TAKISSS

  • Ο/Η Echetlos απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @Takisss Παρότι έχω διαβάσει 2 φορές τον Daniels, η ιστορία με τα repetitions εξακολουθεί να με μπερδεύει. Όντως τα δίνει σε πολύ αργό ρυθμό.

    Σχετικά με αυτό που ρωτάς, δηλαδή τι θα γίνει με το αερόβιό σου, όλο αυτό το διάστημα που δουλεύεις κυρίως μέγιστη πρόσληψη, θα σου πω το εξής: Το 2017-18 δούλευα μόνο πολύ μικρά κομμάτια (47 ετών τότε)…[Περισσότερα]

  • Ο/Η mikeb απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @Takisss αυτό είχα καταλάβει κι εγώ όπως το έγραψες , οτι δλδ τα πας πάνω από VO2max με πλήρη ξεκούραση. Τα repetition του Daniels ούτε εγω έχω καταλάβει πως ακριβώς πρέπει να τα δουλεύεις. Λογικά αυτές οι προπονήσεις θα σου δώσουν βάση για να δουλέψεις πιο εύκολα προπονήσεις στο κατώφλι αλλά καλύτερα να ακούσεις κανέναν πιο έμπειρο κι όχ…[Περισσότερα]

  • Ο/Η mikeb απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο στο συγκεκριμένο θέμα, αν δεν κάνω λάθος ο @Takisss νομίζω μιλάει για repetition κι όχι διαλειμματικά 200ρια.
    Άρα το 44″ με το 34″ είναι σημαντική διαφορά. Το έχω πάθει κι εγώ στο παρελθόν να μου βγαίνουν τα μικρά κομμάτια πολύ πιο άνετα σε μικρότερο χρόνο από αυτόν που υποδεικνύεται στους πίνακες του Daniels και πραγμ…[Περισσότερα]

  • Ο/Η big-blue απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @Takisss Εσύ κάνεις προπονητικά 15” το 100άρι όπως λες, άρα είσαι γρήγορος στα μικρά. Αν έχεις όντως τόσο δεκάρι (42′) και σου βγαίνουν αρκετά σετ 220άρια με διάλειμμα Χ2 (70”) τότε ίσως πρέπει να δουλέψεις αρκετά παραπάνω στην αδυναμία σου, στο κατώφλι ή στο 10Κ race pace ας πούμε, ανάλογα με το τι θέλεις.
    Επίσης:
    Πως υπολόγισ…[Περισσότερα]

  • Ο/Η Aris 910XT απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @takisss Μία τυπική προπόνηση του Daniels που περιλαμβάνει εναλασόμενα κομμάτια 200 και 400 γίνεται στην αρχή του 2ου από τους 4 κύκλους.
    Για ένα μέσο δρομέα με όγκο 65-80χλμ/βδομάδα είναι: 200τρέξιμο-200jogging-200τρέξιμο-400jogging-400τρέξιμο-200jogging όλο αυτό x5φορές.
    Τεχνικά μιλώντας πάντα θεωρώ ότι ένας αθλητή…[Περισσότερα]

  • Ο/Η sotosdiam απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @takisss καλησπέρα. Αν ο στόχος σου δεν είναι να βελτιώσεις την επίδοσή σου στα 100μ ή στα 200μ, αλλά στα 3χλμ ή 5χλμ, τότε θεωρώ ότι σε ενδιαφέρει το έργο που παράγεται από τα σπριντς και όχι ο χρόνος αυτός καθεαυτός. Έτσι, το να κλέψεις μισό και ένα δευτερόλεπτο με spikes δεν θα σου δώσει κάτι στα 3χλμ που δεν θα έχεις spikes. Έτσι, θα μπορο…[Περισσότερα]

  • Ο/Η Echetlos απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @takisss Βάσει των μοντέλων που αναφέρεις, πηγαίνοντας απλά σε racing flats θα σου φανούν σαν spikes.
    ΝΒ 1400, Nike Streak, Saucony Fastwitch ή και type Α, Adidas Takumi.
    Για τι επίπεδο ρυθμών μιλάμε, Τάκη;

  • Ο/Η Echetlos απάντησε στο θέμα 100αρι στη συζήτηση Προπόνηση πριν από 1 έτος, 3 μήνες

    @takisss Αρκετά πιο γρήγορα, μπορεί και 0.5″.
    Το θέμα είναι ότι οι γαστροκνήμιοί σου (κυρίως) δεν θα επιβιώσουν αν μιλάμε για επαναλήψεις. Εκτός αν είσαι 25 ετών.

  • @takisss
    Δεν ξέρω αν σε βοηθάει, έχω 10ρι 39:30 (Νιάρχος, αλλά τώρα μπορώ να το επαναλάβω σε flat διδρομή, αφού τρέχω σε προπόνηση 40:15), 1:32 Ημι (Αθήνας, ίσως τώρα να είμαι στο 1:30), και γύρω στο 3:20 στο Μαραθώνιο (Αθήνας). Ούτε κατα διάνοια κοντά σε αυτό που θα έδιναν οι πίνακες για μαραθώνιο δηλαδή.
    Νομίζω οτι παραείναι ενδε…[Περισσότερα]

  • @takisss Τάκη όπως διαπίστωσες στο δρόμο οι γάμπες δουλεύουνε πιο πολύ γιατι σπρώχνουν σαφώς περισσότερο για να προωθηθεις. Στο διάδρομο ο κυλιόμενος ιμάντας κάνει μεγάλο μέρος της δουλειάς. Σκοινάκι να έκανες πάνω στο διαδρομο, τα ίδια θα σου έγραφε. Για να τα φέρεις λίγο στα ίσια κάνε κάποια κομμάτια σε ανηφόρα, αν στο διάδρομο σε σχετικά…[Περισσότερα]

  • ΜΑΝΩΛΗΣ σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 2 έτη

    @TAKISSS Για γρήγορo pace είναι και τα zff.
    Η τιμή από ότι διαβάζω έχει πέσει στα 64€, γιατί τα πήρες 79,50€

  • Iwannhs Vafeiadhs σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 2 έτη, 3 μήνες

    @takisss Θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση κάποιον τέμπο προπονήσεων ή τέμπο διαλειμματικών (cruise intervals) σε marathon pace.
    Επίσης θα μπορούσε, κάτι το οποίο εγώ γενικά δεν το συνηθίζω, να μπει κάποιο μέρος του long run, μερίκα χιλιόμετρα δηλαδή, σε marathon pace.
    Οι διαλειμματικές θα έλεγα, αν είναι εφικτό να μείνουν ως έχουν.

  • Iwannhs Vafeiadhs σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 2 έτη, 3 μήνες

    @takisss Ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα, απλά ο όρος αναερόβιο κατώφλι είναι κάπως πιο γενικός.
    Το γαλακτικό αναερόβιο κατώφλι στην ουσία έχει να κάνει με το σημείο στο οποίο η συγκέντρωση του γαλακτικού οξέος αρχίζει να είναι τέτοια που οι μηχανισμοί απομάκρυνσης δεν επαρκούν.
    Συνήθως βρίσκεται κοντά στα 4mmol/l.
    Το αναπνευστικό αναερόβιο…[Περισσότερα]

  • Ο/Η big-blue απάντησε στο θέμα Ηλεκτρολύτες στη συζήτηση Διατροφή πριν από 2 έτη, 6 μήνες

    @TAKISSS
    Να σε γνωρίσω σε ένα φιλαράκι. Τα ίδια συμπτώματα, με την ίδια προετοιμασία κτλ.
    Πιστεύω πως είναι θέμα φορμαρίσματος αλλά κυρίως διαχείριση του αγώνα σε ότι αφορά τον ρυθμό και τα κοπανήματα στην άσφαλτο. Εννοώ, όταν δεις πως πάει να σφίξει κάτι, άλλαξε ρυθμό, χτύπα το πόδι ή πήγαινε πιο ελαφρά, ξεμπλόκαρέ το. Εμένα με πιάνε…[Περισσότερα]

  • Ο/Η Echetlos απάντησε στο θέμα Ηλεκτρολύτες στη συζήτηση Διατροφή πριν από 2 έτη, 6 μήνες

    @skull Αυτό δεν λέει απαραίτητα κάτι, Γιώργο. Το ίδιο μπορείς να πεις για τα παπούτσια, τον ρουχισμό ή ακόμη και τις προπονητικές μεθόδους που προκύπτουν από την εξέλιξη της επιστήμης.
    Ο “neutral” Zatopek έκανε 2:25 κι ο ματζουνιασμένος Kipchoge 2:01. Γιατί είναι προτιμότερο το φυσικό από εκείνο που μπορεί να σου προσφέρει η τεχνολογία και…[Περισσότερα]

  • Iwannhs Vafeiadhs σχολίασε μια ενημέρωση πριν από 2 έτη, 10 μήνες

    @takisss Αν και δεν μπορεί να γίνει ακριβής συσχετισμός θα μπορούσε να πει κανείς ότι θα έχεις μια αίσθηση 30-34χλμ σε αυτά τα long.

  • @takisss Σχετικό είναι το “παπούτσια που προτιμούνται για μεγάλα τρεξίματα”.
    Όλα τα παπούτσια έχουν προστασία από τους κραδασμούς, λίγο πολύ.
    Μπορεί να έχει επικρατήσει ότι όσο πιο μαλακή η σόλα τόσο λιγότερη η ταλαιπωρία κι ο πόνος, δεν είναι όμως ακριβώς έτσι.
    Παίζει ρόλο κι η σταθερότητα (την οποία δεν παρέχουν τα πολύ μαλακά υλικά), το βάρο…[Περισσότερα]

  • @TAKISSS εγώ έτρεξα με τα Nike pegasus 35 τον ΑΜΑ και ήταν εξαιρετικά με πολύ καλή απορροφητικότητα.
    Saucony triumph iso, Nike vomero, NB 1080 όλα κορυφαία και για μεγαλύτερη απορροφητικότητα hoka clifton 5

  • @takisss Ωραία, ευχαριστούμε Τάκη. Είναι νέος αφρός, τα δρομικά Reebok δεν είναι ιδίαιτερα διαδομένα προς το παρόν, οπότε πολύ χρήσιμο το όποιο feedback.

    Προσωπικά θα σου πρότεινα να δεις τα Vomero 13 ή τα Glycerin στην κατηγορία αυτή.

  • @takisss Τι ακριβώς έπαθαν τα Reebok, Τάκη;

  • Φόρτωσε Περισσότερα