάζει λογικό άλλωστε.

Το κενό κάτω από την καμάρα αφαιρεί ακόμη περισσότερο από την ήδη στενή περιοχή.

Παρ’ όλα αυτά, στα 140 χιλιόμετρα που έχω κάνει με το Prime X, προσωπικά δεν είχα ΠΟΤΕ το παραμικρό θέμα. Δεν θα πω ότι μου εμπνέει την απόλυτη σιγουριά, ούτε όμως υπήρξε κάποια στιγμή που βρέθηκα στο όριο ή φοβήθηκα. Η πρώτη φορά που το έτρεξα ήταν με πολλή βροχή, σκοτάδι και σε πλημμυρισμένο λείο τσιμέντο. Στην διαδρομή γύρω από το Νιάρχος, για όσους γνωρίζουν, όπου έχει και πολλές στροφές. Είχα το νου μου, μιας και δεν είχαμε γνωριστεί με το παπούτσι, αλλά μέχρι εκεί. Την δεύτερη φορά πρόσεχα λίγο λιγότερο και από την τρίτη, σχεδόν καθόλου. Ή εν πάση περιπτώσει, αν όχι καθόλου, σίγουρα όχι περισσότερο απ’ όσο με το Novablast 1, τα VF/AF ή το ΝΒ TC. Το έχω φορέσει και στον στίβο, σε ρυθμούς μεταξύ tempo και ημιμαραθωνίου. Κανένα πρόβλημα και στα βιράζ. Ούτε και στο χώμα, επίσης. Και υπ’ όψιν, είμαι αρκετά βαρύ κορμί και πρηνίζω και πολύ, οπότε ζορίζω παραπάνω την σόλα απ’ ότι ο μέσος δρομέας.

Αναμφισβήτητα το Prime X απαιτεί μια κάποια εξοικείωση και προσοχή τις πρώτες φορές. Θεωρώ όμως ότι σε πολλούς θα γίνουν οι απαραίτητες νευρομυικές προσαρμογές, αργά ή γρήγορα, και θα μπορέσουν να το πάνε το παπούτσι. Να το τρέξουν πιο γρήγορα, να το στρίψουν και να το εμπιστευτούν. Σίγουρα δεν του αρέσει να πατάς τέρμα πίσω και βαριά, οι πολύ νωχελικοί αλλά κι οι πολύ γρήγοροι ρυθμοί. Γενικότερα, δεν θέλει άκρα.

Μια καλή ερώτηση είναι σχετικά με την χρήση που προορίζεται το Prime X.
Το έχω φορέσει σε μεγάλα τρεξίματα και είναι κυριολεκτικά ιδανικό, καθώς μικραίνει τις αποστάσεις με το effortless πάτημά του. Δώσ’ του χιλιόμετρα να καταπιεί. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα ελεύθερα, αν και μάλλον δεν αξίζει να το “ξοδέψεις” εκεί. Το έβαλα σε progressive και στο τέλος πήγαινε εξίσου καλά με την αρχή. Και μετά το φόρεσα και σε ρυθμούς λίγο πριν το κατώφλι και ήταν επίσης αποδοτικό και απολαυστικό. Τους έχει κι αυτούς τους ρυθμούς άνετα, απλά θέλει λίγο να συνηθίσεις το πολτώδες πάτημα και να αφήσεις να σε πάει αυτό. Απαιτεί λίγο πιο γλυκό και αβίαστο τρόπο και να μην το ζορίσεις πατώντας δυνατά, όπως θα έκανες με ένα χαμηλότερο μοντέλο.

Κάπου εκεί είναι και το όριο του Prime X, τουλάχιστον για εμένα, αφού πιο κάτω αρχίζει να γίνεται πολύ ασαφές και να δείχνει πλέον το μέγεθός του. Βασικά, δεν είναι από κατασκευής ένα γρήγορο μοντέλο αλλά ένα μοντέλο που μπορεί να πάει και γρήγορα (σας μπέρδεψα, το ξέρω). Θέλω να πω ότι ναι μεν έχει τις ράβδους, τις λεπίδες, το rocker και τον αφρό, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα αγωνιστικά, του λείπει όμως αυτό το πέταγμα, η προώθηση που εκείνα σου δίνουν. Κι αυτό κυρίως έχει να κάνει με το πολύ μαλακό forefoot και την αδυναμία των carbon συσταστικών να δουλέψουν ως μοχλός. Όπως βέβαια και με το βάρος και τον όγκο του.

Είναι όμως ιδανικό για να σε κλειδώσει σε ένας μέτριας έντασης ρυθμό και να πηγαίνεις εκεί για πάντα. Γι’ αυτό και θεωρώ πως θα μπορούσε να είναι κορυφαία επιλογή ως marathon shoe για τους ερασιτέχνες. Πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχεις θέματα αστάθειας. Μπορεί εμένα να μην με προβλημάτισε πουθενά, δεν έχω όμως εικόνα του τι γίνεται π.χ. μετά τα 32Κ, όπου η κόπωση μαζεύεται και το form χαλάει.


Συμπέρασμα

Το Prime X ήρθε από το πουθενά. Τίποτα δεν είχε διαρρεύσει, ενώ κυκλοφόρησε συγχρόνως με το πολύ βελτιωμένο Adios Pro 2, το οποίο πήρε τα φώτα πάνω του. Εν τούτοις, κατά την γνώμη μου είναι ξεκάθαρα αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις από όλη την Adizero σειρά, ακόμη και τώρα που αυτή συμπληρώθηκε από το Takumi Sen 8.

Παράλληλα, η αποτελεσματικότητά του (χωρίς να γνωρίζω πώς πάει εμπορικά) πιθανώς να καθορίσει και μία νέα κατεύθυνση στην αγορά, αφού όλοι ψάχνουν για νέες προτάσεις. Πλέον, super αφρό με carbon plate έχουν σχεδόν όλες οι εταιρείες, οπότε δεν αποκλείεται να είμαστε στην αναζήτηση του επομένου βήματος.

Μπορεί σχεδιαστικά να μοιάζει υπερβολικό, τα ίδια λέγαμε όμως και 2 – 3 χρόνια πριν για τις τότε εξελίξεις που τώρα είναι μονόδρομος. Το Prime X αποδεικνύει ότι το “ουκ εν το πολλώ το ευ” δεν ισχύει πάντα, αλλά μόνο αν το δοκιμάσεις θα το καταλάβεις. Έχει όλο αυτό το cushioning που χρειαζόσουν και ήθελες αλλά δεν το ήξερες.

Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο μοντέλο και σίγουρα πολλούς δεν θα τους βολέψει. Η αστάθειά του είναι δεδομένη και αναδεικνύει τα όποια μυοσκελετικά θέματα ή αδυναμίες στη βιομηχανική που μπορεί να έχει κάποιος. Γνωρίζοντας όμως και αρκετούς δρομείς που το τρέχουν χωρίς πρόβλημα, θα έλεγα ότι η δοκιμή αξίζει τον κόπο. Ακόμη κι αν αρχικά σας φανεί πολύ δύστροπο, επιμείνετε και οι πιθανότητες να το “μάθετε” είναι πολλές. Αν ταιριάξετε, θα σας ενθουσιάσει. Αρκεί μόνο να μην ανέβετε βάθρο.

 

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

76 Σχόλια

  1. Άψογο review! Για να κάνω και μια χαζή σύγκριση, από τα συμφραζομενα θα πρότεινες για μαραθώνιο το primex ενώ το adios pro2 για 10αρι και κάτω?

  2. @nestoras_katsios Μην κάνεις κανένα αστείο, Νέστωρα… Εσύ είσαι πολύ δυνατός, μπορεί να μπεις τριάδα και μετά να σε ακυρώσουν!

    Tο Adios είναι το κανονικό αγωνιστικό μαραθωνίου και το Takumi για τα 5Κ/10Κ. Θεωρητικά πάντα.
    Εγώ πάντως θα το ρίσκαρα και θα έτρεχα με το Χ τα 42.

  3. Νίκο εκπληκτικές φωτο και παρουσιαση δοκιμής! Ευχαριστουμε!

    Ερώτηση:
    Τι και ποση διαφορά έχεις δει στην καθίζηση του αφρου μετά από 140 χλμ, σε σχέση με όταν τα πρωτο φόρεσες;
    Η συμπεριφορά του παπουτσιου έχει αλλάξει; ( πιο μαλακό ή πιο σκληρό;)
    Στα adios pro 1, έπειτα από 300+ χλμ η καθίζηση του αφρου μοιάζει ελάχιστη, αν όχι ανυπαρκτη..
    Μοιάζει σαν να αντέχει πολυ ο αφρός αυτός. Ποια η γνώμη σου επ’αυτού;
    Κάποιοι αναφέρουν ότι μετά τα 70-80 χλμ είναι στα καλύτερα του το συγκεκριμένο παπουτσι.
    Εσύ που πλεον έχεις κάνει 140+ συμφωνεις με αυτό;

  4. @geomaz Καμμία διαφορά δεν έχω δει, Γιώργο.
    Και η εξώσολα αλλά και η συμπεριφορά του αφρού, είναι ακριβώς όπως στην αρχή. Softness και rebound δεν έχουν αλλάξει καθόλου, νομίζω.
    Πιστεύω ότι αυτό για τα 70-80 χλμ που λες, περισσότερο έχει να κάνει με τις νευρομυικές προσαρμογές του καθενός. Εννοώ ότι πλέον το έχεις μάθει το παπούτσι και το πας πιο άνετα κι αβίαστα. Δεν έχεις το νου σου διαρκώς πώς να το ισορροπήσεις.
    Εσύ είχες θέματα σταθερότητας;

  5. Νίκο όχι, κανένα ιδιαίτερο προβλημα σταθερότητας όταν τρέχω, όπως τα περιεγραψες αισθάνομαι και εγώ τα συγκεκριμένα παπουτσια.
    Ρωτησα επειδή ακόμα δεν έχω καταλήξει αν τρέξω την Άνοιξη μαραθώνιο εάν θα είναι με αυτα ή τα alphafly.
    Συνεπώς και ποσα χλμ να τους έχω κάνει έως τότε, εάν επιλέξω να τρέξω με αυτά τελικά.

  6. Θα ηθελα να ρωτησω τον @echetlos μετα τα alpha fly ποια παπουτσια θα προτιμουσε τα asics metaspeed sky ta rc elite2, ta adios pro2 , ta prime x για μαραθωνιο Ευχαριστω

  7. @skandi Tα ΝΒ δεν τα έχω δοκιμάσει.
    Μετά τα AF/VF, νομίζω θα επέλεγα τα Prime X. Τα φόρεσα την Κυριακή στα 21.1 του ΣΔΥΑ, όπου βοηθούσα έναν φίλο.
    Θεωρητικά ήμουν κάπου στο ΜΡ μου εγώ. Στο πρώτο μισό πηγαίναμε αργά, λόγω αέρα. Τρομερά ξεκούραστο. Στην επιστροφή, που τον είχαμε να μας σπρώχνει, πηγαίναμε 4:35-4:25, φτάνοντας ~4:10 στο τέλος. Ούτε κι εκεί είχε κανένα πρόβλημα σταθερότητας. Κράταγε τον ρυθμό, άλλαζε εύκολα αν χρειαζόταν και τα πόδια σα να είχα τρέξει την μισή απόσταση.
    Βέβαια, μιλάω για effort σχεδόν long run, οπότε δεν μπορώ να πω με σιγουριά πόσο θα με στήριζε αν ήμουν κουρασμένος. Ποτέ δεν χάλασε το form μου, ποτέ δεν βάρυναν τα πόδια, συνθήκες που σίγουρα θα συναντούσα στα 42Κ. Ίσως να αναζητούσα κάτι πιο στιβαρό στα τελευταία χλμ. Απ’ την άλλη, μέχρι εκεί θα μου είχε δώσει έναν ευκολότερο αγώνα. Προσωπικά πάντως, θα τα φορούσα χωρίς πολλή σκέψη. Άλλοι βέβαια τα βρίσκουν υπερβολικά ασταθή.

    ΥΓ: Στην αναστροφή, στο τέλος κατηφόρας μάλιστα, οι τριγύρω γελούσαν που έστριβα λες και ήμουν νταλίκα. 😀

  8. Τα έβαλα προχθές σε ένα progressive, μετά από καιρό.
    Σίγουρα το παπούτσι έχει κάποια “εάν και εφόσον”, αλλά αν τελικά τα βρεις μαζί του, είναι απλά μαγικό.
    Μπορεί να μην συγκρίνεται σε απόδοση π.χ. με τα AF/VF (χωρίς και πάλι να απέχει πολύ, αν δεν ξεφύγει ο ρυθμός), σε ευκολία και άνεση όμως είναι μακράν οποιουδήποτε άλλου. Και τρομερά “fun to run”!

  9. Εγώ δεν κατάφερα να ταιριάξω με το συγκεκριμένο παπούτσι, δεδομένου ότι πατάω και φτέρνα, ήταν τρομερά ασταθες σε σημείο που φοβήθηκα ότι θα μου γυρίσει ο αστράγαλος.
    Επίσης δεν ένιωσα σε καμία περίπτωση την απαλότητα και την βελούδινη αίσθηση που μου δίνει το New balance RC elite 2 που θεωρώ όπως έχω ξαναγράψει ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο παπούτσι της χρονιάς που πέρασε.

  10. @alkis73 Θεωρώ κι εγώ το ΝΒ τρομερό σε μέτριους ρυθμούς. Αν και το βάζω πιο κάτω από το Prime X σε ευκολία και φρεσκάδα. Κορυφαίο για LRs, ιδίως αν έχουν και ρυθμό μέσα. To έχω ευχαριστηθεί πολύ.
    Βρίσκω όμως ότι του λείπει η “ταχύτητα” σε οτιδήποτε γρηγορότερο από ΗΜ pace. Δεν συγκρίνεται με Nike, Asics ή Pro 2.

  11. Echetlos
    Σίγουρα δεν είναι τόσο αποδοτικό όπως πχ το alpha fly
    Όμως τον Απρίλιο έκανα δύο μαραθώνιους σε διάστημα 15 ημερών και πραγματικά με βοήθησε πάρα πολύ στο να τερματίσω και να είναι σε πολύ καλή κατάσταση τα πόδια μου
    Δεν ξέρω πως θα ήμουν με κάποιο άλλο παπούτσι αν σκεφτείς ότι τα alpha fly μου έσκαψε την άριστερη καμαρα και το επέστρεψα,το pro της sauconu το θεωρώ κούτσουρο,και για το prime x τα είπαμε…
    Είμαι και δύσκολος … οπότε το RC elite ήταν το μοναδικό που μου ταίριαξε απόλυτα.συμφωνω όμως ότι ο υπερβολικά μαλακός αφρός του δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ταχύτητες στο όριο!

  12. @alkis73 Πέραν του αφρού, είναι πιο “ήπια” και η πλάκα του.
    Βέβαια, ο μαραθώνιος τρέχεται σε αργούς ρυθμούς, οπότε το Elite είναι στο στοιχείο του. Συν την σταθεροτητα που πολλά άλλα υπολείπονται.

  13. Μετά από την καλοκαιρινή εμπειρία μου με τα συγκεκριμένα παπούτσια,τα αγόρασα ξανά θεωρώντας ότι την πρώτη φορά βιαστηκα να τα επιστρέψω έχοντας τρομάξει ομολογουμένως από την αστάθεια της φτέρνας.
    Κρίνοντας από την προσαρμογή μου σε ένα αντίστοιχο πολύ ψηλό παπούτσι το(sc trainer)κατάλαβα πως κάποιες ακραίες κατασκευές θέλουν χρόνο να συνηθίσει το σώμα και έχοντας απωθημένο να μπορέσω να απολαύσω την αίσθηση μιας τόσο ξεχωριστής βόλτας και με περισσότερη εμπειρία στα θεόρατα ύψη από το New balance πιστεύω ότι ίσως τώρα τα πάμε καλύτερα.
    Αλλιώς θα το δείτε σύντομα στις αγγελίες
    ….Θα προτιμούσα το σταθερότερο upper του Strung αλλά κοστίζει άλλο όσο δύο OG.

  14. @alkis73 Δες αυτό που γράφω στην τελευταία παραγραφο του review, Άλκη.
    Το παπούτσι είναι τόσο καλό, που αξίζει να εξαντλήσεις όλες τις πιθανότητες που έχεις.
    Οπότε, καλή τύχη! 🙂

  15. Νίκο να είσαι σίγουρος ότι η αιτία της επαναγοράς είσαι εσύ!!!

  16. Ωχ…

  17. Χαχα
    Όχι,μην ανησυχείς αυτή την φορά θα επιβεβαιώσω την τελευταία παράγραφο του review !!!

  18. Tα αγόρασα και εγώ σε προσφορά και ήδη έχω κάνει 30 χλμ. Τα παπούτσια αυτά δεν έχουν καμία σχέση με ότι άλλο έχω τρέξει. Ναι είναι πολύ ψηλά και λίγο ασταθή και επομένως δρομείς που συνήθως τρέχουν με stability shoes ας τα δοκιμάσουν πρώτα κάπου αν μπορούν. Τα δοκίμασα σε ταρτάν(όπου τρέχω το 95% των χλμ μου) και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Από την άλλη δεν είχα ποτέ πρόβλημα αστάθειας με κανένα παπούτσι όσο στενό και ψηλό να είναι συμπεριλαμβανομένου του Nike Next % 1+2, Vaporfly, κλπ. Είναι απίστευτα γρήγορο και απίστευτα ξεκούραστο. Έτρεξα κατευθείαν ένα long run 22 χλμ. 9 χλμ σε 4:13, 9 σε 4:23 και 4 σε 4:37 min/km. (Yπόψην ότι ο στόχος ήταν 18 χλμ σε 4:30 και τα υπόλοιπα σε 4:55). Σε σμπρώχνουν δηλαδή να τρέξεις πιο γρήγορα. Είναι λίγο στενά για το νούμερό μου(42 2/3)αλλά δεν είχα πρόβλημα με πληγές κλπ. μετά το τρέξιμο. Την επόμενη ημέρα δε ήταν σαν να μην είχα τρέξει κάτι που δεν μου έχει ξανατύχει με κανένα παπούτσι(και με το Nike invincible). Τα αγόρασα για γρήγορα long runs και φαίνεται ότι είναι ιδανικά για αυτό. Ένας σοβαρός λόγος να τα αγοράσω ήταν και το πιο πάνω Review.

  19. @christostriadafillidis Πράγματι Χρήστο, απίστευτα ξεκούραστο και πολύ ικανό.
    Και που να δεις και το Strung….

  20. Echetlos, αυτό μάλλον δεν θα το δω. Είναι παρόμοια με το X απ’ότι κατάλαβα και πιο ακριβό. Επίσης, λέω μετά από 37 ζευγάρια να σταματήσω να αγοράζω παπούτσια για 1 εξάμηνο 🙂

  21. Ολόιδια είναι η σόλα με του original αλλά το νέο upper κάνει σημαντική διαφορά στην σταθερότητα, άρα και το πάτημα.
    Θα μου πεις “δικαιολογείται η διαφορά τιμής;” Όχι, ιδιως αν δεν έχεις θέμα με το πρώτο.

  22. Στην πρώτη μου επαφή με το παπούτσι το καλοκαίρι έκανα μια εντελώς λανθασμένη εκτίμηση… Φορώντας το μόνο ένα μικρό τρέξιμο τρόμαξα από την πολύ στενή πλατφόρμα και το επέστρεψα.
    Αργότερα βγήκε το Strung και τόσο τα ξένα όσο και το review του Νίκου υπογράμμιζε το ποσό διαφορετικό είναι το upper και πόσο πιο ασφαλής γίνεται το παπούτσι και τότε κατάλαβα ότι η ανασφάλεια που ένιωθα ήταν κυρίως από το κάκιστο κλείδωμα.
    Εχοντας περάσει τα 70 χιλιόμετρα το πάτημα στην φτέρνα ούτε που με ενοχλεί το έχω ξεχάσει και το παπούτσι πηγαίνει απίστευτα ευθυγραμμισμένο χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
    Θεωρώ ότι σε αυτό συντελούν δύο λόγοι.
    Η λοξοτομιση στο τακούνι που βοηθάει στην ισορροπία και το σχεδόν κολλώδες λάστιχο της continental!.
    Για το πάτημα δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι σε αυτά που έχετε πει,είναι από άλλο πλανήτη και δεν συγκρίνεται με κανένα παπούτσι πού τουλάχιστον έχω φορέσει εγώ.
    Δυστυχώς το upper του είναι πολύ ανεπαρκές και όπως και να το σφίξω δεν νιώθω ασφαλης και κλειδωμένος.
    Σκέφτομαι να δοκιμάσω ελαστικά κορδόνια μήπως μπορέσω να τα σφίξω περισσότερο χωρίς να μου δημιουργούν ενόχληση.
    Εν κατακλείδι θα προτιμούσα να πάρω κατευθείαν το Strung,όμως δεν πειράζει και αυτό είναι ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ και θα εξαντλήσω όλες τις πιθανότητες για μια καλύτερη εφαρμογή!

  23. @alkis73 Άλλαξες κορδόνια, Άλκη; Τα κλασικά χοντρά, οβάλ που βρίσκεις και στο Intersport.

  24. Echetlos
    Νίκο ήθελα να σε ρωτήσω πάνω σε αυτό.
    Σκεφτόμουν να βάλω ελαστικά κορδόνια ώστε να έχουν μια απορρόφηση όταν τα σφίξω πολύ.
    Δεν το έχω ξανακάνει, σκέψου ότι ούτε τον κόμπο δρομέα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
    Τι λες; θα βοηθήσουν η καλυτερά τα απλά κλασικά που μου έγραψες παραπάνω;

  25. @alkis73 Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ελαστικά, Άλκη. Φαντάζομαι όμως πως θα δουλεύουν μαζί με το πόδι, ενώ εσύ θες το αντίθετο.
    Εγώ στα πρώτα Prime X είχα βάλει τα bubble laces της New Balance, αυτά που είναι σαν λουκάνικα. Σημαντική διαφορά.

  26. Echetlos
    Εντάξει και εγώ αυτό θα κάνω!
    Σε ευχαριστώ για μια ακόμα βοήθεια,.εστω και λίγο να δουλέψει,θα παρακάμψω το Strung.
    Εκ του αποτελέσματος είσαι καλή επιρροή και για το μόνο που μετανιώνω είναι για το χρόνο και ίσως κάποιους αγώνες που έχασα με αυτό το παπούτσι.

  27. Μετά από καθόλου σχεδόν σκέψη τ αγόρασα κ εγώ απο το outlet της Adidas στο One Salonica με 129 εουρος.Χρειαζομουν ένα καθαρά LR shoe, γιατί καλομαθα με τις υποβοηθήσεις (μ έβγαινε η ψυχή με τα 1080V11 από ένα σημείο και μετά)
    Fingers crossed

  28. Το κακό με αυτό το παπούτσι είναι οτι αν τρέχεις συνέχεια με μαζί του και μετά πας να τρέξεις με κάποιο άλλο “απλό” παπούτσι νομίζεις οτι φοράς παντόφλες και σέρνεσαι στο δρόμο! Έχω κάνει 400 χλμ με τα δικά μου και η αίσθηση του αφρού είναι σαν να είναι καινούρια! Η εξώσολα απο κάτω δεν έχει ούτε ίχνος φθοράς. Λέω να πάρω ενα δεύτερο ζευγάρι τώρα που είναι σε προσφορά να το έχω για αργότερα , αλλά σκέφτομαι το οτι είναι σε στόκ 1,5 χρόνο , σχετικά παλιό δηλαδή και το υλικό της σόλας δεν θα έχει την αρχική απόδοση. Ισχύει κάτι τέτοιo;

  29. @takosan
    Πριν ~1.5 χρόνο βγήκε το ολόλευκο και λίγο μετά το μπλε/ροζ. Δεν ξέρω ποια βρίσκεις σε προσφορά αλλά μπορεί να είναι πιο πρόσφατο χρώμα/παραγωγή.
    Όπως και να ‘χει, οι νέοι αφροί δεν έχουν θέμα πολυκαιρισμού, όπως οι EVA. Oύτε και είναι μεγάλο το χρονικό διάστημα.
    Το πρώτο μου Prime X, αγορασμένο 1/2022 και με 500 χλμ, έχει πολύ μικρή διαφορά σε απόδοση από το πρόσφατο Strung.

  30. @takosan
    Την ίδια αίσθηση έχω και εγώ όταν φοράω όλα παπούτσια.
    Για αυτό και τα χρησιμοποιώ μόνο σε αγώνες για να μην μαθαίνει το πόδι σε τέτοια ευκολία.
    Για ακόμα περισσότερη άνεση και ευκολία πας σε ηλεκτρικό πατίνι!!

  31. Αντε να δούμε ποτε θα βγει η νέα έκδοση prime x strung 2 , που από τις φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει φαίνεται σημαντική η αναβάθμιση σε τομείς όπως η σταθερότητα, αλλά και η απόδοση.

    Και όλα αυτά μάλλον με χαμηλότερο βάρος, εξαιτίας των “καναλιών” και των “κοψίματων” της σολας.

  32. geomaz
    Οντως οπτικα φαίνεται σημαντική αναβάθμιση…και πολύ όμορφο.
    Λένε προς τον Δεκέμβριο θα κυκλοφορήσει.Πραγματικο διαστημόπλοιο όπως είχες γράψει!

  33. Alkis Δεκέμβριο;…

    Κρίμα, διότι αναμένω με ενδιαφέρον τα συγκεκριμένα, όπως και τα alphafly 3, να δω όταν κυκλοφορήσουν τι θα πουν οι δοκιμαστες και έπειτα να επέλεγα κάποιο από τα 2 για το φετινό ΑΜΑ…
    Γκουρού τι λένε οι πληροφορίες σου;
    Υπάρχει σχετική ελπίδα για κάποιο από αυτά να τα δουμε έστω μέχρι νωρίς το Φθινόπωρο;

  34. Κανονικά Φθινόπωρο κυκλοφορούν συνήθως τα Adios/X.
    Λογικά στα videos από το TRE, θα αναφερθούν ημερομηνίες.

  35. Πάντως σχετικά με το prime X 2 οι τυχεροί που είχαν access και το δοκίμασαν λένε χαρακτηριστικά πως θα αλλάξει τα πάντα και πως δεν έχουν φορέσει ξανά κάτι παρομοιο. Ειπαν πως θα έπρεπε να απαγορευτεί ακόμα και για τους age groupers έτσι όπως το έκαναν.
    Από φωτογραφίες δε μπορω να καταλάβω τι γίνεται αλλά για να τους έκανε τέτοια εντύπωση θεωρώ πως ή αυτό στη μέση είναι κάτι σαν pebax με κενά από δίπλα έτσι ώστε να λειτουργεί σαν ελατήριο ή δε θα μου έκανε εντυπωση ακόμα και αν υπήρχε κινούμενο μέρος μέσα.

  36. geomaz
    Και εγώ σε κάποιο βίντεο το είδα για Δεκεμβρίο η αρχές του 24 αλλά το γράφω με κάθε επιφύλαξη… Μακάρι να βγεί πιο νωρίς.
    Stelios
    Πραγματικά φαίνεται σαν ένα κομμάτι pebax ανάμεσα στα δύο στρώματα…Λες και δεν έφτανε όλος αυτός ο αφρός!!
    Σε λίγο θα πετάμε,δεν θα τρέχουμε

  37. Για να ξέρουν κι οι υπόλοιποι για τι μιλάμε:

    https://www.flickr.com/photos/140798332@N04/52947244788/in/dateposted/

  38. Καλησπέρα, επειδή έχω μπερδευτεί πια είναι η διαφορά σε Prime X και Prime X Strung ?

  39. Καλημέρα στη παρέα! Δεν το θυμόμουν το review του Strung, ευχαριστώ @echetlos

  40. Εμφανίστηκε τελικά σε αγώνα το PrimeX 2.
    50mm με 2 carbon plates και όχι rods. Οκτώβριο, Νοέμβριο θα βγεί.

  41. @hypnox Πού το είδες;

  42. @echetlos πρώτη official εμφάνιση σήμερα στο challenge roth . Το φορουσε ο Patrick lange ο οποίος βοήθησε και στη σχεδίαση του.

  43. Σε σχέση με την φωτογραφία που είχαν διαρρεύσει φαίνεται να έχουν κάνει πιο συμβατική την αλλαγή στο σημείο του κενού στην μέση της σολας.
    Το κόψιμο-κενο, πλεον ειναι μονο απο το μεσαίο στρώμα και πισω.Ενώ στην φωτο που είχες παραθεσει Νίκο, είχε κενό και μπροστά από το μεσαίο στρώμα αφρου το οποίο το έκανε να μοιάζει ως “πιστόνι”.
    Σε άλλη φωτο που διέρρευσαν από το συγκεκριμένο αγώνα και από την οποία φαίνεται η εξωσολα, αυτή πλεον ειναι λεπτότερη, sleek ( σαν του adios pro 3) με αρκετό υλικό να έχει αφαιρεθεί σε διάφορα σημεία, άρα και σημαντικά με χαμηλότερο βάρος. Εάν μάλιστα συνυπολογιστεί ότι πρεπει να λείπει και αρκετό υλικό χάρις στα διαφαινομενα σκαψιματα.. λογικά θα έχουμε μείωση του βάρους.
    Επίσης για πρωτη φορά είδαμε το πλατος του τακουνιου. Μοιάζει να έχουν λυσει το θέμα αστάθειας οριστικά..
    Όπως και να χει φαίνεται εξαιρετικό εργαλείο.
    Αναμένουμε νεότερα με ενδιαφέρον..

  44. Και η καμάρα πολύ πιο γεμάτη. Λογικά θα πρέπει να είναι αισθητά σταθερότερο.

  45. Πάντως επειδή είδα όλο τον αγώνα έχω την εντυπωση πως κάτι παιζει με τον αφρό. Μου έμοιαζε σε κάθε πατημα να συμπιέζεται πολυ σε σχέση με το 1 .. Και ο τυπος ειναι 63 κιλά. Δε ξερω αν έχουν αλλάξει πυκνοτητα στον αφρό ή αν λόγω των plates γίνεται κάτι σαν sandwich με εκείνο το μικρό κομμάτι αφρο ανάμεσα τους και έτσι μοιάζει να πατιεται πολυ.

  46. Πάντως οπτικα είναι πανέμορφο και πολύ ιδιαίτερο!

  47. Είναι σίγουρο οτι φοράει πλάκες και όχι rods ?

  48. Echetlos
    Νίκο ποιος φανταζοταν πριν ενάμιση χρόνο που έγραφες το πρώτο review για το αρχικό μοντέλο, ότι θα εξελισσόταν σε ένα ζωντανό θρύλο!
    Σε όλα τά μήκη και πλάτη όσοι ασχολούνται με τα running shoes ,περιμένουν εναγωνίως αυτό το υπέρ παπούτσι!!

  49. @alkis73 Άλκη, δεν είμαι βέβαιος ότι το παπούτσι είχε ανάλογη απήχηση με τις “ικανοτητές” του. Ξέρω πολύ κόσμο που το φοβήθηκε ή που δεν μπόρεσε να το τρέξει. Οι περισσότεροι δε, το αγνοούν σαν μοντέλο
    Κυρίως όμως, μην θεωρείς ότι αυτό το “Σε όλα τά μήκη και πλάτη” είναι τελικά τόσο μακρύ και πλατύ όσο φαίνεται. 😛
    Τα διαδικτυακά παπουτσοστέκια και τα μέλη τους αποτελούν ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό, σε σχέση με το υπόλοιπο κοινό και το πόσο ακολουθεί τις εξελίξεις από κοντά.
    Για να έχεις μία εικόνα, τα reviews μας των δύο Prime X είχαν από τα λιγότερα views.

  50. Echetlos
    ….Και τα περισσότερα σχόλια όμως!Ναι ,εννοείται ότι το κοινό στα forum είναι συγκεκριμένο
    για αυτό διευκρίνισα (αυτοί που ασχολούνται) και είναι αρκετοί σαν εμένα, που το φοβήθηκαν και μετά από μια παρότρυνση,η κάποια ενημέρωση το έμαθαν.Διακρινω όμως μια πρωτοφανή προσμονή.
    Να σου θυμίσω πόσοι ήξεραν την Hoka όταν έκανες εκείνο το μακρινό review για το Clifton;Πόσο παράλογο και αντισυμβατικό φαινόταν ανάμεσα στα υπόλοιπα;
    Τώρα ένας στους δύο φοράει Hoka.
    Η προτίμηση των δρομέων έιχε μια…..χρονοκαθυστερηση ανέκαθεν!!

  51. To παπούτσι είναι εξαιρετικό για γρήγορο προπονητικό και ιδίως για γρήγορα long run για τα οποία και το χρησιμοποιώ από τότε που το αγόρασα. Σήμερα έχει 295 χλμ. και ο αφρός αντέχει σίγουρα 1000, για το πάνω μέρος δεν είμαι σίγουρος. Πολύ γρήγορα(πριν τα 100 χλμ.) φαίνεται στο μεγάλο δάκτυλο του ποδιού να δημιουργεί ένα “χτύπημα” στο πλαστικοειδές upper που αλλάζει και το χρώμα και φοβάμαι ότι θα σκιστούν στο σημείο εκείνο αν πιεστούν πολύ. Ίσως φταίει και το ότι είναι αρκετά στενά στο νούμερό μου(42 και 2/3) και ενδεχομένως μισό νούμερο πιο πάνω να έλυνε το πρόβλημα, αλλά δεν υπήρχε(το επόμενο που υπήρχε ήταν 44). Μέχρι πρόσφατα υπήρχαν και στα 2 outlets της Adidas στο ένα μάλιστα τα είχε σε κάποια φάση 104€(129-20%) και σκέφτηκα να πάρω και δεύτερο αλλά τελικά δεν πήρα, τόσο διότι ακόμη το πρώτο είναι σε καλή κατάσταση όσο και διότι ήταν ακριβώς το ίδιο χρώμα(αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες του review btw). Το μεγάλο του ύψος και η στενότητά του δημιουργούν ενδεχομένως αστάθεια για κάποιους δρομείς που είναι βαρύτεροι ή έχουν γενικά stability problems. Έτσι εξηγείται και το γιατί ενώ προσφέρονταν σε αυτή την τιμή έκαναν 6 μήνες σχεδόν για να το αφαιρέσουν από τα ράφια.

  52. @christostriadafillidis Αυτή η φθορά στο μεγάλο δάχτυλο που λες (σα να έχει φύγει το χρώμα, σωστά), εμφανίστηκε στα 150 χλμ. Έκτοτε έχει κάνει άλλα ~350 χλμ, χωρίς να χειροτερέψει.
    Μου κάνει εντύπωση που σου είναι στενά στο toe box. Ακόμη και μισό κάτω που είχα δοκιμάσει, ο χώρος μπροστά παρέμενε πολύς.

  53. @chris rose σε ποια outlet της αντιντας τα εχει;

  54. Εμένα το μόνο που με προβληματισε στο παπουτσι είναι πως μπροστά και πλαγια εκεί που τελειώνει το κορδόνι μετά από κάθε τρέξιμο βλέπω λευκές ρίγες λες και έχει άλατα από ιδρώτα σε εκείνο το σημείο και παντα φοβάμαι μην κοπεί εκεί. Το καθαρίζω βέβαια κάθε φορά και γενικά δεν έχει συμβεί τπτ. Φίλος έχει 800χλμ και δεν έχει τπτ ο αφρος.
    Θα ήθελα να τρέξω μια φορά αγώνα με αυτά έτσι για να δω πως είναι (αν και στα πολλά χλμ νιώθω τον όγκο του παπουτσιού) αλλά δεν τα επιτρέπουν δυστυχώς (δε νομιζω πως θα τα φορουσαν πολλοι παντως)

  55. Stelios
    Εγώ έτρεξα μαραθώνιο και δεν κατάλαβα ποτέ τελείωσε!
    Φυσικά και επιτρέπονται εκτός αν είσαι elite αθλητής.Στο συγκεκριμένο αγώνα μάλιστα είδα αρκετούς να φοράνε prime x και ακόμα περισσότερους adiós pro.

  56. @alkis73
    Στο μαραθώνιο Θεσσαλονίκη δεν είδα κανέναν.
    Adios επίσης λίγοι (μέσα σε αυτους και εγώ)
    Στο πανελλήνιο στην Αθήνα απαγορευεται.

  57. @hypnox Στο Πανελλήνιο, ξέχνα το. Δεν ξεφεύγεις με τίποτα από τον Θεοδωρίδη! 😛

  58. Echetlos χαίρομαι αν δεν χειροτερεύει όντως, διότι όπως είπα είμαι στα 295 χλμ. αυτή τη στιγμή και τα κρατάω στην άκρη για τα long runs του μαραθωνίου. Το πόδι μου είναι στενό στη μέση και πίσω και λίγο πιο φαρδύ μπροστά οπότε ίσως για αυτό τα βρίσκω στενά μόνο στο εμπρόσθιο μέρος. dimitris765 δεν υπάρχουν πλέον σε κανένα από τα 2 outlets.

  59. Stelios για μαραθώνιο δεν θα φορούσα εγώ προσωπικά διότι μετά τα 28 χλμ εντόπισα ενοχλήσεις στα πόδια μου μπροστά στα δάχτυλα, οι οποίες φαντάζομαι στα υπόλοιπα 14 χλμ. και με ρυθμό μαραθωνίου 4:15 θα ενταθούν. Έχω εξάλλου 3 nike + το asics metaspeed edge για το σκοπό αυτό.

  60. @christostriadafillidis
    Μέχρι 4:00-4:10 για εμενα το παπουτσι είναι ιδανικό. Πιο κάτω δυστυχώς δυσκολευει πολυ. Σε long 32-33 μόλις αρχισα να πιεζω ήταν λες και τερμάτιζε από θέμα ταχυτητας και εκεί μπαίνει το pro 3. Παρόλα αυτα για κάποιον που θέλει να είναι από 4:15 έως 4:40 το παπουτσι είναι εκπληκτικό. Όσο πιο γρήγορα το πας γίνεται και πιο σταθερό κιόλας. Τα αλλά 2 που λες μόνο για ημι τα φοράω.

  61. Εντάξει, οι ρυθμοί δεν είναι ποτέ ενδεικτικοί, αφού δεν αντικατοπτρίζουν αντικειμενικά το επίπεδο του effort του καθενός.
    Για εμένα το παπούτσι πάει οριακά μέχρι το κατώφλι. Πιο κάτω γίνεται απότομα δυσκίνητο και όπως λέει κι ο Στέλιος, σα να μπαίνει ξαφνικά κόφτης στην ταχύτητα.

  62. Stelios ποια είναι τα άλλα 2 που λέω? Γράφω για 3 nike και ένα asics. Και εννοούσα τα Nike next %, next 2 και Alphafly 1. Kαι τα 3 είναι κατεξοχήν παπούτσια μαραθωνίου που μπορείς βέβαια να τα χρησιμοποιήσεις και για μικρότερες αποστάσεις. Θεωρείς ότι δεν κάνουν για μαραθώνιο? Όσον αφορά το Prime X σε εμένα έβγαλε πρόβλημα ήδη με ρυθμό 4:30 σε long run πάντα μετά τα 28 χλμ. Εξήγησα ότι ίσως φταίει το νούμερο-ίσως λίγο μεγαλύτερο να έλυνε το πρόβλημα- ή το πόδι μου, οπότε για μένα το συγκεκριμένο δεν κάνει για μαραθώνιο ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν το χρειάζομαι κιόλας αφού έχω τα άλλα 3 nike. To asics το έβαλα διότι το αγόρασα πρόσφατα και θεωρείται μαζί με το meta speed sky παπούτσι μαραθωνίου. Δεν πρόκειται να το τρέξω σε μαραθώνιο και θα το σκεφτώ για κάποιο 10άρι ίσως όπου δεν χρειάζεται το μεγάλο stack height που προσφέρουν τα Vaporfly-Alphafly.

  63. @christostriadafillidis
    Αυτά τα Nike λέω και εγώ.
    Φυσικά κάνουν για μαραθώνιο. Οτιδήποτε κάνει για μαραθώνιο ανάλογα το τι βολευει τον καθενα. Εγω το next% το νιώθω λίγο για την απόσταση και το 1 και το 2. Το alphafly μου κάνει μια χαρά και θεωρώ πως είναι το ιδανικό παπουτσι για μαραθώνιο στο Τρίαθλο λόγω κόπωσης απο το ποδηλατο ,αλλά εμένα δυστυχώς μου βγάζει φουσκαλα στην Καμάρα των ποδιων λόγω τον πλαινων. Το Mizuno είναι παρα πολυ γρήγορο αλλά παλι δε με βολευει το ίδιο και το Asics. Όποτε όλα αυτά τα έχω για Half εγώ προσωπικα. Το prime όπως είπε και ο Νίκος πιο επάνω είναι φοβερό μέχρι κατώφλι αλλά από εκεί και κάτω με δυσκολευει ο όγκος του παπουτσιου. Είναι όμως ένα εργαλείο για γρήγορα long σε προετοιμασια ειδικά αν θελεις να μην φορτώνεις χιλιόμετρα τα race shoes σου. Εν τω μεταξυ δεν με ενοχλεί το βάρος αλλά ο όγκος του. Και στο rebellion πχ που ειναι πολυ πιο ελαφρυ μετά τα 30 το νιώθω κάπως και ας είναι πυραυλος.
    Παρεμπιπτόντως ο Ιταλός έχει το rebellion pro στα 149 και το γυναικείο στα 114 αλλά έχουν μείνει μόνο μικρά νουμερα.

  64. Stelios
    Συγνώμη Στέλιο αν είσαι αθλητής σε σύλλογο τότε δεν ισχύει φυσικά αυτό που έγραψα.
    Αναφέρουν σε ερασιτέχνες δρομείς σαν εμένα και σε μαραθώνιο του εξωτερικού…Αλλά και εδώ αν τα φορέσει κάποιος (που δεν είναι αθλητής)δεν νομίζω να ασχοληθεί κανένας μαζί του.
    Αν δεν βολεύει τώρα το συγκεκριμένο παπούτσι στο pace του καθενός για μαραθώνιο,οκ αυτό είναι προσωπική εμπειρία.

  65. Ωραίο review κλασσικά και ακόμα καλύτερη συζήτηση!

  66. Τελικά ήρθε το πολυαναμενόμενο Strung 2, νωρίτερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, μάλλον μακριά από τίς προσδοκίες όλων κυρίως λόγω υπερβολικου βαρους,με κάποια έκδηλη απογοητευση στις πρώτες κριτικές του…
    Για αυτό και δεν το έχει σχολιάσει ακόμα κάνεις μας;:)

  67. Μάλλον δεν το έχει δοκιμάσει και κανείς μας… 🙂

  68. Στην αρχή ήταν σοκαρισμενοι με το βάρος αλλά πλέον όλα τα reviews λένε πως είναι πολύ καλυτερο απο το 1.
    Θυμίζει πολυ ότι είχε γίνει ανάμεσα σε VF 1 με VF2 .

  69. Για LR, έστω και με κάποιον ρυθμό μέσα, δε νομίζω ότι θα είχα πρόβλημα. Εδώ δεν με ενοχλούν τα 320γρ. του SC Trainer v1.
    Σε πιο σβέλτες προπονήσεις όμως, νομίζω ότι ο όγκος της σόλας θα μοιάζει too much. Κυρίως όσο περνάει η ώρα. Το νοιώθω ήδη με το Strung από ένα σημείο και μετά. Εξακολουθεί να αποδίδει σαν effort μεν, αρχίζει όμως να μην μου αρέσει και τόσο η αίσθηση.

  70. @echetlos δε το έβαλα ακόμα αλλά διαβάζω πως είναι πιο σταθερό και πάει πιο άνετα σε πιο γρήγορα κομμάτια από το 1.
    Απλά χάνει σε πολυ γρηγορους ρυθμούς (όπως το 1) και αργεί περισσότερο να τους πιάσει.
    2-3 που διάβασα λένε πως η αίσθηση του μοιάζει πολυ με το trampoline effect του VF 1.
    Σε marathon pace και κατώφλι γράφουν πως είναι καλυτερο απο το προηγουμενο και το βάρος δε συμβαδίζει με την αίσθηση.
    Σίγουρα θα είναι πολύ καλό, το θέμα είναι αν αξίζει τα extra λεφτά σε σχέση με το 1 που βρίσκεις σε προσφορα πλεον.

  71. @hypnox Α, το έχεις. Ωραία, περιμένουμε εντυπώσεις!
    Δεν ξέρω, το σκέφτομαι κι εγώ… Προς το παρόν είμαι ακόμη υπό την επήρεια του AF1 από την Κυριακή! 😀

    ΥΓ: Ποιο VF1 λες; To 4%;

  72. @echetlos όχι δε το έχω, δε το έχω τρέξει γενικά εννοώ αν και το έχει φίλος. VF έγραψα ε; Alphafly 1 εννοουσα (ακόμα καλύτερα). Εχω όμως το rocket x 2 που με άφησε με το στόμα ανοιχτό

  73. Echetlos
    Εννοούσα τον σχολιασμό της …..κυκλοφορίας του!
    Από τα ήδη υπάρχοντα reviews φαίνεται ότι οι πλάκες σε σχεδιασμό (σάντουιτς)κάνουν πιο άκαμπτο το πάτημα ,και η συμπίεση του είναι πιο δύσκολη από το v1.
    Εγώ που είμαι ελαφρύς δεν νομίζω ότι θα ταιριάξω….

Αφήστε μια απάντηση