Αρχική / Αξιολογήσεις / Saucony Triumph ISO 4

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Αξιολογήσεις / Επιλεγμένα

Saucony Triumph ISO 4

Saucony Triumph ISO 4

Κατηγορία: Trainer – Ουδέτερο πάτημα – Βάρος: 306γρ. – 8mm drop (28/20mm)

Μετά το Freedom ISO, το πρώτο μοντέλο όπου χρησιμοποιήθηκε σόλα αποτελούμενη εξ ολοκλήρου από Everun, η Saucony τοποθετεί το “βαρύ χαρτί” της και σε άλλα μοντέλα της. Liberty, Hurricane και φυσικά η ναυαρχίδα της, το Triumph, έχουν πλέον αποκλειστικά TPU υλικό στην σόλα τους. Όπως έχουμε ξαναπεί, η Θερμοπλαστική Πολυουρεθάνη (TPU) χαρακτηρίζεται από μεγάλη ανθεκτικότητα, επιστροφή ενέργειας και σταθερότητα της πυκνότητάς της στις αλλαγές θερμοκρασίας, συγκρινόμενη με τον παραδοσιακό EVA αφρό.

Τα Triumph ISO 2 και 3 χρησιμοποιούσαν EVA στην σόλα, συνδυασμένο με μία στρώση 3mm από Everun στο επάνω μέρος, όπως και ενδιάμεσα στην φτέρνα. Ακόμη και αυτή η σχετικά περιορισμένη χρήση του υλικού, έδινε έναν διαφορετικό χαρακτήρα στο πάτημα, κυρίως σε θέμα responsiveness. Ας δούμε τι διαφορετικό προσφέρει στο premium μοντέλο η νέα σχεδίαση αλλά και οι όποιες αλλαγές στο επάνω μέρος.

Επάνω μέρος

Το κύριο χαρακτηριστικό του upper στις τέσσερις τελευταίες εκδόσεις, είναι το γνωστό ISOFIT. Πρόκειται για μια σειρά από “λωρίδες” σε κάθε πλευρά του midfoot, από σκληρότερο αλλά εύκαμπτο υλικό και ανεξάρτητες μεταξύ τους στο επάνω κομμάτι τους, μέσα από το οποίο περνούν και τα κορδόνια. Στο V1 υπήρχαν τέσσερις λωρίδες σε κάθε πλευρά, στο V2 έγιναν τρεις, στο V3 δύο και στην τελευταία έκδοση, πάλι τρεις. Με το ISOFIT έχεις την δυνατότητα να ρυθμίσεις διαφορετικά το δέσιμο ανά σημείο και να δώσεις την εφαρμογή που θέλεις.
Αποτελεί μέρος του διχτυωτού, το οποίο είναι από διπλής στρώσης engineered mesh και διαφορετικής ύφανσης αναλόγως του σημείου.
Στα δάχτυλα, ο προφυλακτήρας είναι μαλακός αλλά δίνει δομή στο toe box.

Οι τρεις λωρίδες του ISOFIT ρυθμίζουν την εφαρμογή γύρω από το midfoot. Το μεγάλο logo δίνει επιπλέον structure στο επάνω μέρος.

Από τα μετατάρσια, ξεκινάει μια εσωτερική φόδρα που φτάνει μέχρι πίσω και είναι ενωμένη κατά τα 3/4 με την γλώσσα για να την συγκρατεί. Τόσο αυτή, όσο και το σημείο γύρω από τον αστράγαλο, έχουν ιδιαίτερα παχύ και μαλακό αφρώδες. Νομίζω ότι σε κανένα άλλο παπούτσι δεν έχω συναντήσει περισσότερο αφρώδες απ’ όσο στο Triumph 4.
Το κολάρο στο πίσω μέρος είναι αρκετά σκληρό αλλά φιλτράρεται απόλυτα από τα εσωτερικά υλικά.

Η μαλακή εσωτερική επένδυση ενώνεται με την γλώσσα και από πάνω κάθεται το ISOFIT.

Και οι τρεις προηγούμενες εκδόσεις χαρακτηρίζονταν από το πλούσιο επάνω μέρος τους, εδώ όμως το πράγμα πάει ακόμη παραπέρα, καθώς τα υλικά είναι εντυπωσιακά παχιά, απαλά και εύκαμπτα. Είναι κάτι που αντιλαμβάνεται κανείς με το που θα φορέσει το παπούτσι. Δεν είμαι βέβαιος για το αν είναι απαραίτητη τόση “πολυτέλεια”, το σίγουρο είναι όμως πως δικαιολογείται απόλυτα ο όρος “premium” της κατηγορίας του μοντέλου. Παράλληλα, το νέο Triumph δείχνει και πολύ στιβαρό.

Στα πούπουλα! Παχύ και μαλακό αφρώδες σε γλώσσα και κολάρο.

Το πολύ αφρώδες σε φτέρνα και γλώσσα, μαζί με τα ελαστικά κορδόνια, κάνουν μάλλον δύσκολο το να πετύχεις την επιθυμητή εφαρμογή με την πρώτη δοκιμή. Το πιθανότερο είναι το δέσιμο να αποδειχτεί χαλαρό και να χρειαστεί να το σφίξεις περισσότερο, αφού τα πολύ μαλακά υλικά αφήνουν κάποια “μπόσικα”. Πιστεύω πως οι περισσότεροι θα καταλήξουν σε ένα σφιχτό δέσιμο, εκμεταλλευόμενοι και το απόλυτο φιλτράρισμα της οποιασδήποτε πίεσης.
Μόλις λοιπόν βρεθεί η σωστή ρύθμιση, το Triumph αγκαλιάζει και κρατάει σωστά και σταθερά το πόδι. Στην φτέρνα, έχει μια αίσθηση ευρυχωρίας αλλά ποτέ δεν τη νοιώθεις χαλαρή. Στο μεσαίο τμήμα, το Isofit δίνει μια άνετα σφιχτή εφαρμογή και καταφέρνει να κρύψει καλά τον όγκο του παπουτσιού, ακόμη και σε στροφές. Η χρήση θηλειών αντί τρυπών για τα κορδόνια, “απλώνει” σωστότερα την πίεση στην ράχη του ποδιού και σε συνδυασμό με την αφράτη γλώσσα, αποκλείουν κάθε περίπτωση τριβών και ενοχλήσεων. Έχοντας φορέσει τα V1 και V3, νομίζω πως είναι η καλύτερη ISO σχεδίαση μέχρι τώρα.

Engineered mesh με διαφορετικής πυκνότητας ύφανση και έυκαμπτος προφυλακτήρας μπροστά.

Ο χώρος στα δάχτυλα βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, με το διχτυωτό να είναι αρκετά εύκαμπτο.Το μοναδικό σημείο που ίσως κάποιοι με φαρδύτερο πόδι νοιώσουν να περιορίζονται, είναι αυτό στα μετατάρσια. Εκεί υπάρχει ένας μικρός “συνωστισμός” υλικών: τρεις θηλειές, τα αντίστοιχα overlays, το σκληρό logo εξωτερικά και κυρίως, η ραφή που ενώνει την γλώσσα με το upper. Οπότε, αφήστε εντελώς χαλαρή την κάτω σειρά των κορδονιών, παίξτε με το Isofit από εκεί και πάνω και φυσιολογικά δεν θα έχετε πρόβλημα.

Στην αρχή των κορδονιών, το παπούτσι έχει μία ελαφρώς πιο στενή αίσθηση, λόγω των πολλών υλικών.

Όσον αφορά το νούμερο, το νέο Triumph είναι ελαφρώς πιο μακρύ, παρ’ όλα αυτά θεωρώ πως δεν χρειάζεται να κατεβείτε από το κανονικό σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, καλό θα ήταν να το δοκιμάσετε.

Σόλα και πάτημα

Όπως προείπαμε, στις δύο προηγούμενες εκδόσεις η σόλα αποτελείτο από EVA αφρό (PWRGRID+), με μία στρώση Everun στο επάνω μέρος της και μία “σφήνα” κάτω από την φτέρνα. Στο Triumph ISO 4, το πόδι πλέον πατάει σε ένα ενιαίο κομμάτι TPU υλικού, με την topsole των 3mm να διατηρείται. Για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί αυτή η ξεχωριστή στρώση, όπως και στο Freedom, αλλά φαντάζομαι ότι κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Full Everun

Η εξώσολα είναι αρκετά διαφορετική από τις δύο προηγούμενες εκδόσεις. Εκεί είχαμε την Tri-Flex σχεδίαση, σε σχήμα ψαροκόκκαλου και με βαθιές, εγκάρσιες αυλακώσεις, οι οποίες έφταναν μέχρι μέσα στο αφρό. Αυτό έδινε στο forefoot αρκετά μεγάλη ευκαμψία για τον όγκο του. Στο νέο μοντέλο, οι μεγάλες αυλακώσεις είναι κατά μήκος, ενώ οι εγκάρσιες περιορίζονται μόνο στην επιφάνεια του λαστίχου, το οποίο είναι παχύ και μαλακό. Θα δούμε παρακάτω τι σημαίνει αυτό.

Το μεγαλύτερο μέρος της εξώσολας καλύπτεται από μαλακό λάστιχο. Διαφορετική πλέον η διάταξη και το βάθος των αυλακώσεων.

Η σόλα των τριών προηγουμένων μοντέλων ήταν πολύ απορροφητική και μαλακή, όσοι τα έχουν δοκιμάσει το γνωρίζουν. Στο Triumph 4 τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Η ρύθμιση του Everun είναι ελαφρώς πιο σφιχτή από αυτή του κλασικού EVA αφρού που χρησιμοποιείτο έως τώρα, δίνοντας έμφαση στην επιστροφή ενέργειας και την αμεσότητα στο πάτημα.
Το cushioning είναι κι εδώ άφθονο και μάλιστα διατηρείται αναλλοίωτο ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Αυτό είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό του υλικού, εν αντιθέσει με αρκετούς από τους απλούς αφρούς που αρχίζουν να “σφίγγουν” μετά από κάποια ώρα και να έχουν μια πιο flat αίσθηση.
Παρ’ όλα αυτά, όσοι έχουν συνηθίσει να βουλιάζουν μέσα στην σόλα ενός premium cushioned μοντέλου, θα βρουν το full Everun να έχει ένα ελαφρώς πιο σκληρό πάτημα. Προσοχή όμως, όπως τονίζω σε κάθε ευκαιρία, λιγότερο μαλακή σόλα δεν σημαίνει απαραίτητα και λιγότερο προστατευτική, μην τα συγχέετε. Αντιθέτως μάλιστα, μία τέτοια ρύθμιση είναι και πιο ξεκούραστη συνολικά. Η διαδικασία της προσγείωσης και απογείωσης, γίνεται βέλτιστη όταν το υλικό της σόλας απορροφά αποτελεσματικά τους κραδασμούς κατά την επαφή με το έδαφος, χωρίς όμως συγχρόνως να συμπιέζεται και να παραμορφώνεται υπερβολικά. Έτσι, το transition είναι πιο άμεσο και ανέξοδο, έως την στιγμή που θα σηκωθούμε και πάλι. Όταν μιλάμε λοιπόν για μεγαλύτερη επιστροφή ενέργειας, στην πραγματικότητα πρόκειται απλά για μικρότερη σπατάλη της.

Το νέο Triumph διακρίνεται από ένα “ποιοτικό” πάτημα, απόρροια της χρήσης του TPU. Παίρνεις το απαιτούμενο cushioning από την συμπίεση του υλικού, πάντα τόσο όσο χρειάζεσαι, αλλά η βάση παραμένει σταθερή ώστε να σε ωθήσει στο toe off. Σε πιο αργούς ρυθμούς, το bounce από το Everun δεν είναι τόσο αισθητό, αν όμως φορτίσεις λίγο περισσότερο το πάτημα, τότε γίνεται αρκετά ζωντανό κι ενεργητικό. Μπορεί να μην είναι φτιαγμένο για up tempo ρυθμούς, αν όμως τσιμπήσεις την ταχύτητα, το rebound της σόλας αντισταθμίζει σε μεγάλο βαθμό το βάρος του παπουτσιού.

Για όσους έχουν δοκιμάσει το Freedom, η σόλα του Triumph έχει τον ίδιο χαρακτήρα, όντας όμως πιο μαλακή, λόγω ύψους. Επίσης, είχαμε επισημάνει ότι λόγω του minimal επάνω μέρους, το βάρος του Freedom έμοιαζε να είναι όλο συγκεντρωμένο στη σόλα. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει εδώ, καθώς το βάρος είναι πολύ πιο σωστά κατανεμημένο σαν αίσθηση.

Μιας και μιλάμε περί γραμμαρίων, να πούμε πως το μοναδικό “μειονέκτημα” της θερμοπλαστικής πολυουρεθάνης γενικότερα σε σχέση με τον EVA, είναι το αυξημένο βάρος της. Γι’ αυτό και το Triumph 4 έχει “παχύνει” από την προηγούμενη έκδοση. Εν τούτοις, είναι περισσότερα αυτά που κερδίζεις με την χρήση του Everun.

Η πρώτη στρώση από Everun, αμέσως κάτω από τον εσωτερικό πάτο.

Πάμε και σε κάτι που πιστεύω πως πολλοί θα ήθελαν να διαβάσουν. Everun και Boost προέρχονται από την ίδια μαγιά, μια ευρεσιτεχνία της Γερμανικής BASF. Αν θέλαμε να συγκρίνουμε τα full Everun μοντέλα με τα αντίστοιχα full (ή σχεδόν full) Boost, όπως τα Ultra, Energy και Supernova, θα βρίσκαμε διαφορές στην εφαρμογή του υλικού. Κατ’ αρχάς, το Boost είναι πιο μαλακό, συγχρόνως όμως είναι και πιο ασταθές. Στις περιπτώσεις που δεν συνδυάζεται με EVA, έχουμε ένα μάλλον “πολτώδες” πάτημα και γι’ αυτό χρησιμοποιούνται κάποια “στηρίγματα” από σκληρό πλαστικό (Torsion System) ώστε να περιορίζεται η υπερβολική συμπίεση του αφρού.
Κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο στην περίπτωση του Everun, καθώς το υλικό είναι αρκετά πιο συμπαγές και δομημένο και το μόνο που απαιτείται είναι η χρήση λάστιχου κάτω από το Everun. Αυτός είναι και ο λόγος που η Saucony άλλαξε την σχεδίαση στην εξώσολα. Ο περιορισμός των εγκαρσίων αυλακώσεων ενισχύει την ακαμψία του συνόλου, κάνοντας τελικά το πάτημα ουδέτερο και απολύτως σταθερό.
Απ’ την άλλη βέβαια, αναπόφευκτα μειώνεται η ευκαμψία του forefoot.

Συμπέρασμα

Το Triumph ISO 4 είναι ένα μοντέλο που μπορεί κανείς να εμπιστευθεί άφοβα για μεγάλες, απαιτητικές προπονήσεις. Πλούσιο upper και σταθερή εφαρμογή από το IsoFit. Μέγιστη προστασία από τη νέα σόλα αλλά και δυναμικό, springy πάτημα.
Αν σε κάποιους αρχικά κακοφανεί το ελαφρώς μειωμένο softness σε σχέση με το παρελθόν, ας μην βιαστούν να βγάλουν συμπεράσματα. Τα χαρακτηριστικά που προσφέρει το Everun είναι πιο σημαντικά. Προσωπικά, έβρισκα τις προηγούμενες εκδόσεις πολύ μαλακές και με κάπως “ράθυμο” πάτημα, τουλάχιστον για τα γούστα μου.
Τέλος, μην ξεχνάμε την μεγάλη ανθεκτικότητα του TPU, οπότε μπορείτε να περιμένετε πολλές εκατοντάδες χιλιομέτρων από το Triumph.
Αν μπορούσα να βελτιώσω κάτι, αυτό θα είχε να κάνει με το αφρώδες στο επάνω μέρος. Λιγότερη ποσότητα θα εξοικονομούσε αρκετό βάρος και θα έκανε την ρύθμιση της εφαρμογής πιο εύκολη.

Μοιραστείτε αυτό το Άρθρο

Ο Νίκος Πήλικας είναι ερασιτέχνης δρομέας. Επειδή όμως δεν είναι καλός στο τρέξιμο, ασχολείται και με τα παρελκόμενα αυτού (π.χ. παπούτσια). Απ' ό,τι λένε, είναι καλύτερος σε αυτά...

31 Σχόλια

  1. Αν μειώνονταν τα υλικά του αφρωδους στο upper, πιθανότατα να άλλαζε και το ισοζύγιο της αίσθησης του βάρους του παπουτσιού, δίνοντας αίσθηση ανάλογη του freedom.

  2. 1-0

  3. Μπα… μας έγινες κι ειδικός τώρα;

    Αν μειώνονταν τα υλικά του αφρωδους στο upper, πιθανότατα να άλλαζε και το ισοζύγιο της αίσθησης του βάρους του παπουτσιού, δίνοντας αίσθηση ανάλογη του freedom.

  4. Κολάρο έχει;

  5. Νίκο ευχαριστούμε πολύ για ενα ακόμα εξαιρετικό review! Παλαιότερα έλεγα οτι χρείάζομαι συναυλιοδάνεια, τώρα λεω οτι χρειάζομαι παπουτσοδάνεια!

  6. @dimitrissss Hard as a rock!

    @dimitrisvoutyras Να ‘σαι καλά, Δημήτρη!
    Ασ’ τα, πονεμένη ιστορία…

  7. @echetlos Τελικά αυτοί που σχεδιάζουν παπούτσια δε πρέπει να τρέχουν καθόλου!

  8. Κοίτα… Αυτή η κατηγορία απευθύνεται σε μεγάλο ποσοστό σε δρομείς που θέλουν μέγιστη προστασία από κάθε άποψη.
    Οπότε το σκληρό κολάρο στηρίζει και συγκρατεί μια πιο αδύναμη ποδοκνημική.
    Σου δίνει και το Freedom π.χ, το οποίο δεν έχει καθόλου κολάρο, αν θες να πας σε κάτι διαφορετικό.

  9. Οπότε για επιπλέον προστασία φτιάχνουμε παπούτσια που τραυματίζουν τον αχίλλειο. Ή για να μη τον τραυματίσουμε πάμε σε χαμηλότερο drop να τον επιβαρύνουμε και άλλο. Παράνοια!

  10. Πωπω νεύρα πρωί πρωί… 😛
    Έπεσες στην περίπτωση εσύ ρε Δημήτρη, δεν έχουν όλοι ευαισθησία στον αχίλλειο με τα σκληρά κολάρα.
    Κάνε το comeback και θα βρούμε παπούτσι, μην ανησυχείς.

  11. Ευχαριστούμε @echetlos για την παρουσίαση-ευαγγέλιο που μας έκανες !

    Νίκο οι απορίες μου είναι
    α)στοιχεία όπως το μαλακό, το πολτώδες ή το σκληρό πάτημα ενός παπουτσιού, πως επηρεάζουν και ποια σημεία του ποδιού ( πχ το μαλακό πάτημα επηρεάζει αρνητικά εκείνο ή το άλλο σημείο του ποδιού λόγω επιπλέον φόρτισης του μυ…κτλ κτλ).
    β) Το drop επίσης τι ρόλο παίζει στην επιβάρυνση ή αποφόρτιση συγκεκριμένων σημείων του ποδιού.
    γ) Επίσης, όταν μιλάμε για ευκαμψία ή ακαμψία ενός παπουτσιού, αυτό την ώρα του τρεξίματος, πως επηρεάζει τον δρομέα? προκαλείται (π.χ) κάποια σπατάλη(ή κέρδος) ενέργειας, ή απλά έχει να κάνει με την αίσθηση που έχεις κάτω από το πέλμα?

    Τέλος, μεγάλη κουβέντα (μάλλον μεγάλο ξεκαθάρισμα) αυτό που λες πάντα (μου το χεις επισημάνει κάθε φορά που τα λέμε) ότι μαλακό πάτημα δεν σημαίνει και περισσότερο προστατευτικό , όπως και ότι στην ουσία δεν μιλάμε για επιστροφή ενέργειας του everun ή Boost ή… αλλά για μικρότερη δαπάνη ενέργειας από το σύστημα που λέγεται δρομέας.

    Άντε να έρθει η ώρα να δούμε και τις Brooks-οπαρουσιάσεις !!!!!

  12. @roberto4carlos Πάμε εδώ, Μανώλη.

  13. Θα ήθελα τη γνώμη σας και ειδικά του Νίκου @echetlos στο εξής θέμα, 29/4/2108 θα τρέξω ένα μαραθώνιο στη Γερμανία. Δεν είμαι ιδιαίτερα γρήγορος, περίπου 5:30 ώρες κάνω, 1,83 και 91 κιλά. Πρόσφατα αγόρασα τα iso 4 με τα οποία έχω κάνει περίπου 40 χλμ. και θα κάνω και ένα 25άρι την Κυριακή. Τα 30άρια στην προετοιμασία τα έκανα με ghost 10 (επίσης εξαιρετικό) τα οποία έχουν συνολικά περίπου 210 χλμ. Το ερώτημα λοιπόν είναι με ποιο παπούτσι να τρέξω, το δοκιμασμένο ghost 10 ή το φρέσκο iso 4 ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  14. @antsa Και τα δύο παπούτσια είναι πολύ απορροφητικά, τα δε 210 χλμ του Ghost δεν είναι υπερβολικά, αν πούμε ότι τα “φυλάς” και μέχρι τότε. Προσωπικά θα επέλεγα αυτό που μου κάθεται καλύτερα στο πόδι.
    Καλή επιτυχία στο Αμβούργο, Αντώνη!

  15. Καλησπέρα…Εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια το triumph για όλες τις μεγάλες προπονήσεις και όχι μόνο.. Θα ήθελα όμως να θέσω ένα θεματάκι που έχω παρατηρήσει στη saukony και αν κάποιος άλλος έχει αντίστοιχο θέμα…Έχω φορέσει τα τελευταία χρόνια τα εξής παπούτσια της εταιρειας: triumph iso2 ( 2 ζευγάρια), triumph iso3 , kinvara7, kinvara8, ride10 και breakthrough 3…. Όλα πλην του ride ( Έχει μόνο 300 χλμ γιατί δεν μου ταίριαξε καθόλου Και είναι σαν καινουριο) τρυπησαν στο ύψος του μεγάλου δακτύλου, άλλα σχετικά νωρίς στα 300 με 400 χλμ και άλλα στα 700 με πολλές όμως μικρές προπονήσεις (διαλειματικες kinvara8)… Βέβαια δεν με επηρέασε ιδιαίτερα καθώς φίλος τσαγκάρης με εξαιρετική επέμβαση τους δίνει ζωή χωρίς να επηρεάζει καθόλου την απόδοση τους…. Κατά τα άλλα για παράδειγμα το triumph 3 μετά από 1200χλμ ειναι σαν καινούργιο…Εννοειται ότι τηρώ ευλαβικά όλα τα σχετικά μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου (κόψιμο νυχιών κλπ) αλλά πάλι τα ίδια..Το breakthrough που έτρεξα τελευταία είναι έτοιμο να επισκεφτεί τον φίλο τσαγκάρη…Θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν είναι μόνο δική μου διαπίστωση ή αν και κάποιος άλλος έχει παρόμοιο πρβλ..Παντως αυτό το ψεύτικο που βάζουν για προφυλακτήρα δεν με βοηθά στο θέμα μου..

  16. @michalistoros Το έχω ξανακούσει 2-3 φορές το συγκεκριμένο θέμα, για το Ride 9 μόνο όμως, Μιχάλη.
    Πάντως στο Triumph 4 υπάρχει μία ενίσχυση στο σημείο:

    https://www.flickr.com/photos/140798332@N04/26598357967/in/dateposted-friend/

  17. Νίκο, με τα ISO 1 έχω βγάλει 2 Μαραθώνιους. Μια σύγκριση με τα New Balance Fresh Foam 1080v8 έχει νόημα;

  18. @verbouts Έχει, πως δεν έχει, Γιώργο…
    Ίδια κατηγορία είναι, ίδιο βάρος και πλούσια υλικά.
    Αρκετά πιο άνετη εφαρμογή μπροστά το ΝΒ, οπότε έχει να κάνει με το πόδι σου τι προτιμάς. Και πιο σταθερό πάτημα.
    Το Triumph είναι λίγο πιο μαλακό αλλά και responsive. Διαφορετικό από το V1 που είχες πάντως.
    Και τα δύο έχουν πολύ απορρόφηση.

  19. @michalistoros όσα saucony έχω φορέσει δεν είχαν πρόβλημα εκτος απο το triumph 3 που άνοιξαν στα πλάγια μετα από αρκετά χλμ. (Υποπρηνισμός) . Οταν, όμως , τα έδινα στο γιό μου (3 ζευγάρια) μετά από 3- 4 εβδομάδες άνοιγαν στο πάνω μέρος του μεγάλου δάκτυλο . Ειδικά τα freedom, που δεν μπορούσα να τρέξω με αυτά και του τα έδωσα καινούργια , μέσα σε 20-25 μέρες έκαναν τρύπα και στα 2 παπούτσια σου ίδιο σημείο.
    Μάλλον πρέπει να έχουν πρόβλημα τα saucony με πόδια που το μεγάλο δάκτυλο έχει κλίση προς τα πάνω. Κάτι τέτοιο παρατηρώ στο πόδι του γιού μου σε σχέση με το δικό μου.
    Εκτός και αν παίζει ποδόσφαιρο με αυτά στο σχολείο και μου το κρύβει
    Όπου να ναι θα του δώσω τα ride 10 να περάσουν και αυτά το τεστ

  20. Καλησπέρα, εχω το παπούτσι μερικές μέρες, το φόρεσα σε αργή διαλειμματική/ελεύθερο/λονγκ και μπορω να πω οτι είμαι εντυπωσιασμένος απο την προστασία που παρέχει σε σχέση με την σβελτάδα του. Μου αρέσει πολύ το τρανζίσιον που έχει για την κατηγορία του ενω το μόνο αρνητικό που έχω να αναφέρω μέχρι στιγμής ειναι το βάρος του. Συνοψίζοντας, δείχνει ενα παπούτσι καλοφτιαγμένο με πλούσια υλικά (ίσως περισσότερα απο οσα χρειάζονται – σίγουρα περισσότερα απο οσα εχω συνηθίσει) που μπορεί να μπει άνετα στο ροτέισον γράφοντας πολλά χιλιόμετρα.

  21. @dimitrisvoutyras Το βάρος είναι το μοναδικό μειονέκτημα της πολυουρεθάνης, είτε σαν Everun είτε σαν Boost. Τα πλεονεκτήματά της όμως, είναι πολύ περισσότερα.
    Οπότε το Triumph βάζει υποψηφιότητα για Στοκχόλμη;

  22. @echetlos χθες εκανα 30αρι – πρόβα τζενεράλε, το παπούτσι δεν μου έβγαλε κάτι ωστε να με προβληματίσει, οπότε θέλω να πιστεύω οτι καταλήξαμε για τον αγώνα!

  23. @echetlos Νίκο, ο μαραθώνιος που έτρεξα με τα triumph ήταν ο 5ος μου και πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο το παπούτσι. Κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ ούτε μια στιγμή με τα παπούτσια μου, μια που τα έδεσα στην εκκίνηση και μια που τα έλυσα μετά τον τερματισμό. Επίσης, όταν γύρισα στο δωμάτιο και τα έβγαλα, τα πέλματα μου δεν είχαν την αίσθηση του καψίματος και της ταλαιπωρίας που είχα σε προηγούμενους μαραθώνιους, ούτε μαύρα νύχια, ούτε φουσκάλες, τίποτα απολύτως!

  24. @dimitrisvoutyras Το τέλειο παπούτσι είναι αυτό που περνάει απαρατήρητο, τέρμα. Όλα τ’ άλλα είναι για να ‘χουμε να γράφουμε.
    Χαίρομαι που σου δούλεψαν, Δημήτρη.

    Κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ ούτε μια στιγμή με τα παπούτσια μου, μια που τα έδεσα στην εκκίνηση και μια που τα έλυσα μετά τον τερματισμό.

  25. @dimitrisvoutyras παρά τα αρκετά αρνητικά σχόλια. Αποφάσισα να πάρω το παπούτσι για τον κλασικό.
    Εμπιστεύομαι τα λόγια σου, γιατί ειδα τα σχόλια που άφησες για τα Pegasus 35 και πραγματικά “ταιριάζουν τα χνωτα μας”.
    ελπίζω το βάρος που γράφεται κατά κόρον να μην είναι τόσο σημαντικός παράγοντας.
    Όπως και η σόλα να μην είναι τόσο “περίεργη” όσο του freedom λόγω του μεγαλύτερου drop.

  26. @sirchrisgr Χρήστο καλημέρα, μην το φοβάσαι καθόλου, το φόρεσα πριν 2 βδομάδες σε 30αρι επι της κλασικής διαδρομής, το παπούτσι σε παει απροβλημάτιστα έχοντας πολλή άνεση και μεγάλη απορροφητικότητα. Παρόλο που του έχω κάνει καμιά 400αρια χιλιόμετρα είναι σαν καινούργιο και με αυτό θα έτρεχα φέτος αλλα τελικά ενέδωσα στον πειρασμό και πήρα τα Peg turbo…

  27. Έχω και τα Pegasus 35 σε περίπτωση που δε νιώσω άνετα. Thanks for the update.

  28. Καλημέρα. Είμαι αρκετά παλιός και φανατικός οπαδός του Nimbus, έχω αγοράσει όλα τα ζευγάρια από το Nimbus-10 και μετά, κάποιες εκδόσεις δύο φορές. Τρεις εβδομάδες πριν τον ΑΜΑ ξέμεινα από παπούτσια, τα Cumulus-19 και Nimbus-20 που είχα ήταν φορτωμένα με χιλιόμετρα. Διάβασα τα άρθρα του gorun (για το Nimbus και το Triumph) και αποφάσισα για πρώτη φορά να δοκιμάσω τα saucony. Το βρήκα μάλιστα σε προσφορά 90ευρώ και μετά από μία μικρή δοκιμή το αγόρασα. Ήταν πραγματικά άψογο. Στον αγώνα ξέχασα ότι το φορούσα, δεν με προβλημάτισε ούτε στην ανηφόρα, ούτε στις κατηφόρες. Τερμάτισα στο χρόνο που είχα υπολογίσει(3:25) χωρίς κανένα πρόβλημα, με πόδια ξεκούραστα και φρέσκα. Ευχαριστώ για τη βοήθεια και φυσικά προσυπογράφω την παρουσίαση του παπουτσιού.
    Υ.Γ. Τα Nimbus και Cumulus σε μένα έβγαζαν περίπου 800χλμ, μετά η σόλα τερμάτιζε. Αν η αντοχή του Trimuph είναι ίδια θα…αλλαξοπιστήσω. Εξάλλου η αίσθηση πολυτέλειας και η απουσία τριβών στο Triumph ήταν για μένα πρωτόγνωρη, κάτι που είχα χρόνια να ζήσω στα δρομικά μου παπούτσια.

  29. Τελικά άντεξαν 812 χλμ. Δεν παρουσιάζουν εξωτερικές φθορές, ενώ στη σόλα οι φθορές είναι ελάχιστες. Σκλήρυναν απλά. Άψογο παπούτσι, πιστεύω ότι σε δρομέα με χαμηλότερο βάρος (είμαι 86 κιλά) θα άντεχαν άνετα 1000 χλμ. Ήταν εξαιρετικά στη χρήση τους, δεν είχα ερεθισμούς ή πόνους. Θα τα προτιμήσω ξανά.

  30. @weatherman έκανες εξαιρετική περιγραφή! Αυτό ακριβώς είναι το συγκεκριμένο παπούτσι. Εγώ (72 κιλά) έφτασα τα 1000 χλμ. και υπολογίζω να μου κρατήσουν άνετα άλλα 300 χλμ.

  31. Έχουν φθάσει τα 1000 χμ και αν δε σκιζόταν το διχτυωτό μπροστά θα μπορούσε να αντέξει άνετα άλλα 200 χμ.
    Μετά από 2 μαραθωνίους και πολλούς ημιμαραθωνίους αποσύρεται. Η σόλα είναι μια χαρά ακόμα και τα κιλά που σήκωναν όλο το διάστημα ήταν 80. Άξιος ο μισθός τους!!

Αφήστε μια απάντηση